Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Jap! X16XEL. :)

Hát akkor f astra óra kell bele, és gyári spirál. Sokan megjárták már az utángyártotta, általában kattogott, vagy hangos volt. De ezt hogy pár 100klióméter után megbolondult nem értem. A beszerelés pillanatától vagy jól kell neki mérni, vagy rosszul.

Elküldve
Hát akkor f astra óra kell bele, és gyári spirál. Sokan megjárták már az utángyártotta, általában kattogott, vagy hangos volt. De ezt hogy pár 100klióméter után megbolondult nem értem. A beszerelés pillanatától vagy jól kell neki mérni, vagy rosszul.

A spirállal nincs semmi gond, jól dolgozik, csak kicsit hangos volt. Zsírozás után bekussolt. Mentem is vele sokat, amire "tönkrement", és úgy viselkedik, mint a képen (amikor a kép készült, kb. 60-al mentem). Valami megmurdelhetett az órában (rugó).

Elküldve
Hát akkor f astra óra kell bele, és gyári spirál. Sokan megjárták már az utángyártotta, általában kattogott, vagy hangos volt. De ezt hogy pár 100klióméter után megbolondult nem értem. A beszerelés pillanatától vagy jól kell neki mérni, vagy rosszul.

És ha visszateszed a "remegős" spirált?

sztem ezt nem a spirál csinálja, hanem az óra. :) amúgy van egy órám pluszban, csak nemtom múkodik -e. Te merrefelé táborozol?

már látom :(

Elküldve
A spirállal nincs semmi gond, jól dolgozik, csak kicsit hangos volt. Zsírozás után bekussolt. Mentem is vele sokat, amire "tönkrement", és úgy viselkedik, mint a képen (amikor a kép készült, kb. 60-al mentem). Valami megmurdelhetett az órában (rugó).

Rugóra tippelek én is.

Zotya, ez gyári F Astra óra. :)

Elküldve
Amelyik ellenfeszít.

Akkor ha kiveszi a műszeregységet, és fejjel lefelé fordítja az látszani fog hogy az -e a bűnös nem? Vagy ha kézzel buzerálja a mutatót akkor is. Vagy csak örüljön hogy milyen gyors ótója van :) :(

Elküldve
Akkor ha kiveszi a műszeregységet, és fejjel lefelé fordítja az látszani fog hogy az -e a bűnös nem? Vagy ha kézzel buzerálja a mutatót akkor is. Vagy csak örüljön hogy milyen gyors ótója van :) :(

Ha el lenne törve, akkor vissza se menne alaphelyzetbe, lehet csak engedett az ellenpontja, a rögzítése, ilyesmi, ami miatt gyengült a feszítés.

Elküldve
Ha el lenne törve, akkor vissza se menne alaphelyzetbe, lehet csak engedett az ellenpontja, a rögzítése, ilyesmi, ami miatt gyengült a feszítés.

igaz. Akkor befőttesgumival le kell fogatni a napi számláló nullázó pöckéhez, és kész is :) :(

Elküldve
Én a következőképp jártam: a spirál 2 részből állt, középen szét lehetett "kapcsolni", de már úgy el volt kopva, hogy ragasztószalaggal volt körbetekerve, hogy maradjon a helyén. Ilyenkor a km-óra 60-ig ugrált pluszminusz 15 kmph-t. 60-tól meg normálisan mért, ha azt nem számoljuk bele, hogy kb. 25-30-at csalt. Vettem egy spirált, beraktam, megszűnt a probléma. De jött a másik. Hallottam, ahogy a spirál forog a "tokjában", 100-nál már olyan hangja volt, mint egy repülőnek. Kihúztam az egész spirált, bekentem jó vastagon zsírral, így ez is megoldódott. De jött a másik problémám: egy pár 100 km múlva megbolondult a km óra. 10-nél 80-at mutat, 20-nál 160, és 30-nál kiakadt.

http://img199.imageshack.us/img199/7531/fot044.th.jpg

Na itt már én is elkezdtem vakarni a fejem, hogy mivan? Lokalizáltam a problémát :) , egy Kadett órával tökéletesen mért, ezért tuti, hogy a km órával van a gebasz. Valakinek nincs valami ötlete, hogy hogy tudnám helyrehozni? Vagy kuka, és bányásszak bele egy órát?

Amikor spirált cseréltél és hangos volt akkor az valószínűleg a spirál utángyári mivolta miatt volt. Nekem is volt ilyen gondom, de tettem bele gyárit és megszűnt.

Az órára annyit tudok mondani, hogyha szétszeded és kiderül hogy valami pici cucc van benne eltörve vagy ilyesmi, akkor talán egyszerűbb, ha beújítasz egy bontott órát párezerért, mert szerintem az órában levő alkatrészek nem pótolhatók. Sőt. Elég egy forszámmérő nélküli órát venned, az 3ezer alatt van, és akkor csak a km-órát kell átműteni.

Elküldve
Az órára annyit tudok mondani, hogyha szétszeded és kiderül hogy valami pici cucc van benne eltörve vagy ilyesmi, akkor talán egyszerűbb, ha beújítasz egy bontott órát párezerért, mert szerintem az órában levő alkatrészek nem pótolhatók. Sőt. Elég egy forszámmérő nélküli órát venned, az 3ezer alatt van, és akkor csak a km-órát kell átműteni.

Először szétkapom, megnézem mizu. Ha olyan, akkor van itthon Kadett, Corsa km óra, valamelyiket feláldozom, hátha sikerül összehozni. Ha nem, akkor én is egy fordszám nélküli órára gondoltam. Na majd meglássuk. Köszi a segítségeket!

Elküldve
Először szétkapom, megnézem mizu. Ha olyan, akkor van itthon Kadett, Corsa km óra, valamelyiket feláldozom, hátha sikerül összehozni. Ha nem, akkor én is egy fordszám nélküli órára gondoltam. Na majd meglássuk. Köszi a segítségeket!

De csak VDO tipusút vegyél, mert a tiéd is olyan.

Elküldve
A spirállal nincs semmi gond, jól dolgozik, csak kicsit hangos volt. Zsírozás után bekussolt. Mentem is vele sokat, amire "tönkrement", és úgy viselkedik, mint a képen (amikor a kép készült, kb. 60-al mentem). Valami megmurdelhetett az órában (rugó).

A zsírozás volt a bibi. Én is így jártam, mikor elszakadt a gyári spirál, az ugy. spirál kb. 50-től egyre hangosabban zörgött. De legalább mért. Fogtam, benyomattam zsírral, második nap indulok reggel, megyek a faluban 0-val :) Ahogy gyorsítottam elindult a mutató, de utol nem érte magát, ha lassítottam, akkor meg sietett. Szereztem bontott spirált, a zaj megszűnt, de az óra így maradt (vhol nekem is van ilyen fotóm). Szerintem telement zsírral a mechanikája, kivettem az egységből, amennyire tudtam kipucoltam, jobb nem lett -> volt elfekvő órám, óracsere.

Elküldve
A zsírozás volt a bibi. Én is így jártam, mikor elszakadt a gyári spirál, az ugy. spirál kb. 50-től egyre hangosabban zörgött. De legalább mért. Fogtam, benyomattam zsírral, második nap indulok reggel, megyek a faluban 0-val :) Ahogy gyorsítottam elindult a mutató, de utol nem érte magát, ha lassítottam, akkor meg sietett. Szereztem bontott spirált, a zaj megszűnt, de az óra így maradt (vhol nekem is van ilyen fotóm). Szerintem telement zsírral a mechanikája, kivettem az egységből, amennyire tudtam kipucoltam, jobb nem lett -> volt elfekvő órám, óracsere.

én a km órába csak wd40et cseppentettem, és csak a spirált egy csepp zsírral kentem meg.

Elküldve
A zsírozás volt a bibi.

Vhol, a szürkeállomány legutolsó zugában, én is gondoltam erre, hogy a sok zsír a forgástól közlekedni fog valamerre, a jelek szerint a km óra irányába. Ott fogta magát, és jól teletömte a dolgokat, amitől "meglódult"! :)

Ma megpróbáltam szétszedni a km órát, de a mutatót nem tudtam leszedni. Így nem is tudtam darabokra szedni, maradt minden a régiben. Legjobb lenne vagy egy digitális, vagy egy b Vekis (ha azt át lehet tenni), mert az az ABS jelből számítja a sebességet.

Elküldve
Vhol, a szürkeállomány legutolsó zugában, én is gondoltam erre, hogy a sok zsír a forgástól közlekedni fog valamerre, a jelek szerint a km óra irányába. Ott fogta magát, és jól teletömte a dolgokat, amitől "meglódult"! :)

Ma megpróbáltam szétszedni a km órát, de a mutatót nem tudtam leszedni. Így nem is tudtam darabokra szedni, maradt minden a régiben. Legjobb lenne vagy egy digitális, vagy egy b Vekis (ha azt át lehet tenni), mert az az ABS jelből számítja a sebességet.

B vekissel mókolós lenne nagyon szerintem. Valamelyik digitet érdemes, abból nekem pl jobban tetszenek a vectra2000-ből származóak, amiknek szép félköríves a fordulatszámmutatójuk, nem olyan teljesíménygörbeszerű, mint a kadett gsi-knek.

Elküldve
Vhol, a szürkeállomány legutolsó zugában, én is gondoltam erre, hogy a sok zsír a forgástól közlekedni fog valamerre, a jelek szerint a km óra irányába. Ott fogta magát, és jól teletömte a dolgokat, amitől "meglódult"! :(

Ma megpróbáltam szétszedni a km órát, de a mutatót nem tudtam leszedni. Így nem is tudtam darabokra szedni, maradt minden a régiben. Legjobb lenne vagy egy digitális, vagy egy b Vekis (ha azt át lehet tenni), mert az az ABS jelből számítja a sebességet.

A mutatót simán csak fogod, és lehúzod a tengelyről. Elég erősen kapaszkodik, de le lehet húzni. Előtte mondjuk kezdjél azzal hogy a támasztó pöcköt kihúzod, és megnézed meddig meg vissza a mutató, mert ott az alaphelyzete, és ha nem oda nyomod vissza akkor pozícióbajai lesznek. :)

Elküldve
A mutatót simán csak fogod, és lehúzod a tengelyről. Elég erősen kapaszkodik, de le lehet húzni. Előtte mondjuk kezdjél azzal hogy a támasztó pöcköt kihúzod, és megnézed meddig meg vissza a mutató, mert ott az alaphelyzete, és ha nem oda nyomod vissza akkor pozícióbajai lesznek. :)

eccer ha odajutok, akkor én is leveszem, és visszarakom 10el előrébb

pontosan 10 el mér többet...

Elküldve

Sziasztok.

Keresek egy olcsó, és itt a hangsúly :( :P erősítőt. Csak a mélyládát szeretném komolyabban meghajtani.

Ha valakinek van egy felesleges, kérem jelezze. Köszi. :)

Elküldve
Sziasztok.

Keresek egy olcsó, és itt a hangsúly :P :hiya: erősítőt. Csak a mélyládát szeretném komolyabban meghajtani.

Ha valakinek van egy felesleges, kérem jelezze. Köszi. :)

Novynál érdeklődj! :lol: Ő a májer ezekben. :(

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.