wzsolt_1.6_16V Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 Üdv ! Mint már régebben olvashattátok bajlodok a hidegen nehézkes inditással, mint ami már kiderült a rendszer nagyon hamar elengedi a nyomást. Mondhatni leállás után fél orával már nincs is semmi a üzemanyagcsőben. Azon kezdtem el gondolkodni, hogy mi lenne ha bemókolnék egy laza kis nyomógombot a műszerfalba, amivel még inditozás előtt rövidre tudom zárni az ac relénél a 30-as és a 87-es pontokat ( ha jol emléxem ezek azok a csatik amiket ha direktbe kötünk akkor nyom a pumpa), ezáltal inditás előtt egy kis nyomást hoznék létre a rendszerben. Ha elindult a kocsi leállítás után pöci röfi indul. Szerintetek megfontolandó ötlet, vagy inkább gondolkodjak valami máson? :huh: Mégvalami! Tungsram 90%os növelt fényerejű izzót javasoltok vagy Osram 90%os növelt fényerejűt? Van aki egyiket isteniti van aki a másikat, szal kéne már egykét konkrét tapasztalat. Kössz: Petya Én nem mókolnék plussz kapcsolóval/nyomógombbal. Attol hogy elengedi a nyomást még nem kellene nehezen indulnia (hacsak nem az AC is haldoklik). Ott valami más gond lesz szerintem. Amugy én is a Tungsram/GE mellett szavazok. Osram egyesek szerint hamar megadja magát.
Rajmund Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 Sziasztok! Van egy olyan problémám, hogy kb: 1 hónapja üzemanyagszivattyút kellett cserélnem az autómba mert a régi meghalt! A mostani (új) szivattyúval kb. úgy 2000 km.-t mentem, és most jelentkezett egy olyan probléma hogy ha a tankba lecsökken az üzemanyag szint 10-12 literre érdekes nyiszorgó hangot ad és nem is kap elég benzint mert dadog szaggat, pláne kigyorsításnál és kanyarokba de alapjáraton semmi gond. Újból szét szedtem mert arra gondoltam hogy a szűrő csövét nem rögzítettem eléggé de igen, annak semmi baja. Mi lehet a gond? Ha valaki tudja segítsen! Kössz
czola Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 Sziasztok! Elromlott a 3 állású lámpakapcsolóm és a bajuszkapcsolóm. Szeretném kicserélni, de fogalmam sincs, h hogyan (honnan) kezdjek hozzá. Az indexkapcsolót sikerült megoldani a fórumon talált segítséggel (http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1538&st=0&p=481547&#entry481547). A másik kapcsolóban tudna nekem valaki hasznosat mondani? Előre is köszi!
invictus Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 Sziasztok! Elromlott a 3 állású lámpakapcsolóm és a bajuszkapcsolóm. Szeretném kicserélni, de fogalmam sincs, h hogyan (honnan) kezdjek hozzá. Az indexkapcsolót sikerült megoldani a fórumon talált segítséggel (http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1538&st=0&p=481547&#entry481547). A másik kapcsolóban tudna nekem valaki hasznosat mondani? Előre is köszi! Felkapcsolt lámpa állásban kihúzod a tekerőt, a tekerő alján levő hézagba pedig benyúlsz csavarhúzóval, kicsit megnyomod és kipattan. Ha lenn a tekerő akkor a tengelye kerül látszik 2 fül, azokat összenyomva tudod kihúzni magát a kapcsolót.
Laleekirály Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 Sziasztok! Elromlott a 3 állású lámpakapcsolóm és a bajuszkapcsolóm. Szeretném kicserélni, de fogalmam sincs, h hogyan (honnan) kezdjek hozzá. Az indexkapcsolót sikerült megoldani a fórumon talált segítséggel (http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1538&st=0&p=481547&#entry481547). A másik kapcsolóban tudna nekem valaki hasznosat mondani? Előre is köszi! A lámpakapcsolót kihúzod, (felkapcsolod az utastérvilágítást) és a tekető alján van egy kis lyuk. Benyomsz oda egy kis csavarhúzót és elkezded húzni a gombot kifelé. Ha lejött, akkor van két pöcök, amit befelé benyomsz és kihúzod a kapcsolót. Remélem érthető! :lol: Invi megelőzött! :huh:
yankee Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 A lámpakapcsolót kihúzod, (felkapcsolod az utastérvilágítást) és a tekető alján van egy kis lyuk. Benyomsz oda egy kis csavarhúzót és elkezded húzni a gombot kifelé. Ha lejött, akkor van két pöcök, amit befelé benyomsz és kihúzod a kapcsolót. Remélem érthető! :lol: Invi megelőzött! :huh: Hu ez nekem is jól jött ez a help:D Ugyan is hétvégén be kötöttük a ködlámpát:P (kicsit dicsekszem) Na és sikerült újra letörnöm a burkolat alsó fülét a lámpa kapcsoló alatt:D így már tudom hogy javíthatom újboli letörés nélkül:D ÉN IS KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET:D
Bakmer Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 Sziasztok! Azt írjátok már meg nekem,hogy a középső konzolnál,ahol a fűtésszabályzó három tekerentyű is van,hogyan tudok izzót cserélni,mert nem világít! Le kell vennem a teljes borítást,meg a rádiósmagnót is?Van ott vagy 7db csavar,azt ki kell vegyem?Az óra előtt meg le van ragasztva a kis polc,pedig alatta van két csavar lefelé-ezt a kis polc takaró műanyagot fel kell szedni? (F-Astra C14NZ) Köszönöm a segítséget!
yankee Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 Sziasztok! Azt írjátok már meg nekem,hogy a középső konzolnál,ahol a fűtésszabályzó három tekerentyű is van,hogyan tudok izzót cserélni,mert nem világít! Le kell vennem a teljes borítást,meg a rádiósmagnót is?Van ott vagy 7db csavar,azt ki kell vegyem?Az óra előtt meg le van ragasztva a kis polc,pedig alatta van két csavar lefelé-ezt a kis polc takaró műanyagot fel kell szedni? (F-Astra C14NZ) Köszönöm a segítséget! Én már szettem szét az enyémet és hát van pár csavar:D A kormány burkolatot lekell venned alatta van 2darab csavar ami fogja a közép konzolt. a középkonzolon alul van két csavar a hamutál felett. A 3tekerő alatt is van csavar 2biztos arra tuti biztos vok nem vagyok benne bittos hogy a középső alatt is lenne. De azt is lekell venni. kikell venni a rádiót, kiveszed a kis polcot azt a gumit nekem nem volt leragasztva ottis van 2csavar ami tart. és azt hiszem a szellőző rácsokat is ki kell venni ott is van asszem 2darab:D szal van egy pár. És mindössze 2izzó van ott a tekerők alatt a 3. a a középső gomb alat van valahol:D Na én így szettem szét:P kb ennyi csavar van is benne
Laleekirály Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 Sziasztok! Azt írjátok már meg nekem,hogy a középső konzolnál,ahol a fűtésszabályzó három tekerentyű is van,hogyan tudok izzót cserélni,mert nem világít! Le kell vennem a teljes borítást,meg a rádiósmagnót is?Van ott vagy 7db csavar,azt ki kell vegyem?Az óra előtt meg le van ragasztva a kis polc,pedig alatta van két csavar lefelé-ezt a kis polc takaró műanyagot fel kell szedni? (F-Astra C14NZ) Köszönöm a segítséget! Szia! Én úgy szoktam csinálni, hogy! Középkonzolon alul a tekerők alatt lévő 2 csavatr kiszeded, leszeded a 3 tekerőt, a két szélsőnél lévő csavart kiszeded, magnót kiszeded, a középkonzol kijelzőjénél a kis gumiszőnyeg alatt lévő 4 csavart kiszeded, a középső levegőbefúvókát mind a kettőt kiszeded és felül fogja 2 csavar. Ha ez megvan, akkor ki tudod feszíteni az alját és kicserélni az izzókat. Ha nem menne, akkor szedd le a km óra borítását és a középkonzolt ott fogja még 1 csavar. Azt is szedd ki és. Majd ha készen vagy, akkor mehet minden vissza.
Guest gorbi Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 ... És mindössze 2izzó van ott a tekerők alatt a 3. a a középső gomb alat van valahol:D És ha valaki nagyon vagány, az kicserélheti a 4. izzót is. Ez a belsőlevegő-keringetés kapcsolója alatt van. Én kiszereltem az egész fűtéskapcsoló-házat, ehhez a bowdeneket és villamos csatlakozásokat is le kellett kötnöm, mert a szemét 4. izzó nem jött ki előre, hanem csak hátrafelé foglalatostól együtt.
hening Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 És ha valaki nagyon vagány, az kicserélheti a 4. izzót is. Ez a belsőlevegő-keringetés kapcsolója alatt van. Én kiszereltem az egész fűtéskapcsoló-házat, ehhez a bowdeneket és villamos csatlakozásokat is le kellett kötnöm, mert a szemét 4. izzó nem jött ki előre, hanem csak hátrafelé foglalatostól együtt. Nekem sikerült szemből kiszedni. Kis fogó, óvatoskodva, nehogy eltörjön. :huh: :lol:
Guest gorbi Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 Nekem sikerült szemből kiszedni. Kis fogó, óvatoskodva, nehogy eltörjön. :huh: :lol: Hát egy jóindulatú izzó nincs beleszorulva :lol:
invictus Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 Nekem sikerült szemből kiszedni. Kis fogó, óvatoskodva, nehogy eltörjön. :huh: :lol: Én ezt nem paráztam túl, fogóval összeroppantottam, a szálánál fogva kihúztam, a szilánkokat meg kiporszívóztam. :lol:
Guest gorbi Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 Én ezt nem paráztam túl, fogóval összeroppantottam, a szálánál fogva kihúztam, a szilánkokat meg kiporszívóztam. :lol: vazze, ha ezt két héttel előbb írod... nagyon ötletes, ez tetszik :huh:
Rajmund Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 Na nem tud senki valami okosságot mondani az előző oldalon írt kérdésemmel kapcsolatban? :huh:
Breki Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 Nekem sikerült szemből kiszedni. Kis fogó, óvatoskodva, nehogy eltörjön. :huh: :lol: Nekem is simán kijött. Most kitoltam vele, 3mm-es fehér ledet kapott, :D na az égjen ki :lol:
czola Elküldve December8, 2009 Elküldve December8, 2009 Sikerült kicserélni a kapcsolót, viszont megmutatom a kapcsoló hátulját, mert szeretném megkérdezni, hogy mi okozhatta, hogy a 2 érintkező lap között megolvadt a műanyag? Sajnos nem túl jó minőség, de remélem a lényeg látszik:
invictus Elküldve December8, 2009 Elküldve December8, 2009 Sikerült kicserélni a kapcsolót, viszont megmutatom a kapcsoló hátulját, mert szeretném megkérdezni, hogy mi okozhatta, hogy a 2 érintkező lap között megolvadt a műanyag? Sajnos nem túl jó minőség, de remélem a lényeg látszik: Véleményem szerint a magas hőmérséklet.
FPepe Elküldve December8, 2009 Elküldve December8, 2009 Véleményem szerint a magas hőmérséklet. Pff. Sztem senki se hitte volna :huh: Az lehetett a kiváltó ok, hogy az érintkezők oxidáció, és/vagy a rugóerő gyengülése miatt egyre nagyobb átmeneti ellenállással vezették az áramot, ami melegedést okozott.
czola Elküldve December8, 2009 Elküldve December8, 2009 Értem, akkor új kapcsoló esetében várhatóan már nem fog előfordulni... már megijedtem, h vmi komolyabb baj van :S
FPepe Elküldve December8, 2009 Elküldve December8, 2009 Értem, akkor új kapcsoló esetében várhatóan már nem fog előfordulni... már megijedtem, h vmi komolyabb baj van :S Nem, hacsak nem 100W-os égőket használsz.
a_lajos Elküldve December9, 2009 Elküldve December9, 2009 Hali mindenkinek!! Segítségeteket kérném, 92es c16nz astrámba szeretnék bc-t. Ma találtam a bontóba egy 94es caravanba kijelzőt, de az ablaktörlő kapcsolón nem voltak gombok. http://kepfeltoltes.hu/view/091209/astraf_...ltoltes.hu_.jpg A kérdés az, hogy ez jo lessze?? Muttatja a fogyasztási adatokat, vagy csak a kinti hőmérsékletet?? Egyáltalán ez mit mutat?? Előre is köszönöm
invictus Elküldve December9, 2009 Elküldve December9, 2009 Hali mindenkinek!! Segítségeteket kérném, 92es c16nz astrámba szeretnék bc-t. Ma találtam a bontóba egy 94es caravanba kijelzőt, de az ablaktörlő kapcsolón nem voltak gombok. http://kepfeltoltes.hu/view/091209/astraf_...ltoltes.hu_.jpg A kérdés az, hogy ez jo lessze?? Muttatja a fogyasztási adatokat, vagy csak a kinti hőmérsékletet?? Egyáltalán ez mit mutat?? Előre is köszönöm Ez csak az időt és a hőmérsékletet, plusz a dátumot/rádiót jelzi ki. Ez nem BC.
zocsa Elküldve December9, 2009 Elküldve December9, 2009 Hali mindenkinek!! Segítségeteket kérném, 92es c16nz astrámba szeretnék bc-t. Ma találtam a bontóba egy 94es caravanba kijelzőt, de az ablaktörlő kapcsolón nem voltak gombok. http://kepfeltoltes.hu/view/091209/astraf_...ltoltes.hu_.jpg A kérdés az, hogy ez jo lessze?? Muttatja a fogyasztási adatokat, vagy csak a kinti hőmérsékletet?? Egyáltalán ez mit mutat?? Előre is köszönöm Idő,dátum,külső hőmérséklet. Ha gyári a rádiód,akkor még valamit. :huh:
Recommended Posts