invictus Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Azért kérdem mert az F-nél mikor hosszút kapcsoltam H4 lévén a tompított elaludt de itt H7 van szó és égve marad váltáskor. Ki kell számolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Ki kell számolni. ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 ? Gondolom adott a generátor kapacitása, meg az izzók áramfelvétele, az utóbbi nem lehet nagyobb az elsőnél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 ? 2 tompított + 2 ködös + 2 refi + hátső helyzetjelző = 6x55w + 2x5w = 340W ez majdnem 25A. A generátoroknak meg ott a max terhelése, de általában az nagyobb ennél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 nekem egy olyan kérdésem lenne csak, hogy a vonóhoroghoz adnak ugyebár visszajelzőt... nekem is állítani kellene rajta, pepe instrukciója szerint a kockafélén is lehet állítan..., ha nem akkor berakom azta a fajtát, amit mi kötöttünk mindig is, majd teszek fel róla képet!! na szóval ugye ennek van egy ledje, ezt a ledet egy nagyfényerejűre cserélem, és berakom a km óra megfelelő helyére, amit kikövetek a csatlakozóig, oda teszek egy csatlakozó pint a csatiba, és a uni visszajelzőtől a led vezetékét oda kötöm be. nem került 3500ba... nem isgyári ez tény, de nem sokban különbözik!! Egyszerűen megoldottam: kivettem a műszerfalat, betettem az izzót a műszerfalban lévő helyére. Kicseréltem az irányjelző relét gyári opel relére ami vonóhoroghoz van és onnan üzemel a visszajelzés. kb. 1 óra meló és 2400 Ft relé ár mellett. Az izzót nem számoltam. Így legalább nem kell furkálni a műszerfalat. Vezetékezni és egyéb dolgokat nem kellet csinálni. A vonóhorog bekötésen kívül. Megjegyzem a vonóhorogvisszajelző ellentétes ütemben villog. Nem zavaró szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Egyszerűen megoldottam: kivettem a műszerfalat, betettem az izzót a műszerfalban lévő helyére. Kicseréltem az irányjelző relét gyári opel relére ami vonóhoroghoz van és onnan üzemel a visszajelzés. kb. 1 óra meló és 2400 Ft relé ár mellett. Az izzót nem számoltam. Így legalább nem kell furkálni a műszerfalat. Vezetékezni és egyéb dolgokat nem kellet csinálni. A vonóhorog bekötésen kívül. Megjegyzem a vonóhorogvisszajelző ellentétes ütemben villog. Nem zavaró szerintem. csak sokminenről megfeledkeztél :) olvasgatnod kellene a fórumot visszafelé is, és rájönnél, hogy sok astrában (évjárattól kiviteltől függően) nincs benne minden kábel, pl fordulatszámmérőhöz, lámpás kapaszkodóhoz, board hoz ködlámpákhoz, és a most tárgyalt visszajelzőhöz se. ha mindnekinek plug and play lenne, akkor fel se hozódott volna a téma. ja és 2400Ft ért ez tuti gyári GM relé? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Ha jól írom Loctite fűtőszál javító. Van róla leírás is.:Klikk ide! Végülis a lényege az, hogy a szakadás mellé ragsztottam allul-fellül szigetelőszallagot olyan 1mm távolságban és sokszor 4-5-ször is átkentem a trutyival, közben hajszáratóval melengedtem.. Aztán bekapcsoltam, és ráleheléssel ( :) )kipróbáltam műkszik-e. Én sima próbalámpával kerestem a szakadás helyét, bár kívülről általában látszik is hol szakad meg a csík ami barna ha kintről nézed. Odaraktam a két drótot ugye ha nincs szakadás erőssen világít, ha van akkor gyengébban, mert az áram körben szomszédos szálakon keresztül folyik . Multiméterrel egyszerűbb, csak akkor még nem volt. jáá, megtaláltam, 3ezer párszért osztogatják ahogy látom. Kösziköszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 2 tompított + 2 ködös + 2 refi + hátső helyzetjelző = 6x55w + 2x5w = 340W ez majdnem 25A. A generátoroknak meg ott a max terhelése, de általában az nagyobb ennél. Ez nem tartozik az ismereteim közé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Ez nem tartozik az ismereteim közé. Rá szokott lenni írva. Pl ezen is ott van hogy 90A. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 ha gyárilag így kapcsol, akkor hol itt a kérdés? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Rá szokott lenni írva. Pl ezen is ott van hogy 90A. http://www.sorkollektor.hu/wp-content/generator.jpg De ezen nincs látható helyen. Amúgy is minden be van burkolva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 ha gyárilag így kapcsol, akkor hol itt a kérdés? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nimrod Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Üdv. Segítségre lenne szükségem! Egy '97-es Astra F-em van van. Már egy ideje nem működik a levegő befúvó az 1,2,3-as fokozatban csak a negyedikben. Gondoltam majd elviszem és megcsináltatom, de csak halogattam, halogattam, eddig nem volt rá szükség. Most hogy bejött a hideg és kell a az ablakot párátlanítani és fűteni is elkezdtem használni, de persze csak 4-es fokozatban megy. Már egy pár alkalom óta érzek valami égett szerű szagot, talán mintha valami gumi égne, ma reggel pedig egy visító hang is hallatszott ha be volt kapcsolva. Ha valaki tudna segíteni hogy tudnám házilag megoldani az nagyon jó lenne. Kösz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Üdv. Segítségre lenne szükségem! Egy '97-es Astra F-em van van. Már egy ideje nem működik a levegő befúvó az 1,2,3-as fokozatban csak a negyedikben. Gondoltam majd elviszem és megcsináltatom, de csak halogattam, halogattam, eddig nem volt rá szükség. Most hogy bejött a hideg és kell a az ablakot párátlanítani és fűteni is elkezdtem használni, de persze csak 4-es fokozatban megy. Már egy pár alkalom óta érzek valami égett szerű szagot, talán mintha valami gumi égne, ma reggel pedig egy visító hang is hallatszott ha be volt kapcsolva. Ha valaki tudna segíteni hogy tudnám házilag megoldani az nagyon jó lenne. Kösz. Hát elég gyanus. Elvileg 2 külön bizti van 1-2 illetve 3-4 fokozatoknak. A Te esetedben ha az első kettő haldoklik is a 3-4 kéne működjön. Az égett szagra így nem tudok mit mondani. A visító hang nálam is jelentkezett volt de amint bemelegedett a venti elmúlt. Én mindenképp levenném a müanyag borítást és körülnéznék. Lehet szorul a motor vmi kosz miatt. Passz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Üdv. Segítségre lenne szükségem! Egy '97-es Astra F-em van van. Már egy ideje nem működik a levegő befúvó az 1,2,3-as fokozatban csak a negyedikben. Gondoltam majd elviszem és megcsináltatom, de csak halogattam, halogattam, eddig nem volt rá szükség. Most hogy bejött a hideg és kell a az ablakot párátlanítani és fűteni is elkezdtem használni, de persze csak 4-es fokozatban megy. Már egy pár alkalom óta érzek valami égett szerű szagot, talán mintha valami gumi égne, ma reggel pedig egy visító hang is hallatszott ha be volt kapcsolva. Ha valaki tudna segíteni hogy tudnám házilag megoldani az nagyon jó lenne. Kösz. A fűtőmotor ellenállás ment tönkre, azért működik 4-nben mert akkor direktben kapja az áramot. Vagy veszel bontottat, vagy kiszereled, és kicseréled a fokozatok ellenállásait. Az utastérszűrő alatt találod a motortérben a homlokfalnál. A visitó hang vagy kosz lesz ahogy Reeckatee írta, vagy a fűtőmotor csapágya. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 áááááááááááá ha nem megy csak a 4 fokozat, akkor direktbe kapja a feszt, de nem a fűtőmotor ellenállásai mentek tönkre, hanem az a ki be ba..ot hőbizti. kismilliószor előjött már ez, és mégse tudjátok? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 áááááááááááá ha nem megy csak a 4 fokozat, akkor direktbe kapja a feszt, de nem a fűtőmotor ellenállásai mentek tönkre, hanem az a ki be ba..ot hőbizti. kismilliószor előjött már ez, és mégse tudjátok? :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nimrod Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Köszi mindenkinek, valahogy próbálom házilag megoldani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Köszi mindenkinek, valahogy próbálom házilag megoldani. ha szétszeded lesz két kapocspont között egy fekete cucc egy dróton azt kell cserélni próbaképpen tegyél rá egy sima vezetéket, és próbáld ki. a nyígó hangra meg Wd40 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Bazz nekem csak a soför oldali fényszorót állítja a kapcsoló. A balt is kéne gondolom. Elég sz@r útakon jártam a 7végén. Lehet, hogy lerázódott a csati? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Bazz nekem csak a soför oldali fényszorót állítja a kapcsoló. A balt is kéne gondolom. Elég sz@r útakon jártam a 7végén. Lehet, hogy lerázódott a csati? Nekem is csak azt. Azért mert nekem széthullott a lámpa belül, a motor mozgatná természetesen. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Nekem is csak azt. Azért mert nekem széthullott a lámpa belül, a motor mozgatná természetesen. :) De az ezzel vajon mi lett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 De az ezzel vajon mi lett? uj autó nem? akkor vissza kell vinni garanciális szervízre Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 uj autó nem? akkor vissza kell vinni garanciális szervízre Ja de nem akarok egyfolytában szaladni a szervízbe. Jobban szeretem ha magam is meg tudom oldani az apróbb dolgokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November1, 2009 Megoszt Elküldve November1, 2009 Köszi mindenkinek, valahogy próbálom házilag megoldani. Ha cseréltél már pollenszűrőt a kocsidban, akkor nem lesz nehéz, ott található az ellenállásegység a pollenszűrő alatt, kihúzod a helyéről, látni fogsz rajta egy kis hengeres hőbiztosítékot, arra mérj rá, ha szakadt akkor csere, vagy átkötöd egy vezetékkel, és kész. A ventihez is onnan férsz hozzá, sztem kiemelni se nehéz (bár én sose vettem ki), megfújod a csapágyait WD40-nel, és jó lesz egy darabig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts