Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Ott a pont! :)

Ha már az én garázsomba bejut valaki a két kuvaszon és a kőkerítésen, vaskapun át, akkor nem bentfelejtett térképért vagy a pótkerékért jön!!! A kocsit meg nehezen tudná kivinni mindezeken keresztül, főleg nem éri meg a macerát egy 17 éves Fastráért!

Azért mégis zárok mindent...

Én csakis akkor zárnám a kocsit a garázsban, ha mondjuk a kocsiban egy komolyabb riasztórendszer (helymeghatározós, telefonra riasztós) lenne, igaz akkor a kocsi sem F astra lenne. Egyik ismerősöm esete jutott eszembe, amikor feltörték a garázsát, betörték bezárt kocsija oldalüvegét és a motortérből kilopták az aksit. Ha nem zárja be a kocsit, "csak" aksit kellett volna vennie és a garázsajtó zárját kicserélnie.

Link to comment
Megosztás:

Én csakis akkor zárnám a kocsit a garázsban, ha mondjuk a kocsiban egy komolyabb riasztórendszer (helymeghatározós, telefonra riasztós) lenne, igaz akkor a kocsi sem F astra lenne. Egyik ismerősöm esete jutott eszembe, amikor feltörték a garázsát, betörték bezárt kocsija oldalüvegét és a motortérből kilopták az aksit. Ha nem zárja be a kocsit, "csak" aksit kellett volna vennie és a garázsajtó zárját kicserélnie.

Nem hiszem, hogy egy akksiért nálam valaki bevállalná a két kuvaszt! :)

Az emberek 99 százaléka még akkor sem mer bejönni a kapun ha mondom nekik, hogy nyugodtan jőjjenek, nem fogják megenni őt!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Egy kicsit olvasgattam de nem találtam a hibára megfelelő választ így hát megkérdem.

Van egy 1994es 1.4 82LE.-s astrám.És az érdekelne hol találom a középkonzolon lévő hőmérséklet jelző szenzorát mert ezt --.- mutatja.

Találtam egy lógó dugót ami épp olyan mint az indexé vagy a tolatólámpa kapcsolóé (csak kék és fehér), épp a sárvédőnél a lámpánál de nem találom a csatlakozóját sehol.Tudna valaki segíteni hol keressem?Vagy talán nincs is?

Előre is köszi.

Lajcsi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Egy kicsit olvasgattam de nem találtam a hibára megfelelő választ így hát megkérdem.

Van egy 1994es 1.4 82LE.-s astrám.És az érdekelne hol találom a középkonzolon lévő hőmérséklet jelző szenzorát mert ezt --.- mutatja.

Találtam egy lógó dugót ami épp olyan mint az indexé vagy a tolatólámpa kapcsolóé (csak kék és fehér), épp a sárvédőnél a lámpánál de nem találom a csatlakozóját sehol.Tudna valaki segíteni hol keressem?Vagy talán nincs is?

Előre is köszi.

Lajcsi

Első lökhárítóban, bal oldalon alul, elvileg egy kis luk is van alulról. Ha ott turkálsz, tuti megtalálod. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Egy kicsit olvasgattam de nem találtam a hibára megfelelő választ így hát megkérdem.

Van egy 1994es 1.4 82LE.-s astrám.És az érdekelne hol találom a középkonzolon lévő hőmérséklet jelző szenzorát mert ezt --.- mutatja.

Találtam egy lógó dugót ami épp olyan mint az indexé vagy a tolatólámpa kapcsolóé (csak kék és fehér), épp a sárvédőnél a lámpánál de nem találom a csatlakozóját sehol.Tudna valaki segíteni hol keressem?Vagy talán nincs is?

Előre is köszi.

Lajcsi

A hőmérséklet szenzor a kocsi orrában van a lökös bal alján közvetlenül a koptató előtt. Allulról csak egy lyukat látsz belepattintva a szenzort, maga a szerkezet bellül ven, de fel lehet nyúlni hozzá. Finoman forgatva-húzva vedd ki, húzd le a csatit, takarítsd meg hátha csak kontakthibás.

Link to comment
Megosztás:

A hőmérséklet szenzor a kocsi orrában van a lökös bal alján közvetlenül a koptató előtt. Allulról csak egy lyukat látsz belepattintva a szenzort, maga a szerkezet bellül ven, de fel lehet nyúlni hozzá. Finoman forgatva-húzva vedd ki, húzd le a csatit, takarítsd meg hátha csak kontakthibás.

Tehát ha szembe állok az autóval akkor a jobb elején lent valahol a lámpa alatt?Mert ott van az a dugó még alá is feküdtem de nem láttam semmi hasonlót.Mi az a koptató?

Igazat meg vallva két hete van nálam az autó, még nem volt Opelem eddig csak Suzukim.

Link to comment
Megosztás:

Tehát ha szembe állok az autóval akkor a jobb elején lent valahol a lámpa alatt?Mert ott van az a dugó még alá is feküdtem de nem láttam semmi hasonlót.Mi az a koptató?

Igazat meg vallva két hete van nálam az autó, még nem volt Opelem eddig csak Suzukim.

szembe állsz, a jobb elején, a lökhárító alján lesz egy kb 7mm kerek luk és ott lóg ki egy kicsit. felülről van belepattintva, de a kapaszkodói alul kilógnak, tehát ha összenyomod a lábait, akkor befelé tudod kiszedni.

ahol már párhuzamos a lökös alja a talajjal ott keresd, és az egész függőlegesen van belerakva a cuccba.

Link to comment
Megosztás:

szembe állsz, a jobb elején, a lökhárító alján lesz egy kb 7mm kerek luk és ott lóg ki egy kicsit. felülről van belepattintva, de a kapaszkodói alul kilógnak, tehát ha összenyomod a lábait, akkor befelé tudod kiszedni.

ahol már párhuzamos a lökös alja a talajjal ott keresd, és az egész függőlegesen van belerakva a cuccba.

De ő azt irta, hogy talált valamilyen csatlakozót azon a részen! :( ....

Kösz fiuk.

háát nem tudom hogy van-e ott ilyesmi mert nem találtam ehhez hasonlót.Lehet elveszett

..és akkor lehetséges, hogy a bigyó eltűnt a végéről és azért nem mutat semmit a kijelzőn. :)

Link to comment
Megosztás:

Lehet, hogy az lesz a csatija, amit találtál, elvileg kék és kék-fehér vezetékek mennek rá.

Igen a dugó az kék fekete a vezeték pedig kék, kék-fehér ahogy mondod.

Elég újnak tűnik a lökös, lehet cserélték és elfelejtették visszatenni,vagy a fene tudja...

valahol szereznem kell egyet

Link to comment
Megosztás:

Asszem még sok fejfájást fog okozni az autó, de az vigasztal hogy viszonylag olcsó hozzá az alkatrész.

Ablakmosó motor sem műkszik, kicsit éhes is a motor, este felnyitottam a motorháztetőt elindítottam és láss csodát, villog mint a karácsonyfa.Szikrázik a gyújtókábel mint állat.Gondolom ezért az éhség...

Link to comment
Megosztás:

A csatlakozó ami libeg egy kék fekete csati.Olyan mint ami az index lámpához megy csak más a vezeték színe.Szerintem az lehet a szenzor csatlakozója csak a szenzor hiányzik.Sehol nem találok üresen dugót vagy hasonlót amibe beleillene.

Ennek kéne ott lennie a lökhárító alján: link

Link to comment
Megosztás:

Asszem még sok fejfájást fog okozni az autó, de az vigasztal hogy viszonylag olcsó hozzá az alkatrész.

Ablakmosó motor sem műkszik, kicsit éhes is a motor, este felnyitottam a motorháztetőt elindítottam és láss csodát, villog mint a karácsonyfa.Szikrázik a gyújtókábel mint állat.Gondolom ezért az éhség...

Igen, attól valóban ehet kicsit többet. Nem tudom, hogy használod az autót (hosszútávok, vagy városban), de hosszútávon használva ilyenkor nyáron olyan 6-6.5L körül kéne ennie, nyilván vezetési stílustól és kerékmérettől függően.

Sajnos használtautónál azt be kell kalkulálni, hogy bizonyos dolgokat cserélni kell, amit az előző tulaj nem tett meg.

Link to comment
Megosztás:

Igen, attól valóban ehet kicsit többet. Nem tudom, hogy használod az autót (hosszútávok, vagy városban), de hosszútávon használva ilyenkor nyáron olyan 6-6.5L körül kéne ennie, nyilván vezetési stílustól és kerékmérettől függően.

Sajnos használtautónál azt be kell kalkulálni, hogy bizonyos dolgokat cserélni kell, amit az előző tulaj nem tett meg.

Mondjuk a vezetési élmény egy suzuki után még ha három éves is,meglepően jó és kényelmes is.Halk amin meglepődtem.

Szerintem ha rendbe rakom pöpec járgány lesz.

Egyébként teljesen belészerelmesedtem :)

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk a vezetési élmény egy suzuki után még ha három éves is,meglepően jó és kényelmes is.Halk amin meglepődtem.

Szerintem ha rendbe rakom pöpec járgány lesz.

Egyébként teljesen belészerelmesedtem :)

Merrefelé lax? Képet csináltál már az autóról?

Link to comment
Megosztás:

Perzse csak úgy simán kinyomtatva nem lenne jó, de van ismerős, aki ilyesmivel foglalkozik (reklámokat nyomtat, ragaszt, stb. )

A világítást illetően, természetesen ledezni kell, az nem kétséges, másképp nem nézne ki jól, csak nappal :lol:

Hogy OFF e? :) van benne a VILÁGÍTÁS szó, így már biztos nem OFF :P :hiya:

Hát izé ne, azé elég borsos ára van mondjuk meg őszintén! :(

Megpróbálok beszélni uncsimmal, lássuk mennyiért csinálna valami ilyesmit, és hogy egyáltalán tud-e olyat, ami jól is világítana!

Ha megtudok valamit majd megírom !!

Szóval valami olyan oldal esetleg, ahonnan ingyen is letölthetőek a számlapok? Valami német tuning oldalon biztosan fent van ingyen is :D Ha véletlen meglesz megírom!

Köszi fiúk!

Öhm, csak úgy olvasgatok és megakadt a szemem ezen.Led ügyben lehet tudok segíteni.

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk a vezetési élmény egy suzuki után még ha három éves is,meglepően jó és kényelmes is.Halk amin meglepődtem.

Szerintem ha rendbe rakom pöpec járgány lesz.

Egyébként teljesen belészerelmesedtem :)

Jó is a SE. :P :(

Legyen sok kellemes km-ed vele. :hiya:

Link to comment
Megosztás:

kiszedtem akm órát, kapott egy kis wd40et a km óra, meg a spirál is, meg egy csepp zsírt a spirál, és a km óra csatlakozása, csend van egyenlőre.

A km órát most úgy raktam vissza, hogy levettem az első házat, és előbb a műszerdobozt raktam vissza, aztán az első házat, vagyis a plexitet, így viszonylag könnyen hozzáfértem, és a bizti tábla helyén fel is tudtam nyúlni a spirál kiakasztásához.

Én a következőképp jártam: a spirál 2 részből állt, középen szét lehetett "kapcsolni", de már úgy el volt kopva, hogy ragasztószalaggal volt körbetekerve, hogy maradjon a helyén. Ilyenkor a km-óra 60-ig ugrált pluszminusz 15 kmph-t. 60-tól meg normálisan mért, ha azt nem számoljuk bele, hogy kb. 25-30-at csalt. Vettem egy spirált, beraktam, megszűnt a probléma. De jött a másik. Hallottam, ahogy a spirál forog a "tokjában", 100-nál már olyan hangja volt, mint egy repülőnek. Kihúztam az egész spirált, bekentem jó vastagon zsírral, így ez is megoldódott. De jött a másik problémám: egy pár 100 km múlva megbolondult a km óra. 10-nél 80-at mutat, 20-nál 160, és 30-nál kiakadt.

fot044.th.jpg

Na itt már én is elkezdtem vakarni a fejem, hogy mivan? Lokalizáltam a problémát :) , egy Kadett órával tökéletesen mért, ezért tuti, hogy a km órával van a gebasz. Valakinek nincs valami ötlete, hogy hogy tudnám helyrehozni? Vagy kuka, és bányásszak bele egy órát?

Link to comment
Megosztás:

Én a következőképp jártam: a spirál 2 részből állt, középen szét lehetett "kapcsolni", de már úgy el volt kopva, hogy ragasztószalaggal volt körbetekerve, hogy maradjon a helyén. Ilyenkor a km-óra 60-ig ugrált pluszminusz 15 kmph-t. 60-tól meg normálisan mért, ha azt nem számoljuk bele, hogy kb. 25-30-at csalt. Vettem egy spirált, beraktam, megszűnt a probléma. De jött a másik. Hallottam, ahogy a spirál forog a "tokjában", 100-nál már olyan hangja volt, mint egy repülőnek. Kihúztam az egész spirált, bekentem jó vastagon zsírral, így ez is megoldódott. De jött a másik problémám: egy pár 100 km múlva megbolondult a km óra. 10-nél 80-at mutat, 20-nál 160, és 30-nál kiakadt.

http://img199.imageshack.us/img199/7531/fot044.th.jpg

Na itt már én is elkezdtem vakarni a fejem, hogy mivan? Lokalizáltam a problémát :) , egy Kadett órával tökéletesen mért, ezért tuti, hogy a km órával van a gebasz. Valakinek nincs valami ötlete, hogy hogy tudnám helyrehozni? Vagy kuka, és bányásszak bele egy órát?

Milyen géprő van szó? F astra?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.