daykiller Elküldve Szeptember5, 2009 Elküldve Szeptember5, 2009 Valaki látott olyat, hogy a két oldalonn hátramenő kábelkötegben mind a két oldalon, oszlop melett van 1-1 csati szabadonn és az oszlopba is bemegy asszem 2 kábel mind a két oldalon (c16nz, 93). Mert ha látott és tudja, hogy micsoda, nekem nem árulná el?? Kikészitnek ezek a mindenfele logó magányos csatlakozók. köszönöm! http://kepfeltoltes.hu/view/090905/5591300...ltoltes.hu_.jpg A felső az szerintem a hátsó lámpás kapaszkodóknak megy, a másik talán a központizáré lenne.
a_lajos Elküldve Szeptember5, 2009 Elküldve Szeptember5, 2009 A felső az szerintem a hátsó lámpás kapaszkodóknak megy, a másik talán a központizáré lenne. Asszem igazad van, mivel van központi zár az ótóban. Ezek szerint az autómban full extrás kábelezés van mert még rengeteg ilyen rejtélyes csati van. Köszi
daykiller Elküldve Szeptember5, 2009 Elküldve Szeptember5, 2009 Asszem igazad van, mivel van központi zár az ótóban. Ezek szerint az autómban full extrás kábelezés van mert még rengeteg ilyen rejtélyes csati van. Köszi Bár nekem is gyári központim van, de a hátsó ajtókba nálam direktbe mennek a vezetékek, ahogy megfigyeltem... :lol:
FPepe Elküldve Szeptember5, 2009 Elküldve Szeptember5, 2009 és az 'F 171' mire utal? :lol: Sztem a külső hőmérsékletérzékelő hiányát jelzi.
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2009 Elküldve Szeptember5, 2009 A felső az szerintem a hátsó lámpás kapaszkodóknak megy, a másik talán a központizáré lenne. Bár nekem nem jön be a kép, a kapszkodós világítás csatiját, én a biztonsági öv feltkercselőjét védő szürke szivacs mögött találtam meg.
astrásgyerek Elküldve Szeptember5, 2009 Elküldve Szeptember5, 2009 Sztem a külső hőmérsékletérzékelő hiányát jelzi. nos az előfordulhat, mivel abban nincs is.... :lol: köszike a válaszod! :lol:
Dáwid Elküldve Szeptember5, 2009 Elküldve Szeptember5, 2009 Affene, most mehetek ki holnap kapálni... :lol: :D Mert ugye elméletileg minden színkombinációból csak egy van a kocsiban. Meg lehet keresni az adott szinű drót hova megy, mi van a végén. ahha, hogyne... Hogy az Zolika elképzelte :D :D :P Nekem pl. valamelyik észlény előd jóvoltából B oszloptól hátrafelé gyakorlatilag csak zöld-barna drótom van... :lol: A központizár motorjától kezdve a hátsó hangszórókon keresztül az ablatörlőig minden zöld-barna. Ha találkoznk azzal a mesterrel aki ezt összehozta tutira zöld-barnára verném :lol: (ettől függetlenül gyárilag is vannak egyformák. Egy idő után elfogynak a színek és a 4 színből álló kombókat már nincs pofájuk bevetni a gyáraknak remélhetőleg :lol: )
astrásgyerek Elküldve Szeptember6, 2009 Elküldve Szeptember6, 2009 ahha, hogyne... Hogy az Zolika elképzelte ;) ekem pl. valamelyik észlény előd jóvoltából B oszloptól hátrafelé gyakorlatilag csak zöld-barna drótom van... :lol: A központizár motorjától kezdve a hátsó hangszórókon keresztül az ablatörlőig minden zöld-barna. Ha találkoznk azzal a mesterrel aki ezt összehozta tutira zöld-barnára verném (ettől függetlenül gyárilag is vannak egyformák. Egy idő után elfogynak a színek és a 4 színből álló kombókat már nincs pofájuk bevetni a gyáraknak remélhetőleg :lol: ) Ne bántsátok nah!!! ;) Ő csak jót akart, segíteni.... :D Ő sem tudhat mindent ;) Főleg nem én, mert ha elém tennének egy autó kapcsolási rajzot, tutira kéne egy nap, amíg megtudnám hogy is kell tartani a kezemben :lol: :P :D :D Azért ettől ő jobban ért hozzá ;) :lol: Vagy az is lehet, hogy ki tudja? :D :D ;)
sniper Elküldve Szeptember6, 2009 Elküldve Szeptember6, 2009 Sziasztok! Mostanában olyat csinál az autóm, hogy meleg motornál ha leállítom és rövid időn belül (kb 5 perc) újra be akarom indítani akkor nem indul! (Nem is teker) Ha várok vele egy pár percet akkor pedig simán indul. Ha valakinek volt már ilyen akkor segíthetne, hogy mi lehet a baj. 1.6 16V (1998) X16XEL Előre is köszi a választ! Pótoltam a motorkódot!
Reeckatee Elküldve Szeptember6, 2009 Elküldve Szeptember6, 2009 Sziasztok! Mostanában olyat csinál az autóm, hogy meleg motornál ha leállítom és rövid időn belül (kb 5 perc) újra be akarom indítani akkor nem indul! (Nem is teker) Ha várok vele egy pár percet akkor pedig simán indul. Ha valakinek volt már ilyen akkor segíthetne, hogy mi lehet a baj. 1.6 16V (1998) Előre is köszi a választ! Pontos motorkódot írj, hogy a fejesek tudjanak differenciál diagnózist felállítani. :lol:
FPepe Elküldve Szeptember6, 2009 Elküldve Szeptember6, 2009 Pontos motorkódot írj, hogy a fejesek tudjanak differenciál diagnózist felállítani. :lol: X16XEL :lol:
sniper Elküldve Szeptember6, 2009 Elküldve Szeptember6, 2009 Pontos motorkódot írj, hogy a fejesek tudjanak differenciál diagnózist felállítani. :lol: Ok, pótoltam. X16XEL
rpeti Elküldve Szeptember6, 2009 Elküldve Szeptember6, 2009 Sziasztok! Latom itt nagyon belegabalyodtatok a computer mizériába:D had kerdezzek mar kicsit. Ez a fogyasztasmeros computer konkrétan milyen plusz dolgokat igenyel? Kiszedem régit beteszem ujat es ablaktorlokar csere a gombok miatt és megy is vagy kell valamit forrasztgatni? Olvastam hogy van ilyen computer 8000Ft egyik forumozo krealja de lehet rosszul ertettem. Illetve Isuzu 1.7 TDS kompatibilis a dolog?
daykiller Elküldve Szeptember6, 2009 Elküldve Szeptember6, 2009 Sziasztok! Latom itt nagyon belegabalyodtatok a computer mizériába:D had kerdezzek mar kicsit. Ez a fogyasztasmeros computer konkrétan milyen plusz dolgokat igenyel? Kiszedem régit beteszem ujat es ablaktorlokar csere a gombok miatt és megy is vagy kell valamit forrasztgatni? Olvastam hogy van ilyen computer 8000Ft egyik forumozo krealja de lehet rosszul ertettem. Illetve Isuzu 1.7 TDS kompatibilis a dolog? GyIK-ben találsz róla leírást, ahol gyakorlatilag megtudhatod, hogy mi kell hozzá. Dízelbe nem megoldható ez sajnos, abban nincs ECU, ami a fogyasztásjelet küldené a fedélzetinek.
rpeti Elküldve Szeptember6, 2009 Elküldve Szeptember6, 2009 GyIK-ben találsz róla leírást, ahol gyakorlatilag megtudhatod, hogy mi kell hozzá. Dízelbe nem megoldható ez sajnos, abban nincs ECU, ami a fogyasztásjelet küldené a fedélzetinek. kááár akkor tárgytalan fordulat nem annyira erdekel az latom amugy is :lol: köszi a valaszt :lol:
daykiller Elküldve Szeptember6, 2009 Elküldve Szeptember6, 2009 kááár akkor tárgytalan fordulat nem annyira erdekel az latom amugy is :lol: köszi a valaszt :lol: Fogyasztásjel != fordulatszám. :lol:
FPepe Elküldve Szeptember6, 2009 Elküldve Szeptember6, 2009 Fogyasztásjel != fordulatszám. :lol: Igen, dieselnél nagyjából arányos lehet. Pontos megoldás az lenne, ha egy megfelelő érzékenységű átfolyásmérőt lehetne tenni az üzemanyagvezetékbe.
daykiller Elküldve Szeptember6, 2009 Elküldve Szeptember6, 2009 Igen, dieselnél nagyjából arányos lehet. Pontos megoldás az lenne, ha egy megfelelő érzékenységű átfolyásmérőt lehetne tenni az üzemanyagvezetékbe. Őőő... bocsika. :lol: Megfeledkeztem, hogy nem kockákkal teli helyen vagyok, oszt úgy írtam a nem egyenlőt (!=) ahogy azt némelyik programnyelvben kell. :lol: Szóval azt akartam érzékeltetni, hogy a fogyasztásjel nem egyenlő a fordulatszám jelével. Egyébként szerintem ott sem mindegy az a jel. Mivel ha emelkedőn mész, akkor jobban taposod a lelkét a dízelnek is, hogy tartsa a sebességet, ahogy benzinnél is és a benzinesnél egyből ugrik a pillanatnyi fogyasztás értéke. Tehát igazából gázpedálnyomás függő szerintem. :lol: Szóval bocsi, akit megtéveszettem, egész héten programoztam, oszt kicsit az agyamra ment már. :P :lol:
rpeti Elküldve Szeptember6, 2009 Elküldve Szeptember6, 2009 na most osszezavartatok srácok :lol: fordulat nem egyenlo fogyasztassal - szerintem fordulatot latok a fordulatszammeron igaz analog de mondjuk az annyira nem is izgat. En fogyasztasra lennek kivancsi!!!
astrásgyerek Elküldve Szeptember6, 2009 Elküldve Szeptember6, 2009 na most osszezavartatok srácok :D fordulat nem egyenlo fogyasztassal - szerintem fordulatot latok a fordulatszammeron igaz analog de mondjuk az annyira nem is izgat. En fogyasztasra lennek kivancsi!!! mi sem egyszerűbb :D Telitankolod, mész vele párszáz km-t, és kiszámolod mennyit evett :lol: :lol: :lol: Tudom, hogy nem erre gondoltál, de ez is az, igaz nem a pillanatnyi, de nah, nem kapunk meg mindent amit akarunk :lol: :P :D
daykiller Elküldve Szeptember6, 2009 Elküldve Szeptember6, 2009 na most osszezavartatok srácok :lol: fordulat nem egyenlo fogyasztassal - szerintem fordulatot latok a fordulatszammeron igaz analog de mondjuk az annyira nem is izgat. En fogyasztasra lennek kivancsi!!! De a benzinesekben az ECU (motorvezérlő egység) a fedélzetinek már egy összegzett fogyasztási jelet küld, nem a fordulatszámot. :lol:
Reeckatee Elküldve Szeptember7, 2009 Elküldve Szeptember7, 2009 Az este hosszabb idôn át álltam egy helyben, elindult a venti. A töltésjelzô meg facán parázslott. Igaz annyira, hogy nappal nem is látszana de akkor is.... :lol:
Laleekirály Elküldve Szeptember7, 2009 Elküldve Szeptember7, 2009 Az este hosszabb idôn át álltam egy helyben, elindult a venti. A töltésjelzô meg facán parázslott. Igaz annyira, hogy nappal nem is látszana de akkor is.... :lol: Nekem is volt így egy időben... Kezdtem temetni a generátort, pár hónapig mingid parázslott, ha bekapcsoltam valami fogyasztót... :lol: Egyszer poénból feszítettem az ékszíjon és utána még vasalót is köthettem az aksira, akkor sem parázslott... :lol: Én meg majdnem vettem egy másik generátort. :lol:
Reeckatee Elküldve Szeptember7, 2009 Elküldve Szeptember7, 2009 Nekem is volt így egy időben... Kezdtem temetni a generátort, pár hónapig mingid parázslott, ha bekapcsoltam valami fogyasztót... :lol: Egyszer poénból feszítettem az ékszíjon és utána még vasalót is köthettem az aksira, akkor sem parázslott... :lol: Én meg majdnem vettem egy másik generátort. :lol: Néha néha parázslik egy kicsit, de diódahíd, töltés minden le volt mérve és okés. Amíg nem csinálja minden alkalommal addig nem piszkálom. :lol:
dyrasen Elküldve Szeptember7, 2009 Elküldve Szeptember7, 2009 Hello valaki nemtudja miből mér pontatlanul a kilóméter óram? és hogy hogy lehet azt beállítani 5-10 km /h t csal köszönöm a segítséget
Recommended Posts