Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nah de a ködlámpa lényege az hogy a ködöt alulról világítja meg, és ezért nem egy fehér tejfeelinges felhőben mész, hanem látsz. Ha a fényszóróval egy magasságba teszed, akkor sokat nem változtatsz sztem. :huh: (illetve de, lesz olyan plusz lámpád ami másnak nincs :lol:, viszont jól kinéz )

Nem kötelező a ködlámpa egyébként, akinek van magasságállítási lehetősége a gépsasban. Már próbáltam totál letekerve tejködben és majdnem jobban láttam mint a ködlámpával. A kettő együtt mondjuk sokat dobott, az tény (tompított fénye teljesen lefele irányítva, első ködös ON).

Elküldve
Viszont lököst most fújtam, faragni nem akarom. De ez megint csak egy fellángolás. :huh:

Hogyan gondoltad, berakni a hűtőrács mögé? Eltakarná a fél lámpát. Meg tényleg magasan van. A ködlámpának az a lényege, hogy minnél közelebb egyen a földhöz, mert ott ritkább a köd.

Elküldve
Hogyan gondoltad, berakni a hűtőrács mögé? Eltakarná a fél lámpát. Meg tényleg magasan van. A ködlámpának az a lényege, hogy minnél közelebb egyen a földhöz, mert ott ritkább a köd.

Még egyszer mondom, tudom mi a ködlámpa lényege. :lol:

Csak felvetődött bennem. Mellesleg Udinak is ott van. Bár nem tudom, hogy az nem szúrófény-e.

Mondjuk szúrófényt simán tennék oda. :huh:

Elküldve
Még egyszer mondom, tudom mi a ködlámpa lényege. :lol:

Csak felvetődött bennem. Mellesleg Udinak is ott van. Bár nem tudom, hogy az nem szúrófény-e.

Mondjuk szúrófényt simán tennék oda. :huh:

Ja-ja az a rendőr-astra lámpa középen ugye? Az nekem is nagyon tetszik, volt fenn a vaterán 12-ért lámpákkal együtt, de szerintem az csak sima távolsági fény. Úgy lenne jó, hogy ez mellé még a ködlámpát is. ^_^

Elküldve
az tuti 100, hogy a ködlámpa csak attól ködlámpa, hogy alacsonyan van???

mert szrintem nem

Nem. A ködlámpa attól ködlámpa ha terítettebb a fénye. Viszont a Hella minden lámpájából van szúró és köd is.

Elküldve

Őszintém szólva engem is nagyon foglalkoztat a ködlámpa gondolata. Hétvégén a garázsban kotorászva találtam ezekre. :lol: Van egy vadiúj festetlen hűtőmaszkom, így kicsit eljátszottam a gondolattal. Nem lenne nagy meccs beaplikálni őket. Egy bajuk van! Nincs bennük a H3 jelzés, így a yard mortyog ha kiszúrja, a vizsgán meg leszedetik. :huh:

Elküldve

Beszéltem Dr. Amper barátommal és holnapután bebütyköl nekem egy kapcsolót a ventinek. Érdekes, hogy tesóm G Astrája hegymenetben, városközt meg akárhol képes tartani a 90 fokot az enyém meg 2 perc araszolás után már 95-96 fokos. Na majd megmutatom én a világnak :huh:

Elküldve
Már elég rég motoszkál bennem a köblámpa gondolata, de nem tudok igazából dűlőre jutni. Már az is eszembe jutott, hogy a hűtőmaszk mögé is be lehetne tenni 1 párat, bár nem tudom mennyire funkcionálna ott jól. Elvileg így nem is látszana, hogy van ott valami.

Mikor cseréltem a lökösöket, akkor nekem is megfordult a fejemben, hogy ködlámpásat veszek előre, de amikor kimondták a 20e-t a 2 ködlámpára, gyorsan kivertem a fejemből ezt az ötletet. :huh: Most néztem, hogy, már 15-ből megvan a 2 lámpa.

Beszéltem Dr. Amper barátommal és holnapután bebütyköl nekem egy kapcsolót a ventinek. Érdekes, hogy tesóm G Astrája hegymenetben, városközt meg akárhol képes tartani a 90 fokot az enyém meg 2 perc araszolás után már 95-96 fokos. Na majd megmutatom én a világnak :lol:

Én már bekötöttem nyár elején, de nagyon ritkán kell használnom. Pontosítok eddig jó ha 3szor használtam.

Elküldve
Beszéltem Dr. Amper barátommal és holnapután bebütyköl nekem egy kapcsolót a ventinek. Érdekes, hogy tesóm G Astrája hegymenetben, városközt meg akárhol képes tartani a 90 fokot az enyém meg 2 perc araszolás után már 95-96 fokos. Na majd megmutatom én a világnak :lol:

Ez csak azért van, mert a G astrának a mutatója nem közvetlenül a hőértéket mutatja, hanem azt amit az ecu mond neki :huh:

Elküldve
Ez csak azért van, mert a G astrának a mutatója nem közvetlenül a hőértéket mutatja, hanem azt amit az ecu mond neki :huh:

meg mondjuk egy G astra fiatalabb, mint egy F ésígy tisztább is a hűtője stb :lol:

de nem akarok beszólni, de a piros az nem véleltlenül piros, a fekete nem véletlenül fekete, és a kék se véletlenségből kék.

Elküldve
meg mondjuk egy G astra fiatalabb, mint egy F ésígy tisztább is a hűtője stb :huh:

de nem akarok beszólni, de a piros az nem véleltlenül piros, a fekete nem véletlenül fekete, és a kék se véletlenségből kék.

"Fateeer!!Mé'piros a kék szííva??"

"Azé' me' még ződ"

Elküldve

Szevasztok

Lenne egy kis gondom a tompított világítással. Helyzetjelzőm, távolsági fény van az autón de tompított nincs. Biztosítékok, izzók jók. 96os 1.4es gépről van szó.

Elküldve
Szevasztok

Lenne egy kis gondom a tompított világítással. Helyzetjelzőm, távolsági fény van az autón de tompított nincs. Biztosítékok, izzók jók. 96os 1.4es gépről van szó.

Bár konkrétan ilyet nekem nem csinált (nekem mást csinált B) ) De ha kicsit buzerálod a fényváltókart akkor nem villan be a tompított? :huh: Elég gyökerül ki tud az kopni. ^_^ A tekergetős kapcsolót meg nemtom, azt nem szedtem még szét, de lehet hogy az nem kapcsol, hiába van odatekerve. Vagy mittomén, a többiek úgyis jobb ötletet mondanak minnyá' :lol: :P

Elküldve
Szevasztok

Lenne egy kis gondom a tompított világítással. Helyzetjelzőm, távolsági fény van az autón de tompított nincs. Biztosítékok, izzók jók. 96os 1.4es gépről van szó.

Az izzókat rendesen leellenőrizted? Lehetséges, hogy épp a tompitott izzószál van kiégve csak..bár egyszerre mind a kettő :huh: ..hm-hm, attól még lehetséges.. :lol:

Aztán már csak valami érintkező vagy vezeték problémára tudok gondolni.. ^_^

Elküldve
meg mondjuk egy G astra fiatalabb, mint egy F ésígy tisztább is a hűtője stb :huh:

ennek semmi köze a hűtéshez, nekem a 15 éves omegában is totál vízkőmentes és tiszta a rendszer :lol:

az újabb autóknál (általában >1998) már nem közvetlen a hőszenzorról kapja a jelet a műszer, hanem

az ecu kozmetikázza, az mondja meg, mennyit jelezzen a műszer. ezért úgy tűnik, áll a hőmérséklet mint

a cövek, de ha megméred igaziból, abban is megy fel-le a vízhőfok ^_^

Elküldve

Ma elromlott az ablaktörlöm: pontosabban veri ki a biztosítékot! :huh:

Eddig hibátlanul működött, s most meg KAPUTT . Biztosítékcsere után - kart felnyom - törlőlapátok megindulnak, majd megint kiverte a biztosítékot..... ^_^

A tegnap d.u. sikeresen rajtafelejtettem a belsővilágítást, és koccra lemerült az akksim - ez közrejátszhat? vagy semmi köze hozzá?

Valami relé ment volna ki, vagy valahol letestel?

Honnan induljak el??, :lol:

Elküldve
Bár konkrétan ilyet nekem nem csinált (nekem mást csinált B) ) De ha kicsit buzerálod a fényváltókart akkor nem villan be a tompított? :huh: Elég gyökerül ki tud az kopni. ^_^ A tekergetős kapcsolót meg nemtom, azt nem szedtem még szét, de lehet hogy az nem kapcsol, hiába van odatekerve. Vagy mittomén, a többiek úgyis jobb ötletet mondanak minnyá' :lol: :P

A fényváltókar (kormánykapcsoló) a napokban lett kicserélve mert már villogott a távolsági fény folyamat. A tekergetős kapcsolóval nem hiszem hogy gond lenne mivel a távolsági fény világít. Ami csak akkor kapcsolható be ha a tompított állásba van. Szóval arra következtetek (lehet rosszul) hogy az jó. Más tipp?

Elküldve
ennek semmi köze a hűtéshez, nekem a 15 éves omegában is totál vízkőmentes és tiszta a rendszer :huh:

az újabb autóknál (általában >1998) már nem közvetlen a hőszenzorról kapja a jelet a műszer, hanem

az ecu kozmetikázza, az mondja meg, mennyit jelezzen a műszer. ezért úgy tűnik, áll a hőmérséklet mint

a cövek, de ha megméred igaziból, abban is megy fel-le a vízhőfok :lol:

de ez miért jó???

meg honnan tudod, akkor ha baj van???

meg pl ha a termosztát nem jó, és nem melegszik fel?? vagy erre van külön vezérlés, és azt azért jelzi??

Elküldve
de ez miért jó???

meg honnan tudod, akkor ha baj van???

meg pl ha a termosztát nem jó, és nem melegszik fel?? vagy erre van külön vezérlés, és azt azért jelzi??

Bocsi, h én válaszolok. A sofőrnek csak annyi infót ad amennyire szüksége van és nem többet.

Elküldve
Bocsi, h én válaszolok. A sofőrnek csak annyi infót ad amennyire szüksége van és nem többet.

de a hideg motort, meg a tulmelegedést akkor csak jelzi

Elküldve
de a hideg motort, meg a tulmelegedést akkor csak jelzi

H astrában már csak ledek vannak. Kék jelzi a hideget, ha nem virít akkor tökéletes a víz hőmérséklete, ha piros, akkor meg melege van a mocinak. :huh:

Elküldve
de a hideg motort, meg a tulmelegedést akkor csak jelzi

persze. Sőt tovább megyek, több típusból ki is spórolták a hőmérőt a műszerek közül. Csak az ecu figyeli, a sofőr nem látja.

Elküldve

hát ez szerintem egy szomorú dolog... nekünk a vareszon ledsorvolt, és két zöld után volt egy sárga, aztán meg a piros

de nekem a mutatós tetszika legjobban, ami az F be van

bár akiknek készülnek azok az autók H- astra stb, pont leszarják, csak menjen

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.