Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Lenne egy kérdésem a Led-gurukhoz!

Ugye adva van egy ledesített világításkapcsoló, amibe nem az izzó helyére tettem a ledet, hanem magára fényvetőre, így a kapcsolóval együtt fordul az aktuális ikonhoz. Kétoldalról egy-egy kis fekete árnyékoló van rajta, mert anélkül nagy volt az átvilágítás a "szomszédba". A feszkót két "légkábelről" kapja az eredeti izzó helyéről. Ez a probléma mert a folytonos hajtogatástól eltörik vagy akábel, vagy a forrasztás. Most már csak a kábel, mert a forrasztást fixáltam ragasztópisztolyjal. Ötletek?

Elküldve
Lenne egy kérdésem a Led-gurukhoz!

Ugye adva van egy ledesített világításkapcsoló, amibe nem az izzó helyére tettem a ledet, hanem magára fényvetőre, így a kapcsolóval együtt fordul az aktuális ikonhoz. Kétoldalról egy-egy kis fekete árnyékoló van rajta, mert anélkül nagy volt az átvilágítás a "szomszédba". A feszkót két "légkábelről" kapja az eredeti izzó helyéről. Ez a probléma mert a folytonos hajtogatástól eltörik vagy akábel, vagy a forrasztás. Most már csak a kábel, mert a forrasztást fixáltam ragasztópisztolyjal. Ötletek?

merev vezetéket használtál vagy sodrottat?

Elküldve
Lenne egy kérdésem a Led-gurukhoz!

Ugye adva van egy ledesített világításkapcsoló, amibe nem az izzó helyére tettem a ledet, hanem magára fényvetőre, így a kapcsolóval együtt fordul az aktuális ikonhoz. Kétoldalról egy-egy kis fekete árnyékoló van rajta, mert anélkül nagy volt az átvilágítás a "szomszédba". A feszkót két "légkábelről" kapja az eredeti izzó helyéről. Ez a probléma mert a folytonos hajtogatástól eltörik vagy akábel, vagy a forrasztás. Most már csak a kábel, mert a forrasztást fixáltam ragasztópisztolyjal. Ötletek?

Tegyél egy 5mm-eset az izzó helyére, nekem tökéletes volt.

36938897.jpg

Elküldve
merev vezetéket használtál vagy sodrottat?

Természetesen sodrottat.

Tegyél egy 5mm-eset az izzó helyére, nekem tökéletes volt.

Kösz, pedig arra voltam a legbüszkébb, hogy milyen jól felhekkeltem a ledet a fényvetőre. Ha megint szakad visszarakom az izzó helyére. Sima led, vagy homorú fejű?

Elküldve
Természetesen sodrottat.

Kösz, pedig arra voltam a legbüszkébb, hogy milyen jól felhekkeltem a ledet a fényvetőre. Ha megint szakad visszarakom az izzó helyére. Sima led, vagy homorú fejű?

Vágott.

Elküldve
Természetesen sodrottat.

Kösz, pedig arra voltam a legbüszkébb, hogy milyen jól felhekkeltem a ledet a fényvetőre. Ha megint szakad visszarakom az izzó helyére. Sima led, vagy homorú fejű?

Nekem az izzó helyén van és ugyanúgy világít mint invictusnak, csak kéken. :rolleyes: Annyi a trükk, hogy nagyon fel kell rakni. Jobb figyelni, hogy beforrasztásnál nem-e ütközik bele a fényvezető. <_<

Elküldve
Lenne egy kérdésem a Led-gurukhoz!

Ugye adva van egy ledesített világításkapcsoló, amibe nem az izzó helyére tettem a ledet, hanem magára fényvetőre, így a kapcsolóval együtt fordul az aktuális ikonhoz. Kétoldalról egy-egy kis fekete árnyékoló van rajta, mert anélkül nagy volt az átvilágítás a "szomszédba". A feszkót két "légkábelről" kapja az eredeti izzó helyéről. Ez a probléma mert a folytonos hajtogatástól eltörik vagy akábel, vagy a forrasztás. Most már csak a kábel, mert a forrasztást fixáltam ragasztópisztolyjal. Ötletek?

Esetleg ha van rossz hangszóród, kitermelheted belőle azokat a litze-huzalokat, amik a membránra mennek a csatlakozósaruktól, azok elég jól bírják a hajtogatást.

Elküldve
Esetleg ha van rossz hangszóród, kitermelheted belőle azokat a litze-huzalokat, amik a membránra mennek a csatlakozósaruktól, azok elég jól bírják a hajtogatást.

Tényleg, kösz az ötletet. Úgyis szakadt az egyik hátsó hangszoróm, majd ha cserélem felhasználom a drótját. Most visszaforrasztottam a régit, egy darabig ez is bírja. Hála az égnek most nem ugrott szét maga a kapcsoló szerkezet, mert amikor legutóbb kijött az a két kis golyó eltököltem vele pár órát mire visszaraktam, meg öregedtem vagy 3 évet. :rolleyes:

Elküldve
Szerintem polár szűrős fólia. Annélkül nem látható a kijelzőn semmi. Ha így rakod fel így látod, ha 90fokkal elfordítva akkor az inverzét. Régi kvarcórákon lehetett ilyennel játszani <_<

Jaja,nekem is ez ugrott be. :rolleyes:

Elküldve
Jaja,nekem is ez ugrott be. :rolleyes:

Nekem meg a casio zsebszámológépek. <_< De úgy emlékszem nem a fóliát kellett megfordítani, hanem a kijelző kristályt/panelt.

Elküldve
Üdvözlet!

Még mindig van egy pár rejtélyes csatlakozó igy hát a segitségeteket kérem.

Motortérben van, a pollen szűrő körüll. (jobbra és ballra)

http://kepfeltoltes.hu/view/090922/1251085...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/090922/Graphic...ltoltes.hu_.jpg

Köszönet.

Hát ez pont nem a pollenszűrő környéke, de az a csati az fix, hogy a hűtőfolyadékszint csatlakozása. Olyan kupak kell hozzá és rá lehet dugni, utána vagy a műszeregységen jelzi a gépsas, vagy ha van fedélzeti kámpjútör, akkor az tudja szövegesen jelezni, hogy kevés.

Elküldve
Üdvözlet!

Még mindig van egy pár rejtélyes csatlakozó igy hát a segitségeteket kérem.

Motortérben van, a pollen szűrő körüll. (jobbra és ballra)

http://kepfeltoltes.hu/view/090922/1251085...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/090922/Graphic...ltoltes.hu_.jpg

Köszönet.

A kör alakú csatik sztem a fékkopásjelzőhöz valók, főleg ha barna és sárga-piros vezetékek vannak benne. A kiegyenlítőtartálynál levő szögletes csati nem hiszem, hogy a szintjelzőé, mert annak kisebb és pont ellenkező (anya) csati kell.

Elküldve

Hali!

Szeretném megcsinálni az Astrában, hogy amikor becsukom az ajtót, ne aludjon ki a fény egyből, hanem kb 20-30 másodperc múlva fokozatosan elhalványodjon!

Tud valaki valamiféle jó kapcsolási rajzot küldeni ebben a témában?

Nagyon megköszönném!

Valaki foglalkozott már ilyesmivel?? :rolleyes:

ilyet találtam, de nem tudom, ez halványodik-e, vagy csak egyszerűen kikapcsol <_<

Elküldve
Hali!

Szeretném megcsinálni az Astrában, hogy amikor becsukom az ajtót, ne aludjon ki a fény egyből, hanem kb 20-30 másodperc múlva fokozatosan elhalványodjon!

Tud valaki valamiféle jó kapcsolási rajzot küldeni ebben a témában?

Nagyon megköszönném!

Valaki foglalkozott már ilyesmivel?? <_<

ilyet találtam, de nem tudom, ez halványodik-e, vagy csak egyszerűen kikapcsol :D

Daykiller csinált ilyen kütyüt. Majd jön, és jól megmondja hogy kell. Vagy nem. :rolleyes:

Elküldve

Heló

némi segítségre lenne szükségem a nemrég vásárolt f astra kombimhoz. A vásárláskor még működtek az ajtó központi zárjai, ami gyári.

De pár nap múlva a bal hátsó ajtóé hol ment hol nem... Most pedig nem nyit-zár eggyáltalán.

Lebontva az ajtót a szervó motort kivéve megnéztem hogy az megy rendesen. Feszültséget is kap némi mocorgás észlelhető de nem nyit és zár beépítve.

Először az akura gondoltam hogy nem jó, valóban le volt merülve, feltöltöttem viszatettem de a probléma nem szűnt meg.

Van e valakinek ötlete ez irányba mi lehet a probléma?

Üdv Dani

Elküldve
Heló

némi segítségre lenne szükségem a nemrég vásárolt f astra kombimhoz. A vásárláskor még működtek az ajtó központi zárjai, ami gyári.

De pár nap múlva a bal hátsó ajtóé hol ment hol nem... Most pedig nem nyit-zár eggyáltalán.

Lebontva az ajtót a szervó motort kivéve megnéztem hogy az megy rendesen. Feszültséget is kap némi mocorgás észlelhető de nem nyit és zár beépítve.

Először az akura gondoltam hogy nem jó, valóban le volt merülve, feltöltöttem viszatettem de a probléma nem szűnt meg.

Van e valakinek ötlete ez irányba mi lehet a probléma?

Üdv Dani

Hali!

Vezetékszakadás, kontakthiba kiderítése első körben. Általában az ajtóátvezetőben szokott megfáradni a vezeték és eltörik. Esetleg ha van időd és türelmed, akkor a jobb hátsó ajtó kárpitját is lebontod, aztán a tesztelés erejéig rányomod a bal hátsó ajtó kp.zárját. Ha ott üzemel rendesen, akkor esélyes a vezetékszakadás. Illetve fordítva is kipróbálhatod, a jobb hátsót a bal hátsó csatijára rányomod és ha az sem üzemel ott, akkor mégbiztosabb a vezetékszakadás, kontakthiba.

Elküldve

attól hogy üresen megy a kpzármotor, még nem biztos hogy terhelve is fog. lehet hogy cserés az a zármotor :rolleyes:

persze nem árt ellenőrizni a vezetékeket sem <_<

Elküldve
Heló

némi segítségre lenne szükségem a nemrég vásárolt f astra kombimhoz. A vásárláskor még működtek az ajtó központi zárjai, ami gyári.......

Hasonló gondom volt nekem is, csak nekem mind a 2 hátsó ajtónál! :rolleyes:

Ahogy mondták már előttem is: Vezetékszakadás a ludas (nekem legalábbis az volt)

-meg esős időben belefolyt a víz, mivel nem volt gumicsőbe, és összezárta a vezetékeket, amik az ajtónyitogatástól mentek szét <_< :

1Új vezeték

(vagy ha úgy van mint nekem, hogy fel volt gyorscsatival csatizva még plusszba vagy 40 cm, akkor ha az elér, akkor műtsd be azt)

2Védő gumicsövet tenni, ha véletlen nem lenne (mint pl nekem sem volt, csak a 2 kopasz vezeték :D )

Remélem összejön! -_-

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.