autastra Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 vagy alapból dobja ezt a hibát, amikor nem jár a motor. <_< lehet akár olyan hiba is, amit nem tárolt le, pl lambda hibát sem mindig tárolja. AZ ÉN AUTÓM TELE VAN MISZTKUMMAL :rolleyes: magas fogyasztás , rángató aut. váltó , most ez a hibakód is , izgalmas .. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joker22 Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Helló! :rolleyes: A problémám megoldódótt szétkaptam az órát és mit látok a hosszúkás gomb beragadt alá ment annak a müanyagnak.Minden szépen működik mostmár kiveszem a kulcsot el alszik az óra is.Köszönöm a segitséget!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Főtengely jeladó hiba (Crank sensor). Nem ismerem közelebbről azt a motort, de asszem a főtengely ékszíjtárcsán vannak "fogak", azt figyeli, úgyhogy sztem arrafelé kell keresni, lenn a főtengely ékszíjtárcsánál. Vagy kontakthibás a csatija, vagy halódik. Jaja, enyémen is így van. A szíjtárcsán recék és a jobb első keréktől nézve balra srégen van az a jeladó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atiss Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 sziasztok! Hogyan lehet az ajtőknál lévő gumicső vezeték átvezetőbe belehúzni új szálat ??(elektrom.ablak miatt) , mert sajna csak a hangszóró két kábele van behúzva az ajtókhoz. VAgy csak az a megoldás létezik hogy kiveszem átfúr vékony fúróval valahogy aztán belefűz? És a kasztni felőli oldalról? Vagy egyszerűbb ha kífúrom a kasznit meg az ajtót majd ott legyen a "madzag" :rolleyes: ? Válaszotokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 sziasztok! Hogyan lehet az ajtőknál lévő gumicső vezeték átvezetőbe belehúzni új szálat ??(elektrom.ablak miatt) , mert sajna csak a hangszóró két kábele van behúzva az ajtókhoz. VAgy csak az a megoldás létezik hogy kiveszem átfúr vékony fúróval valahogy aztán belefűz? És a kasztni felőli oldalról? Vagy egyszerűbb ha kífúrom a kasznit meg az ajtót majd ott legyen a "madzag" <_< ? Válaszotokat előre is köszönöm! Legszebb az lenne, ha tudnál szerezni belevaló érintkezőket, amúgy a cső szerintem leaplikálható a bajonettzáras végről. A fúrás is megoldás, de nem túl szép, igaz nem látszik, csak ha valaki leveszi a csatlakozót. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Legszebb az lenne, ha tudnál szerezni belevaló érintkezőket, amúgy a cső szerintem leaplikálható a bajonettzáras végről. A fúrás is megoldás, de nem túl szép, igaz nem látszik, csak ha valaki leveszi a csatlakozót. :rolleyes: Minek bonyolítani? 10-es fúrót nekije! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Minek bonyolítani? 10-es fúrót nekije! :D Elég a 8-as is. <_< De az ajtót semmiképp ne fúrja át. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 sziasztok! Hogyan lehet az ajtőknál lévő gumicső vezeték átvezetőbe belehúzni új szálat ??(elektrom.ablak miatt) , mert sajna csak a hangszóró két kábele van behúzva az ajtókhoz. VAgy csak az a megoldás létezik hogy kiveszem átfúr vékony fúróval valahogy aztán belefűz? És a kasztni felőli oldalról? Vagy egyszerűbb ha kífúrom a kasznit meg az ajtót majd ott legyen a "madzag" :D ? Válaszotokat előre is köszönöm! Ha azt akarod, hogy így nézzen ki a tied is :rolleyes: http://img10.tar.hu/ujlakimisi/img/38945916.jpg#3 http://img10.tar.hu/ujlakimisi/img/38945915.jpg#3 én biztos nem fúrnám át, annyira nem vészes egyenként sem áthúzni a drótokat, belül igaz kicsit szűk a hely, de megoldható! Vagy szerezz bontóból olyat amiben van kábel is, szerintem nem lehet olyan drága! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Ha azt akarod, hogy így nézzen ki a tied is :rolleyes: http://img10.tar.hu/ujlakimisi/img/38945916.jpg#3 http://img10.tar.hu/ujlakimisi/img/38945915.jpg#3 én biztos nem fúrnám át, annyira nem vészes egyenként sem áthúzni a drótokat, belül igaz kicsit szűk a hely, de megoldható! Vagy szerezz bontóból olyat amiben van kábel is, szerintem nem lehet olyan drága! <_< Persze át lehet húzni a drótokat, de szerintem ezt szerelni a legnagyobb szívás a kocsin. Nem férsz rendesen oda, alig van hely. Ha van ennél nehezebb akkor az a lábtér fűtés csövének a visszarakása a pedálok fölé. Na meg a biztitábla kibillentése ha a hátulján kell mókolni. Nem is raktam be a tükörfűtés relét, ott lóg a biztik előtt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Persze át lehet húzni a drótokat, de szerintem ezt szerelni a legnagyobb szívás a kocsin. Nem férsz rendesen oda, alig van hely. Ha van ennél nehezebb akkor az a lábtér fűtés csövének a visszarakása a pedálok fölé. Na meg a biztitábla kibillentése ha a hátulján kell mókolni. Nem is raktam be a tükörfűtés relét, ott lóg a biztik előtt. :rolleyes: Igen. Akkor mit szóljak én, akinek klímás? Hátul minden helyen relé van és egy rakás vezetékköteg. Egyébként meg én úgy szoktam, hogy a biztitábla körül kiveszem a kábelkorbácsok lefogatásait és nem elől a műszerfal nyílásán veszem ki, hanem alulra is le lehet húzni, ha ügyes vagy. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Igen. Akkor mit szóljak én, akinek klímás? Hátul minden helyen relé van és egy rakás vezetékköteg. Egyébként meg én úgy szoktam, hogy a biztitábla körül kiveszem a kábelkorbácsok lefogatásait és nem elől a műszerfal nyílásán veszem ki, hanem alulra is le lehet húzni, ha ügyes vagy. <_< Hát nem tudom nekem szétvágta a gerincem a küszöb, meg már tele volt a hócipőm az egésszel. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Hát nem tudom nekem szétvágta a gerincem a küszöb, meg már tele volt a hócipőm az egésszel. :rolleyes: Az igaz, hogy sok időbe tellik úgy kivenni. Csak akkor érdemes, ha nagy műtétet kell végezni, vagy relét kell cserélni/kivenni belül. Amúgymeg ki kell venni az első ülést és máris jobban el tudsz feküdni. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Valaki régebben mintha említette volna,hogy eme szíjfeszítőben lehet csak csapágyat cserélni. Csinált már valaki ilyet itt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 http://shop.bardiauto.hu/Images/ProductCod...9/FEBI19285.JPG Valaki régebben mintha említette volna,hogy eme szíjfeszítőben lehet csak csapágyat cserélni. Csinált már valaki ilyet itt? Még nem , de ez miért is elektromos? :rolleyes: <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Még nem , de ez miért is elektromos? :rolleyes: <_< Mert kell hozzá flex! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október2, 2009 Megoszt Elküldve Október2, 2009 Még nem , de ez miért is elektromos? <_< :D Elektromos szíjfeszítő. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Október3, 2009 Megoszt Elküldve Október3, 2009 Sziasztok! Valaki azt mondja meg, hogy a gyári rádiónál a gyujtáskapcsolót II.-es állásba elkell fordítani hogy szóljon a rádió? Vagy csak Gyújtásra és simán kulcs nélkül működik? Mert azt tudom hogy nem csak gyújtásra.... Mert nekem már jó ideje nem a gyári van benne, sőt nem is azzal vettem, az csak 1 napot volt bent....és nekem ez csak gyújtásra működik. Belehet úgy köttetni hogy II-es állásban is legyen áramom hogy bekapcsoljam, ne csak gyújtásra? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Október3, 2009 Megoszt Elküldve Október3, 2009 Sziasztok! Valaki azt mondja meg, hogy a gyári rádiónál a gyujtáskapcsolót II.-es állásba elkell fordítani hogy szóljon a rádió? Vagy csak Gyújtásra és simán kulcs nélkül működik? Mert azt tudom hogy nem csak gyújtásra.... Mert nekem már jó ideje nem a gyári van benne, sőt nem is azzal vettem, az csak 1 napot volt bent....és nekem ez csak gyújtásra működik. Belehet úgy köttetni hogy II-es állásban is legyen áramom hogy bekapcsoljam, ne csak gyújtásra? Köszi! Én csak simán rákötöttem 12V-ra. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Október3, 2009 Megoszt Elküldve Október3, 2009 Én csak simán rákötöttem 12V-ra. <_< Na igen arra én is gondoltam már hogy úgy kellett volna beköttetni anno :rolleyes: Bár így nem marad véletlenül se bekapcsolva...igaz amugy se maradna, mert mindig leveszem az előlapot, ritka ha nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október3, 2009 Megoszt Elküldve Október3, 2009 Sziasztok! Valaki azt mondja meg, hogy a gyári rádiónál a gyujtáskapcsolót II.-es állásba elkell fordítani hogy szóljon a rádió? Vagy csak Gyújtásra és simán kulcs nélkül működik? Mert azt tudom hogy nem csak gyújtásra.... Mert nekem már jó ideje nem a gyári van benne, sőt nem is azzal vettem, az csak 1 napot volt bent....és nekem ez csak gyújtásra működik. Belehet úgy köttetni hogy II-es állásban is legyen áramom hogy bekapcsoljam, ne csak gyújtásra? Köszi! Nálam elég ha a kulcs már I.-es állásban van, vagyis amint kioldott a kormányzár, azzal együtt kapcsolja azt az áramkört és így kapcsol be a rádió, mert amíg ki nem veszem a kulcsot, addig üzemel a gyári rádió. Amúgymeg lehet meg kéne cserélned a két 12V-os tápot és utána már gyújtás nélkül is be lehetne kapcsolni, mivel a gyári rádiónál meg van ez a két pont fordítva (memóriavezeték és kapcsolt táp). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Október3, 2009 Megoszt Elküldve Október3, 2009 http://shop.bardiauto.hu/Images/ProductCod...9/FEBI19285.JPG Valaki régebben mintha említette volna,hogy eme szíjfeszítőben lehet csak csapágyat cserélni. Csinált már valaki ilyet itt? Feri autószerelő haverom már csinált ilyet... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október3, 2009 Megoszt Elküldve Október3, 2009 Még nem , de ez miért is elektromos? :D -_- Elektromos szíjfeszítő. :rolleyes: Látszik hogy Zotya fejben szerel... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október3, 2009 Megoszt Elküldve Október3, 2009 Látszik hogy Zotya fejben szerel... :rolleyes: szerintem ő motortémának érzi <_< (nem csak ő, ahogy visszaolvastam) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október3, 2009 Megoszt Elküldve Október3, 2009 szerintem ő motortémának érzi :rolleyes: (nem csak ő, ahogy visszaolvastam) A generátor szíjfeszítője szerintem elektromosba tartozik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október3, 2009 Megoszt Elküldve Október3, 2009 A generátor szíjfeszítője szerintem elektromosba tartozik. Jóvan benéztem ÉÉÉÉS????? :rolleyes: <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts