Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Üdv !

Mint már régebben olvashattátok bajlodok a hidegen nehézkes inditással, mint ami már kiderült a rendszer nagyon hamar elengedi a nyomást. Mondhatni leállás után fél orával már nincs is semmi a üzemanyagcsőben. Azon kezdtem el gondolkodni, hogy mi lenne ha bemókolnék egy laza kis nyomógombot a műszerfalba, amivel még inditozás előtt rövidre tudom zárni az ac relénél a 30-as és a 87-es pontokat ( ha jol emléxem ezek azok a csatik amiket ha direktbe kötünk akkor nyom a pumpa), ezáltal inditás előtt egy kis nyomást hoznék létre a rendszerben. Ha elindult a kocsi leállítás után pöci röfi indul. Szerintetek megfontolandó ötlet, vagy inkább gondolkodjak valami máson? :huh:

Mégvalami! Tungsram 90%os növelt fényerejű izzót javasoltok vagy Osram 90%os növelt fényerejűt? Van aki egyiket isteniti van aki a másikat, szal kéne már egykét konkrét tapasztalat.

Kössz: Petya

Én nem mókolnék plussz kapcsolóval/nyomógombbal. Attol hogy elengedi a nyomást még nem kellene nehezen indulnia (hacsak nem az AC is haldoklik). Ott valami más gond lesz szerintem.

Amugy én is a Tungsram/GE mellett szavazok. Osram egyesek szerint hamar megadja magát.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Van egy olyan problémám, hogy kb: 1 hónapja üzemanyagszivattyút kellett cserélnem az autómba mert a régi meghalt! A mostani (új) szivattyúval kb. úgy 2000 km.-t mentem, és most jelentkezett egy olyan probléma hogy ha a tankba lecsökken az üzemanyag szint 10-12 literre érdekes nyiszorgó hangot ad és nem is kap elég benzint mert dadog szaggat, pláne kigyorsításnál és kanyarokba de alapjáraton semmi gond. Újból szét szedtem mert arra gondoltam hogy a szűrő csövét nem rögzítettem eléggé de igen, annak semmi baja. Mi lehet a gond? Ha valaki tudja segítsen! Kössz

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Elromlott a 3 állású lámpakapcsolóm és a bajuszkapcsolóm. Szeretném kicserélni, de fogalmam sincs, h hogyan (honnan) kezdjek hozzá. Az indexkapcsolót sikerült megoldani a fórumon talált segítséggel (http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1538&st=0&p=481547&#entry481547). A másik kapcsolóban tudna nekem valaki hasznosat mondani? Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Elromlott a 3 állású lámpakapcsolóm és a bajuszkapcsolóm. Szeretném kicserélni, de fogalmam sincs, h hogyan (honnan) kezdjek hozzá. Az indexkapcsolót sikerült megoldani a fórumon talált segítséggel (http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1538&st=0&p=481547&#entry481547). A másik kapcsolóban tudna nekem valaki hasznosat mondani? Előre is köszi!

Felkapcsolt lámpa állásban kihúzod a tekerőt, a tekerő alján levő hézagba pedig benyúlsz csavarhúzóval, kicsit megnyomod és kipattan. Ha lenn a tekerő akkor a tengelye kerül látszik 2 fül, azokat összenyomva tudod kihúzni magát a kapcsolót.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Elromlott a 3 állású lámpakapcsolóm és a bajuszkapcsolóm. Szeretném kicserélni, de fogalmam sincs, h hogyan (honnan) kezdjek hozzá. Az indexkapcsolót sikerült megoldani a fórumon talált segítséggel (http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1538&st=0&p=481547&#entry481547). A másik kapcsolóban tudna nekem valaki hasznosat mondani? Előre is köszi!

