Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Én is azon filózok, hogy felhasználok egy ikont a műszeregységben, hogy visszajelezze a tompítottat. Szerintetek elég ha párhuzamosom kötöm az egyik piláccsal?

elég hát, delehet egyszerűbb, ha arra az izzóra raksz egy testet, meg ráállsz a világítás vezetékére :D

Link to comment
Megosztás:

Én is azon filózok, hogy felhasználok egy ikont a műszeregységben, hogy visszajelezze a tompítottat. Szerintetek elég ha párhuzamosom kötöm az egyik piláccsal?

Mi a bánatnak az? Sötétben zavaró lesz hidd el. Világit a szemedbe. Nekem egyáltalán nem hiányzik. Nem véletlen, hogy a refi visszajelzője olyan tompa lila.

Még a magnó telilelőapos kijelzője is zavaró sokszor, sötétben.

Link to comment
Megosztás:

Mi a bánatnak az? Sötétben zavaró lesz hidd el. Világit a szemedbe. Nekem egyáltalán nem hiányzik. Nem véletlen, hogy a refi visszajelzője olyan tompa lila.

Még a magnó telilelőapos kijelzője is zavaró sokszor, sötétben.

jaja ez megfontolandó!!

Link to comment
Megosztás:

Mi a bánatnak az? Sötétben zavaró lesz hidd el. Világit a szemedbe. Nekem egyáltalán nem hiányzik. Nem véletlen, hogy a refi visszajelzője olyan tompa lila.

Még a magnó telilelőapos kijelzője is zavaró sokszor, sötétben.

Szerintem is felesleges visszajelző a tompítottnak. Nekem nincs is! :) A refi nekem kék. Ha meg már valakinek visszajelző kell a tompítotthoz, akkor ott komoly baj van a látással! :D

Link to comment
Megosztás:

Mi a bánatnak az? Sötétben zavaró lesz hidd el. Világit a szemedbe. Nekem egyáltalán nem hiányzik. Nem véletlen, hogy a refi visszajelzője olyan tompa lila.

Még a magnó telilelőapos kijelzője is zavaró sokszor, sötétben.

Így van. Még szerencse hogy az én fejegységem fényerejét le lehet venni. Kényelmetlen lenne. Meg szerencse hogy a BC is lejjebb állítódik, az is szembe sütne.

Link to comment
Megosztás:

Mi a bánatnak az? Sötétben zavaró lesz hidd el. Világit a szemedbe. Nekem egyáltalán nem hiányzik. Nem véletlen, hogy a refi visszajelzője olyan tompa lila.

Még a magnó telilelőapos kijelzője is zavaró sokszor, sötétben.

Nem hiszem, engem nem zavar a piros világítókapcsoló-led sem, ami tükröződik az oldalablakon.

Link to comment
Megosztás:

Heló

Olyan problémám lenne, hogy ha ledes helyzetjelzőt teszek az első fényszórókba akor a baloldali mindig meghal.

Először rendesen működik pár hétig, aztán elkezd villogni, majd a legvégén kiég. De cak a bal oldal.

Mi lehet a baj? (Eddig már két izzó égett ki, mind a 2 más márka volt.)

Mérj töltést alapjáraton és emelt fordulaton, hátha túltölt a generátorod. Egyébként ahogy írták a többiek, ellenálláscserével orvosolható.

Link to comment
Megosztás:

Helló gyári tid-emen alaphelyzetben megnyomom folyamatosan kb 5-6 mp-ig mindkét gombot 1xrre, akkor kiírja h mennyivel megy az autó, de csak 1 pillanatra.Ez lehet akár folyamatos? tudnátok segíteni h ez mitől van? és h csak nekem van ilyen? És nincs beszerlve BC fedélzeti számítógép.Köszönöm a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Helló gyári tid-emen alaphelyzetben megnyomom folyamatosan kb 5-6 mp-ig mindkét gombot 1xrre, akkor kiírja h mennyivel megy az autó, de csak 1 pillanatra.Ez lehet akár folyamatos? tudnátok segíteni h ez mitől van? és h csak nekem van ilyen? És nincs beszerlve BC fedélzeti számítógép.Köszönöm a segítséget.

ez ilyen :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy Enforcer E100a8 riasztóm van a kocsiban, ez ugye KP-zár vezérlős. Teljesen jól működött, mígnem most rájöttem hogy ha lezárom a távvezérlővel a kocsit, akkor kulccsal nem bírom kinyitni, mert azonnal utána zár! tehát amit megmozdul felfele a belső zár a riasztó azonnal visszahuzza. AZAZ olyan mintha meg lenne fordítva a jele :D

ugye nem sűrűn van így nyitogatva, eddig azért nem tűnt fel.

hogy lehetne ezt visszafordítani ?

alapból a kpzár tökéletes. kulccsal mindkét ajtóból, valamint belső záraktól mind a 4 ajtóról vezérelhető.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy Enforcer E100a8 riasztóm van a kocsiban, ez ugye KP-zár vezérlős. Teljesen jól működött, mígnem most rájöttem hogy ha lezárom a távvezérlővel a kocsit, akkor kulccsal nem bírom kinyitni, mert azonnal utána zár! tehát amit megmozdul felfele a belső zár a riasztó azonnal visszahuzza. AZAZ olyan mintha meg lenne fordítva a jele :D

ugye nem sűrűn van így nyitogatva, eddig azért nem tűnt fel.

hogy lehetne ezt visszafordítani ?

alapból a kpzár tökéletes. kulccsal mindkét ajtóból, valamint belső záraktól mind a 4 ajtóról vezérelhető.

ha ez a baja, akkor a vezetéket meg kell cserélni a zármotoron... csak akkor nem tudom,hogy gombra hogy hogy jól működik...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy Enforcer E100a8 riasztóm van a kocsiban, ez ugye KP-zár vezérlős. Teljesen jól működött, mígnem most rájöttem hogy ha lezárom a távvezérlővel a kocsit, akkor kulccsal nem bírom kinyitni, mert azonnal utána zár! tehát amit megmozdul felfele a belső zár a riasztó azonnal visszahuzza. AZAZ olyan mintha meg lenne fordítva a jele :D

ugye nem sűrűn van így nyitogatva, eddig azért nem tűnt fel.

hogy lehetne ezt visszafordítani ?

alapból a kpzár tökéletes. kulccsal mindkét ajtóból, valamint belső záraktól mind a 4 ajtóról vezérelhető.

Nem lehet inkább, hogy a riasztó rajtafelejti a feszejt a zármotoron? Így hiába nyitod kulccsal a motor mindig lehuzza mert úgy kapja a feszültséget? Ha kézzel húzod a gombot akkor is visszahúzza? Hátsó ajtóknál is? Zárd be magad távirányítóval aztán belülről próbálkozz a gombhuzogatással.

Link to comment
Megosztás:

gabi féle bcvel asszem lehet folymatosan azt lesni :D

de drága nézés csupán annyiért :)

Gabi-féle BC-vel lehet folyamatosan nézni a sebességet. Nekem van egy a polcon az első szériából, ami nem is sokkal tud többet ennél (sebesség, megtett út, gyorsulásmérések).

Link to comment
Megosztás:

Gabi-féle BC-vel lehet folyamatosan nézni a sebességet. Nekem van egy a polcon az első szériából, ami nem is sokkal tud többet ennél (sebesség, megtett út, gyorsulásmérések).

miért szedted ki?

egyébként nagyon bonyolult egy olyat betenni??

őszintén szolva a gyári BC től elment a edvem, mert elég sokat kell forrasztgatni, kötögetni, nekem meg ugye lehtetlen mindent mgoldanirajta, így fele funkciót tiltani kellene :D

Link to comment
Megosztás:

miért szedted ki?

egyébként nagyon bonyolult egy olyat betenni??

őszintén szolva a gyári BC től elment a edvem, mert elég sokat kell forrasztgatni, kötögetni, nekem meg ugye lehtetlen mindent mgoldanirajta, így fele funkciót tiltani kellene :D

Azért vettem ki, mert bekerült a gyári. Nem sok a vezetéke, minden ott van hozzá a műszeregységnél.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.