Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

de a hideg motort, meg a tulmelegedést akkor csak jelzi

Természetesen jelzi csak az ingadozást nem jelzi. Ha tartósan felmegy a hőfok akkor idővel azt is jelzi de azt te nem látod hogy nyit a tremosztát s visszahül a víz. Kb ennyi. Apropó a hűtőm ki volt mosva és nem volt vízköves ugyhogy ne tessék fikázni :huh:

Link to comment
Megosztás:

Mikor cseréltem a lökösöket, akkor nekem is megfordult a fejemben, hogy ködlámpásat veszek előre, de amikor kimondták a 20e-t a 2 ködlámpára, gyorsan kivertem a fejemből ezt az ötletet. :huh: Most néztem, hogy, már 15-ből megvan a 2 lámpa.

Én már bekötöttem nyár elején, de nagyon ritkán kell használnom. Pontosítok eddig jó ha 3szor használtam.

Jó fog az még jönni az őszi ködök idején :lol:

Link to comment
Megosztás:

Beszéltem Dr. Amper barátommal és holnapután bebütyköl nekem egy kapcsolót a ventinek. Érdekes, hogy tesóm G Astrája hegymenetben, városközt meg akárhol képes tartani a 90 fokot az enyém meg 2 perc araszolás után már 95-96 fokos. Na majd megmutatom én a világnak :huh:

Ez nem skodaszázötös!!! Minek az a kapcsoló? Ha ennyire félsz a meleg motortól, akkor vedd ki a termosztát belét és járhatsz 40 fokos vízzel, ha neked az a "jó"! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Bár konkrétan ilyet nekem nem csinált (nekem mást csinált :lol: ) De ha kicsit buzerálod a fényváltókart akkor nem villan be a tompított? :huh: Elég gyökerül ki tud az kopni. B) A tekergetős kapcsolót meg nemtom, azt nem szedtem még szét, de lehet hogy az nem kapcsol, hiába van odatekerve. Vagy mittomén, a többiek úgyis jobb ötletet mondanak minnyá' :lol: :D

Előfordul, hogy mégiscsak a tekerős kapcsoló a hibás, nagyon koszos tud lenni, van benne egy csomó kis érinkező, ha pont a tompítotté trutyis attól még távolsági lehet. De elég macerés összerakni, mondjuk szétszedni egyszerűbb. :D

Nemár. 100 fokos víznél megy a szaga a motornak mint a kuvaélet, pláne csak 1 fokozatos ventim van. :P

nemazé de nekem akkor volt égett szaga amikor fordítva raktam be a termosztátot, és pirosnál nyitott. :D

tehát akkor az kilőve, hogy átkötöm, simán gyujtás elé...

Ühüm, és állandóan világítani fog,vagy kiveszed az izzót? ^_^

Link to comment
Megosztás:

Ma elromlott az ablaktörlöm: pontosabban veri ki a biztosítékot! :huh:

Eddig hibátlanul működött, s most meg KAPUTT . Biztosítékcsere után - kart felnyom - törlőlapátok megindulnak, majd megint kiverte a biztosítékot..... ^_^

A tegnap d.u. sikeresen rajtafelejtettem a belsővilágítást, és koccra lemerült az akksim - ez közrejátszhat? vagy semmi köze hozzá?

Valami relé ment volna ki, vagy valahol letestel?

Honnan induljak el??, :lol:

Lehetséges, hogy megmurdelt a motorod. Én első körben az ablaktörlő motorra közvetlenül kötnék 12v-ot és ha gyengén forog, esetleg nagyon melegszik, akkor motorcsere. De előtte kösd le a motort az autó elektromos rendszeréről, hogy ha a motorra rákötöd a 12V-ot, akkor csak a motor kapja, az autó elektromos része nem.

Link to comment
Megosztás:

Lehetséges, hogy megmurdelt a motorod. Én első körben az ablaktörlő motorra közvetlenül kötnék 12v-ot és ha gyengén forog, esetleg nagyon melegszik, akkor motorcsere. De előtte kösd le a motort az autó elektromos rendszeréről, hogy ha a motorra rákötöd a 12V-ot, akkor csak a motor kapja, az autó elektromos része nem.

nemtudom, az astrán hogy van, de a wareszon, meg renaulton sokáig kellett tökölni, mire kitaláltuk eik vezeték meik.

kapcsolási rajz biztos segít

Link to comment
Megosztás:

Ma elromlott az ablaktörlöm :huh:

Valószínűleg a kommutátora tele van grafitporral úgyhogy bekészülhetsz egy garnitúra szénkefével de előbb bontsd le a tekercsházat róla. Akkor minden kiderül.. B)

Összerakni meg kicsit művészetes de nem vészes... ^_^ :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az ablaktörlőmotor jó, megnéztem! ^_^

Lebontottam a kapcsolónál....

Nekem a hátsó ablaktörlőmotornál szét van húzva a csati, mert a hátsó ablaktörlő lapát nem fér el a szárny alatt úgysem...

De a baj az volt, hogy az ablakötörlő kapcsoló kar előre volt nyomva - és úgymaradt, nem tűnt fel hogy úgyhagytam....

(próbálta működtetni a hátsó ablaktörlőt, és kattog bizonyos időközönként, ahogy kapcsolgatná, és ilyenkor minden izzó halványodik lefele, és veri ki a biztosítékot is) :lol:

Ha nincs előrenyomva, akkor minden okés ....

Szerintem külön relén lehet, és az ment volna ki, vagy az lehet zárlatos valahol.... :huh:

Link to comment
Megosztás:

Az ablaktörlőmotor jó, megnéztem! :lol:

Lebontottam a kapcsolónál....

Nekem a hátsó ablaktörlőmotornál szét van húzva a csati, mert a hátsó ablaktörlő lapát nem fér el a szárny alatt úgysem...

De a baj az volt, hogy az ablakötörlő kapcsoló kar előre volt nyomva - és úgymaradt, nem tűnt fel hogy úgyhagytam....

(próbálta működtetni a hátsó ablaktörlőt, és kattog bizonyos időközönként, ahogy kapcsolgatná, és ilyenkor minden izzó halványodik lefele, és veri ki a biztosítékot is) B)

Ha nincs előrenyomva, akkor minden okés ....

Szerintem külön relén lehet, és az ment volna ki, vagy az lehet zárlatos valahol.... ^_^

Mintha lett volna szó arról már hogy szorulnak az ablaktörlők :huh: Vagy nem jól rémlik? :P Mindenesetre ha a motor gyó, és megpróbál elindulni, akkor sztem maradt az hogy magát a kart nem tudja megmozdítni valamiért. :lol: leszed, elpucol, wd40, aztán ha attól se javul meg akkor várd meg azt aki tud is valamit :D :D

Link to comment
Megosztás:

Mintha lett volna szó arról már hogy szorulnak az ablaktörlők :huh: Vagy nem jól rémlik? ^_^ Mindenesetre ha a motor gyó, és megpróbál elindulni, akkor sztem maradt az hogy magát a kart nem tudja megmozdítni valamiért. :lol: leszed, elpucol, wd40, aztán ha attól se javul meg akkor várd meg azt aki tud is valamit :P B)

nekem nem verte ki a biztit, mikor végleg berohadt...

egy két órás meló szétkapni, és összerakni.

Link to comment
Megosztás:

Üdv !

Kaptam 2 első ülést egy c16nz ből, konzolostól, kapcsolóstol 1ütt és

szeretném beépíteni a c14 nz-be.

Belestem az ülések alá és nem láttam semmi kábelt.

Kérdés: Hogy tudnám beszerelni??? (az elektronikai részét)

Köszönet

milyen kapcsolót kaptál hozzá?

Link to comment
Megosztás:

Üdv !

Kaptam 2 első ülést egy c16nz ből, konzolostól, kapcsolóstol 1ütt és

szeretném beépíteni a c14 nz-be.

Belestem az ülések alá és nem láttam semmi kábelt.

Kérdés: Hogy tudnám beszerelni??? (az elektronikai részét)

Köszönet

Konkrétan milyen kábelt kerestél? Ülésfűtés? Most beleztem ki az enyémet, nincs ott semmilyen kábel, csak a kábelköteg ami átmegy a másik oldalra, a kézifékvisszajelző csatija, meg a szivargyujtóé.

Link to comment
Megosztás:

Konkrétan milyen kábelt kerestél? Ülésfűtés? Most beleztem ki az enyémet, nincs ott semmilyen kábel, csak a kábelköteg ami átmegy a másik oldalra, a kézifékvisszajelző csatija, meg a szivargyujtóé.

Háááá, ülésfűtés kábelt kerestem.

De ha nincs gyárilag, akkor honnan vigyem???

tippppp???

Link to comment
Megosztás:

Háááá, ülésfűtés kábelt kerestem.

De ha nincs gyárilag, akkor honnan vigyem???

tippppp???

Gondolom táp kell, és test. Tápot vihetsz a gyujtáskapcsolótól, onnan beviszed a bisztidobozba adsz neki egy nem tomhányampereset, onnan mehetsz a kapcsolókhoz, testet meg bárhonnan vehetsz, ha a hátsó hamutartó alatt ki van építve a lassulásérzékelő helye a légzsákhoz annak a csavarjánál is lehet testet találni. Persze a táp a gyujtáskapcsoló utánról kell, most nem tudom a piros, vagy a fekete az.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.