Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Vagy még esetleg kiveszem a plexit, odaadom a festőnek és egy sörért vesz le belőle 1mm-t.

vagy inkább vki aki tud polírozni, kipolírozza a karcokat..

festő nemtom hogy esztergál 1mm, de utána is tuti kéne polírozni, ugyh én nem vinném a festőhöz maratni :lol:

Elküldve

Sisakom plexijéből kivett egy olyan karcot amibe elég rendesen akadt a körmöm és utána meg se látszott. Ennek meg épp csak a felülete karcos, úgyhogy egy menetre rábízom a dolgot :lol:

Elküldve
a fordulatszámmérő hiánya nem gond, csak nektek....anélkül is lehet normális életet élni :lol:

Könnyen beszélünk mi, nekünk alapfelszereltség... :lol: Van aki meg azt kifogásolja, hogy lassú a reagálása. :lol: Nézzen meg egy C20LET motoros Astra belső felvételét, hogy ugrál. :lol:

Elküldve
Nem fordulat mérős. De akkor honnan adok neki jelet? Amúgy nagyon nem rángat a fordulat látványa... :lol: /Ha egyszerűen megoldható akkor persze rakok bele olyan egységet./

Viszonylag egyszerű cserélni van róla leírás a Gyik-ben. Meg lehet próbálni polírozni, nekem sose sikerült motor bukó plexinél, igaz otthon próbáltam házilag.

Elküldve
Igazából lehet cserélni magát a plexit, kérdés, hogy kapsz-e hozzá. Bontóban is általában az óraegységet kompletten adják, fordulatszámmérőset 6-8 ezerért, a simát olyan 3-5 ért. Nem hiszem, hogy megbontják csak a plexiért. Neked milyen van? Mert ha sima akkor pont most lehetne váltani, és megoldódna ez a gondod is.

Egyik-másik.

Az első felejtős neki, mert dieseles műszeregység :lol:

Elküldve
Könnyen beszélünk mi, nekünk alapfelszereltség... :lol: Van aki meg azt kifogásolja, hogy lassú a reagálása. :lol: Nézzen meg egy C20LET motoros Astra belső felvételét, hogy ugrál. :lol:

hát én nem a fordulatszámmérőt nézem...tény h néha lenézek... :lol:

Elküldve
Megnézte ma a festő. Magát az autót is polírozza ezt meg hozzácsapjuk, remélem jó lesz.

Megköszönnénk egy "előtte", és egy "utánna" képet a plexiről. :lol:

Elküldve

Csinálok az összes folyamatról "előtte-utána" képeket :lol: /Csak most megy el nyaralni, de annyira nem sürgős. A talira még ilyen ütött kopott feelingbe jelenek meg... xD /

Elküldve
Csinálok az összes folyamatról "előtte-utána" képeket :lol: /Csak most megy el nyaralni, de annyira nem sürgős. A talira még ilyen ütött kopott feelingbe jelenek meg... xD /

Legalább majd szemmel is lehet látni a különbséget élőben :lol: :lol:

Elküldve
Hello tudtok nekem erre valamit mondani ez mitől lehet ?66 hiba Alapjárati CO potenciométer fesz. magas

Dobhatnál egy motorkódot. Erre gondoltál? 66 Carbon Monoxide (CO) potentiometer High voltage

Elküldve
Legalább majd szemmel is lehet látni a különbséget élőben :lol: :lol:

Ha jössz a pályanapra akkor még az ütött kopott változatot tudod megnézni. Majd szeptember közepe fele lesz megcsinálva.

Elküldve
Ha jössz a pályanapra akkor még az ütött kopott változatot tudod megnézni. Majd szeptember közepe fele lesz megcsinálva.

Akkó én látni fogom! :lol: Ugyanis megyek a pályanapra, ha addig valami elektromos probléma miatt nem murdel meg a verda. :lol: Mondjuk ma reggel 3. indítózásra röffent be. :lol:

Elküldve

Lehet idétlen a kérdéa!Rendeltem lexus lámpát,de nem volt csak cabrioé megegyzik nem?Mármint a sedanéval!A csere pedig 3 csavar meg egy csati ki és be?

Elküldve
Hali!!

Meg tudná valaki mondani, hogy ez micsoda??

A szőnyeg alatt találtam!

www.postimage.org/image.php?v=aVwQGZA

A kérdés jó. Én is megtaláltam csak nekem az ECU mellett volt/van.

Elküldve
A kérdés jó. Én is megtaláltam csak nekem az ECU mellett volt/van.

Egy olyan csati ami nincs használva. Gondolom a felszereltségtől függően különbözően vannak bekábelezve a kocsik, itt dugták volna össze a kábelköteget egy nem létező másikkal. :lol: Amúgy ez diesel? Nem látom az AC-relét.

Elküldve
Akkó én látni fogom! :lol: Ugyanis megyek a pályanapra, ha addig valami elektromos probléma miatt nem murdel meg a verda. :lol: Mondjuk ma reggel 3. indítózásra röffent be. :lol:

de legalább indítózott rendesen

nekem meg kezd elhalni az önindítom, egyik reggel egy mp-re lelassult majd forgatott rendesen, tegnap nem csinálta, ma meg 3× is elkövette, de elég hosszan. csak lassan forgatott

a szép a dologban, hogy karácsonykor volt felújítva / javítva hasonló gondok miatt, hogy pontosan mit cseréltek rajta nem tudom, mert már így került hozzám

hétvégén lagziba kéne menni mezőkövesdre, vajon kibírja így?

Elküldve
Egy olyan csati ami nincs használva. Gondolom a felszereltségtől függően különbözően vannak bekábelezve a kocsik, itt dugták volna össze a kábelköteget egy nem létező másikkal. :lol: Amúgy ez diesel? Nem látom az AC-relét.

Ez egy 92-es c16nz sedan,ülésfütés, ködlámpa, szervó, abs.

Ez gyári kábelezés, de még van elől a lökháritóba 4 kábel bogyóval amit szintén nem tudok hogy mi?!

Elküldve
...valaki már mondja meg nekem is, hogy mi az az ECU, és mire jó???? :lol:

Engine Control Unit - Motor irányító egység

Kis dobozka az anyós lábánál.

Vezérli az üzemanyag befecskendezési idejét, mennyiségét, gyújtást vezérli,stb... Magyarul értelmezi a jeladóktól bejövő információkat és vezérli a beavatkozó elemeket.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.