Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Köszönöm a gyors vállaszotokat.

Ez a vásár kilőve.

Helyette még lenne valami amivel dilemmába vagyok.

Szeretnék fordulatszámmérőt rakni az ótóba.

A kábelezés meg van mert benne van a zöld kábel.

A kilométer óra w 1111.

Amit találtam müszeregységet 7000 ig van a fordulatszám de a w1102.

A kérdés az hogy, ha én megveszem ezt a müszeregységet akkor kitudome dobni a w1102-es órát és berakni helyette a w1111-est??

Egyforma külsőre a két óra???

És aztán még mérni is fog??

http://kepfeltoltes.hu/view/091209/ora_www...ltoltes.hu_.jpg

Elküldve

Gyömyörűek ezek a kék led-es megvilágitású műszerfalak.Én sajnos teljesen hülye vagyok az ilyen dolgok elkészitéséhez,igyhát bele sem kezdek.Valaki tud tippet adni,hol és mennyiért csinálnak ilyesmit?

Elküldve
Gyömyörűek ezek a kék led-es megvilágitású műszerfalak.Én sajnos teljesen hülye vagyok az ilyen dolgok elkészitéséhez,igyhát bele sem kezdek.Valaki tud tippet adni,hol és mennyiért csinálnak ilyesmit?

LINK

Itt találsz jó dolgokat, de megkérik az árát is.

Elküldve
Köszönöm a gyors vállaszotokat.

Ez a vásár kilőve.

Helyette még lenne valami amivel dilemmába vagyok.

Szeretnék fordulatszámmérőt rakni az ótóba.

A kábelezés meg van mert benne van a zöld kábel.

A kilométer óra w 1111.

Amit találtam müszeregységet 7000 ig van a fordulatszám de a w1102.

A kérdés az hogy, ha én megveszem ezt a müszeregységet akkor kitudome dobni a w1102-es órát és berakni helyette a w1111-est??

Egyforma külsőre a két óra???

És aztán még mérni is fog??

http://kepfeltoltes.hu/view/091209/ora_www...ltoltes.hu_.jpg

Kedves Kollega!

Elvileg ha ugyanolyan fajta a két ora akkor stimelnie kell. Két márka van az orákból, de külsőre nem egyformák, egy jopár oldallal visszább volt már rola szo hogy egyik helyére be lehet faragni a másikat, viszont az meg marha sok melo.....

Viszont ha nemstimmel esetleg vevő lennék a komplett óracsoportra. Mennyibe fájt neked?

Elküldve
Nem, hacsak nem 100W-os égőket használsz.

Ha már 100-as égőket akar belerakni akkor illene betenni valami relét is hogy ne a kapcsolón menjen át az a nagy áram, és elkerülheti hogy a másik is ilyen legyen :huh:

Elküldve

Sziasztok!

Ti vagytok az utolsó reményem, segítsen valamelyik f astra-mágus!

92-es alap 1.4-es 60 lovas autóm két hónapja elkezdett spontán leállni a leg váratlanabb helyzetekben. Végigjártam kb 30 szerelőt ráköltöttem egy talicska pénzt és megint leáll.

Amit csináltak rajta:

-hengerfej le, szelepcsere, köszörülés, tömítőcsere, gyertyacsere-kábel csere, lambda szonda csere, új hűtőfolyadék, új olaj-szűrő, AC rendben, benzinszűrő csere, gyújtásban rotor, HALL-jeladó csere és végső elkeseredében levágtuk a katalizátort. Ezeket apránként, mert a hiba folyton visszatért. Az utolsó a katalizátor kimetszése volt, azóta két hét telt el és ma hazafelé leállt többször is. Menet közben is hirtelen elmegy a gyújtás, kontrollámpák felgyulladnak, kuplung kinyom-felenged és beröffen. Ha lámpánál áll le, akkor gyújtás levesz ráad, indítózás pici gázzal és indul.

Mi lehet a baj? Már sokszorosát költöttem rá, mint amennyit ér az egész autó és már kacérkodom a felgyújtással is.

Segítsen, akinek van ötlete!!!

Köszi

Elküldve

Tudna nekem valaki segíteni, hogy ha a műszerfalban megvan a helye az utánfutó visszajelzésnek, akkor merrefelé és milyen zsineget keressek, illetve ha jol tudom akkor a plusz szálon kivül egy négylábas relé is kelleni fog... Úgy gondoltam hogy elég szar helyen van a kormányburkolaton a mókolt visszajelző, szal be kéne röffenteni a gyárit.... :huh:

Elküldve
LINK

Itt találsz jó dolgokat, de megkérik az árát is.

Köszönöm!Hát,igen.....Amint tehetem megcsináltatom,az idegeimre megy a gyári világitás....

Sokat vezettem mindenféle Opelt,de most véletlenűl lett egy saját .98-as f 1.6-os.Ja,még 1 kérdés:h4-es vagy h7-es a fényszóró?

Elküldve
Sziasztok!

Ti vagytok az utolsó reményem, segítsen valamelyik f astra-mágus!

92-es alap 1.4-es 60 lovas autóm két hónapja elkezdett spontán leállni a leg váratlanabb helyzetekben. Végigjártam kb 30 szerelőt ráköltöttem egy talicska pénzt és megint leáll.

Amit csináltak rajta:

-hengerfej le, szelepcsere, köszörülés, tömítőcsere, gyertyacsere-kábel csere, lambda szonda csere, új hűtőfolyadék, új olaj-szűrő, AC rendben, benzinszűrő csere, gyújtásban rotor, HALL-jeladó csere és végső elkeseredében levágtuk a katalizátort. Ezeket apránként, mert a hiba folyton visszatért. Az utolsó a katalizátor kimetszése volt, azóta két hét telt el és ma hazafelé leállt többször is. Menet közben is hirtelen elmegy a gyújtás, kontrollámpák felgyulladnak, kuplung kinyom-felenged és beröffen. Ha lámpánál áll le, akkor gyújtás levesz ráad, indítózás pici gázzal és indul.

Mi lehet a baj? Már sokszorosát költöttem rá, mint amennyit ér az egész autó és már kacérkodom a felgyújtással is.

Segítsen, akinek van ötlete!!!

Köszi

Helyetekben körbenéznék a pillangószelep potinál, alapjárati léptetőmotornál, és legvégső esetben az ECU környékén is, lehet hogy valami konttakthiba van vagy vezetékszakadás.

Elküldve
Köszönöm!Hát,igen.....Amint tehetem megcsináltatom,az idegeimre megy a gyári világitás....

Sokat vezettem mindenféle Opelt,de most véletlenűl lett egy saját .98-as f 1.6-os.Ja,még 1 kérdés:h4-es vagy h7-es a fényszóró?

H4 tudtommal 60/55W

Elküldve
Köszönöm!Hát,igen.....Amint tehetem megcsináltatom,az idegeimre megy a gyári világitás....

Sokat vezettem mindenféle Opelt,de most véletlenűl lett egy saját .98-as f 1.6-os.Ja,még 1 kérdés:h4-es vagy h7-es a fényszóró?

Mi a baj a gyári műszerfalvilágítással? Szerintem korrekt.

Elküldve
Sziasztok!

Ti vagytok az utolsó reményem, segítsen valamelyik f astra-mágus!

92-es alap 1.4-es 60 lovas autóm két hónapja elkezdett spontán leállni a leg váratlanabb helyzetekben. Végigjártam kb 30 szerelőt ráköltöttem egy talicska pénzt és megint leáll.

Amit csináltak rajta:

-hengerfej le, szelepcsere, köszörülés, tömítőcsere, gyertyacsere-kábel csere, lambda szonda csere, új hűtőfolyadék, új olaj-szűrő, AC rendben, benzinszűrő csere, gyújtásban rotor, HALL-jeladó csere és végső elkeseredében levágtuk a katalizátort. Ezeket apránként, mert a hiba folyton visszatért. Az utolsó a katalizátor kimetszése volt, azóta két hét telt el és ma hazafelé leállt többször is. Menet közben is hirtelen elmegy a gyújtás, kontrollámpák felgyulladnak, kuplung kinyom-felenged és beröffen. Ha lámpánál áll le, akkor gyújtás levesz ráad, indítózás pici gázzal és indul.

Mi lehet a baj? Már sokszorosát költöttem rá, mint amennyit ér az egész autó és már kacérkodom a felgyújtással is.

Segítsen, akinek van ötlete!!!

Köszi

Esetleg gyújtásmodul? :huh:

Elküldve
Sziasztok!

Ti vagytok az utolsó reményem, segítsen valamelyik f astra-mágus!

92-es alap 1.4-es 60 lovas autóm két hónapja elkezdett spontán leállni a leg váratlanabb helyzetekben. Végigjártam kb 30 szerelőt ráköltöttem egy talicska pénzt és megint leáll.

Amit csináltak rajta:

-hengerfej le, szelepcsere, köszörülés, tömítőcsere, gyertyacsere-kábel csere, lambda szonda csere, új hűtőfolyadék, új olaj-szűrő, AC rendben, benzinszűrő csere, gyújtásban rotor, HALL-jeladó csere és végső elkeseredében levágtuk a katalizátort. Ezeket apránként, mert a hiba folyton visszatért. Az utolsó a katalizátor kimetszése volt, azóta két hét telt el és ma hazafelé leállt többször is. Menet közben is hirtelen elmegy a gyújtás, kontrollámpák felgyulladnak, kuplung kinyom-felenged és beröffen. Ha lámpánál áll le, akkor gyújtás levesz ráad, indítózás pici gázzal és indul.

Mi lehet a baj? Már sokszorosát költöttem rá, mint amennyit ér az egész autó és már kacérkodom a felgyújtással is.

Segítsen, akinek van ötlete!!!

Köszi

Két dolgot tudnék mondani erre (azon kívül, hogy oda ne vidd többet, ahol a hengerfejet emiatt levették):

- jó eséllyel gyújtásmodul hiba, a gyújtótrafó alatt találod, kis fekete műanyag egy fémlemezen rögzítve, egy csati megy rá

- mielőtt a gyújtásmodult cseréled, járó motornál mozgasd meg az elektromos csatlakozásokat a motortérben (a gyújtókábelekhez ne nyúlj!), különös tekintettel arra, ami az autó eleje felől nézve a gyújtáselosztó mögött/alatt található egy fémlemezzel rögzítve a hengerfejhez. Ha valamelyik mozgatása közben leáll a motor, az a kontakthibás.

Elküldve

Filózok én is a műszerfal illetve minden megvilágitott elem ledezésén, de nemtudom hol tudnék hozzájutni plexihez. Volt itt egy kollega aki oldalrol világitotta meg a plexit, ami aztán tényleg homogén fényt adott. Nah olyat szeretnék én is csak sztem azon felül hogy arany árban megy a plexi, sztem még a melo is sok vele :huh:

Elküldve
Két dolgot tudnék mondani erre (azon kívül, hogy oda ne vidd többet, ahol a hengerfejet emiatt levették):

- jó eséllyel gyújtásmodul hiba, a gyújtótrafó alatt találod, kis fekete műanyag egy fémlemezen rögzítve, egy csati megy rá

- mielőtt a gyújtásmodult cseréled, járó motornál mozgasd meg az elektromos csatlakozásokat a motortérben (a gyújtókábelekhez ne nyúlj!), különös tekintettel arra, ami az autó eleje felől nézve a gyújtáselosztó mögött/alatt található egy fémlemezzel rögzítve a hengerfejhez. Ha valamelyik mozgatása közben leáll a motor, az a kontakthibás.

A hengerfejet nem emiatt vették le, az egyik szelep meg volt égve és cserélték. Melyik az a gyújtásmodul? Csak azóta nyitogatom a motorteret, amióta szarakodik, úgyhogy nem vagyok egy nagy májer. Rotort és HALL-jeladót cseréltek a gyújtásban

Elküldve

Hát én sajnos a problémámról nem kaptam semmi vigasztalót, pedig visszanéztem a fórumon.

Remélem, hogy valaki olvassa aki még csinált ilyet és útba igazít.

A sztory:: Vennék egy 94es 1,4 es caravanbol egy müszerfalat, w1102

Betenném egy 92-es fordulatszámmérő nélküli astrába (w1111), amibe már be van vezetékelve a "zöld kábel".

Mi lenne ha kibányásznám a w1102-es km. órát és betenném a régiből a w1111-est??

A kérdés: Bemegye az 1111-es az 1102-es helyére??

És ugye a W- szám csak a km. órára vonatkozik?

Erről lenne szó:

http://kepfeltoltes.hu/view/091209/ora_www...ltoltes.hu_.jpg

Elküldve
Gyömyörűek ezek a kék led-es megvilágitású műszerfalak.Én sajnos teljesen hülye vagyok az ilyen dolgok elkészitéséhez,igyhát bele sem kezdek.Valaki tud tippet adni,hol és mennyiért csinálnak ilyesmit?

Sziasztok! Elkészültem a műszeregység és a világításkapcsoló ledesítésével, és megcáfolnám azon vféleményaket miszerint ha a gyári foglalatba behelyezett 4 db LED foltosan világítaná meg a műszeregységet! Én 5 chipes 180 fokban szórt fényű kék ledeket használtam és király lett. Esetleg annyit kell még rajta finomítanom hogy a fordulatszámmérő, a vízhőfok és a szegénységjelzőben a piros mezők alá be kell még építenem 3 db kis piros ledecskét mert így kissé lilák! Ugyhogy köszike mindenki segítségét mert nélkületek és a képeitek nélkül soha nem letolna ilyen! Ja? És holnap folytatom a közép konzollal!

Elküldve
Hát én sajnos a problémámról nem kaptam semmi vigasztalót, pedig visszanéztem a fórumon.

Remélem, hogy valaki olvassa aki még csinált ilyet és útba igazít.

A sztory:: Vennék egy 94es 1,4 es caravanbol egy müszerfalat, w1102

Betenném egy 92-es fordulatszámmérő nélküli astrába (w1111), amibe már be van vezetékelve a "zöld kábel".

Mi lenne ha kibányásznám a w1102-es km. órát és betenném a régiből a w1111-est??

A kérdés: Bemegye az 1111-es az 1102-es helyére??

És ugye a W- szám csak a km. órára vonatkozik?

Erről lenne szó:

http://kepfeltoltes.hu/view/091209/ora_www...ltoltes.hu_.jpg

Nyugi a W szám csak a km órára vonatkozik. Fogod kiveszed a régi óráta műszercsoportból, kiveszed az új órát is, ha stimmel a hátsó befogatásuk, akkor nyugodtan megcserélheted őket, ha nem stimmel akkor kell farigcsálni, de hogy pontosan mit abban már nemtok segiteni.

Elküldve
Hát én sajnos a problémámról nem kaptam semmi vigasztalót, pedig visszanéztem a fórumon.

Remélem, hogy valaki olvassa aki még csinált ilyet és útba igazít.

A sztory:: Vennék egy 94es 1,4 es caravanbol egy müszerfalat, w1102

Betenném egy 92-es fordulatszámmérő nélküli astrába (w1111), amibe már be van vezetékelve a "zöld kábel".

Mi lenne ha kibányásznám a w1102-es km. órát és betenném a régiből a w1111-est??

A kérdés: Bemegye az 1111-es az 1102-es helyére??

És ugye a W- szám csak a km. órára vonatkozik?

Erről lenne szó:

http://kepfeltoltes.hu/view/091209/ora_www...ltoltes.hu_.jpg

Ma délután egyszer már leírtam valakinek, hogy ha mindkét óracsoport egyforma gyártmányú (VDO) akkor simán átrakható, de ha a mostani óracsoport DELCO gyártmányú, akkor valamit faragni kell, hogy belemenjen.

Elküldve
Sziasztok! Elkészültem a műszeregység és a világításkapcsoló ledesítésével, és megcáfolnám azon vféleményaket miszerint ha a gyári foglalatba behelyezett 4 db LED foltosan világítaná meg a műszeregységet! Én 5 chipes 180 fokban szórt fényű kék ledeket használtam és király lett. Esetleg annyit kell még rajta finomítanom hogy a fordulatszámmérő, a vízhőfok és a szegénységjelzőben a piros mezők alá be kell még építenem 3 db kis piros ledecskét mert így kissé lilák! Ugyhogy köszike mindenki segítségét mert nélkületek és a képeitek nélkül soha nem letolna ilyen! Ja? És holnap folytatom a közép konzollal!

Fényképet kérünk :huh:

Elküldve
Filózok én is a műszerfal illetve minden megvilágitott elem ledezésén, de nemtudom hol tudnék hozzájutni plexihez. Volt itt egy kollega aki oldalrol világitotta meg a plexit, ami aztán tényleg homogén fényt adott. Nah olyat szeretnék én is csak sztem azon felül hogy arany árban megy a plexi, sztem még a melo is sok vele :huh:

Nemrég lomtalanítás volt a melóhely környékén, beleakadtam egy kidobott reklámtáblába, a kokkerok kibelezték belőle az elektromos részeket én meg kihúztam az előlapját kb 1m×1m-es víztiszta 5mm-es plexi. Kapható nagyobb barkácsáruházakban is ( praktiker, brico, ....stb )

Sok vele a meló??? Valamit valamiért. Ha nincs pénzed megvenni a plazma számlapot akkor dolgozz meg érte ha szépet akarsz! :lol:

Hozzáteszem nekem tavasz óta vigyorog a donor óra az asztalon, kedvem/időm szerint elő-elő veszem. Néhány verziót már kipróbáltam, de még mindig nincs olyan állapotban, hogy berakjam az autóba. Most a plexis verzió van műsoron. Ha elkészül és tetszik annyira, hogy beszereljem úgyis megosztom a megoldást mindenkivel akit érdekel, hogy ne kelljen másnak is annyit szívni vele :lol:

Elküldve
Holnap meglesz! Ezt megígérem!

Azért vaoltak eddig foltosak a gyári foglalatos megoldások, mert nem 5chipessel próbáltuk. De nemrég Daykillerrel mi is épp ezeket nézegettük.

Elküldve
Sziasztok!

Ti vagytok az utolsó reményem, segítsen valamelyik f astra-mágus!

92-es alap 1.4-es 60 lovas autóm két hónapja elkezdett spontán leállni a leg váratlanabb helyzetekben. Végigjártam kb 30 szerelőt ráköltöttem egy talicska pénzt és megint leáll.

Amit csináltak rajta:

-hengerfej le, szelepcsere, köszörülés, tömítőcsere, gyertyacsere-kábel csere, lambda szonda csere, új hűtőfolyadék, új olaj-szűrő, AC rendben, benzinszűrő csere, gyújtásban rotor, HALL-jeladó csere és végső elkeseredében levágtuk a katalizátort. Ezeket apránként, mert a hiba folyton visszatért. Az utolsó a katalizátor kimetszése volt, azóta két hét telt el és ma hazafelé leállt többször is. Menet közben is hirtelen elmegy a gyújtás, kontrollámpák felgyulladnak, kuplung kinyom-felenged és beröffen. Ha lámpánál áll le, akkor gyújtás levesz ráad, indítózás pici gázzal és indul.

Mi lehet a baj? Már sokszorosát költöttem rá, mint amennyit ér az egész autó és már kacérkodom a felgyújtással is.

Segítsen, akinek van ötlete!!!

Köszi

Én is azt mondom hogy esetleg a gyujtásmodul. vagy kontakt hiba...vagy ECU.(Motorvezérlő egység )nekem is voltak leállás gondjaim és utána besem indult..nálam az ECU volt rossz teljesen halott...a műszer sem komunikált vele már :huh::( ugyhogy én is ezek körül kutakodnék..ha esetleg van ismerős aki esetleg ezeket tudná neked kölcsönözni...vagy bontobol szrezni...Nekem van egy gyujtás modulom ha érdekell.... keress meg privibe...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.