Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Főtengely jeladó hiba (Crank sensor). Nem ismerem közelebbről azt a motort, de asszem a főtengely ékszíjtárcsán vannak "fogak", azt figyeli, úgyhogy sztem arrafelé kell keresni, lenn a főtengely ékszíjtárcsánál. Vagy kontakthibás a csatija, vagy halódik.

Jaja, enyémen is így van. A szíjtárcsán recék és a jobb első keréktől nézve balra srégen van az a jeladó.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Hogyan lehet az ajtőknál lévő gumicső vezeték átvezetőbe belehúzni új szálat ??(elektrom.ablak miatt) , mert sajna csak a hangszóró két kábele van behúzva az ajtókhoz. VAgy csak az a megoldás létezik hogy kiveszem átfúr vékony fúróval valahogy aztán belefűz? És a kasztni felőli oldalról?

Vagy egyszerűbb ha kífúrom a kasznit meg az ajtót majd ott legyen a "madzag" :rolleyes: ?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Hogyan lehet az ajtőknál lévő gumicső vezeték átvezetőbe belehúzni új szálat ??(elektrom.ablak miatt) , mert sajna csak a hangszóró két kábele van behúzva az ajtókhoz. VAgy csak az a megoldás létezik hogy kiveszem átfúr vékony fúróval valahogy aztán belefűz? És a kasztni felőli oldalról?

Vagy egyszerűbb ha kífúrom a kasznit meg az ajtót majd ott legyen a "madzag" <_< ?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Legszebb az lenne, ha tudnál szerezni belevaló érintkezőket, amúgy a cső szerintem leaplikálható a bajonettzáras végről. A fúrás is megoldás, de nem túl szép, igaz nem látszik, csak ha valaki leveszi a csatlakozót. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Legszebb az lenne, ha tudnál szerezni belevaló érintkezőket, amúgy a cső szerintem leaplikálható a bajonettzáras végről. A fúrás is megoldás, de nem túl szép, igaz nem látszik, csak ha valaki leveszi a csatlakozót. :rolleyes:

Minek bonyolítani? 10-es fúrót nekije! <_<

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Hogyan lehet az ajtőknál lévő gumicső vezeték átvezetőbe belehúzni új szálat ??(elektrom.ablak miatt) , mert sajna csak a hangszóró két kábele van behúzva az ajtókhoz. VAgy csak az a megoldás létezik hogy kiveszem átfúr vékony fúróval valahogy aztán belefűz? És a kasztni felőli oldalról?

Vagy egyszerűbb ha kífúrom a kasznit meg az ajtót majd ott legyen a "madzag" :D ?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Ha azt akarod, hogy így nézzen ki a tied is :rolleyes:

http://img10.tar.hu/ujlakimisi/img/38945916.jpg#3

http://img10.tar.hu/ujlakimisi/img/38945915.jpg#3

én biztos nem fúrnám át, annyira nem vészes egyenként sem áthúzni a drótokat, belül igaz kicsit szűk a hely, de megoldható!

Vagy szerezz bontóból olyat amiben van kábel is, szerintem nem lehet olyan drága! <_<

Link to comment
Megosztás:

Ha azt akarod, hogy így nézzen ki a tied is :rolleyes:

http://img10.tar.hu/ujlakimisi/img/38945916.jpg#3

http://img10.tar.hu/ujlakimisi/img/38945915.jpg#3

én biztos nem fúrnám át, annyira nem vészes egyenként sem áthúzni a drótokat, belül igaz kicsit szűk a hely, de megoldható!

Vagy szerezz bontóból olyat amiben van kábel is, szerintem nem lehet olyan drága! <_<

Persze át lehet húzni a drótokat, de szerintem ezt szerelni a legnagyobb szívás a kocsin. Nem férsz rendesen oda, alig van hely. Ha van ennél nehezebb akkor az a lábtér fűtés csövének a visszarakása a pedálok fölé. Na meg a biztitábla kibillentése ha a hátulján kell mókolni. Nem is raktam be a tükörfűtés relét, ott lóg a biztik előtt. :D

Link to comment
Megosztás:

Persze át lehet húzni a drótokat, de szerintem ezt szerelni a legnagyobb szívás a kocsin. Nem férsz rendesen oda, alig van hely. Ha van ennél nehezebb akkor az a lábtér fűtés csövének a visszarakása a pedálok fölé. Na meg a biztitábla kibillentése ha a hátulján kell mókolni. Nem is raktam be a tükörfűtés relét, ott lóg a biztik előtt. :rolleyes:

Igen. Akkor mit szóljak én, akinek klímás? Hátul minden helyen relé van és egy rakás vezetékköteg. Egyébként meg én úgy szoktam, hogy a biztitábla körül kiveszem a kábelkorbácsok lefogatásait és nem elől a műszerfal nyílásán veszem ki, hanem alulra is le lehet húzni, ha ügyes vagy. <_<

Link to comment
Megosztás:

Igen. Akkor mit szóljak én, akinek klímás? Hátul minden helyen relé van és egy rakás vezetékköteg. Egyébként meg én úgy szoktam, hogy a biztitábla körül kiveszem a kábelkorbácsok lefogatásait és nem elől a műszerfal nyílásán veszem ki, hanem alulra is le lehet húzni, ha ügyes vagy. <_<

Hát nem tudom nekem szétvágta a gerincem a küszöb, meg már tele volt a hócipőm az egésszel. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tudom nekem szétvágta a gerincem a küszöb, meg már tele volt a hócipőm az egésszel. :rolleyes:

Az igaz, hogy sok időbe tellik úgy kivenni. Csak akkor érdemes, ha nagy műtétet kell végezni, vagy relét kell cserélni/kivenni belül. Amúgymeg ki kell venni az első ülést és máris jobban el tudsz feküdni. <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valaki azt mondja meg, hogy a gyári rádiónál a gyujtáskapcsolót II.-es állásba elkell fordítani hogy szóljon a rádió? Vagy csak Gyújtásra és simán kulcs nélkül működik? Mert azt tudom hogy nem csak gyújtásra....

Mert nekem már jó ideje nem a gyári van benne, sőt nem is azzal vettem, az csak 1 napot volt bent....és nekem ez csak gyújtásra működik. Belehet úgy köttetni hogy II-es állásban is legyen áramom hogy bekapcsoljam, ne csak gyújtásra?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valaki azt mondja meg, hogy a gyári rádiónál a gyujtáskapcsolót II.-es állásba elkell fordítani hogy szóljon a rádió? Vagy csak Gyújtásra és simán kulcs nélkül működik? Mert azt tudom hogy nem csak gyújtásra....

Mert nekem már jó ideje nem a gyári van benne, sőt nem is azzal vettem, az csak 1 napot volt bent....és nekem ez csak gyújtásra működik. Belehet úgy köttetni hogy II-es állásban is legyen áramom hogy bekapcsoljam, ne csak gyújtásra?

Köszi!

Én csak simán rákötöttem 12V-ra. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valaki azt mondja meg, hogy a gyári rádiónál a gyujtáskapcsolót II.-es állásba elkell fordítani hogy szóljon a rádió? Vagy csak Gyújtásra és simán kulcs nélkül működik? Mert azt tudom hogy nem csak gyújtásra....

Mert nekem már jó ideje nem a gyári van benne, sőt nem is azzal vettem, az csak 1 napot volt bent....és nekem ez csak gyújtásra működik. Belehet úgy köttetni hogy II-es állásban is legyen áramom hogy bekapcsoljam, ne csak gyújtásra?

Köszi!

Nálam elég ha a kulcs már I.-es állásban van, vagyis amint kioldott a kormányzár, azzal együtt kapcsolja azt az áramkört és így kapcsol be a rádió, mert amíg ki nem veszem a kulcsot, addig üzemel a gyári rádió. Amúgymeg lehet meg kéne cserélned a két 12V-os tápot és utána már gyújtás nélkül is be lehetne kapcsolni, mivel a gyári rádiónál meg van ez a két pont fordítva (memóriavezeték és kapcsolt táp).

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.