daykiller Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Valaki látott olyat, hogy a két oldalonn hátramenő kábelkötegben mind a két oldalon, oszlop melett van 1-1 csati szabadonn és az oszlopba is bemegy asszem 2 kábel mind a két oldalon (c16nz, 93). Mert ha látott és tudja, hogy micsoda, nekem nem árulná el?? Kikészitnek ezek a mindenfele logó magányos csatlakozók. köszönöm! http://kepfeltoltes.hu/view/090905/5591300...ltoltes.hu_.jpg A felső az szerintem a hátsó lámpás kapaszkodóknak megy, a másik talán a központizáré lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 A felső az szerintem a hátsó lámpás kapaszkodóknak megy, a másik talán a központizáré lenne. Asszem igazad van, mivel van központi zár az ótóban. Ezek szerint az autómban full extrás kábelezés van mert még rengeteg ilyen rejtélyes csati van. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Asszem igazad van, mivel van központi zár az ótóban. Ezek szerint az autómban full extrás kábelezés van mert még rengeteg ilyen rejtélyes csati van. Köszi Bár nekem is gyári központim van, de a hátsó ajtókba nálam direktbe mennek a vezetékek, ahogy megfigyeltem... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 és az 'F 171' mire utal? :lol: Sztem a külső hőmérsékletérzékelő hiányát jelzi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 A felső az szerintem a hátsó lámpás kapaszkodóknak megy, a másik talán a központizáré lenne. Bár nekem nem jön be a kép, a kapszkodós világítás csatiját, én a biztonsági öv feltkercselőjét védő szürke szivacs mögött találtam meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Sztem a külső hőmérsékletérzékelő hiányát jelzi. nos az előfordulhat, mivel abban nincs is.... :lol: köszike a válaszod! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Affene, most mehetek ki holnap kapálni... :lol: :D Mert ugye elméletileg minden színkombinációból csak egy van a kocsiban. Meg lehet keresni az adott szinű drót hova megy, mi van a végén. ahha, hogyne... Hogy az Zolika elképzelte :D :D :P Nekem pl. valamelyik észlény előd jóvoltából B oszloptól hátrafelé gyakorlatilag csak zöld-barna drótom van... :lol: A központizár motorjától kezdve a hátsó hangszórókon keresztül az ablatörlőig minden zöld-barna. Ha találkoznk azzal a mesterrel aki ezt összehozta tutira zöld-barnára verném :lol: (ettől függetlenül gyárilag is vannak egyformák. Egy idő után elfogynak a színek és a 4 színből álló kombókat már nincs pofájuk bevetni a gyáraknak remélhetőleg :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 ahha, hogyne... Hogy az Zolika elképzelte ;) ekem pl. valamelyik észlény előd jóvoltából B oszloptól hátrafelé gyakorlatilag csak zöld-barna drótom van... :lol: A központizár motorjától kezdve a hátsó hangszórókon keresztül az ablatörlőig minden zöld-barna. Ha találkoznk azzal a mesterrel aki ezt összehozta tutira zöld-barnára verném (ettől függetlenül gyárilag is vannak egyformák. Egy idő után elfogynak a színek és a 4 színből álló kombókat már nincs pofájuk bevetni a gyáraknak remélhetőleg :lol: ) Ne bántsátok nah!!! ;) Ő csak jót akart, segíteni.... :D Ő sem tudhat mindent ;) Főleg nem én, mert ha elém tennének egy autó kapcsolási rajzot, tutira kéne egy nap, amíg megtudnám hogy is kell tartani a kezemben :lol: :P :D :D Azért ettől ő jobban ért hozzá ;) :lol: Vagy az is lehet, hogy ki tudja? :D :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
sniper Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Sziasztok! Mostanában olyat csinál az autóm, hogy meleg motornál ha leállítom és rövid időn belül (kb 5 perc) újra be akarom indítani akkor nem indul! (Nem is teker) Ha várok vele egy pár percet akkor pedig simán indul. Ha valakinek volt már ilyen akkor segíthetne, hogy mi lehet a baj. 1.6 16V (1998) X16XEL Előre is köszi a választ! Pótoltam a motorkódot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Sziasztok! Mostanában olyat csinál az autóm, hogy meleg motornál ha leállítom és rövid időn belül (kb 5 perc) újra be akarom indítani akkor nem indul! (Nem is teker) Ha várok vele egy pár percet akkor pedig simán indul. Ha valakinek volt már ilyen akkor segíthetne, hogy mi lehet a baj. 1.6 16V (1998) Előre is köszi a választ! Pontos motorkódot írj, hogy a fejesek tudjanak differenciál diagnózist felállítani. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Pontos motorkódot írj, hogy a fejesek tudjanak differenciál diagnózist felállítani. :lol: X16XEL :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
sniper Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Pontos motorkódot írj, hogy a fejesek tudjanak differenciál diagnózist felállítani. :lol: Ok, pótoltam. X16XEL Link to comment Megosztás: More sharing options...
rpeti Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Sziasztok! Latom itt nagyon belegabalyodtatok a computer mizériába:D had kerdezzek mar kicsit. Ez a fogyasztasmeros computer konkrétan milyen plusz dolgokat igenyel? Kiszedem régit beteszem ujat es ablaktorlokar csere a gombok miatt és megy is vagy kell valamit forrasztgatni? Olvastam hogy van ilyen computer 8000Ft egyik forumozo krealja de lehet rosszul ertettem. Illetve Isuzu 1.7 TDS kompatibilis a dolog? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Sziasztok! Latom itt nagyon belegabalyodtatok a computer mizériába:D had kerdezzek mar kicsit. Ez a fogyasztasmeros computer konkrétan milyen plusz dolgokat igenyel? Kiszedem régit beteszem ujat es ablaktorlokar csere a gombok miatt és megy is vagy kell valamit forrasztgatni? Olvastam hogy van ilyen computer 8000Ft egyik forumozo krealja de lehet rosszul ertettem. Illetve Isuzu 1.7 TDS kompatibilis a dolog? GyIK-ben találsz róla leírást, ahol gyakorlatilag megtudhatod, hogy mi kell hozzá. Dízelbe nem megoldható ez sajnos, abban nincs ECU, ami a fogyasztásjelet küldené a fedélzetinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rpeti Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 GyIK-ben találsz róla leírást, ahol gyakorlatilag megtudhatod, hogy mi kell hozzá. Dízelbe nem megoldható ez sajnos, abban nincs ECU, ami a fogyasztásjelet küldené a fedélzetinek. kááár akkor tárgytalan fordulat nem annyira erdekel az latom amugy is :lol: köszi a valaszt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 kááár akkor tárgytalan fordulat nem annyira erdekel az latom amugy is :lol: köszi a valaszt :lol: Fogyasztásjel != fordulatszám. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Fogyasztásjel != fordulatszám. :lol: Igen, dieselnél nagyjából arányos lehet. Pontos megoldás az lenne, ha egy megfelelő érzékenységű átfolyásmérőt lehetne tenni az üzemanyagvezetékbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 Igen, dieselnél nagyjából arányos lehet. Pontos megoldás az lenne, ha egy megfelelő érzékenységű átfolyásmérőt lehetne tenni az üzemanyagvezetékbe. Őőő... bocsika. :lol: Megfeledkeztem, hogy nem kockákkal teli helyen vagyok, oszt úgy írtam a nem egyenlőt (!=) ahogy azt némelyik programnyelvben kell. :lol: Szóval azt akartam érzékeltetni, hogy a fogyasztásjel nem egyenlő a fordulatszám jelével. Egyébként szerintem ott sem mindegy az a jel. Mivel ha emelkedőn mész, akkor jobban taposod a lelkét a dízelnek is, hogy tartsa a sebességet, ahogy benzinnél is és a benzinesnél egyből ugrik a pillanatnyi fogyasztás értéke. Tehát igazából gázpedálnyomás függő szerintem. :lol: Szóval bocsi, akit megtéveszettem, egész héten programoztam, oszt kicsit az agyamra ment már. :P :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rpeti Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 na most osszezavartatok srácok :lol: fordulat nem egyenlo fogyasztassal - szerintem fordulatot latok a fordulatszammeron igaz analog de mondjuk az annyira nem is izgat. En fogyasztasra lennek kivancsi!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 na most osszezavartatok srácok :D fordulat nem egyenlo fogyasztassal - szerintem fordulatot latok a fordulatszammeron igaz analog de mondjuk az annyira nem is izgat. En fogyasztasra lennek kivancsi!!! mi sem egyszerűbb :D Telitankolod, mész vele párszáz km-t, és kiszámolod mennyit evett :lol: :lol: :lol: Tudom, hogy nem erre gondoltál, de ez is az, igaz nem a pillanatnyi, de nah, nem kapunk meg mindent amit akarunk :lol: :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember6, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2009 na most osszezavartatok srácok :lol: fordulat nem egyenlo fogyasztassal - szerintem fordulatot latok a fordulatszammeron igaz analog de mondjuk az annyira nem is izgat. En fogyasztasra lennek kivancsi!!! De a benzinesekben az ECU (motorvezérlő egység) a fedélzetinek már egy összegzett fogyasztási jelet küld, nem a fordulatszámot. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember7, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2009 Az este hosszabb idôn át álltam egy helyben, elindult a venti. A töltésjelzô meg facán parázslott. Igaz annyira, hogy nappal nem is látszana de akkor is.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Szeptember7, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2009 Az este hosszabb idôn át álltam egy helyben, elindult a venti. A töltésjelzô meg facán parázslott. Igaz annyira, hogy nappal nem is látszana de akkor is.... :lol: Nekem is volt így egy időben... Kezdtem temetni a generátort, pár hónapig mingid parázslott, ha bekapcsoltam valami fogyasztót... :lol: Egyszer poénból feszítettem az ékszíjon és utána még vasalót is köthettem az aksira, akkor sem parázslott... :lol: Én meg majdnem vettem egy másik generátort. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember7, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2009 Nekem is volt így egy időben... Kezdtem temetni a generátort, pár hónapig mingid parázslott, ha bekapcsoltam valami fogyasztót... :lol: Egyszer poénból feszítettem az ékszíjon és utána még vasalót is köthettem az aksira, akkor sem parázslott... :lol: Én meg majdnem vettem egy másik generátort. :lol: Néha néha parázslik egy kicsit, de diódahíd, töltés minden le volt mérve és okés. Amíg nem csinálja minden alkalommal addig nem piszkálom. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dyrasen Elküldve Szeptember7, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2009 Hello valaki nemtudja miből mér pontatlanul a kilóméter óram? és hogy hogy lehet azt beállítani 5-10 km /h t csal köszönöm a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts