Laleekirály Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 legközelebb én se neonozok, elég egy darab led is csiszolva, amint ez látszik a ládán is, meg ki is próbálgattam már. A neont azért nem szeretem, mert a lehűl a levegő, akkor nehezen melegszik be és addig halványan világít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 a számozás a km óránál (pl W1111, vagy W1102) az mire utal? mondtátok, hogy van jeladó benne, ami a benzinesnél küld jelet a computernek. (meg mutatja a TID-be hogy mennyi a Km/h) De dieselnél, meg nem funkcionál, mivel nincs motorvezérlője ugye? nah szóval a kérdésem: nekem elvileg 1102-es a gyári :) ha betenném a 1111-est, akkor lenne valami változás? Mármint, másabb az óra belsejében az áttételezés, csalna az óra, vagy ez csak arra a jeladóra vonatkozik, és használható lenne a dieselembe? igen más az áttétel :lol: A neont azért nem szeretem, mert a lehűl a levegő, akkor nehezen melegszik be és addig halványan világít. nem vettem észre inkább az van, ha napokig nem világít, akkor pár mpig nem világít :) na szal :D bekapcsolás után eltelik pár mp, mire világít érted ugye? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 igen más az áttétel :lol: nem vettem észre inkább az van, ha napokig nem világít, akkor pár mpig nem világít :) na szal :D bekapcsolás után eltelik pár mp, mire világít érted ugye? :lol: Persze! Én azt tapasztaltam, ha hidegben bekapcsolom, akkor halványan világít, majd ahogy melegszik, úgy nő a fénye. Jobb a led. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 igen más az áttétel :D szóval akkor nem jó :) nah mindegy, úgyis van rá vevő, akkor passzolom el, kell a lóvé, me megyünk talira :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 sokadszor elmondom, éveken keresztül semmi baja se volt, és van olyan sorkapocs, ami egy lemezzel szorítja a vezetéket, és az örökéletű, mert a csavar nem vágja el a vezetéket :) és még azt nem tettem előbb hozzá, hogy ez csak addig kell sorkapoccsal, amíg kideríti, melyik vezeték hova is kell :) így remélem egyetértessz A zsugorcső szebb is és tuti nem lazul fel a kötés,kisebb helyet is foglal stb. Mindegy,ezen ne vitázzunk,én sosem alkalmazom ha nem muszáj,ha pedig van vulcanfiber az a legjobb,totál vízmentesen zár.Nekem minden kötést azzal raktunk össze az astrában. A fellazulásról meg annyit zárójelben,hogy én sem hittem benne.Ugyan mitől lazulhat meg? Egyik meló alkalmával egy sok zónás riasztóközpontot raktam fel.Meghúztam minden kötést tisztességgel.Kb 1 évre rá mentem karbantartani és a kollegám szólt,hogy nézd át a kötéseket is.Legyintettem én is úgy rá,mint ahogy te azt most gondolod,de én lepődtem meg a legjobban,hogy szinte minden kötésre rátudtam húzni 1-2 fordulatot.Azóta nem alkalmazok sorkapcsot,ha csak van más megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 A zsugorcső szebb is és tuti nem lazul fel a kötés,kisebb helyet is foglal stb. Mindegy,ezen ne vitázzunk,én sosem alkalmazom ha nem muszáj,ha pedig van vulcanfiber az a legjobb,totál vízmentesen zár.Nekem minden kötést azzal raktunk össze az astrában. A fellazulásról meg annyit zárójelben,hogy én sem hittem benne.Ugyan mitől lazulhat meg? Egyik meló alkalmával egy sok zónás riasztóközpontot raktam fel.Meghúztam minden kötést tisztességgel.Kb 1 évre rá mentem karbantartani és a kollegám szólt,hogy nézd át a kötéseket is.Legyintettem én is úgy rá,mint ahogy te azt most gondolod,de én lepődtem meg a legjobban,hogy szinte minden kötésre rátudtam húzni 1-2 fordulatot.Azóta nem alkalmazok sorkapcsot,ha csak van más megoldás. Ami tuti, hogy kulturáltabban is néz ki. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November8, 2009 Megoszt Elküldve November8, 2009 akkor nektek caravánosoknak jó, nekünk is van olyan, csak pont kitakarná a kalaptartó a fényt, ha oda tennénk! :) de szerintem kétoldalt befelé világítva elég jól mutatna, és még funkcionálisan is működhetne :) Nekem a hátsó hangszorótartóra van alulról felrakva egy 12V-os szerelő fehér neon.Az egész csomagteret kényelmesen bevilágítja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 A zsugorcső szebb is és tuti nem lazul fel a kötés,kisebb helyet is foglal stb. Mindegy,ezen ne vitázzunk,én sosem alkalmazom ha nem muszáj,ha pedig van vulcanfiber az a legjobb,totál vízmentesen zár.Nekem minden kötést azzal raktunk össze az astrában. A fellazulásról meg annyit zárójelben,hogy én sem hittem benne.Ugyan mitől lazulhat meg? Egyik meló alkalmával egy sok zónás riasztóközpontot raktam fel.Meghúztam minden kötést tisztességgel.Kb 1 évre rá mentem karbantartani és a kollegám szólt,hogy nézd át a kötéseket is.Legyintettem én is úgy rá,mint ahogy te azt most gondolod,de én lepődtem meg a legjobban,hogy szinte minden kötésre rátudtam húzni 1-2 fordulatot.Azóta nem alkalmazok sorkapcsot,ha csak van más megoldás. rá lehet húzni egy év elteltével tuti :) de neki most csak ez a tuti, ameddig kitalálja, hogy melyik vezeték hova való. ez a vulcanfiber milyen? én még nem találkoztam vele egyébként ahol csak tudok, én is zsugorcsövezek, szigetelőszalag se jó, egy időután "megromlik" a ragasztóanyaga, és ragad mindehova, csak ahova kell oda nem :D Nekem a hátsó hangszorótartóra van alulról felrakva egy 12V-os szerelő fehér neon.Az egész csomagteret kényelmesen bevilágítja. nekem meg a hátsólámpa felé van egy egy kék neon. az is bevilágítja :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 Ha felnyitom a kombi csomagtér ajtaját, nincs utastér világítás. Érintkezési hibára gyanakodtam, azt hittem, WD40-nel ugyanúgy orvosolható lesz a probléma, ahogy ez az oldalajtóknál szokásos. Ám amint kicsavartam az ajtóban lévő érintkezőt, és egy L-formájú testet találtam, ami nem csatlakozott semmihez. A kombinál hogy van hátul az érintkezés? Nem csak a kábeltok csúszott le? Korábban a motorháztető felnyitásakor is égett az utastér világítás, most viszont nem. Ezt egyáltalán nem bánom, csak szeretném tudni, hogy mi okozott változást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 akár így is lehet jaja a csomiba ott viszont neonozni fogok, mert ott nagy a tér, és foltosan jön ki leddel, meg hova is teszed a ledeket? Dáw te miért írtózól ennyire a neontól? Vagy az oldalkárpitot furkálom meg közvetlevül a rolósín altt,, vagy veszek koax-bábelcsatornát, lefújom feketére, és abba teszem a ledeket. Ha felnyitom a kombi csomagtér ajtaját, nincs utastér világítás. Érintkezési hibára gyanakodtam, azt hittem, WD40-nel ugyanúgy orvosolható lesz a probléma, ahogy ez az oldalajtóknál szokásos. Ám amint kicsavartam az ajtóban lévő érintkezőt, és egy L-formájú testet találtam, ami nem csatlakozott semmihez. A kombinál hogy van hátul az érintkezés? Nem csak a kábeltok csúszott le? Korábban a motorháztető felnyitásakor is égett az utastér világítás, most viszont nem. Ezt egyáltalán nem bánom, csak szeretném tudni, hogy mi okozott változást. Egy csatinak kell rámennie, azon jön a táp, és amikor kiugrik a gomb akkor kap testet. A testet a fefogató csavarral szorítod oda a kasztnihoz. A motortérnél is hasonló gombot kell keresni, talán a zárhídon lehet a hűtő felett. Valszeg bezöldült a kontakt, nekem sem volt jó az 5 gomból 3 amikor megevttem a kocsit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 Egy csatinak kell rámennie, azon jön a táp, és amikor kiugrik a gomb akkor kap testet. A testet a fefogató csavarral szorítod oda a kasztnihoz. A motortérnél is hasonló gombot kell keresni, talán a zárhídon lehet a hűtő felett. Valszeg bezöldült a kontakt, nekem sem volt jó az 5 gomból 3 amikor megevttem a kocsit. nekem meg újabban ha esős idő van, valahol beázik, és a központi zárat a bal első ajtótól hol nyitja, hol nem (vagy csak valamelyiket nyitja ki) tegnap pl a csomiajtóm sehogysem akart kinyílani :) :) (máskor is volt már ilyen, de ha kiszáradt megint ment rendesen :lol: igazatok van, forrasztani, vagy zsugorcsövezni kellett volna, amikor kötöttem be :D Ez is felkerül a listára, amit meg kell csinálnom rajta :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 nekem meg újabban ha esős idő van, valahol beázik, és a központi zárat a bal első ajtótól hol nyitja, hol nem (vagy csak valamelyiket nyitja ki) tegnap pl a csomiajtóm sehogysem akart kinyílani :) :) (máskor is volt már ilyen, de ha kiszáradt megint ment rendesen :lol: igazatok van, forrasztani, vagy zsugorcsövezni kellett volna, amikor kötöttem be :D Ez is felkerül a listára, amit meg kell csinálnom rajta :lol: hát az ajtóban fokozottan