Csücsök Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Milyen géprő van szó? F astra? Jap! X16XEL. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Jap! X16XEL. :) Hát akkor f astra óra kell bele, és gyári spirál. Sokan megjárták már az utángyártotta, általában kattogott, vagy hangos volt. De ezt hogy pár 100klióméter után megbolondult nem értem. A beszerelés pillanatától vagy jól kell neki mérni, vagy rosszul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Hát akkor f astra óra kell bele, és gyári spirál. Sokan megjárták már az utángyártotta, általában kattogott, vagy hangos volt. De ezt hogy pár 100klióméter után megbolondult nem értem. A beszerelés pillanatától vagy jól kell neki mérni, vagy rosszul. A spirállal nincs semmi gond, jól dolgozik, csak kicsit hangos volt. Zsírozás után bekussolt. Mentem is vele sokat, amire "tönkrement", és úgy viselkedik, mint a képen (amikor a kép készült, kb. 60-al mentem). Valami megmurdelhetett az órában (rugó). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Hát akkor f astra óra kell bele, és gyári spirál. Sokan megjárták már az utángyártotta, általában kattogott, vagy hangos volt. De ezt hogy pár 100klióméter után megbolondult nem értem. A beszerelés pillanatától vagy jól kell neki mérni, vagy rosszul. És ha visszateszed a "remegős" spirált? sztem ezt nem a spirál csinálja, hanem az óra. :) amúgy van egy órám pluszban, csak nemtom múkodik -e. Te merrefelé táborozol? már látom :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 A spirállal nincs semmi gond, jól dolgozik, csak kicsit hangos volt. Zsírozás után bekussolt. Mentem is vele sokat, amire "tönkrement", és úgy viselkedik, mint a képen (amikor a kép készült, kb. 60-al mentem). Valami megmurdelhetett az órában (rugó). Rugóra tippelek én is. Zotya, ez gyári F Astra óra. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Rugóra tippelek én is. Zotya, ez gyári F Astra óra. :( De melyik rugóra? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 De melyik rugóra? :) Amelyik ellenfeszít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Amelyik ellenfeszít. Akkor ha kiveszi a műszeregységet, és fejjel lefelé fordítja az látszani fog hogy az -e a bűnös nem? Vagy ha kézzel buzerálja a mutatót akkor is. Vagy csak örüljön hogy milyen gyors ótója van :) :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Akkor ha kiveszi a műszeregységet, és fejjel lefelé fordítja az látszani fog hogy az -e a bűnös nem? Vagy ha kézzel buzerálja a mutatót akkor is. Vagy csak örüljön hogy milyen gyors ótója van :) :( Ha el lenne törve, akkor vissza se menne alaphelyzetbe, lehet csak engedett az ellenpontja, a rögzítése, ilyesmi, ami miatt gyengült a feszítés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Ha el lenne törve, akkor vissza se menne alaphelyzetbe, lehet csak engedett az ellenpontja, a rögzítése, ilyesmi, ami miatt gyengült a feszítés. igaz. Akkor befőttesgumival le kell fogatni a napi számláló nullázó pöckéhez, és kész is :) :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 igaz. Akkor befőttesgumival le kell fogatni a napi számláló nullázó pöckéhez, és kész is :( :P Jóvan kisfiam, ülj előre. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Én a következőképp jártam: a spirál 2 részből állt, középen szét lehetett "kapcsolni", de már úgy el volt kopva, hogy ragasztószalaggal volt körbetekerve, hogy maradjon a helyén. Ilyenkor a km-óra 60-ig ugrált pluszminusz 15 kmph-t. 60-tól meg normálisan mért, ha azt nem számoljuk bele, hogy kb. 25-30-at csalt. Vettem egy spirált, beraktam, megszűnt a probléma. De jött a másik. Hallottam, ahogy a spirál forog a "tokjában", 100-nál már olyan hangja volt, mint egy repülőnek. Kihúztam az egész spirált, bekentem jó vastagon zsírral, így ez is megoldódott. De jött a másik problémám: egy pár 100 km múlva megbolondult a km óra. 10-nél 80-at mutat, 20-nál 160, és 30-nál kiakadt. http://img199.imageshack.us/img199/7531/fot044.th.jpg Na itt már én is elkezdtem vakarni a fejem, hogy mivan? Lokalizáltam a problémát :) , egy Kadett órával tökéletesen mért, ezért tuti, hogy a km órával van a gebasz. Valakinek nincs valami ötlete, hogy hogy tudnám helyrehozni? Vagy kuka, és bányásszak bele egy órát? Amikor spirált cseréltél és hangos volt akkor az valószínűleg a spirál utángyári mivolta miatt volt. Nekem is volt ilyen gondom, de tettem bele gyárit és megszűnt. Az órára annyit tudok mondani, hogyha szétszeded és kiderül hogy valami pici cucc van benne eltörve vagy ilyesmi, akkor talán egyszerűbb, ha beújítasz egy bontott órát párezerért, mert szerintem az órában levő alkatrészek nem pótolhatók. Sőt. Elég egy forszámmérő nélküli órát venned, az 3ezer alatt van, és akkor csak a km-órát kell átműteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Az órára annyit tudok mondani, hogyha szétszeded és kiderül hogy valami pici cucc van benne eltörve vagy ilyesmi, akkor talán egyszerűbb, ha beújítasz egy bontott órát párezerért, mert szerintem az órában levő alkatrészek nem pótolhatók. Sőt. Elég egy forszámmérő nélküli órát venned, az 3ezer alatt van, és akkor csak a km-órát kell átműteni. Először szétkapom, megnézem mizu. Ha olyan, akkor van itthon Kadett, Corsa km óra, valamelyiket feláldozom, hátha sikerül összehozni. Ha nem, akkor én is egy fordszám nélküli órára gondoltam. Na majd meglássuk. Köszi a segítségeket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Először szétkapom, megnézem mizu. Ha olyan, akkor van itthon Kadett, Corsa km óra, valamelyiket feláldozom, hátha sikerül összehozni. Ha nem, akkor én is egy fordszám nélküli órára gondoltam. Na majd meglássuk. Köszi a segítségeket! De csak VDO tipusút vegyél, mert a tiéd is olyan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 én bekentem a spirál csatlakozását a km óránál és csend lett, illetve nekem már nem lehet félúton szétkapcsolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 De csak VDO tipusút vegyél, mert a tiéd is olyan. Elég csak arra figyelnem? Vagy kell W-s számra is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Elég csak arra figyelnem? Vagy kell W-s számra is? persze hogy kell arra is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 A spirállal nincs semmi gond, jól dolgozik, csak kicsit hangos volt. Zsírozás után bekussolt. Mentem is vele sokat, amire "tönkrement", és úgy viselkedik, mint a képen (amikor a kép készült, kb. 60-al mentem). Valami megmurdelhetett az órában (rugó). A zsírozás volt a bibi. Én is így jártam, mikor elszakadt a gyári spirál, az ugy. spirál kb. 50-től egyre hangosabban zörgött. De legalább mért. Fogtam, benyomattam zsírral, második nap indulok reggel, megyek a faluban 0-val :) Ahogy gyorsítottam elindult a mutató, de utol nem érte magát, ha lassítottam, akkor meg sietett. Szereztem bontott spirált, a zaj megszűnt, de az óra így maradt (vhol nekem is van ilyen fotóm). Szerintem telement zsírral a mechanikája, kivettem az egységből, amennyire tudtam kipucoltam, jobb nem lett -> volt elfekvő órám, óracsere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 A zsírozás volt a bibi. Én is így jártam, mikor elszakadt a gyári spirál, az ugy. spirál kb. 50-től egyre hangosabban zörgött. De legalább mért. Fogtam, benyomattam zsírral, második nap indulok reggel, megyek a faluban 0-val :) Ahogy gyorsítottam elindult a mutató, de utol nem érte magát, ha lassítottam, akkor meg sietett. Szereztem bontott spirált, a zaj megszűnt, de az óra így maradt (vhol nekem is van ilyen fotóm). Szerintem telement zsírral a mechanikája, kivettem az egységből, amennyire tudtam kipucoltam, jobb nem lett -> volt elfekvő órám, óracsere. én a km órába csak wd40et cseppentettem, és csak a spirált egy csepp zsírral kentem meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 A zsírozás volt a bibi. Vhol, a szürkeállomány legutolsó zugában, én is gondoltam erre, hogy a sok zsír a forgástól közlekedni fog valamerre, a jelek szerint a km óra irányába. Ott fogta magát, és jól teletömte a dolgokat, amitől "meglódult"! :) Ma megpróbáltam szétszedni a km órát, de a mutatót nem tudtam leszedni. Így nem is tudtam darabokra szedni, maradt minden a régiben. Legjobb lenne vagy egy digitális, vagy egy b Vekis (ha azt át lehet tenni), mert az az ABS jelből számítja a sebességet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Vhol, a szürkeállomány legutolsó zugában, én is gondoltam erre, hogy a sok zsír a forgástól közlekedni fog valamerre, a jelek szerint a km óra irányába. Ott fogta magát, és jól teletömte a dolgokat, amitől "meglódult"! :) Ma megpróbáltam szétszedni a km órát, de a mutatót nem tudtam leszedni. Így nem is tudtam darabokra szedni, maradt minden a régiben. Legjobb lenne vagy egy digitális, vagy egy b Vekis (ha azt át lehet tenni), mert az az ABS jelből számítja a sebességet. B vekissel mókolós lenne nagyon szerintem. Valamelyik digitet érdemes, abból nekem pl jobban tetszenek a vectra2000-ből származóak, amiknek szép félköríves a fordulatszámmutatójuk, nem olyan teljesíménygörbeszerű, mint a kadett gsi-knek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Vhol, a szürkeállomány legutolsó zugában, én is gondoltam erre, hogy a sok zsír a forgástól közlekedni fog valamerre, a jelek szerint a km óra irányába. Ott fogta magát, és jól teletömte a dolgokat, amitől "meglódult"! :( Ma megpróbáltam szétszedni a km órát, de a mutatót nem tudtam leszedni. Így nem is tudtam darabokra szedni, maradt minden a régiben. Legjobb lenne vagy egy digitális, vagy egy b Vekis (ha azt át lehet tenni), mert az az ABS jelből számítja a sebességet. A mutatót simán csak fogod, és lehúzod a tengelyről. Elég erősen kapaszkodik, de le lehet húzni. Előtte mondjuk kezdjél azzal hogy a támasztó pöcköt kihúzod, és megnézed meddig meg vissza a mutató, mert ott az alaphelyzete, és ha nem oda nyomod vissza akkor pozícióbajai lesznek. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 A mutatót simán csak fogod, és lehúzod a tengelyről. Elég erősen kapaszkodik, de le lehet húzni. Előtte mondjuk kezdjél azzal hogy a támasztó pöcköt kihúzod, és megnézed meddig meg vissza a mutató, mert ott az alaphelyzete, és ha nem oda nyomod vissza akkor pozícióbajai lesznek. :) eccer ha odajutok, akkor én is leveszem, és visszarakom 10el előrébb pontosan 10 el mér többet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Sziasztok. Keresek egy olcsó, és itt a hangsúly :( :P erősítőt. Csak a mélyládát szeretném komolyabban meghajtani. Ha valakinek van egy felesleges, kérem jelezze. Köszi. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Július19, 2009 Megoszt Elküldve Július19, 2009 Sziasztok. Keresek egy olcsó, és itt a hangsúly :P :hiya: erősítőt. Csak a mélyládát szeretném komolyabban meghajtani. Ha valakinek van egy felesleges, kérem jelezze. Köszi. :) Novynál érdeklődj! :lol: Ő a májer ezekben. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts