Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

hát nekem is kerek hagszóró volt benne, de az vmi utólagos volt, és mintha ovális helyre emlékeznék... báré vek óta nem láttam, lehet rosszul emlékszem már :huh:

Elküldve
Hogy érted? Be tudom kapcsolni gyujtás nélkül is.

Elforgatom a kulcsot és már kapcsol is be, pedig még az egyes pozíciót sem érte el, kikapcsolni meg a kulcs kivételével tudom. Persze emellett önállóan is tudom, kulcs nélkül is. Na mindegy.

Amúgy a ferdehátú csomagterébe mekkora hangszórók tehetők?

Elküldve
Elforgatom a kulcsot és már kapcsol is be, pedig még az egyes pozíciót sem érte el, kikapcsolni meg a kulcs kivételével tudom. Persze emellett önállóan is tudom, kulcs nélkül is. Na mindegy.

Ja-ja valahogy így műkszik. :huh:

Elküldve
Elforgatom a kulcsot és már kapcsol is be, pedig még az egyes pozíciót sem érte el, kikapcsolni meg a kulcs kivételével tudom. Persze emellett önállóan is tudom, kulcs nélkül is. Na mindegy.

Amúgy a ferdehátú csomagterébe mekkora hangszórók tehetők?

10es

Elküldve
Elforgatom a kulcsot és már kapcsol is be, pedig még az egyes pozíciót sem érte el, kikapcsolni meg a kulcs kivételével tudom. Persze emellett önállóan is tudom, kulcs nélkül is. Na mindegy.

Amúgy a ferdehátú csomagterébe mekkora hangszórók tehetők?

Akkor kapcsol be amikor már gyújtáson van, vagyis világitanak a műszeregység kijelzői és attól kapcsol ki, hogy "kiugrik a kulcsszekrény". Azt hiszem, hogy akkor sem kapcsol ki egy óra elteltével ha pl. léállitod a kocsit és - még ha teljesen vissza is forditod a kulcsot, de nem veszed ki - nincs kiugorva a "bele"... De nem figyeltem még meg ennyire. Azt tudom, hogy ha hosszabb ideig hallgatni szeretném álló motornál akkor egyel elforditom a kulcsot - de nem gyújtásra! - és olyankor végkimerülésig szól...persze, olyankor kézzel kell bekapcsolni - habár én mindig úgy használom. :huh:

Elküldve
Érdekes. Nekem a múltkor még úgy se sikerült lemeríteni (nem szándékosan), hogy nem volt rajta a gyújtás de a kulcs bent hagytam és üzemelt a rádió, zene nem szólt, de a kazettás adapter miatt pörgött a kazettás rész. Ez volt reggel 9től, este fél 12-ig, amíg haza nem értem. Havernál állt az udvarban és pöccröff indult. Amúgy valaki mondta, hogy egy óra üzemelés után automatikusan lekapcsol a gyári rádió, ha nincs rajta a gyújtás de a kulcs benne van, nos tévedett. :huh: Asszem brezsó mondta. :lol:

Nekem is lekapcsol a rádió 1 óra álló motor után.

Elküldve
Akkor kapcsol be amikor már gyújtáson van, vagyis világitanak a műszeregység kijelzői és attól kapcsol ki, hogy "kiugrik a kulcsszekrény". Azt hiszem, hogy akkor sem kapcsol ki egy óra elteltével ha pl. léállitod a kocsit és - még ha teljesen vissza is forditod a kulcsot, de nem veszed ki - nincs kiugorva a "bele"... De nem figyeltem még meg ennyire. Azt tudom, hogy ha hosszabb ideig hallgatni szeretném álló motornál akkor egyel elforditom a kulcsot - de nem gyújtásra! - és olyankor végkimerülésig szól...persze, olyankor kézzel kell bekapcsolni - habár én mindig úgy használom. :huh:

De én mindig tökig visszatekerem a kulcsot...

Elküldve

Mondom, vazze... :lol:

Akkor kapcsol be amikor már gyújtáson van, vagyis világitanak a műszeregység kijelzői és attól kapcsol ki, hogy "kiugrik a kulcsszekrény". Azt hiszem, hogy akkor sem kapcsol ki egy óra elteltével ha pl. léállitod a kocsit és - még ha teljesen vissza is forditod a kulcsot, de nem veszed ki - nincs kiugorva a "bele"... De nem figyeltem még meg ennyire. Azt tudom, hogy ha hosszabb ideig hallgatni szeretném álló motornál akkor egyel elforditom a kulcsot - de nem gyújtásra! - és olyankor végkimerülésig szól...persze, olyankor kézzel kell bekapcsolni - habár én mindig úgy használom. :huh:

De én mindig tökig visszatekerem a kulcsot...
Elküldve
Mondom, vazze... ^_^

Jó mindegy, hagyjuk. Nekem még sose kapcsolt ki 1 óra után, ami nagy szerencséje is neki. :lol: Bár valszeg van ilyen funkciója, mert a kulcs kikapása után is eltellik 1-2 másodperc, mire egy nagy kattanással kikapcsol. De mindegy egyébként, kapja nemsokára a másik hangkeltőeszközt az autó. 4x20W. :huh:

Elküldve
Jó mindegy, hagyjuk. Nekem még sose kapcsolt ki 1 óra után, ami nagy szerencséje is neki. :lol: Bár valszeg van ilyen funkciója, mert a kulcs kikapása után is eltellik 1-2 másodperc, mire egy nagy kattanással kikapcsol. De mindegy egyébként, kapja nemsokára a másik hangkeltőeszközt az autó. 4x20W. :huh:

"Megerősitetted" a gyárit - irtál ilyesmiről már valamikor, nekem is megcsinálhatod, ha igen - vagy másikot kap?

Elküldve
"Megerősitetted" a gyárit - irtál ilyesmiről már valamikor, nekem is megcsinálhatod, ha igen - vagy másikot kap?

kicseréli a végfok Ic-t

Elküldve
kicseréli a végfok Ic-t

Na, erre gondoltam ,ezt irta régebben, csak én nem tudom mi az....drága valami az? Nekem is átcsinálhatja ha nem sok pénz.. :huh:

Elküldve
Na, erre gondoltam ,ezt irta régebben, csak én nem tudom mi az....drága valami az? Nekem is átcsinálhatja ha nem sok pénz.. :lol:

nálunk 1000Ftos költség

Ha felkapcsolom a hátsóablakfűtést a kocsiban, elkezd melegedni a biztosítékfoglalat és benne a biztosíték is. Ez normális? :huh:

attól függ mennyire

Elküldve
"Megerősitetted" a gyárit - irtál ilyesmiről már valamikor, nekem is megcsinálhatod, ha igen - vagy másikot kap?

Már buheráltam régebben a rádiót, kicsivel szebb hangot adtam neki, ez minimálisan de ráment a teljesítményre. :huh: Amúgy IC cserén agyaltam, csak olyan IC, amit egy az egybe be lehet rakni a régi helyére, nem kapható. 4x22 Wattosat tudtam volna alkotni belőle, de akkor inkább rádiócsere, G Astra gyárira. ^_^ Majd eladó lesz a mostani, kékesített gombokkal. :P

Motortér-világításnak milyen lámpája is van? Olyan mint a csomagtéré? Ilyesmi rémlik nekem, de majd úgyis megyek a bontóshoz, hozni el motortérvilágítás-kapcsolót.

De nem csak ennyi kell a gyári BC-hez. Kell még a Check Control, meg érzékelős kupakok a hűtővíz és a mosóvíz tartályokhoz, valamint egy olajszint érzékelő, utóbbit láttam a bárdinál asszem, nem occsó. B) Aztán ha nincs előre vezetékezve mint nekem, akkor azt is pótolni kell.

Elküldve

Visszatérve erre a hűtőventillátor kapcsolóra. Nem lehet, hogy nem is a hőgombával van a gond hanem a termosztát szarakodik? Ha pl nem vagy nem mindig nyit ki teljesen akkor ugye a hűtő sem melgszik fel annyira és ezért nem kapcsol a venti, a motor viszont fő a saját levében.

Elküldve
Visszatérve erre a hűtőventillátor kapcsolóra. Nem lehet, hogy nem is a hőgombával van a gond hanem a termosztát szarakodik? Ha pl nem vagy nem mindig nyit ki teljesen akkor ugye a hűtő sem melgszik fel annyira és ezért nem kapcsol a venti, a motor viszont fő a saját levében.

de lehet, de olyan szerintem nincs, hogy hol nyit hol nem a termosztát.

Elküldve
Visszatérve erre a hűtőventillátor kapcsolóra. Nem lehet, hogy nem is a hőgombával van a gond hanem a termosztát szarakodik? Ha pl nem vagy nem mindig nyit ki teljesen akkor ugye a hűtő sem melgszik fel annyira és ezért nem kapcsol a venti, a motor viszont fő a saját levében.

Igaza van Novy kollégának, ha egy termosztát sz@r, az mindig sz@r. Lényegi eltérés nincs a motorhőben rossz termót használva, mindig egyformán rossz. Eddigi tapasztalataim alapján.

Elküldve
de lehet, de olyan szerintem nincs, hogy hol nyit hol nem a termosztát.

Igaza van Novy kollégának, ha egy termosztát sz@r, az mindig sz@r. Lényegi eltérés nincs a motorhőben rossz termót használva, mindig egyformán rossz. Eddigi tapasztalataim alapján.

Igen, meg ha éppen nem nyitna ki a termosztát ilyen melegben percek alatt forrna a víz. Na jó de fél óra alatt mindenképp.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.