Balázs Elküldve Július6, 2009 Megoszt Elküldve Július6, 2009 A 20-as és a 14-es pontokon vannak olyan biztik a rajz szerint, amik felelősek a klíma üzemeléséért. A 14-essel együtt üzemel a fűtésventi is. Én a 20-asra tippelnék, amit valószínűleg kilőtt. Azon meg csak relék vannak, meg egy nyomáskapcsoló. Lehet megdöglött egy reléd vagy a nyomáskapcsoló. sajnos ezekhez nem értek :) de remélem nem túl komoly. de azt elfelejtettem leírni ,hogy picit zörgött is valami amikor beindult... <_< persze csak az utolsó inditásnál elötte halk volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július6, 2009 Megoszt Elküldve Július6, 2009 sajnos ezekhez nem értek :) de remélem nem túl komoly. de azt elfelejtettem leírni ,hogy picit zörgött is valami amikor beindult... <_< persze csak az utolsó inditásnál elötte halk volt. Ilyet nekem is játszott, hogy harmadik bekapcsolásra indult el és hangos volt a működése, mint egy öregebb hűtő hangja, azt hallottam kívülről. Ilyenkor kevés már a gáz. :) Valamint induláskor szisszenést hallottam a műszerfal mögül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július6, 2009 Megoszt Elküldve Július6, 2009 Ilyet nekem is játszott, hogy harmadik bekapcsolásra indult el és hangos volt a működése, mint egy öregebb hűtő hangja, azt hallottam kívülről. Ilyenkor kevés már a gáz. <_< Valamint induláskor szisszenést hallottam a műszerfal mögül. én úgy tudom, hogy kevés gázzal el se indul már. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július7, 2009 Megoszt Elküldve Július7, 2009 én úgy tudom, hogy kevés gázzal el se indul már. Nagyon kevéssel igen. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július7, 2009 Megoszt Elküldve Július7, 2009 Elsősorban Gabitól kérdezném, hogy a kiemelt klímakompresszorral mekkora hosszbordást rakjak? Mert van 1400 akárhányas és 1600 akárhányas és ha jól tudom, a klímás kiadásban nem épp olyan a feszítés, mint a sima szervós autókban. <_< Nem tudom, ez motor és típusfüggő is... mérd le madzaggal, ha nem tudsz utánajárni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rpeti Elküldve Július13, 2009 Megoszt Elküldve Július13, 2009 Sziasztok! Nekem két elektonyos kérdésem lenne. 1. Központi zár. a. Ajtó becsuk retesz elfordit mindent bezár kivéve csomagtartó. b. Riasztóval zárom be szintén nem zárja be de csak a csomagtartót. Jó a rosszban hátramegyek elforditom bezáródik. Valakinek valami ötlet erre? 2. problemam Az autó alján van egy csatlakozo kereket fujtam aztan alaneztem akkor lattam hogy log. Pontos helye. jobb oldalt hátul ahol az üzemanyagcső megy abban a kis vájatban megy egy ilyen tus csatlakozo szeru bepattintos (biztonsági záras - ugyanolyan mint a helyzetjelzőnél elol ilyen kis fehér és kék) kettő ilyen csatlakozo van amugy az egyik a helyén a másik pedig logott mivel a helyet nem talaltam felkotegeltem csak ugy de azert erdekelne hogy mi is lehet pontosan. Egyebkent minden megfelelően megy üzemanyagvisszajelzés is , összes hatsó lampa rendben van szóval en teljsen tanacstalan vagyok. Varom mindkettőre a valaszokat elore is koszi:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július13, 2009 Megoszt Elküldve Július13, 2009 Sziasztok! Nekem két elektonyos kérdésem lenne. 1. Központi zár. a. Ajtó becsuk retesz elfordit mindent bezár kivéve csomagtartó. b. Riasztóval zárom be szintén nem zárja be de csak a csomagtartót. Jó a rosszban hátramegyek elforditom bezáródik. Valakinek valami ötlet erre? 2. problemam Az autó alján van egy csatlakozo kereket fujtam aztan alaneztem akkor lattam hogy log. Pontos helye. jobb oldalt hátul ahol az üzemanyagcső megy abban a kis vájatban megy egy ilyen tus csatlakozo szeru bepattintos (biztonsági záras - ugyanolyan mint a helyzetjelzőnél elol ilyen kis fehér és kék) kettő ilyen csatlakozo van amugy az egyik a helyén a másik pedig logott mivel a helyet nem talaltam felkotegeltem csak ugy de azert erdekelne hogy mi is lehet pontosan. Egyebkent minden megfelelően megy üzemanyagvisszajelzés is , összes hatsó lampa rendben van szóval en teljsen tanacstalan vagyok. Varom mindkettőre a valaszokat elore is koszi:) 1.: valszeg a csomitartó zár motorja haldoklik, vedd le a kárpitot, adjál neki direkt tápot az akkuról, ha mocorog akkor jó, lehet csak kontakthibás, vagy vhol szakadt a vezeték. Nekem ( caraván) a csomitartóban jobb oldalon van egy nyílás azon keresztül hozzáférek a tankajtó zármotohoz, és ott van leágaztatva a csomitartó zármotor kábelezése. Onnan is adhatsz neki direkt áramot így letesztelheted kiszerelés nélkül. 2.: Erről jólenne egy fénykép. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július13, 2009 Megoszt Elküldve Július13, 2009 1.: valszeg a csomitartó zár motorja haldoklik, vedd le a kárpitot, adjál neki direkt tápot az akkuról, ha mocorog akkor jó, lehet csak kontakthibás, vagy vhol szakadt a vezeték. Nekem ( caraván) a csomitartóban jobb oldalon van egy nyílás azon keresztül hozzáférek a tankajtó zármotohoz, és ott van leágaztatva a csomitartó zármotor kábelezése. Onnan is adhatsz neki direkt áramot így letesztelheted kiszerelés nélkül. 2.: Erről jólenne egy fénykép. :) így-így. Keress egy fekete-sárga és egy fekete-piros vezetéket. Akár mérhetsz is rajta feszkót próbalámpával is. Csak a direktnél vigyázz előtte szedd szét a csatit és csak a hátsóajtó felé vezetőre adj tápot Ha nem működik megpróbálhatod még az ajtóátvezető gumit felhúzni és ellenőrizni a vezetékeket, ott szokott eltörni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július13, 2009 Megoszt Elküldve Július13, 2009 így-így. Keress egy fekete-sárga és egy fekete-piros vezetéket. Akár mérhetsz is rajta feszkót próbalámpával is. Csak a direktnél vigyázz előtte szedd szét a csatit és csak a hátsóajtó felé vezetőre adj tápot Ha nem működik megpróbálhatod még az ajtóátvezető gumit felhúzni és ellenőrizni a vezetékeket, ott szokott eltörni :lol: :D Nekem a hátsó ajtóban csak és kizárólak Zöld-Barna vezetékek vannak. :D :D Gondoltam én hogy nem a gyáriak akarták titkosítani hogy mi mihez megy, de hogy ki volt az a f.sz aki bekábelezte az autómat anno.... ??? :P :hiya: Érdekes dolgok vannak ebben :( :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 Sziasztok! Nekem két elektonyos kérdésem lenne. 1. Központi zár. a. Ajtó becsuk retesz elfordit mindent bezár kivéve csomagtartó. b. Riasztóval zárom be szintén nem zárja be de csak a csomagtartót. Jó a rosszban hátramegyek elforditom bezáródik. Valakinek valami ötlet erre? Nem írod a kocsid tipusát. Nekem 3 év használat után derült ki csak (amióta caravanom van), hogy ha a hátsó ajtóból a kulcsot függőleges állásban veszem ki, akkor ha esik, ha fúj az ajtó be van zárva. Ha a kulcsot vízszintes állásban veszem ki, akkor központi zár zárja nyitja, illetve nyitott kp. zár állapotban kézzel bármikor nyitható a hátsó ajtó. Nem ez a te bajod is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 Nem írod a kocsid tipusát. Nekem 3 év használat után derült ki csak (amióta caravanom van), hogy ha a hátsó ajtóból a kulcsot függőleges állásban veszem ki, akkor ha esik, ha fúj az ajtó be van zárva. Ha a kulcsot vízszintes állásban veszem ki, akkor központi zár zárja nyitja, illetve nyitott kp. zár állapotban kézzel bármikor nyitható a hátsó ajtó. Nem ez a te bajod is? Ez másfél évbe került nekem is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 Ez másfél évbe került nekem is :( Ebből is látszik mennyivel jobb ha már a vétel után 2 héttel elb.szódik a hátsó zár. Szétszedtük, láttuk mi van benne (Jééé, itt van központizármotor is??) és akkor láttuk hogy kéne ennek múkodnie :P :hiya: Azóta műkszik is rendesen :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 Ez másfél évbe került nekem is :) Én meg átnézegettem a kezelési könyvet a kocsi vásárlása után nem sokkal, és láttam benne :( Csak nekem nem gyári központizár van benne, így nem is tud ilyen retesz állást a zár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 Én meg átnézegettem a kezelési könyvet a kocsi vásárlása után nem sokkal, és láttam benne :( Csak nekem nem gyári központizár van benne, így nem is tud ilyen retesz állást a zár. Kell tudnia, mivel annyi az egésznek a trükkje, hogy ha reteszeled a csomiajtót, attól még a kpzár motor nyitogat, zárogat szépen, csak épp a retesz állás miatt nem tudod semmiképp sem benyomni a gombot. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 Kell tudnia, mivel annyi az egésznek a trükkje, hogy ha reteszeled a csomiajtót, attól még a kpzár motor nyitogat, zárogat szépen, csak épp a retesz állás miatt nem tudod semmiképp sem benyomni a gombot. :) Ha nem tudod benyomni a gombot az annyi mintha zárva lenne. Szal nagyon mindegy, hogy a motor mit csinál :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 Ha nem tudod benyomni a gombot az annyi mintha zárva lenne. Szal nagyon mindegy, hogy a motor mit csinál :) de ha eccer nem is lehet úgy elfordítani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 Én meg átnézegettem a kezelési könyvet a kocsi vásárlása után nem sokkal, és láttam benne :hiya: Csak nekem nem gyári központizár van benne, így nem is tud ilyen retesz állást a zár. No, én aztat nézhetem! Német az Istenadta! A Googletranslate meg nem látja olvasni a könyvet! :) :( :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július15, 2009 Megoszt Elküldve Július15, 2009 de ha eccer nem is lehet úgy elfordítani? Amúgy meg nem vmi bombabiztos konstrukció, legalábis az enyém. Mert ugye kicsit kúpos az a műanyag tányér, amit blokkol a zármotor tengelye, és ha sokat nyomkodod agresszíven át tud ugorni rajta. Egyszer már szétszedtem, reszelgettem, hogy jobban elélógjon zárt állapotban, de mivel nekem csak impulzust kap a motor, és se nyitva se zárva nincs blokkolva a tengely, ha sokat próbálgatos vissza lehet tolni. Ezért vagy be kellene zárnom kulcsal mindíg , de ehhez lusta vagyok, vagy kockáztatom, hogy valaki 10dmásodperc alatt kinyitja. De hát aki ki akarja nyitni úgyis megteszi. :( A rolót mindíg betolom, hogy lehessen látni üres a csomitartó, érték nincs a kocsiban, ha meg vki ebben akar kefélni, miért rontsam el a szórakozását? :) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július15, 2009 Megoszt Elküldve Július15, 2009 Amúgy meg nem vmi bombabiztos konstrukció, legalábis az enyém. Mert ugye kicsit kúpos az a műanyag tányér, amit blokkol a zármotor tengelye, és ha sokat nyomkodod agresszíven át tud ugorni rajta. Egyszer már szétszedtem, reszelgettem, hogy jobban elélógjon zárt állapotban, de mivel nekem csak impulzust kap a motor, és se nyitva se zárva nincs blokkolva a tengely, ha sokat próbálgatos vissza lehet tolni. Ezért vagy be kellene zárnom kulcsal mindíg , de ehhez lusta vagyok, vagy kockáztatom, hogy valaki 10dmásodperc alatt kinyitja. De hát aki ki akarja nyitni úgyis megteszi. :( A rolót mindíg betolom, hogy lehessen látni üres a csomitartó, érték nincs a kocsiban, ha meg vki ebben akar kefélni, miért rontsam el a szórakozását? :) :P Lehet, hogy a lustaság fél egészség és akkor korán halok, de én mindig bezárom a kocsit is, meg a csomagtartót is. Még itthon a garázsban is, amikor a portámat két 50 kilós kuvasz őrzi! :hiya: Ehez még városlakó koromban szoktam hozzá, de szerencsére sose loptak tőlem se kocsit, se értéket. Ja, igen, és a csomagtartó rolót mindig behúzom, mert a szerszámok, a villanyos pumpa, meg számtalan úti felszerelés egy kosárban ott rejtőzik.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rpeti Elküldve Július15, 2009 Megoszt Elküldve Július15, 2009 Tipus : F Astra 1.7 TDS (isuzu) Amugy nem , nem ez a problema :) de a leirtakkal már anno en is szemebesultem most bezarom kulccsal be tudom nyomni a gombot de nem nyilik. mert ugye zárva van. Amugy mikor jo volt es riasztoval zártam/zárnnám akkor valoban nem engedi benyomni a gombot szal erdekes egy dolog ez. A masik problemamrol meg igyekszem egy kepet krealni csak ugye ez auto alamaszassal jár :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július15, 2009 Megoszt Elküldve Július15, 2009 Tipus : F Astra 1.7 TDS (isuzu) Amugy nem , nem ez a problema :) de a leirtakkal már anno en is szemebesultem most bezarom kulccsal be tudom nyomni a gombot de nem nyilik. mert ugye zárva van. Amugy mikor jo volt es riasztoval zártam/zárnnám akkor valoban nem engedi benyomni a gombot szal erdekes egy dolog ez. A masik problemamrol meg igyekszem egy kepet krealni csak ugye ez auto alamaszassal jár :( Akkor első körben a zármotort kellene ellenörizni, hogy műkszik-e . Ha igen akkor meg azt, kap-e jelet záráskor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Július15, 2009 Megoszt Elküldve Július15, 2009 Lehet, hogy a lustaság fél egészség és akkor korán halok, de én mindig bezárom a kocsit is, meg a csomagtartót is. Még itthon a garázsban is, amikor a portámat két 50 kilós kuvasz őrzi! :( Ehez még városlakó koromban szoktam hozzá, de szerencsére sose loptak tőlem se kocsit, se értéket. Ja, igen, és a csomagtartó rolót mindig behúzom, mert a szerszámok, a villanyos pumpa, meg számtalan úti felszerelés egy kosárban ott rejtőzik.... Szeretett hazámban :) megtörtént, hogy egy csávókának a pirosnál kiürítették a csomitartóját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Július15, 2009 Megoszt Elküldve Július15, 2009 Lehet, hogy a lustaság fél egészség és akkor korán halok, de én mindig bezárom a kocsit is, meg a csomagtartót is. Még itthon a garázsban is, amikor a portámat két 50 kilós kuvasz őrzi! :) Én pedig pont ezért nem zárom a kocsit a garázsban. Azért nem mindegy, hogy elvisznek ezt azt egy bizonyos összegben vagy ugyanezt elviszik + még szétbarmolják a zárat/betörik az oldalüveget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Július15, 2009 Megoszt Elküldve Július15, 2009 Én pedig pont ezért nem zárom a kocsit a garázsban. Azért nem mindegy, hogy elvisznek ezt azt egy bizonyos összegben vagy ugyanezt elviszik + még szétbarmolják a zárat/betörik az oldalüveget. Akkor hagyj egy cetlit, hogy a kulcs a kerék fölött van és légyszi na karcoljátok össze :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július15, 2009 Megoszt Elküldve Július15, 2009 Akkor hagyj egy cetlit, hogy a kulcs a kerék fölött van és légyszi na karcoljátok össze :) Ott a pont! :( Ha már az én garázsomba bejut valaki a két kuvaszon és a kőkerítésen, vaskapun át, akkor nem bentfelejtett térképért vagy a pótkerékért jön!!! A kocsit meg nehezen tudná kivinni mindezeken keresztül, főleg nem éri meg a macerát egy 17 éves Fastráért! Azért mégis zárok mindent... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts