GabeszVp Elküldve Október12, 2009 Elküldve Október12, 2009 Üdv all! Kérdés: Alapjárati motor cserénél(új) kell valamit csinálni, hogy jó legyen? Mert olyan mintha nem ismerné fel az autó ami egy F astra, 1.4 8valve, de már 16 lábú diag csatival. lehúzott csatival is ugyanúgy dadog, kiirja a hibát mintha rá lenne dugva. Vadiúj apajárati motor.(a kocsi amúgy 8 szelepes, semmi extra, teljesen alapfelszereltség, központi injektoros) Előre is kösz. Üdv mindenkinek.
Breki Elküldve Október12, 2009 Elküldve Október12, 2009 Én éppen ma délután szívtam vele az ex diesel Caravanunkban. A rajz szerint megcsinálni nem kis meló, egy egész délutánom ráment (jó játék betenni a biztitáblába a hiányzó relék és biztosítékok érintkezőit :rolleyes: ). megkérdezhetem honnan vettél relét hozzá? <_<
Reeckatee Elküldve Október12, 2009 Elküldve Október12, 2009 Helló mindenkinek!Bocs a zavarásért de lenne egy kérdésem ha lehet.Hány amperos biztosíték kell elvileg a biztosíték táblába a hátsó ablak fűtésnek?Nekem most 7,5-es volt bennt de nem tudom hogy annyi van-e előirva neki.MErt most cseréltem nem rég és megint kivágta.HA meg 7,5 kell akkor miért vágja ki?A választ előre is köszönöm! Az lepkefing neki. 30-as kell mert hatalmas az áramfelvétele. Ja épp látom Gabi már válaszolt.
zotya975 Elküldve Október12, 2009 Elküldve Október12, 2009 Az lepkefing neki. 30-as kell mert hatalmas az áramfelvétele. Ja épp látom Gabi már válaszolt. Ja, cirka két órája. <_< :rolleyes:
Guest gorbi Elküldve Október12, 2009 Elküldve Október12, 2009 Üdv all! Kérdés: Alapjárati motor cserénél(új) kell valamit csinálni, hogy jó legyen? Mert olyan mintha nem ismerné fel az autó ami egy F astra, 1.4 8valve, de már 16 lábú diag csatival. lehúzott csatival is ugyanúgy dadog, kiirja a hibát mintha rá lenne dugva. Vadiúj apajárati motor.(a kocsi amúgy 8 szelepes, semmi extra, teljesen alapfelszereltség, központi injektoros) Előre is kösz. Üdv mindenkinek. Érdemes lenne megpróbálni: kiveszed az alapjáratit, rádugod a csatit. A diagnosztikai csatiban összezárod az 5-6 pint (a bal alsó sarokból indul a számozás, oszlopban, felfelé) majd ráadod a gyújtást. Közben figyelni kell az alapjáratit, dolgoznia kell.
Reeckatee Elküldve Október12, 2009 Elküldve Október12, 2009 Ja, cirka két órája. :D :rolleyes: Jolvan na. Közben még iskolába is járok stb, ne szívd a vérem, örvendek ha megkapom a opelforum.hu indítógombját <_<
daykiller Elküldve Október12, 2009 Elküldve Október12, 2009 Jolvan na. Közben még iskolába is járok stb, ne szívd a vérem, örvendek ha megkapom a opelforum.hu indítógomblyát <_< LYaLY! :rolleyes: :D
Guest gorbi Elküldve Október12, 2009 Elküldve Október12, 2009 LYaLY! :rolleyes: <_< Talán inkább LYaLLY :D
Reeckatee Elküldve Október12, 2009 Elküldve Október12, 2009 Na mostmár tényleg baccátok meg :rolleyes:
FPepe Elküldve Október12, 2009 Elküldve Október12, 2009 megkérdezhetem honnan vettél relét hozzá? :rolleyes: Vettem még régebben egy komplett bontott biztitáblát, abban voltak.
Breki Elküldve Október12, 2009 Elküldve Október12, 2009 Vettem még régebben egy komplett bontott biztitáblát, abban voltak. Köszi! Reménykedtem benne, hogy tudsz valami lelőhelyet. Ilyenkor sajnálom, hogy az 1.8-ast gombokért odaadtam a bontósnak. Majdnem fullos volt. :rolleyes:
egyhapsi Elküldve Október13, 2009 Elküldve Október13, 2009 Tegnapelőtt este, Pécsről jövet megint összefosta magát a generátorom. 2 hónapja volt felújítva, a szerelő 27-et kért érte!! Visszavittem, azzal fogadott megnézik mit is raktak bele. Mondom, mindent! Mi az ördög lehet ami csak ennyit bírt benne ?
zotya975 Elküldve Október13, 2009 Elküldve Október13, 2009 Tegnapelőtt este, Pécsről jövet megint összefosta magát a generátorom. 2 hónapja volt felújítva, a szerelő 27-et kért érte!! Visszavittem, azzal fogadott megnézik mit is raktak bele. Mondom, mindent! Mi az ördög lehet ami csak ennyit bírt benne ? Szar anyag, vagy gány munka.
egyhapsi Elküldve Október13, 2009 Elküldve Október13, 2009 Szar anyag, vagy gány munka. Te is hajnalos vagy ? :rolleyes: Majd ma kiderül, kész lesz elvileg a generátor, de nem szeretnék fizetni érte.. Még az se mondható rá, hogy a kerék beverte a vizet, mert éppen akkor nem is esett.
Reeckatee Elküldve Október13, 2009 Elküldve Október13, 2009 Te is hajnalos vagy ? :rolleyes: Majd ma kiderül, kész lesz elvileg a generátor, de nem szeretnék fizetni érte.. Még az se mondható rá, hogy a kerék beverte a vizet, mert éppen akkor nem is esett. Valamit ugyis kitalálnak ha nagyon meg akarnak fizettetni <_<
Dáwid Elküldve Október13, 2009 Elküldve Október13, 2009 Valamit ugyis kitalálnak ha nagyon meg akarnak fizettetni -_- Ha elég csúnyán nézel, még mosolyognak is hogy másodszor cserélhetnek önindítót neked. <_< B) :D :rolleyes:
opel16v Elküldve Október13, 2009 Elküldve Október13, 2009 Tegnapelőtt este, Pécsről jövet megint összefosta magát a generátorom. 2 hónapja volt felújítva, a szerelő 27-et kért érte!! Visszavittem, azzal fogadott megnézik mit is raktak bele. Mondom, mindent! Mi az ördög lehet ami csak ennyit bírt benne ? Olcsó utángyári feszstab vagy diódahíd. :rolleyes:
Novy Elküldve Október13, 2009 Elküldve Október13, 2009 ennyi idő után még garis javítást kell csinálnuk!!
Reeckatee Elküldve Október13, 2009 Elküldve Október13, 2009 ennyi idő után még garis javítást kell csinálnuk!! Jobb helyeken ahol a lekiismeret ismert fogalom :rolleyes:
Novy Elküldve Október13, 2009 Elküldve Október13, 2009 Jobb helyeken ahol a lekiismeret ismert fogalom :rolleyes: ahol meg nem, ott tényleg mérgesen kell nézni, fogni a cuccot, és lelépni és többet oda nem menni
Reeckatee Elküldve Október13, 2009 Elküldve Október13, 2009 ahol meg nem, ott tényleg mérgesen kell nézni, fogni a cuccot, és lelépni és többet oda nem menni De csak miután megjavították. Véletlenül elfelejtessz cashelni :rolleyes:
Novy Elküldve Október13, 2009 Elküldve Október13, 2009 De csak miután megjavították. Véletlenül elfelejtessz cashelni <_< ne véleltlenül D hoztuk már így el anno a wareszunkat. amiről beszéltek, a csavarokon az előző napi sár ott volt rajta :rolleyes:
egyhapsi Elküldve Október13, 2009 Elküldve Október13, 2009 Olcsó utángyári feszstab vagy diódahíd. :rolleyes: Határozottan emlékszem, amikor a szerelő két hónapja felsorolta a cserés dolgokat. Szénkefék, szénkefetartó, mert törött volt, arról tudtam is. Fesszabályozó, csapágyak, átvezetőgyűrű. Más meg nincs is olyan, ami szétmehetne.. Már figyelem a telefont, mert szólnia kellene a szerelőnek, hogy kész az autó.
opel16v Elküldve Október13, 2009 Elküldve Október13, 2009 hogyne lenne, a diódahíd. azt is szokás cserélni a fesszabbal együtt :rolleyes:
Recommended Posts