Reeckatee Elküldve Augusztus13, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2009 de a hideg motort, meg a tulmelegedést akkor csak jelzi Természetesen jelzi csak az ingadozást nem jelzi. Ha tartósan felmegy a hőfok akkor idővel azt is jelzi de azt te nem látod hogy nyit a tremosztát s visszahül a víz. Kb ennyi. Apropó a hűtőm ki volt mosva és nem volt vízköves ugyhogy ne tessék fikázni :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus13, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2009 Mikor cseréltem a lökösöket, akkor nekem is megfordult a fejemben, hogy ködlámpásat veszek előre, de amikor kimondták a 20e-t a 2 ködlámpára, gyorsan kivertem a fejemből ezt az ötletet. :huh: Most néztem, hogy, már 15-ből megvan a 2 lámpa. Én már bekötöttem nyár elején, de nagyon ritkán kell használnom. Pontosítok eddig jó ha 3szor használtam. Jó fog az még jönni az őszi ködök idején :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Augusztus13, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2009 Nekem a Xenonok óta nyugdijazódtak a ködlámpák. Csak ha csajozni megyek akkor nyomom a zselé mellé :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus13, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2009 Beszéltem Dr. Amper barátommal és holnapután bebütyköl nekem egy kapcsolót a ventinek. Érdekes, hogy tesóm G Astrája hegymenetben, városközt meg akárhol képes tartani a 90 fokot az enyém meg 2 perc araszolás után már 95-96 fokos. Na majd megmutatom én a világnak :huh: Ez nem skodaszázötös!!! Minek az a kapcsoló? Ha ennyire félsz a meleg motortól, akkor vedd ki a termosztát belét és járhatsz 40 fokos vízzel, ha neked az a "jó"! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Augusztus13, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2009 Ez nem skodaszázötös!!! Minek az a kapcsoló? Ha ennyire félsz a meleg motortól, akkor vedd ki a termosztát belét és járhatsz 40 fokos vízzel, ha neked az a "jó"! :lol: Nemár. 100 fokos víznél megy a szaga a motornak mint a kuvaélet, pláne csak 1 fokozatos ventim van. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus13, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2009 Nemár. 100 fokos víznél megy a szaga a motornak mint a kuvaélet, pláne csak 1 fokozatos ventim van. :huh: hát de az az igazi aroma, mikor patoga kipucső, és érezni azt a meleg illatot :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus13, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2009 Nemár. 100 fokos víznél megy a szaga a motornak mint a kuvaélet, pláne csak 1 fokozatos ventim van. :huh: Egyszer hagyni kéne, hogy leégjen róla az olaj :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Augusztus13, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2009 Egyszer hagyni kéne, hogy leégjen róla az olaj :lol: De nem lehet mert pótolja...az olajbeöntő fedele na meg a kartertömítés... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus13, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2009 egy ismerős vetette felezt a kérdést: a szivargyujtót, hogy lehetne átkötni, hogy gyujtás nélkül is menjen?? a szivargyujtó nem egyedül van biztizve ugye? más is közös biztivel van vele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Augusztus13, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2009 egy ismerős vetette felezt a kérdést: a szivargyujtót, hogy lehetne átkötni, hogy gyujtás nélkül is menjen?? a szivargyujtó nem egyedül van biztizve ugye? más is közös biztivel van vele? Mintha külön biztin lenne...nekem ugy rémlik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus13, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2009 egy ismerős vetette felezt a kérdést: a szivargyujtót, hogy lehetne átkötni, hogy gyujtás nélkül is menjen?? a szivargyujtó nem egyedül van biztizve ugye? más is közös biztivel van vele? A tolatólámpával és az ülésfűtéssel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus13, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2009 A tolatólámpával és az ülésfűtéssel. tehát akkor az kilőve, hogy átkötöm, simán gyujtás elé... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus14, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2009 Bár konkrétan ilyet nekem nem csinált (nekem mást csinált :lol: ) De ha kicsit buzerálod a fényváltókart akkor nem villan be a tompított? :huh: Elég gyökerül ki tud az kopni. B) A tekergetős kapcsolót meg nemtom, azt nem szedtem még szét, de lehet hogy az nem kapcsol, hiába van odatekerve. Vagy mittomén, a többiek úgyis jobb ötletet mondanak minnyá' :lol: :D Előfordul, hogy mégiscsak a tekerős kapcsoló a hibás, nagyon koszos tud lenni, van benne egy csomó kis érinkező, ha pont a tompítotté trutyis attól még távolsági lehet. De elég macerés összerakni, mondjuk szétszedni egyszerűbb. :D Nemár. 100 fokos víznél megy a szaga a motornak mint a kuvaélet, pláne csak 1 fokozatos ventim van. :P nemazé de nekem akkor volt égett szaga amikor fordítva raktam be a termosztátot, és pirosnál nyitott. :D tehát akkor az kilőve, hogy átkötöm, simán gyujtás elé... Ühüm, és állandóan világítani fog,vagy kiveszed az izzót? ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Augusztus14, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2009 Ma elromlott az ablaktörlöm: pontosabban veri ki a biztosítékot! :huh: Eddig hibátlanul működött, s most meg KAPUTT . Biztosítékcsere után - kart felnyom - törlőlapátok megindulnak, majd megint kiverte a biztosítékot..... ^_^ A tegnap d.u. sikeresen rajtafelejtettem a belsővilágítást, és koccra lemerült az akksim - ez közrejátszhat? vagy semmi köze hozzá? Valami relé ment volna ki, vagy valahol letestel? Honnan induljak el??, :lol: Lehetséges, hogy megmurdelt a motorod. Én első körben az ablaktörlő motorra közvetlenül kötnék 12v-ot és ha gyengén forog, esetleg nagyon melegszik, akkor motorcsere. De előtte kösd le a motort az autó elektromos rendszeréről, hogy ha a motorra rákötöd a 12V-ot, akkor csak a motor kapja, az autó elektromos része nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus14, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2009 Lehetséges, hogy megmurdelt a motorod. Én első körben az ablaktörlő motorra közvetlenül kötnék 12v-ot és ha gyengén forog, esetleg nagyon melegszik, akkor motorcsere. De előtte kösd le a motort az autó elektromos rendszeréről, hogy ha a motorra rákötöd a 12V-ot, akkor csak a motor kapja, az autó elektromos része nem. nemtudom, az astrán hogy van, de a wareszon, meg renaulton sokáig kellett tökölni, mire kitaláltuk eik vezeték meik. kapcsolási rajz biztos segít Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus14, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2009 Ma elromlott az ablaktörlöm :huh: Valószínűleg a kommutátora tele van grafitporral úgyhogy bekészülhetsz egy garnitúra szénkefével de előbb bontsd le a tekercsházat róla. Akkor minden kiderül.. B) Összerakni meg kicsit művészetes de nem vészes... ^_^ :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus14, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2009 Az ablaktörlőmotor jó, megnéztem! ^_^ Lebontottam a kapcsolónál.... Nekem a hátsó ablaktörlőmotornál szét van húzva a csati, mert a hátsó ablaktörlő lapát nem fér el a szárny alatt úgysem... De a baj az volt, hogy az ablakötörlő kapcsoló kar előre volt nyomva - és úgymaradt, nem tűnt fel hogy úgyhagytam.... (próbálta működtetni a hátsó ablaktörlőt, és kattog bizonyos időközönként, ahogy kapcsolgatná, és ilyenkor minden izzó halványodik lefele, és veri ki a biztosítékot is) :lol: Ha nincs előrenyomva, akkor minden okés .... Szerintem külön relén lehet, és az ment volna ki, vagy az lehet zárlatos valahol.... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus14, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2009 Az ablaktörlőmotor jó, megnéztem! :lol: Lebontottam a kapcsolónál.... Nekem a hátsó ablaktörlőmotornál szét van húzva a csati, mert a hátsó ablaktörlő lapát nem fér el a szárny alatt úgysem... De a baj az volt, hogy az ablakötörlő kapcsoló kar előre volt nyomva - és úgymaradt, nem tűnt fel hogy úgyhagytam.... (próbálta működtetni a hátsó ablaktörlőt, és kattog bizonyos időközönként, ahogy kapcsolgatná, és ilyenkor minden izzó halványodik lefele, és veri ki a biztosítékot is) B) Ha nincs előrenyomva, akkor minden okés .... Szerintem külön relén lehet, és az ment volna ki, vagy az lehet zárlatos valahol.... ^_^ Mintha lett volna szó arról már hogy szorulnak az ablaktörlők :huh: Vagy nem jól rémlik? :P Mindenesetre ha a motor gyó, és megpróbál elindulni, akkor sztem maradt az hogy magát a kart nem tudja megmozdítni valamiért. :lol: leszed, elpucol, wd40, aztán ha attól se javul meg akkor várd meg azt aki tud is valamit :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus14, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2009 Mintha lett volna szó arról már hogy szorulnak az ablaktörlők :huh: Vagy nem jól rémlik? ^_^ Mindenesetre ha a motor gyó, és megpróbál elindulni, akkor sztem maradt az hogy magát a kart nem tudja megmozdítni valamiért. :lol: leszed, elpucol, wd40, aztán ha attól se javul meg akkor várd meg azt aki tud is valamit :P B) nekem nem verte ki a biztit, mikor végleg berohadt... egy két órás meló szétkapni, és összerakni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Augusztus14, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2009 Üdv ! Kaptam 2 első ülést egy c16nz ből, konzolostól, kapcsolóstol 1ütt és szeretném beépíteni a c14 nz-be. Belestem az ülések alá és nem láttam semmi kábelt. Kérdés: Hogy tudnám beszerelni??? (az elektronikai részét) Köszönet Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus14, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2009 Üdv ! Kaptam 2 első ülést egy c16nz ből, konzolostól, kapcsolóstol 1ütt és szeretném beépíteni a c14 nz-be. Belestem az ülések alá és nem láttam semmi kábelt. Kérdés: Hogy tudnám beszerelni??? (az elektronikai részét) Köszönet milyen kapcsolót kaptál hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus14, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2009 Üdv ! Kaptam 2 első ülést egy c16nz ből, konzolostól, kapcsolóstol 1ütt és szeretném beépíteni a c14 nz-be. Belestem az ülések alá és nem láttam semmi kábelt. Kérdés: Hogy tudnám beszerelni??? (az elektronikai részét) Köszönet Konkrétan milyen kábelt kerestél? Ülésfűtés? Most beleztem ki az enyémet, nincs ott semmilyen kábel, csak a kábelköteg ami átmegy a másik oldalra, a kézifékvisszajelző csatija, meg a szivargyujtóé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Augusztus14, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2009 2 kicsi kapcsoló van a kézifék melett, ha megnyomják világít (sárgát) c16nz 92-es astrába volt Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Augusztus14, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2009 Konkrétan milyen kábelt kerestél? Ülésfűtés? Most beleztem ki az enyémet, nincs ott semmilyen kábel, csak a kábelköteg ami átmegy a másik oldalra, a kézifékvisszajelző csatija, meg a szivargyujtóé. Háááá, ülésfűtés kábelt kerestem. De ha nincs gyárilag, akkor honnan vigyem??? tippppp??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus14, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2009 Háááá, ülésfűtés kábelt kerestem. De ha nincs gyárilag, akkor honnan vigyem??? tippppp??? Gondolom táp kell, és test. Tápot vihetsz a gyujtáskapcsolótól, onnan beviszed a bisztidobozba adsz neki egy nem tomhányampereset, onnan mehetsz a kapcsolókhoz, testet meg bárhonnan vehetsz, ha a hátsó hamutartó alatt ki van építve a lassulásérzékelő helye a légzsákhoz annak a csavarjánál is lehet testet találni. Persze a táp a gyujtáskapcsoló utánról kell, most nem tudom a piros, vagy a fekete az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts