Laleekirály Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 Annó a gyári rádióm nekem is lekapcsolt egy óra után. Mikor tettem bele cd-t, akkor átkötöttem, hogy gyújtás nélkül is menjen. :huh:
Novy Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 hát nekem is kerek hagszóró volt benne, de az vmi utólagos volt, és mintha ovális helyre emlékeznék... báré vek óta nem láttam, lehet rosszul emlékszem már :huh:
daykiller Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 Hogy érted? Be tudom kapcsolni gyujtás nélkül is. Elforgatom a kulcsot és már kapcsol is be, pedig még az egyes pozíciót sem érte el, kikapcsolni meg a kulcs kivételével tudom. Persze emellett önállóan is tudom, kulcs nélkül is. Na mindegy. Amúgy a ferdehátú csomagterébe mekkora hangszórók tehetők?
zotya975 Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 Elforgatom a kulcsot és már kapcsol is be, pedig még az egyes pozíciót sem érte el, kikapcsolni meg a kulcs kivételével tudom. Persze emellett önállóan is tudom, kulcs nélkül is. Na mindegy. Ja-ja valahogy így műkszik. :huh:
Novy Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 Elforgatom a kulcsot és már kapcsol is be, pedig még az egyes pozíciót sem érte el, kikapcsolni meg a kulcs kivételével tudom. Persze emellett önállóan is tudom, kulcs nélkül is. Na mindegy. Amúgy a ferdehátú csomagterébe mekkora hangszórók tehetők? 10es
brezsó Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 Elforgatom a kulcsot és már kapcsol is be, pedig még az egyes pozíciót sem érte el, kikapcsolni meg a kulcs kivételével tudom. Persze emellett önállóan is tudom, kulcs nélkül is. Na mindegy. Amúgy a ferdehátú csomagterébe mekkora hangszórók tehetők? Akkor kapcsol be amikor már gyújtáson van, vagyis világitanak a műszeregység kijelzői és attól kapcsol ki, hogy "kiugrik a kulcsszekrény". Azt hiszem, hogy akkor sem kapcsol ki egy óra elteltével ha pl. léállitod a kocsit és - még ha teljesen vissza is forditod a kulcsot, de nem veszed ki - nincs kiugorva a "bele"... De nem figyeltem még meg ennyire. Azt tudom, hogy ha hosszabb ideig hallgatni szeretném álló motornál akkor egyel elforditom a kulcsot - de nem gyújtásra! - és olyankor végkimerülésig szól...persze, olyankor kézzel kell bekapcsolni - habár én mindig úgy használom. :huh:
epk947 Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 Érdekes. Nekem a múltkor még úgy se sikerült lemeríteni (nem szándékosan), hogy nem volt rajta a gyújtás de a kulcs bent hagytam és üzemelt a rádió, zene nem szólt, de a kazettás adapter miatt pörgött a kazettás rész. Ez volt reggel 9től, este fél 12-ig, amíg haza nem értem. Havernál állt az udvarban és pöccröff indult. Amúgy valaki mondta, hogy egy óra üzemelés után automatikusan lekapcsol a gyári rádió, ha nincs rajta a gyújtás de a kulcs benne van, nos tévedett. :huh: Asszem brezsó mondta. :lol: Nekem is lekapcsol a rádió 1 óra álló motor után.
daykiller Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 Akkor kapcsol be amikor már gyújtáson van, vagyis világitanak a műszeregység kijelzői és attól kapcsol ki, hogy "kiugrik a kulcsszekrény". Azt hiszem, hogy akkor sem kapcsol ki egy óra elteltével ha pl. léállitod a kocsit és - még ha teljesen vissza is forditod a kulcsot, de nem veszed ki - nincs kiugorva a "bele"... De nem figyeltem még meg ennyire. Azt tudom, hogy ha hosszabb ideig hallgatni szeretném álló motornál akkor egyel elforditom a kulcsot - de nem gyújtásra! - és olyankor végkimerülésig szól...persze, olyankor kézzel kell bekapcsolni - habár én mindig úgy használom. :huh: De én mindig tökig visszatekerem a kulcsot...
brezsó Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 Mondom, vazze... :lol: Akkor kapcsol be amikor már gyújtáson van, vagyis világitanak a műszeregység kijelzői és attól kapcsol ki, hogy "kiugrik a kulcsszekrény". Azt hiszem, hogy akkor sem kapcsol ki egy óra elteltével ha pl. léállitod a kocsit és - még ha teljesen vissza is forditod a kulcsot, de nem veszed ki - nincs kiugorva a "bele"... De nem figyeltem még meg ennyire. Azt tudom, hogy ha hosszabb ideig hallgatni szeretném álló motornál akkor egyel elforditom a kulcsot - de nem gyújtásra! - és olyankor végkimerülésig szól...persze, olyankor kézzel kell bekapcsolni - habár én mindig úgy használom. :huh: De én mindig tökig visszatekerem a kulcsot...
daykiller Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 Mondom, vazze... ^_^ Jó mindegy, hagyjuk. Nekem még sose kapcsolt ki 1 óra után, ami nagy szerencséje is neki. :lol: Bár valszeg van ilyen funkciója, mert a kulcs kikapása után is eltellik 1-2 másodperc, mire egy nagy kattanással kikapcsol. De mindegy egyébként, kapja nemsokára a másik hangkeltőeszközt az autó. 4x20W. :huh:
brezsó Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 Jó mindegy, hagyjuk. Nekem még sose kapcsolt ki 1 óra után, ami nagy szerencséje is neki. :lol: Bár valszeg van ilyen funkciója, mert a kulcs kikapása után is eltellik 1-2 másodperc, mire egy nagy kattanással kikapcsol. De mindegy egyébként, kapja nemsokára a másik hangkeltőeszközt az autó. 4x20W. :huh: "Megerősitetted" a gyárit - irtál ilyesmiről már valamikor, nekem is megcsinálhatod, ha igen - vagy másikot kap?
Novy Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 "Megerősitetted" a gyárit - irtál ilyesmiről már valamikor, nekem is megcsinálhatod, ha igen - vagy másikot kap? kicseréli a végfok Ic-t
brezsó Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 kicseréli a végfok Ic-t Na, erre gondoltam ,ezt irta régebben, csak én nem tudom mi az....drága valami az? Nekem is átcsinálhatja ha nem sok pénz.. :huh:
Zsoltee Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 Ha felkapcsolom a hátsóablakfűtést a kocsiban, elkezd melegedni a biztosítékfoglalat és benne a biztosíték is. Ez normális? :huh:
Novy Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 Na, erre gondoltam ,ezt irta régebben, csak én nem tudom mi az....drága valami az? Nekem is átcsinálhatja ha nem sok pénz.. :lol: nálunk 1000Ftos költség Ha felkapcsolom a hátsóablakfűtést a kocsiban, elkezd melegedni a biztosítékfoglalat és benne a biztosíték is. Ez normális? :huh: attól függ mennyire
Novy Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 Létezik, hogy ilyen olcsón adja? :huh: nemrég volt róla szó, hogy hogy 8ért mindennel együtt itthon is van egyes embereknél.
Csücsök Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 nemrég volt róla szó, hogy hogy 8ért mindennel együtt itthon is van egyes embereknél. Ki az és hol lakik? :huh:
daykiller Elküldve Augusztus7, 2009 Elküldve Augusztus7, 2009 "Megerősitetted" a gyárit - irtál ilyesmiről már valamikor, nekem is megcsinálhatod, ha igen - vagy másikot kap? Már buheráltam régebben a rádiót, kicsivel szebb hangot adtam neki, ez minimálisan de ráment a teljesítményre. :huh: Amúgy IC cserén agyaltam, csak olyan IC, amit egy az egybe be lehet rakni a régi helyére, nem kapható. 4x22 Wattosat tudtam volna alkotni belőle, de akkor inkább rádiócsere, G Astra gyárira. ^_^ Majd eladó lesz a mostani, kékesített gombokkal. :P Motortér-világításnak milyen lámpája is van? Olyan mint a csomagtéré? Ilyesmi rémlik nekem, de majd úgyis megyek a bontóshoz, hozni el motortérvilágítás-kapcsolót. Létezik, hogy ilyen olcsón adja? :lol: De nem csak ennyi kell a gyári BC-hez. Kell még a Check Control, meg érzékelős kupakok a hűtővíz és a mosóvíz tartályokhoz, valamint egy olajszint érzékelő, utóbbit láttam a bárdinál asszem, nem occsó. B) Aztán ha nincs előre vezetékezve mint nekem, akkor azt is pótolni kell.
FPepe Elküldve Augusztus7, 2009 Elküldve Augusztus7, 2009 Létezik, hogy ilyen olcsón adja? :huh: Ugyan nem valami erős a némettudásom, de ez nem csak a kapcsoló?
wzsolt_1.6_16V Elküldve Augusztus7, 2009 Elküldve Augusztus7, 2009 Visszatérve erre a hűtőventillátor kapcsolóra. Nem lehet, hogy nem is a hőgombával van a gond hanem a termosztát szarakodik? Ha pl nem vagy nem mindig nyit ki teljesen akkor ugye a hűtő sem melgszik fel annyira és ezért nem kapcsol a venti, a motor viszont fő a saját levében.
Novy Elküldve Augusztus7, 2009 Elküldve Augusztus7, 2009 Visszatérve erre a hűtőventillátor kapcsolóra. Nem lehet, hogy nem is a hőgombával van a gond hanem a termosztát szarakodik? Ha pl nem vagy nem mindig nyit ki teljesen akkor ugye a hűtő sem melgszik fel annyira és ezért nem kapcsol a venti, a motor viszont fő a saját levében. de lehet, de olyan szerintem nincs, hogy hol nyit hol nem a termosztát.
Guest gorbi Elküldve Augusztus7, 2009 Elküldve Augusztus7, 2009 Visszatérve erre a hűtőventillátor kapcsolóra. Nem lehet, hogy nem is a hőgombával van a gond hanem a termosztát szarakodik? Ha pl nem vagy nem mindig nyit ki teljesen akkor ugye a hűtő sem melgszik fel annyira és ezért nem kapcsol a venti, a motor viszont fő a saját levében. Igaza van Novy kollégának, ha egy termosztát sz@r, az mindig sz@r. Lényegi eltérés nincs a motorhőben rossz termót használva, mindig egyformán rossz. Eddigi tapasztalataim alapján.
zotya975 Elküldve Augusztus7, 2009 Elküldve Augusztus7, 2009 de lehet, de olyan szerintem nincs, hogy hol nyit hol nem a termosztát. Igaza van Novy kollégának, ha egy termosztát sz@r, az mindig sz@r. Lényegi eltérés nincs a motorhőben rossz termót használva, mindig egyformán rossz. Eddigi tapasztalataim alapján. Igen, meg ha éppen nem nyitna ki a termosztát ilyen melegben percek alatt forrna a víz. Na jó de fél óra alatt mindenképp.
Recommended Posts