chriskross Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 meg nem is fog passzolni a H4 helyére se, meg a csati se megy rá Királyság. Egy pár H7-es izzó eladó :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Királyság. Egy pár H7-es izzó eladó :lol: Kösz nem kell, nem tudnám berakni, mert más a mérete, és nem menne rá a csati sem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Királyság. Egy pár H7-es izzó eladó :lol: ezért kell megnézni, milyen is kell pontosan, és csak utánna megvenni :lol: Nem mintha én nem jártam volna már így :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Kösz nem kell, nem tudnám berakni, mert más a mérete, és nem menne rá a csati sem. :lol: egyszerűűűű!!! cseréld le a csatikat!! :lol: :lol: :lol: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 egyszerűűűű!!! cseréld le a csatikat!! :lol: :D :lol: :D Persze, először kell izzót venni, és utána az izzóhoz passzoló autót :lol: :D :P Hol vetted? a legtöbb helyen vissza lehet sírni hogy adjanak helyette másikat :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 A szituáció a következő.: lecseréltem a sima műszeregységet (VDO) egy fordulatszámmérősre (DELCO), a régivel a középkijelző szépen írta a sebességet 53-ig, az újjal stabilan 26-ot mutat. Most átcsereberéltem a jeladót az órában, hátha az rossz, de most meg fele annyit mutat, mint amennyivel megyek. Kérdések.: 1.: Miért van ez? 2.:Okozhat bármi gondot ezen kívül? Hamis jel az ECU-felé meg hasonló? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 A szituáció a következő.: lecseréltem a sima műszeregységet (VDO) egy fordulatszámmérősre (DELCO), a régivel a középkijelző szépen írta a sebességet 53-ig, az újjal stabilan 26-ot mutat. Most átcsereberéltem a jeladót az órában, hátha az rossz, de most meg fele annyit mutat, mint amennyivel megyek. Kérdések.: 1.: Miért van ez? 2.:Okozhat bármi gondot ezen kívül? Hamis jel az ECU-felé meg hasonló? Valószínűleg nem egyezik a két útjeladó impulzus száma. :lol: Más gondot nem nagyon okozhat szerintem. Csak ha BC-d lesz, akkor. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Valószínűleg nem egyezik a két útjeladó impulzus száma. :lol: Más gondot nem nagyon okozhat szerintem. Csak ha BC-d lesz, akkor. :lol: Oké, de a fordulatszámmérőssel miért nem írta ki rendesen a sebességet? Abban meg csak simán rossz volt? Ezek szerint mégiscsak az a megoldás, hogy régi VDO-ós műszeregységből, átfarigcsálom kompletten az órát az új DELCO-ba. De akkor megint pörgetnem kell az aktuális óraállásra. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Oké, de a fordulatszámmérőssel miért nem írta ki rendesen a sebességet? Abban meg csak simán rossz volt? Ezek szerint mégiscsak az a megoldás, hogy régi VDO-ós műszeregységből, átfarigcsálom kompletten az órát az új DELCO-ba. De akkor megint pörgetnem kell az aktuális óraállásra. :lol: Lehet hogy rossz volt, lehet hogy nem. Passz. Az impulzus számtól változhat a kiírt sebesség is, mivel a TID-nél sem mindegy, hogy milyen impulzussal dolgozik. BC-nél lehet állítani, de a TID-nél szerintem nem. Lehet neked régebbi a Delco mint a VDO, mivel 94-ben már volt 16111-es impulzus szám, régebben csak 8850 volt pl és a TID-ed is a 16111-eshez volt kalibrálva. :lol: Viszont a régebbi TID-ek tudtommal nem tudnak sebességet kiírni még, csak a 16111 vagy 16665-ös impulzus számmal dolgozók... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Lehet hogy rossz volt, lehet hogy nem. Passz. Az impulzus számtól változhat a kiírt sebesség is, mivel a TID-nél sem mindegy, hogy milyen impulzussal dolgozik. BC-nél lehet állítani, de a TID-nél szerintem nem. Lehet neked régebbi a Delco mint a VDO, mivel 94-ben már volt 16111-es impulzus szám, régebben csak 8850 volt pl és a TID-ed is a 16111-eshez volt kalibrálva. :lol: Viszont a régebbi TID-ek tudtommal nem tudnak sebességet kiírni még, csak a 16111 vagy 16665-ös impulzus számmal dolgozók... :lol: Ennek jó ha felét felfogtam... :lol: , na de akkor más gondot nem okoz ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Ennek jó ha felét felfogtam... :lol: , na de akkor más gondot nem okoz ugye? Mást nem, csak az alapjárati szabályzás lesz eltérő a megszokottól. Értem ezalatt azt, hogy mikor üresben gurulsz, akkor lehet más sebességnél fogja visszaállítani alapjáratra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Lehet hogy rossz volt, lehet hogy nem. Passz. Az impulzus számtól változhat a kiírt sebesség is, mivel a TID-nél sem mindegy, hogy milyen impulzussal dolgozik. BC-nél lehet állítani, de a TID-nél szerintem nem. Lehet neked régebbi a Delco mint a VDO, mivel 94-ben már volt 16111-es impulzus szám, régebben csak 8850 volt pl és a TID-ed is a 16111-eshez volt kalibrálva. :lol: Viszont a régebbi TID-ek tudtommal nem tudnak sebességet kiírni még, csak a 16111 vagy 16665-ös impulzus számmal dolgozók... :lol: Viszont az óra kora és milyensége a mérvadó. Például nekem egy 1,6-os kombiból való volt, 96-os. Elvileg az tuti, hogy 16665. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Mást nem, csak az alapjárati szabályzás lesz eltérő a megszokottól. Értem ezalatt azt, hogy mikor üresben gurulsz, akkor lehet más sebességnél fogja visszaállítani alapjáratra. Aham, kösz az nem olyan nagy baj. De lehet holnap belefaragom a régi órát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Viszont az óra kora és milyensége a mérvadó. Például nekem egy 1,6-os kombiból való volt, 96-os. Elvileg az tuti, hogy 16665. Pontosan ezt írtam neki, hogy valószínűleg régebbi az óra... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Pontosan ezt írtam neki, hogy valószínűleg régebbi az óra... :lol: De magán az órán nem lehet megnézni milyen a jeladó? Vagy pl kimérni multiméterrel? Kiszedni a csatit a kijelzőből, és alapjáraton mérni egy frekit a műszerrel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 De magán az órán nem lehet megnézni milyen a jeladó? Vagy pl kimérni multiméterrel? Kiszedni a csatit a kijelzőből, és alapjáraton mérni egy frekit a műszerrel? Erre gondoltam én is, de ha más akkor simán kiszerelve is más értékeket ellenállás stb kellene mutatnia, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 De magán az órán nem lehet megnézni milyen a jeladó? Vagy pl kimérni multiméterrel? Kiszedni a csatit a kijelzőből, és alapjáraton mérni egy frekit a műszerrel? Ez jó kérdés. Gondolom a GM szám is tudna adni egy információt erről, valamint az óra W száma is, oszcilloszkóppal ki lehetne mérni szerintem... :lol: De ráírva nincs, hogy mennyi az impulzus. Egyébként olyan is rémlik, hogy az órában található tányér sem mindegy, amit ügye forgat a bowden és mozgatja a mutatót és azzal méri a sebességet is a jeladó.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Ez jó kérdés. Gondolom a GM szám is tudna adni egy információt erről, valamint az óra W száma is, oszcilloszkóppal ki lehetne mérni szerintem... :lol: De ráírva nincs, hogy mennyi az impulzus. Egyébként olyan is rémlik, hogy az órában található tányér sem mindegy, amit ügye forgat a bowden és mozgatja a mutatót és azzal méri a sebességet is a jeladó.. :lol: Ezért mondtam hogy egy frekimérős műszerrel nem megoldható? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Ezért mondtam hogy egy frekimérős műszerrel nem megoldható? Egyszer kipróbálom oszcilloszkóppal, pont van egy itthon... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Egyszer kipróbálom oszcilloszkóppal, pont van egy itthon... :lol: Nem mondod. :lol: :lol: :P Mondjuk a pontosság belőhető. Ha fel van programozva a BC akkor gps-szel felszerelkezve mész folyamatosan fix sebességgel, közben nullázod az átlagsebesség mutatót, aztán 1-2 perc után megnézed...ha ugyanazt a sebességet mutatja amit a gps szerint fixen tartasz akkor stimmel. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Nem mondod. :lol: :lol: :P Mondjuk a pontosság belőhető. Ha fel van programozva a BC akkor gps-szel felszerelkezve mész folyamatosan fix sebességgel, közben nullázod az átlagsebesség mutatót, aztán 1-2 perc után megnézed...ha ugyanazt a sebességet mutatja amit a gps szerint fixen tartasz akkor stimmel. :lol: Majdnem teljes labor van itt nálam. Oszcilloszkóppal is az a baj, hogy 230V-ról üzemel, így szerintem csak egy villanymotorral hajtott bowdennel tudnám itthon megnézni a műszeregységemet. :lol: Anno mértem én GPS-szel és a TID-et. A TID halálpontosan mérte ugyanazt, amit a GPS... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Majdnem teljes labor van itt nálam. Oszcilloszkóppal is az a baj, hogy 230V-ról üzemel, így szerintem csak egy villanymotorral hajtott bowdennel tudnám itthon megnézni a műszeregységemet. :lol: De amit mondtam, módszer az aránylag jó talán és műszer sem kell hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 De amit mondtam, módszer az aránylag jó talán és műszer sem kell hozzá. Igen, én mondjuk úgy jöttem rá, hogy valóban eltér az impulzus szám a BC és a jeladóban, hogy ha 50-nel haladok óra szerint, akkor a TID 42-t írt. Lenulláztam az átlagsebességet, végigmentem a leghosszabb utcán 50-et tartva és 26kmh volt az átlagom azon a szakaszon. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Látom izgalomba hoztam a társaságot. :lol: De holnap belefaragom a régi órát a műszeregységbe, probléma megoldva. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 nekem a TID ezeket mutatja, ha benyomom egyszerre a kér gombját: így sorrendben: 1. A kérdésem az lenne mit jelent az "F 12" ?? :lol: ( Az F folyamatosan ottmarad, a 12 villog 2x ) 2. mit jelent az "F 95" ?? :lol: ( Az F folyamatosan ottmarad, a 95 villog 2x ) 3. És itt meg kiírja a km/h-t 4. és így fejezi be, majd visszatér alapállásba! Mit jelent a két villogó szám? :lol: Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts