invictus Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Jövő héten csinálok egy omegát, ahhoz rendeltem most pirosakat, de kinézetre ugyanolyanok, ha meghozza a posta, csinálok róla képeket. Arra számíts hogy az ellenállások ezekhez az 5 chipes LED-ekhez olyan nagyok hogy a gyári rizsszemizzó foglalatába nem ültethetőek be, így hátra kell ki lógniuk, és ez azért is kell mert minél távolabb kerül az ellenállat a LED-től annál hosszab az élettartalma, jobb a hűtése de lefotózom majd neked hogy én milyen megoldással csináltam! Gondolom így:
Rajmund Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Gondolom így: Köszike! Jól gondoltad! Csak kicsit nagyobb ellenállással! :huh:
a_lajos Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Nincs mit jó szerelgetést:D Nem volt kicsit sok a TID ért a 6ezer? Nekem 16ba mondtak b-ct bajuszkapcsolóval vezetékekkel csatikkal. Amugy új vagy bontott? Bontott, sajnos Romániába ilyenek az árak mivel, hogy nálunk kevesebb az opel astra f mint nálatok, így a bontó sincs tele velük. Nagy álmom egy bc, bajuszkapcsoloval mert az autoban a vezetékek megvannak , de bontóba ritka mint a fehér holló, így csak álom marad. De ha valakinek esetleg van eladó, vagy meg akar szabadulni tőle, én vevő vagyok.
Rajmund Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Bontott, sajnos Romániába ilyenek az árak mivel, hogy nálunk kevesebb az opel astra f mint nálatok, így a bontó sincs tele velük. Nagy álmom egy bc, bajuszkapcsoloval mert az autoban a vezetékek megvannak , de bontóba ritka mint a fehér holló, így csak álom marad. De ha valakinek esetleg van eladó, vagy meg akar szabadulni tőle, én vevő vagyok. Írjátok már le légyszi nekem hogy mi az a bc és mivel tud többet mint a TID? És mit lehet rajta bajuszkapcsolóval szabályozni?
invictus Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Írjátok már le légyszi nekem hogy mi az a bc és mivel tud többet mint a TID? És mit lehet rajta bajuszkapcsolóval szabályozni? Ez a BC: Mutat időt, rádiót, külső hőmérsékletet, átlagfogyit, pillanatnyi fogyit, átlagsebességet, van benne stopper, plusz a tankban levő benzinnel megtehető távot is mutatja. Az ablaktörlőkapcsolón van 2 gomb amivel lépkedni lehet a menük közt és nullázni.
Rajmund Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Mutat időt, rádiót, külső hőmérsékletet, átlagfogyit, pillanatnyi fogyit, átlagsebességet, van benne stopper, plusz a tankban levő benzinnel megtehető távot is mutatja. Az ablaktörlőkapcsolón van 2 gomb amivel lépkedni lehet a menük közt és nullázni.
invictus Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Mutat időt, rádiót, külső hőmérsékletet, átlagfogyit, pillanatnyi fogyit, átlagsebességet, van benne stopper, plusz a tankban levő benzinnel megtehető távot is mutatja. Az ablaktörlőkapcsolón van 2 gomb amivel lépkedni lehet a menük közt és nullázni. És ehhez be kell valamit külön vezetékelni? Nekem egy 98-as évjáratú astrám van bele lehet tenni? Igen. Diag csatihoz vezeték, műszeregységhez, ecu-hoz, meg a tid csatiról át kell 2-3 szálat kötni....bele lehet.
a_lajos Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 A tid meg tud:órát, dátumot, kinti hámérsékletet és ha nem tévedek akkor a két gomb egyszerre benyomásával sebességet is mutat. http://kepfeltoltes.hu/view/091209/astraf_...ltoltes.hu_.jpg
Rajmund Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Igen. Diag csatihoz vezeték, műszeregységhez, ecu-hoz, meg a tid csatiról át kell 2-3 szálat kötni....bele lehet. És csinált már közületek valaki ilyet? Esetleg tudna a beszereléshez egy kis útmutatást küldeni?
invictus Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 És csinált már közületek valaki ilyet? Esetleg tudna a beszereléshez egy kis útmutatást küldeni? Legutóbb FPepe, régebben Daykiller és én is, aztán meg mi ketten Spzolinak...meg biztos van még valaki. GYIK-ban van róla leírás. :huh: BC BESZERELÉS
Breki Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Élesben is teszteltem a kapcsolót. Nagyon tuti. A mai időjárás itt elég változó volt, mikor elindultam alig szemerkélt, a legnagyobb intervallummal tökjó volt, aztán kicsit jobban nekikezdett, akkor pedig a legkisebbel ment. Eszméletlenül tetszik, mert kényelmesebb így, nem kell a törölgetésre figyelni. Pöpec lett :lol: Nekem kifejezetten tetszik. A héten én is teszteltem néhányszor a beépített potit és nagyon hasznosnak ítéltem. Megérte az a néhány perces munka amibe telt megcsinálni :huh: Nem mérted meg véletlenül, hogy a gyári poti hány ohmos?
invictus Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Pöpec lett :lol: Nekem kifejezetten tetszik. A héten én is teszteltem néhányszor a beépített potit és nagyon hasznosnak ítéltem. Megérte az a néhány perces munka amibe telt megcsinálni :huh: Nem mérted meg véletlenül, hogy a gyári poti hány ohmos? Nem mértem, de ha gondolod akkor holnap van egy kis időm, kimérem a két végállását. Tényleg nagyon hasznos, ma délután volt dolgom a városban, végig szemerkélt, hol jobban, hol kevésbé, folyamatos törlést nem igényelt, de sokkal kényelmesebb volt hogy tudtam állítani. Megérte. :lol: Egy képet ha nem gond tölthetnél fel, hogy a megoldásod hogy néz ki, érdekelne. :D
Breki Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Nem mértem, de ha gondolod akkor holnap van egy kis időm, kimérem a két végállását. Tényleg nagyon hasznos, ma délután volt dolgom a városban, végig szemerkélt, hol jobban, hol kevésbé, folyamatos törlést nem igényelt, de sokkal kényelmesebb volt hogy tudtam állítani. Megérte. :huh: Megköszönném :lol: Amúgy még nem tettem le én se a gyári karról, csak idő kérdése. Találtam egy felesleges lyukat a biztitábla környékén és oda építettem be a potit, nem furkáltam szét a műszerfalat miatta. De azért kéznél van és használható :lol: Képet tettem már fel, mindjárt megkeresem... Itt van az átalakított relé. A poti beépítése szabadon választott egy 6mm-es furatot igényel.
invictus Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Megköszönném :huh: Amúgy még nem tettem le én se a gyári karról, csak idő kérdése. Találtam egy felesleges lyukat a biztitábla környékén és oda építettem be a potit, nem furkáltam szét a műszerfalat miatta. De azért kéznél van és használható :lol: Képet tettem már fel, mindjárt megkeresem... Itt van az átalakított relé. A poti beépítése szabadon választott egy 6mm-es furatot igényel. Köszi. Amúgy nézegettem, vaterán vannak fenn egész szép tempomatos index karok....persze a tempomat 3 gombja szabadon felhasználható...pl ködlámpa villogtatásra, rádió hangerő szabályozásra...stb
Breki Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Köszi. Amúgy nézegettem, vaterán vannak fenn egész szép tempomatos index karok....persze a tempomat 3 gombja szabadon felhasználható...pl ködlámpa villogtatásra, rádió hangerő szabályozásra...stb Van egy ismerősöm akinek 2 omi cuccai állnak a sufniban, a 3. meg az udvaron törötten ( nincs szerencséje :lol: ). Még nem volt időm beszabadulni a bányába guberálni :huh: Ki tudja mit rejt a sufni mélye???
invictus Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Amúgy annyi jó cucc van. Most néztem Vaterán, van B Omega visszapillantó, fényre sötétedős 4k-ért, és ahogy nézem a sín amire rácsusszan, olyan mint az F Astra-ban. :huh: Tévedés...motoros a belső tükör...szóval felejtős. 3. felvonás: Mégsem feltétlen felejtős. Omega fórumon találtam: Gyárilag kézzel kell beállítani, majd memorizálod az ülésen lévő gombbal. Ezután hiába állítódik el, a memóriagomb megnyomása után visszaállítódik. Tehát nem úgy elektromos mint a külső tükör. Tehát ha beépítem simán akkor kézzel lehet állítani. További részletek, a sötétítés funkcióhoz csak test, táp, meg a tolatólámpa jele kell. Elég könnyű lenne beépíteni, ha a sín amire rácsúszik a tükör, passzol.
daykiller Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Amúgy annyi jó cucc van. Most néztem Vaterán, van B Omega visszapillantó, fényre sötétedős 4k-ért, és ahogy nézem a sín amire rácsusszan, olyan mint az F Astra-ban. :huh: Tévedés...motoros a belső tükör...szóval felejtős. 3. felvonás: Mégsem feltétlen felejtős. Omega fórumon találtam: Gyárilag kézzel kell beállítani, majd memorizálod az ülésen lévő gombbal. Ezután hiába állítódik el, a memóriagomb megnyomása után visszaállítódik. Tehát nem úgy elektromos mint a külső tükör. Tehát ha beépítem simán akkor kézzel lehet állítani. További részletek, a sötétítés funkcióhoz csak test, táp, meg a tolatólámpa jele kell. Elég könnyű lenne beépíteni, ha a sín amire rácsúszik a tükör, passzol. Pedig nagyon úgy tűnik, hogy passzol, mert B omiban is ugyanaz az alap belső tükör, ami F Astrában. :lol: (Látnátok az msn beszélgetésünket erről bazz.... :lol: :D ;))
invictus Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Pedig nagyon úgy tűnik, hogy passzol, mert B omiban is ugyanaz az alap belső tükör, ami F Astrában. :huh: (Látnátok az msn beszélgetésünket erről bazz.... :lol: :lol: :D ) A pics@ba......annyira nem kellene ilyen kütyüket nézegetnem! Mindig beizgulok ezekre, és ha kiderül, hogy jó....akkor a csata elveszett. És csak 4 ropi. De nem kell. ;)
spzoli Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 A pics@ba......annyira nem kellene ilyen kütyüket nézegetnem! Mindig beizgulok ezekre, és ha kiderül, hogy jó....akkor a csata elveszett. És csak 4 ropi. De nem kell. :lol: kellaz :huh:
spzoli Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Aszondod? :huh: én meg akartam csinálni, talán még meséltem is...de én már nem költök rá :lol:
egyhapsi Elküldve December12, 2009 Elküldve December12, 2009 Elkészültem az intervallumszabályzós ablaktörlőkapcsolóval. Nagyon szépen működik az állítgatás. Maga a kapcsoló is jó, kicsit erőigényesebb a kapcsolása, de ez megszokás kérdése, nekem nagyon tetszik. Kb. 4-12mp intervallumokat lehet állítani. Ilyen B omis intervallumkapcsolóm van nekem is lassan egy éve, de az Omi relé keresésébe belefáradtam. Milyen relét raktál bele ?
invictus Elküldve December12, 2009 Elküldve December12, 2009 Ilyen B omis intervallumkapcsolóm van nekem is lassan egy éve, de az Omi relé keresésébe belefáradtam. Milyen relét raktál bele ? Az omiból lett kiszedve a kapcsoló is meg a relé is egyszerre. Így a relé plusz a kapcsolókar volt összesen 4000. Relét külön láttam vaterán 3000-ért, de biztos bontóban tudsz szerezni olcsóbban. RELÉ
egyhapsi Elküldve December12, 2009 Elküldve December12, 2009 Az omiból lett kiszedve a kapcsoló is meg a relé is egyszerre. Így a relé plusz a kapcsolókar volt összesen 4000. Relét külön láttam vaterán 3000-ért, de biztos bontóban tudsz szerezni olcsóbban. RELÉ Köszi a linket. Asszem hétfőtől ráizgulok bontókra.:-)
pyox Elküldve December13, 2009 Elküldve December13, 2009 sziasztok! mostanában regisztráltam a fórumon, mert szeretnék 1 kis segítséget kérni és hátha ti tudtok nekem. van egy 2000es évjáratú 1.4 es 60 lovas 5 ajtós f astrám x14nz. (imádom:) már amikor megvettem elhatároztam hogy apróbb tuningolásokat fogok rajta csinálgatni. van már ez az pl. levarázsoltuk a rendszámot és a kilincset a csomagtartóról és a rendszám új helyet kapott a lökhárítóban, van 1 szolíd kis sportdob és tervezem az első lökös átalakítását is meg ilyenek.:huh: de most arra gondoltam ,hogy mi lenne ha kicserélném a km-órát olyanra amibe fordulatszámmérő is van... igazából azt szeretném megtudni, hogy elég csak az órát kicserélni 1 fordulatszámosra vagy új vezetékeket is kell bekötni. és akiket kérdeztem nagy részt azt mondták h vagy kell vagy nem. esetleg ha valaki csinált már ilyet vagy tudja h hogy működik ez ennél a típusnál kérem segítsen! ja és még 1 kérdés ha valakinek ugyan ilyenje van mennyit fogyaszt? mert az enyém simán felszippant 10litert százon amit kicsit túl soknak tarok. köszi előre is!!tsao
Recommended Posts