A lámpakapcsolót kihúzod, (felkapcsolod az utastérvilágítást) és a tekető alján van egy kis lyuk. Benyomsz oda egy kis csavarhúzót és elkezded húzni a gombot kifelé. Ha lejött, akkor van két pöcök, amit befelé benyomsz és kihúzod a kapcsolót. Remélem érthető! :lol:

Invi megelőzött! :huh:

Link to comment
Megosztás:

A lámpakapcsolót kihúzod, (felkapcsolod az utastérvilágítást) és a tekető alján van egy kis lyuk. Benyomsz oda egy kis csavarhúzót és elkezded húzni a gombot kifelé. Ha lejött, akkor van két pöcök, amit befelé benyomsz és kihúzod a kapcsolót. Remélem érthető! :lol:

Invi megelőzött! :huh:

Hu ez nekem is jól jött ez a help:D Ugyan is hétvégén be kötöttük a ködlámpát:P (kicsit dicsekszem) Na és sikerült újra letörnöm a burkolat alsó fülét a lámpa kapcsoló alatt:D így már tudom hogy javíthatom újboli letörés nélkül:D ÉN IS KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET:D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt írjátok már meg nekem,hogy a középső konzolnál,ahol a fűtésszabályzó három tekerentyű is van,hogyan tudok izzót cserélni,mert nem világít! Le kell vennem a teljes borítást,meg a rádiósmagnót is?Van ott vagy 7db csavar,azt ki kell vegyem?Az óra előtt meg le van ragasztva a kis polc,pedig alatta van két csavar lefelé-ezt a kis polc takaró műanyagot fel kell szedni? (F-Astra C14NZ)

Köszönöm a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt írjátok már meg nekem,hogy a középső konzolnál,ahol a fűtésszabályzó három tekerentyű is van,hogyan tudok izzót cserélni,mert nem világít! Le kell vennem a teljes borítást,meg a rádiósmagnót is?Van ott vagy 7db csavar,azt ki kell vegyem?Az óra előtt meg le van ragasztva a kis polc,pedig alatta van két csavar lefelé-ezt a kis polc takaró műanyagot fel kell szedni? (F-Astra C14NZ)

Köszönöm a segítséget!

Én már szettem szét az enyémet és hát van pár csavar:D A kormány burkolatot lekell venned alatta van 2darab csavar ami fogja a közép konzolt.

a középkonzolon alul van két csavar a hamutál felett. A 3tekerő alatt is van csavar 2biztos arra tuti biztos vok nem vagyok benne bittos hogy a középső alatt is lenne. De azt is lekell venni. kikell venni a rádiót, kiveszed a kis polcot azt a gumit nekem nem volt leragasztva ottis van 2csavar ami tart. és azt hiszem a szellőző rácsokat is ki kell venni ott is van asszem 2darab:D szal van egy pár. És mindössze 2izzó van ott a tekerők alatt a 3. a a középső gomb alat van valahol:D Na én így szettem szét:P kb ennyi csavar van is benne

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt írjátok már meg nekem,hogy a középső konzolnál,ahol a fűtésszabályzó három tekerentyű is van,hogyan tudok izzót cserélni,mert nem világít! Le kell vennem a teljes borítást,meg a rádiósmagnót is?Van ott vagy 7db csavar,azt ki kell vegyem?Az óra előtt meg le van ragasztva a kis polc,pedig alatta van két csavar lefelé-ezt a kis polc takaró műanyagot fel kell szedni? (F-Astra C14NZ)

Köszönöm a segítséget!

Szia! Én úgy szoktam csinálni, hogy! Középkonzolon alul a tekerők alatt lévő 2 csavatr kiszeded, leszeded a 3 tekerőt, a két szélsőnél lévő csavart kiszeded, magnót kiszeded, a középkonzol kijelzőjénél a kis gumiszőnyeg alatt lévő 4 csavart kiszeded, a középső levegőbefúvókát mind a kettőt kiszeded és felül fogja 2 csavar. Ha ez megvan, akkor ki tudod feszíteni az alját és kicserélni az izzókat. Ha nem menne, akkor szedd le a km óra borítását és a középkonzolt ott fogja még 1 csavar. Azt is szedd ki és. Majd ha készen vagy, akkor mehet minden vissza.

Link to comment
Megosztás:

...

És mindössze 2izzó van ott a tekerők alatt a 3. a a középső gomb alat van valahol:D

És ha valaki nagyon vagány, az kicserélheti a 4. izzót is. Ez a belsőlevegő-keringetés kapcsolója alatt van. Én kiszereltem az egész fűtéskapcsoló-házat, ehhez a bowdeneket és villamos csatlakozásokat is le kellett kötnöm, mert a szemét 4. izzó nem jött ki előre, hanem csak hátrafelé foglalatostól együtt.

Link to comment
Megosztás:

És ha valaki nagyon vagány, az kicserélheti a 4. izzót is. Ez a belsőlevegő-keringetés kapcsolója alatt van. Én kiszereltem az egész fűtéskapcsoló-házat, ehhez a bowdeneket és villamos csatlakozásokat is le kellett kötnöm, mert a szemét 4. izzó nem jött ki előre, hanem csak hátrafelé foglalatostól együtt.

Nekem sikerült szemből kiszedni. Kis fogó, óvatoskodva, nehogy eltörjön. :huh: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én ezt nem paráztam túl, fogóval összeroppantottam, a szálánál fogva kihúztam, a szilánkokat meg kiporszívóztam. :lol:

vazze, ha ezt két héttel előbb írod... nagyon ötletes, ez tetszik :huh:

Link to comment
Megosztás:

Sikerült kicserélni a kapcsolót, viszont megmutatom a kapcsoló hátulját, mert szeretném megkérdezni, hogy mi okozhatta, hogy a 2 érintkező lap között megolvadt a műanyag?

Sajnos nem túl jó minőség, de remélem a lényeg látszik:

Véleményem szerint a magas hőmérséklet.

Link to comment
Megosztás:

Véleményem szerint a magas hőmérséklet.

Pff. Sztem senki se hitte volna :huh:

Az lehetett a kiváltó ok, hogy az érintkezők oxidáció, és/vagy a rugóerő gyengülése miatt egyre nagyobb átmeneti ellenállással vezették az áramot, ami melegedést okozott.

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenkinek!!

Segítségeteket kérném, 92es c16nz astrámba szeretnék bc-t.

Ma találtam a bontóba egy 94es caravanba kijelzőt, de az ablaktörlő kapcsolón nem voltak gombok.

http://kepfeltoltes.hu/view/091209/astraf_...ltoltes.hu_.jpg

A kérdés az, hogy ez jo lessze??

Muttatja a fogyasztási adatokat, vagy csak a kinti hőmérsékletet??

Egyáltalán ez mit mutat??

Előre is köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenkinek!!

Segítségeteket kérném, 92es c16nz astrámba szeretnék bc-t.

Ma találtam a bontóba egy 94es caravanba kijelzőt, de az ablaktörlő kapcsolón nem voltak gombok.

http://kepfeltoltes.hu/view/091209/astraf_...ltoltes.hu_.jpg

A kérdés az, hogy ez jo lessze??

Muttatja a fogyasztási adatokat, vagy csak a kinti hőmérsékletet??

Egyáltalán ez mit mutat??

Előre is köszönöm

Ez csak az időt és a hőmérsékletet, plusz a dátumot/rádiót jelzi ki. Ez nem BC.

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenkinek!!

Segítségeteket kérném, 92es c16nz astrámba szeretnék bc-t.

Ma találtam a bontóba egy 94es caravanba kijelzőt, de az ablaktörlő kapcsolón nem voltak gombok.

http://kepfeltoltes.hu/view/091209/astraf_...ltoltes.hu_.jpg

A kérdés az, hogy ez jo lessze??

Muttatja a fogyasztási adatokat, vagy csak a kinti hőmérsékletet??

Egyáltalán ez mit mutat??

Előre is köszönöm

Idő,dátum,külső hőmérséklet.

Ha gyári a rádiód,akkor még valamit. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.