Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

a fordulatszámmérő hiánya nem gond, csak nektek....anélkül is lehet normális életet élni :lol:

Könnyen beszélünk mi, nekünk alapfelszereltség... :lol: Van aki meg azt kifogásolja, hogy lassú a reagálása. :lol: Nézzen meg egy C20LET motoros Astra belső felvételét, hogy ugrál. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem fordulat mérős. De akkor honnan adok neki jelet? Amúgy nagyon nem rángat a fordulat látványa... :lol: /Ha egyszerűen megoldható akkor persze rakok bele olyan egységet./

Viszonylag egyszerű cserélni van róla leírás a Gyik-ben. Meg lehet próbálni polírozni, nekem sose sikerült motor bukó plexinél, igaz otthon próbáltam házilag.

Link to comment
Megosztás:

Igazából lehet cserélni magát a plexit, kérdés, hogy kapsz-e hozzá. Bontóban is általában az óraegységet kompletten adják, fordulatszámmérőset 6-8 ezerért, a simát olyan 3-5 ért. Nem hiszem, hogy megbontják csak a plexiért. Neked milyen van? Mert ha sima akkor pont most lehetne váltani, és megoldódna ez a gondod is.

Egyik-másik.

Az első felejtős neki, mert dieseles műszeregység :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha jössz a pályanapra akkor még az ütött kopott változatot tudod megnézni. Majd szeptember közepe fele lesz megcsinálva.

Akkó én látni fogom! :lol: Ugyanis megyek a pályanapra, ha addig valami elektromos probléma miatt nem murdel meg a verda. :lol: Mondjuk ma reggel 3. indítózásra röffent be. :lol:

Link to comment
Megosztás:

A kérdés jó. Én is megtaláltam csak nekem az ECU mellett volt/van.

Egy olyan csati ami nincs használva. Gondolom a felszereltségtől függően különbözően vannak bekábelezve a kocsik, itt dugták volna össze a kábelköteget egy nem létező másikkal. :lol: Amúgy ez diesel? Nem látom az AC-relét.

Link to comment
Megosztás:

Akkó én látni fogom! :lol: Ugyanis megyek a pályanapra, ha addig valami elektromos probléma miatt nem murdel meg a verda. :lol: Mondjuk ma reggel 3. indítózásra röffent be. :lol:

de legalább indítózott rendesen

nekem meg kezd elhalni az önindítom, egyik reggel egy mp-re lelassult majd forgatott rendesen, tegnap nem csinálta, ma meg 3× is elkövette, de elég hosszan. csak lassan forgatott

a szép a dologban, hogy karácsonykor volt felújítva / javítva hasonló gondok miatt, hogy pontosan mit cseréltek rajta nem tudom, mert már így került hozzám

hétvégén lagziba kéne menni mezőkövesdre, vajon kibírja így?

Link to comment
Megosztás:

Egy olyan csati ami nincs használva. Gondolom a felszereltségtől függően különbözően vannak bekábelezve a kocsik, itt dugták volna össze a kábelköteget egy nem létező másikkal. :lol: Amúgy ez diesel? Nem látom az AC-relét.

Ez egy 92-es c16nz sedan,ülésfütés, ködlámpa, szervó, abs.

Ez gyári kábelezés, de még van elől a lökháritóba 4 kábel bogyóval amit szintén nem tudok hogy mi?!

Link to comment
Megosztás:

...valaki már mondja meg nekem is, hogy mi az az ECU, és mire jó???? :lol:

Engine Control Unit - Motor irányító egység

Kis dobozka az anyós lábánál.

Vezérli az üzemanyag befecskendezési idejét, mennyiségét, gyújtást vezérli,stb... Magyarul értelmezi a jeladóktól bejövő információkat és vezérli a beavatkozó elemeket.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.