Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Kellett volna egy töltést mérni...kiváncsi lettem volna az értékre :rolleyes:

Mért töltést a fazon.

12,1 volt volt.

De előtte még volt egy kör Pesten töltés nélkül.

Érd-Gyömrői út-Csepel.

Elküldve
Daykiller!

120 A generátor az nem semmi....nekem 70 A generátor kevés amikor megy a klíma és a tompított fényszóró.

Nekem is szerezni kéne.... :)

Mit találtam neked! Link. Lehet jó F Astrára is, most hirtelen nem vágom a felfogatását, de valami ilyesmi rémlik. :D Láttam egy másik aukción, hogy kérdezted az áramerősségét, oszt találtam egy ilyet.

Elküldve
Te is hajnalos vagy ? :D

Majd ma kiderül, kész lesz elvileg a generátor, de nem szeretnék fizetni érte..

Még az se mondható rá, hogy a kerék beverte a vizet, mert éppen akkor nem is esett.

Érdemes beszerelni azt a generátort védő műanyagot a jobb kerék mögé, elkerülendő a vízfelcsapódást. Persze csak ha nincs. :)

Elküldve
Kellett volna egy töltést mérni...kiváncsi lettem volna az értékre :D

Nekem az aksi miatt mert eléggé vacakol mértem töltést, alapjárattól teljes gázadásig 14,15-14,4 közt mozdult csupán. De ez nem g-s!

Ha érdekel jövőhéten tudom neked mérni apuét de az meg 2l turbós disel állat :) ((ha egyszer gazdag leszek...))

Töltés értéke változhat meleg hideg motornál, tapasztalat valaki?

Elküldve
Nekem az aksi miatt mert eléggé vacakol mértem töltést, alapjárattól teljes gázadásig 14,15-14,4 közt mozdult csupán. De ez nem g-s!

Ha érdekel jövőhéten tudom neked mérni apuét de az meg 2l turbós disel állat :) ((ha egyszer gazdag leszek...))

Töltés értéke változhat meleg hideg motornál, tapasztalat valaki?

Ha jó a diódahíd akkor nem változik terhelés alatt sem :D

Elküldve
Ha jó a diódahíd akkor nem változik terhelés alatt sem :D

Nah ezt már olvastam az előző pár oldalban de fogalmam nem volt h ez a töltéshez kapcsolódik, kilett taglalva holléte feladata előzőleg? Mert akkor szorgoskodom visszaolvasni!

Elküldve
Nah ezt már olvastam az előző pár oldalban de fogalmam nem volt h ez a töltéshez kapcsolódik, kilett taglalva holléte feladata előzőleg? Mert akkor szorgoskodom visszaolvasni!

olvass vissza ki van taglalva rengeteg minden a generátorokról, még robbantott ábra is van.

meg hogy delco bosch stb stb :D

Elküldve

Üdv mindenkinek.

Még egy kérdésem lenne:

Cserélt már valaki útjeladót a műszerfalban F Astrában? Lehet külön szerezni? Vagy komplett műszerfal csere?

Kidobálja hibakódnak.

Előre is köszi.

Üdv

Elküldve
Üdv mindenkinek.

Még egy kérdésem lenne:

Cserélt már valaki útjeladót a műszerfalban F Astrában? Lehet külön szerezni? Vagy komplett műszerfal csere?

Kidobálja hibakódnak.

Előre is köszi.

Üdv

attól függ melyik tipus, de szerintem olcsóbban vehetsz komplett egységet, mint egy olyat külön ujat.

nekem pl 2000es évjáratúban egybe van a km órával.

de a fordulatszámmérősömben meg különálló :D

Elküldve
attól függ melyik tipus, de szerintem olcsóbban vehetsz komplett egységet, mint egy olyat külön ujat.

nekem pl 2000es évjáratúban egybe van a km órával.

de a fordulatszámmérősömben meg különálló :)

Nekem is és ugye nekem gyárilag fordulatosat raktak. Ez is valami Classic dolog lehet akkor. :D

Elküldve

Kösz a gyors választ.

Itt kell valamire figyelni? Vagy tökmindegy milyen astra műszerfalat kap a kocsi? Amúgy gyárilag nem fordszámmérős, 1995. évi C14NZ, NO ABS, full alap.

Thanx

Elküldve
Kösz a gyors választ.

Itt kell valamire figyelni? Vagy tökmindegy milyen astra műszerfalat kap a kocsi? Amúgy gyárilag nem fordszámmérős, 1995. évi C14NZ, NO ABS, full alap.

Thanx

Ha lehet ugyanolyan márkájút vegyél. Pl ha VDO a mostani, akkor ugyanilyet illene találni hozzá, mert akkor tuti100 hogy csereszavatos a jeladó. :D Mert ahány márka, annyiféle jeladó.

Elküldve

Kész a generátor :D

A szerelő azt mondta, nem eredeti hitachi generátor, hanem valami utánzat..

Az alkatrészek sem csereszabatosak, ahogy kellene.

Valamit esztergáltatnia kellett, az átvezetőgyűrű körül..

A kefék is fönnakadtak, blablabla..

Kíváncsi leszek meddig bírja.

De pénzt nem kért.

Elküldve
Kész a generátor :D

A szerelő azt mondta, nem eredeti hitachi generátor, hanem valami utánzat..

Az alkatrészek sem csereszabatosak, ahogy kellene.

Valamit esztergáltatnia kellett, az átvezetőgyűrű körül..

A kefék is fönnakadtak, blablabla..

Kíváncsi leszek meddig bírja.

De pénzt nem kért.

Akkor végülis kidumálta magát. Ha látta hogy nem csereszabatos akkor minek rakta bele? :)

Elküldve
Nekem is és ugye nekem gyárilag fordulatosat raktak. Ez is valami Classic dolog lehet akkor. :D

rem jól értetted, az eredetim nem fordulatszámos, és az egybe van, a fordulatszámosom meg külön van

Kösz a gyors választ.

Itt kell valamire figyelni? Vagy tökmindegy milyen astra műszerfalat kap a kocsi? Amúgy gyárilag nem fordszámmérős, 1995. évi C14NZ, NO ABS, full alap.

Thanx

nemrég beszéltük ki egyébben asszem

W szám tankszint 50litr hőfokjeladó skálázása

Ha lehet ugyanolyan márkájút vegyél. Pl ha VDO a mostani, akkor ugyanilyet illene találni hozzá, mert akkor tuti100 hogy csereszavatos a jeladó. :) Mert ahány márka, annyiféle jeladó.

ez se igaz, mert nekem is mind akettő vdo, de forrasztani kellett hozzá a jeladó miatt, mert amint mondottam eredetiből nem lehet kivenni, a fordulatszámosból meg igen.

Elküldve
rem jól értetted, az eredetim nem fordulatszámos, és az egybe van, a fordulatszámosom meg külön van

nemrég beszéltük ki egyébben asszem

W szám tankszint 50litr hőfokjeladó skálázása

ez se igaz, mert nekem is mind akettő vdo, de forrasztani kellett hozzá a jeladó miatt, mert amint mondottam eredetiből nem lehet kivenni, a fordulatszámosból meg igen.

Igen.

Ezért mondtam, hogy ez is valami Classicos téma már. :D

Elküldve

rem jól értetted, az eredetim nem fordulatszámos, és az egybe van, a fordulatszámosom meg külön van

Ööööö, várj csak: az eredetim egyben volt, beraktam egy 92-es fordszámost, abban külön volt (km órákat átszereltem). Most tavasszal beszrt az óra, egy 96-ét szereztem bele, az megint egyben volt. Szal, ez is vmi 94 utáni frissítéssel járhatott együtt...

Elküldve
rem jól értetted, az eredetim nem fordulatszámos, és az egybe van, a fordulatszámosom meg külön van

Ööööö, várj csak: az eredetim egyben volt, beraktam egy 92-es fordszámost, abban külön volt (km órákat átszereltem). Most tavasszal beszrt az óra, egy 96-ét szereztem bele, az megint egyben volt. Szal, ez is vmi 94 utáni frissítéssel járhatott együtt...

Enyémben külön van emlékeim szerint. :D Na mindegy. :)

Elküldve

Na, sikerült végre szerezni a ködlámpához reléket. Visszamentem a régi jól bevált bontóba, a srác kicipelt egy kartondobozt mondván válogass ! Annyira megörültem neki, hogy itthon gyorsan beledeztem a kapcsolókat.

Íme az eredmény! Nem túl éles a kép, de a lényeg jól látszik :D

Elküldve
Na, sikerült végre szerezni a ködlámpához reléket. Visszamentem a régi jól bevált bontóba, a srác kicipelt egy kartondobozt mondván válogass ! Annyira megörültem neki, hogy itthon gyorsan beledeztem a kapcsolókat.

Íme az eredmény! Nem túl éles a kép, de a lényeg jól látszik :D

king lett :)

Elküldve
Na, sikerült végre szerezni a ködlámpához reléket. Visszamentem a régi jól bevált bontóba, a srác kicipelt egy kartondobozt mondván válogass ! Annyira megörültem neki, hogy itthon gyorsan beledeztem a kapcsolókat.

Íme az eredmény! Nem túl éles a kép, de a lényeg jól látszik :D

:)

Elküldve
Na, sikerült végre szerezni a ködlámpához reléket. Visszamentem a régi jól bevált bontóba, a srác kicipelt egy kartondobozt mondván válogass ! Annyira megörültem neki, hogy itthon gyorsan beledeztem a kapcsolókat.

Íme az eredmény! Nem túl éles a kép, de a lényeg jól látszik :D

Jó lett, de én pirosítok. :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.