Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Lehet hogy indul, csak jó pumpád van, és nem hallod. Az eredetit én sem hallottam, csak ez az utángyártott nyomja el az alapjárat hangját. :huh:

Biztos, hogy nem indul, mivel üzemanyagszüröt cseréltem és direkt kiprobáltam. Ráadtam a gyujtást és egy csepp üzemanyagot se nyomott. Ráinditottam és egyből tolta. Pedig ha jol sejtem ennek menni kéne ráadott gyujtásnál is. Valami egyéb ötlet? :lol:

Elküldve
Biztos, hogy nem indul, mivel üzemanyagszüröt cseréltem és direkt kiprobáltam. Ráadtam a gyujtást és egy csepp üzemanyagot se nyomott. Ráinditottam és egyből tolta. Pedig ha jol sejtem ennek menni kéne ráadott gyujtásnál is. Valami egyéb ötlet? :huh:

Nem is fog elindulni. Egyes ECU-k esetében csak gyujtásimpulzusra műxik a pumpa. Vagyis, ha jár a motor (van szikra), akkor van jel a relének, hogy járassa a pumpát is. Ez biztonságtecgnikai megoldás. Esetleges baleset esetén nem nyomja tele a forró motorteret benzinnel.

Elküldve
Nem is fog elindulni. Egyes ECU-k esetében csak gyujtásimpulzusra műxik a pumpa. Vagyis, ha jár a motor (van szikra), akkor van jel a relének, hogy járassa a pumpát is. Ez biztonságtecgnikai megoldás. Esetleges baleset esetén nem nyomja tele a forró motorteret benzinnel.

Akkor viszont marad a kétzsinoros hőfokjelado kimérése.

Hening úr! Mi va véleménye egy visszacsapószelep elhelyezéséről valahol a pumpa és a szivosor között? Monták már hogy a 8szelepesek nem tartják meg a nyomást, hanem leállitás után elengedik. A pumpán keresztül folyik vissza? vagy hol engedi el? Mert akkor egy visszacsaposzelep berakásával gondolom ez megoldodna. :huh:

Elküldve
Akkor viszont marad a kétzsinoros hőfokjelado kimérése.

Hening úr! Mi va véleménye egy visszacsapószelep elhelyezéséről valahol a pumpa és a szivosor között? Monták már hogy a 8szelepesek nem tartják meg a nyomást, hanem leállitás után elengedik. A pumpán keresztül folyik vissza? vagy hol engedi el? Mert akkor egy visszacsaposzelep berakásával gondolom ez megoldodna. :huh:

Ez nem csak a 8 szelepesek "kiváltsága". Idővel minden pumpa el kezdi elengedni a nyomást. A visszcsapó szelepet be lehet rakni, de én inkább a hőfokjeladóra tippelnék.

Elküldve
Ez nem csak a 8 szelepesek "kiváltsága". Idővel minden pumpa el kezdi elengedni a nyomást. A visszcsapó szelepet be lehet rakni, de én inkább a hőfokjeladóra tippelnék.

Hova lenne érdemes berakni azt a szelepet?

a motortérbe vagy valahova a kasztni alá a szürő után?

Elküldve
Hova lenne érdemes berakni azt a szelepet?

a motortérbe vagy valahova a kasztni alá a szürő után?

Ahol könnyebb a hozzáférés. De ezt itt most fejezzük be, mert nem elektromos kérdés.

Elküldve
Ahol könnyebb a hozzáférés. De ezt itt most fejezzük be, mert nem elektromos kérdés.

uppsz :lol:

Akkor hogy ne legyen off. Mitől van az hogy ha rálépek a fékpedálra néha felparázslik a hátsó ködlámpa visszajelzője? Sőt mondok jobbat. index balra fékrelépés ködlámpa felparázslik index kihagy, vagy a másik véglet ugy villog majdkiesik a helyéről. :huh:

Elküldve
uppsz :lol:

Akkor hogy ne legyen off. Mitől van az hogy ha rálépek a fékpedálra néha felparázslik a hátsó ködlámpa visszajelzője? Sőt mondok jobbat. index balra fékrelépés ködlámpa felparázslik index kihagy, vagy a másik véglet ugy villog majdkiesik a helyéről. :huh:

Testelési hiba lehet. A lámpánál húzd le a csatlakozót, és pucold meg az érintkezőket.

Elküldve
uppsz :lol:

Akkor hogy ne legyen off. Mitől van az hogy ha rálépek a fékpedálra néha felparázslik a hátsó ködlámpa visszajelzője? Sőt mondok jobbat. index balra fékrelépés ködlámpa felparázslik index kihagy, vagy a másik véglet ugy villog majdkiesik a helyéről. :huh:

Sztem test hiba a lámpában, vagy a környékén.

Elküldve
Köszöntem, majd ha hazaérek szétkapom mint foxi a lábtörlőt azt féktisztito meg kontakt spré meg csiszolovászon meg miegymás:D

A kontaktspray mehet, a többit felejtsd el.

Elküldve
A kontaktspray mehet, a többit felejtsd el.

Hát végülis ha azt veszem féktisztito semmit se ér. Csiszolovászon meg rézhez nem az igazi. szal jah igazad van :huh:

Elküldve
Hát végülis ha azt veszem féktisztito semmit se ér. Csiszolovászon meg rézhez nem az igazi. szal jah igazad van :huh:

A cs.vászon/papír azért nem jó, mert felsérti a felületkezelést. Utána sokkal hamarabb fog oxidálódni az a rész.

Elküldve

Nos Uraim!

Első lépésben kimértem a kétvezetékes motorhőfokjeladót.

8,5C°-ot mutatott a külső hőmérsékletérzékelő és ehhez párosul 4,31KOhm.

Elküldve
Nos Uraim!

Első lépésben kimértem a kétvezetékes motorhőfokjeladót.

8,5C°-ot mutatott a külső hőmérsékletérzékelő és ehhez párosul 4,31KOhm.

Az jó.

Elküldve
Az jó.

Nah ezt örömmel veszem tudomásul. Akkor egy ok kizárva. Másik a gyertyakábelek ugy 4,7KOhm környékén ficánkolnak ugyanezen a külsö hőmérsékleten.

Mondom ha már megmértem a jeladot rámérek a kábelekre is. Ez is megfelelő vagy ezek már lassan cserére érettek?

ui: Aki lusta visszaolvasgatni a problematikám a következő: Hidegen van hogy 5 mpig is tekertetni kell. Melegen meg egyből indul.

Elküldve
Nah ezt örömmel veszem tudomásul. Akkor egy ok kizárva. Másik a gyertyakábelek ugy 4,7KOhm környékén ficánkolnak ugyanezen a külsö hőmérsékleten.

Mondom ha már megmértem a jeladot rámérek a kábelekre is. Ez is megfelelő vagy ezek már lassan cserére érettek?

ui: Aki lusta visszaolvasgatni a problematikám a következő: Hidegen van hogy 5 mpig is tekertetni kell. Melegen meg egyből indul.

nekem is hasonló volt a probléma, de néha többet kellett mint 5mp..aztán jött a hibalámpa, f14, kicseréltem a jeladót és most 2.3. fordulatra elindul.

nem mértem rá a régire, volt itthon másik :huh:

Elküldve
nekem is hasonló volt a probléma, de néha többet kellett mint 5mp..aztán jött a hibalámpa, f14, kicseréltem a jeladót és most 2.3. fordulatra elindul.

nem mértem rá a régire, volt itthon másik :huh:

SZR-ből megmaradtat raktad be?

Elküldve
Ajha :lol:

Lassan lehet hogy nekem is neki kéne futni. Mennyibe fájt? tudsz mondani alkatrész árakat illetve támpontokat hogy hova tegyem a ledeket? :huh:

hát egész pontosan 0,3 euro, azért mondom euroba mert itt erdélyben lej az úr, csak én nem tudom a váltot lejről forintra.

25 db. ledből áll a projekt.

14 db 5mm kék led

1 db 5mm fehér led

1 db 5 mm piros led

9 db piros (piránya) négyszögü led

támpontom az rengeteg van csak éppen le kellene irjam

Ha ezek utánn is érdekel akkor jegyzetbe szedem.

Elküldve
hát egész pontosan 0,3 euro, azért mondom euroba mert itt erdélyben lej az úr, csak én nem tudom a váltot lejről forintra.

25 db. ledből áll a projekt.

14 db 5mm kék led

1 db 5mm fehér led

1 db 5 mm piros led

9 db piros (piránya) négyszögü led

támpontom az rengeteg van csak éppen le kellene irjam

Ha ezek utánn is érdekel akkor jegyzetbe szedem.

érdekel ám :lol: Lehetőleg jolenne hozzá valami rajz is csak ugy vázlat szerüen. Gondolom nem igazán csináltál fényképet szerelés közben. Amugy meg nem kéne hozzá valami ellenállás is? :huh:

Elküldve
érdekel ám :lol: Lehetőleg jolenne hozzá valami rajz is csak ugy vázlat szerüen. Gondolom nem igazán csináltál fényképet szerelés közben. Amugy meg nem kéne hozzá valami ellenállás is? :huh:

van képem is, tettem hozzá ellenállást is csak én sorba köttem a ledeket (4et) és 4 hez tettem 1 ellenállást

Elküldve
van képem is, tettem hozzá ellenállást is csak én sorba köttem a ledeket (4et) és 4 hez tettem 1 ellenállást

Aham! Nos akkor rajtad mulik hogy mikor is állhatok neki :huh:

Remélem mihamarabb összegzed a dolgokat és megtüzdeled egykét képpel:D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.