érvényes a forrasztás, zsugorcsövezés..bár nekem cak össze van dugva a rajtalévő csatikkal és fel van kötve, hogy ne lóghasson bele az ajtó aljában felgyülemlő vízbe. meg kell nézni, hogy ha mosod az autót, melyik ajtónál reagál a vízre B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 Sziasztok! Bocs, ha már sokszor volt a topicban, de most sehol nem találom. A középkonzollal kapcsolatban kérdezném, hogy akinek klímás az autója (2 db kapcsoló van a venti forgókapcsolója alatt) annak a keringető meg venti kapcsolójában az izzó cserélhető, vagy be van forrasztva, mint a ködlámpa kapcsolóba? Apósomnak kellene, nekem nincs klíma, és nekem a széles keringető kapcsoló van, az tudom milyen, de ez nekem úgy tűnik, hogy beforrasztott izzós. Ha valakinek ilyen van, és cserélt már benne izzót elmondhatná a megoldást. Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 Sziasztok! Bocs, ha már sokszor volt a topicban, de most sehol nem találom. A középkonzollal kapcsolatban kérdezném, hogy akinek klímás az autója (2 db kapcsoló van a venti forgókapcsolója alatt) annak a keringető meg venti kapcsolójában az izzó cserélhető, vagy be van forrasztva, mint a ködlámpa kapcsolóba? Apósomnak kellene, nekem nincs klíma, és nekem a széles keringető kapcsoló van, az tudom milyen, de ez nekem úgy tűnik, hogy beforrasztott izzós. Ha valakinek ilyen van, és cserélt már benne izzót elmondhatná a megoldást. Előre is köszi. Forrasztós sajnos. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 Sziasztok! F Astrán is úgy van, hogy a hátsó ködlámpa csak a vezetőoldalra van bekötve? Vagy mindkét oldalnak világítania kéne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 Forrasztós sajnos. :) Akkor új kapcsoló? Mármint ha szeretném, hogy világítson... Ledesíteni nincs időm, meg kedvem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 Sziasztok! F Astrán is úgy van, hogy a hátsó ködlámpa csak a vezetőoldalra van bekötve? Vagy mindkét oldalnak világítania kéne? Nekem úgy van, sőt a másik oldalon talán mintha a foglalat se lenne meg a panelen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 Nekem úgy van, sőt a másik oldalon talán mintha a foglalat se lenne meg a panelen. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 Akkor új kapcsoló? Mármint ha szeretném, hogy világítson... Ledesíteni nincs időm, meg kedvem. Nem. Veszel olyan izzót ami bele való és beleforrasztod. Egyszerű amúgy. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 Sziasztok! F Astrán is úgy van, hogy a hátsó ködlámpa csak a vezetőoldalra van bekötve? Vagy mindkét oldalnak világítania kéne? Igen, gyárilag így van. ("Jobb oldali közlekedés" miatt.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 Sziasztok! F Astrán is úgy van, hogy a hátsó ködlámpa csak a vezetőoldalra van bekötve? Vagy mindkét oldalnak világítania kéne? Ez így van szinte minden autónál. Így nem lehet összekeverni a féklámpával. Elég zavaró ha 2 ködös van hátul, olyan mintha fékezne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 Ez így van szinte minden autónál. Így nem lehet összekeverni a féklámpával. Elég zavaró ha 2 ködös van hátul, olyan mintha fékezne. Hát nem tudom, nekem volt bmw-m, hondá-m, azokon mindkét oldalon volt. Ezért nem voltam biztos a dologban. De teljesen igazad van, tényleg zavaró így belegondolva. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 Hát nem tudom, nekem volt bmw-m, hondá-m, azokon mindkét oldalon volt. Ezért nem voltam biztos a dologban. De teljesen igazad van, tényleg zavaró így belegondolva. Köszi Egyébként a kristálylámpán nekem mindkét oldalon van, csak a jobb oldalihoz nincs vezeték húzva. De nem is akarom hogy az működjön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 Ez így van szinte minden autónál. Így nem lehet összekeverni a féklámpával. Elég zavaró ha 2 ködös van hátul, olyan mintha fékezne. Én még idáig mindig úgy láttam, hogy mindkét oldalon ég!De azért este megnézem majd, mert látom, hogy egyedül maradtam a véleményemmel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November9, 2009 Megoszt Elküldve November9, 2009 Én még idáig mindig úgy láttam, hogy mindkét oldalon ég! Az baj, elég, ha világít. :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts