spzoli Elküldve Augusztus25, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2009 Vagy még esetleg kiveszem a plexit, odaadom a festőnek és egy sörért vesz le belőle 1mm-t. vagy inkább vki aki tud polírozni, kipolírozza a karcokat.. festő nemtom hogy esztergál 1mm, de utána is tuti kéne polírozni, ugyh én nem vinném a festőhöz maratni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
joe Elküldve Augusztus25, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2009 Sisakom plexijéből kivett egy olyan karcot amibe elég rendesen akadt a körmöm és utána meg se látszott. Ennek meg épp csak a felülete karcos, úgyhogy egy menetre rábízom a dolgot :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 a fordulatszámmérő hiánya nem gond, csak nektek....anélkül is lehet normális életet élni :lol: Könnyen beszélünk mi, nekünk alapfelszereltség... :lol: Van aki meg azt kifogásolja, hogy lassú a reagálása. :lol: Nézzen meg egy C20LET motoros Astra belső felvételét, hogy ugrál. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Nem fordulat mérős. De akkor honnan adok neki jelet? Amúgy nagyon nem rángat a fordulat látványa... :lol: /Ha egyszerűen megoldható akkor persze rakok bele olyan egységet./ Viszonylag egyszerű cserélni van róla leírás a Gyik-ben. Meg lehet próbálni polírozni, nekem sose sikerült motor bukó plexinél, igaz otthon próbáltam házilag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Igazából lehet cserélni magát a plexit, kérdés, hogy kapsz-e hozzá. Bontóban is általában az óraegységet kompletten adják, fordulatszámmérőset 6-8 ezerért, a simát olyan 3-5 ért. Nem hiszem, hogy megbontják csak a plexiért. Neked milyen van? Mert ha sima akkor pont most lehetne váltani, és megoldódna ez a gondod is. Egyik-másik. Az első felejtős neki, mert dieseles műszeregység :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Könnyen beszélünk mi, nekünk alapfelszereltség... :lol: Van aki meg azt kifogásolja, hogy lassú a reagálása. :lol: Nézzen meg egy C20LET motoros Astra belső felvételét, hogy ugrál. :lol: hát én nem a fordulatszámmérőt nézem...tény h néha lenézek... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Az első felejtős neki, mert dieseles műszeregység :lol: Ja bocsi, nem is figyeltem, csak írtam, hogy ha akar tud cserélni arra is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
joe Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Megnézte ma a festő. Magát az autót is polírozza ezt meg hozzácsapjuk, remélem jó lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Megnézte ma a festő. Magát az autót is polírozza ezt meg hozzácsapjuk, remélem jó lesz. Megköszönnénk egy "előtte", és egy "utánna" képet a plexiről. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Megköszönnénk egy "előtte", és egy "utánna" képet a plexiről. :lol: Meg az autóról, meg a festő arcáról :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
joe Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Csinálok az összes folyamatról "előtte-utána" képeket :lol: /Csak most megy el nyaralni, de annyira nem sürgős. A talira még ilyen ütött kopott feelingbe jelenek meg... xD / Link to comment Megosztás: More sharing options...
dyrasen Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Hello tudtok nekem erre valamit mondani ez mitől lehet ?66 hiba Alapjárati CO potenciométer fesz. magas Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Csinálok az összes folyamatról "előtte-utána" képeket :lol: /Csak most megy el nyaralni, de annyira nem sürgős. A talira még ilyen ütött kopott feelingbe jelenek meg... xD / Legalább majd szemmel is lehet látni a különbséget élőben :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Hello tudtok nekem erre valamit mondani ez mitől lehet ?66 hiba Alapjárati CO potenciométer fesz. magas Dobhatnál egy motorkódot. Erre gondoltál? 66 Carbon Monoxide (CO) potentiometer High voltage Link to comment Megosztás: More sharing options...
dyrasen Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 c20xe motor igen 66 kód Link to comment Megosztás: More sharing options...
joe Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Legalább majd szemmel is lehet látni a különbséget élőben :lol: :lol: Ha jössz a pályanapra akkor még az ütött kopott változatot tudod megnézni. Majd szeptember közepe fele lesz megcsinálva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Ha jössz a pályanapra akkor még az ütött kopott változatot tudod megnézni. Majd szeptember közepe fele lesz megcsinálva. Akkó én látni fogom! :lol: Ugyanis megyek a pályanapra, ha addig valami elektromos probléma miatt nem murdel meg a verda. :lol: Mondjuk ma reggel 3. indítózásra röffent be. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Turci Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Lehet idétlen a kérdéa!Rendeltem lexus lámpát,de nem volt csak cabrioé megegyzik nem?Mármint a sedanéval!A csere pedig 3 csavar meg egy csati ki és be? Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Hali!! Meg tudná valaki mondani, hogy ez micsoda?? A szőnyeg alatt találtam! www.postimage.org/image.php?v=aVwQGZA Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Hali!! Meg tudná valaki mondani, hogy ez micsoda?? A szőnyeg alatt találtam! www.postimage.org/image.php?v=aVwQGZA A kérdés jó. Én is megtaláltam csak nekem az ECU mellett volt/van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 A kérdés jó. Én is megtaláltam csak nekem az ECU mellett volt/van. Egy olyan csati ami nincs használva. Gondolom a felszereltségtől függően különbözően vannak bekábelezve a kocsik, itt dugták volna össze a kábelköteget egy nem létező másikkal. :lol: Amúgy ez diesel? Nem látom az AC-relét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Akkó én látni fogom! :lol: Ugyanis megyek a pályanapra, ha addig valami elektromos probléma miatt nem murdel meg a verda. :lol: Mondjuk ma reggel 3. indítózásra röffent be. :lol: de legalább indítózott rendesen nekem meg kezd elhalni az önindítom, egyik reggel egy mp-re lelassult majd forgatott rendesen, tegnap nem csinálta, ma meg 3× is elkövette, de elég hosszan. csak lassan forgatott a szép a dologban, hogy karácsonykor volt felújítva / javítva hasonló gondok miatt, hogy pontosan mit cseréltek rajta nem tudom, mert már így került hozzám hétvégén lagziba kéne menni mezőkövesdre, vajon kibírja így? Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Egy olyan csati ami nincs használva. Gondolom a felszereltségtől függően különbözően vannak bekábelezve a kocsik, itt dugták volna össze a kábelköteget egy nem létező másikkal. :lol: Amúgy ez diesel? Nem látom az AC-relét. Ez egy 92-es c16nz sedan,ülésfütés, ködlámpa, szervó, abs. Ez gyári kábelezés, de még van elől a lökháritóba 4 kábel bogyóval amit szintén nem tudok hogy mi?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 ...valaki már mondja meg nekem is, hogy mi az az ECU, és mire jó???? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 ...valaki már mondja meg nekem is, hogy mi az az ECU, és mire jó???? :lol: Engine Control Unit - Motor irányító egység Kis dobozka az anyós lábánál. Vezérli az üzemanyag befecskendezési idejét, mennyiségét, gyújtást vezérli,stb... Magyarul értelmezi a jeladóktól bejövő információkat és vezérli a beavatkozó elemeket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts