hening Elküldve Június25, 2009 Elküldve Június25, 2009 Vazzee! Üzemel a vízhűtő ventilátor vezérlés és a klíma! http://szmajlik.uw.hu/nevet_elemei/yeah.gif Hogy megtud szopatni egy vezetéktörés a csati tövében... <_< De meg ám. :)
Nagymate Elküldve Június25, 2009 Elküldve Június25, 2009 olyan mintha nem menne a generátor gerjesztése. az izzót nem cseréltétek a műszerfalba?? mert azon keresztül indul meg a gerjesztés. Volt cserélve még régebben. és a rádiót is cseréltem, de teljesen ugyan olyan került bele , majdnem zsír új. Ez mit takar hogy azon keresztül indul meg a gerjesztés?
zotya975 Elküldve Június25, 2009 Elküldve Június25, 2009 Vazzee! Üzemel a vízhűtő ventilátor vezérlés és a klíma! Hogy megtud szopatni egy vezetéktörés a csati tövében... <_< Meg hát! :) :)
hening Elküldve Június25, 2009 Elküldve Június25, 2009 Volt cserélve még régebben. és a rádiót is cseréltem, de teljesen ugyan olyan került bele , majdnem zsír új. Ez mit takar hogy azon keresztül indul meg a gerjesztés? Azt, hogy a gerjesztőtekercs azon keresztül kapja az áramot. Meg persze közben van még a fesz szabályzó.
zotya975 Elküldve Június25, 2009 Elküldve Június25, 2009 Volt cserélve még régebben. és a rádiót is cseréltem, de teljesen ugyan olyan került bele , majdnem zsír új. Ez mit takar hogy azon keresztül indul meg a gerjesztés? A műszeregységben a akku ikkont világító izzó szükséges ahhoz, hogy a generátor áramot termeljen. Igy néz ki.:katt ide!
daykiller Elküldve Június25, 2009 Elküldve Június25, 2009 Délelőttől kezdve szereltem ezt a nyamvadt verdát, néha feljöttem fórumozni, inni egy kávét, mikor már nagyon elegem volt, aztán visszamentem. Alig 10 órába telt, mire rájöttem. :) Mondjuk nem tudom, hogy annak a csatinak mi köze a klíma működéséhez is, de mindegy. Rajz szerint attól függetlenül el kell, hogy induljon... Amúgy, most este észrevettem, hogy mikor leállítom a motort, akkor egy pillanatra még felvillan töltésjelző és a tompított világítás kapcsolóján az ikonok. Ez így szakszerű? <_< Természetesen lekapcsolt fogyasztókkal állítom le a verdát, kivétel a fűtés venti, mert az a klíma miatt leállítás után pár másodpercig még pörög 1-es fokozaton (ha négyesen van akkor is egyesen).
zotya975 Elküldve Június25, 2009 Elküldve Június25, 2009 Délelőttől kezdve szereltem ezt a nyamvadt verdát, néha feljöttem fórumozni, inni egy kávét, mikor már nagyon elegem volt, aztán visszamentem. Alig 10 órába telt, mire rájöttem. :) Mondjuk nem tudom, hogy annak a csatinak mi köze a klíma működéséhez is, de mindegy. Rajz szerint attól függetlenül el kell, hogy induljon... Amúgy, most este észrevettem, hogy mikor leállítom a motort, akkor egy pillanatra még felvillan töltésjelző és a tompított világítás kapcsolóján az ikonok. Ez így szakszerű? <_< Természetesen lekapcsolt fogyasztókkal állítom le a verdát, kivétel a fűtés venti, mert az a klíma miatt leállítás után pár másodpercig még pörög 1-es fokozaton (ha négyesen van akkor is egyesen). Nekem nem villan fel, de lehet hogy csak azért, van, mert a töltés előbb megszűnik, mint a műszeregység tápellátása.
daykiller Elküldve Június25, 2009 Elküldve Június25, 2009 Nekem nem villan fel, de lehet hogy csak azért, van, mert a töltés előbb megszűnik, mint a műszeregység tápellátása. Ez mondjuk lehet, mert nekem a gyújtás elvétele után még marad pár helyen villany, pl rádió, ami nálad ügye azonnal lekapcsol. Na mindegy. Holnap mérek töltést úgyis.
brezsó Elküldve Június26, 2009 Elküldve Június26, 2009 A műszeregységben a akku ikkont világító izzó szükséges ahhoz, hogy a generátor áramot termeljen. Igy néz ki.:katt ide! ..és a többi izzót, ami pl. a benzinszint mérőjét, vagyis a szintmérő mutatóját, világitja meg, hogy a francba lehet kiszedni a foglalatjából...mert nekem nem akart kijönni... <_< Bele van forrasztva, vagy mi a szösz? Vagy csak foglalatostul lehet cserélni?-na, ezt nem hinném!
daykiller Elküldve Június26, 2009 Elküldve Június26, 2009 ..és a többi izzót, ami pl. a benzinszint mérőjét, vagyis a szintmérő mutatóját, világitja meg, hogy a francba lehet kiszedni a foglalatjából...mert nekem nem akart kijönni... <_< Bele van forrasztva, vagy mi a szösz? Vagy csak foglalatostul lehet cserélni?-na, ezt nem hinném! Csak foglalatostul lehet cserélni.
daykiller Elküldve Június26, 2009 Elküldve Június26, 2009 Na töltés: 12,55V alapból, járó motornál 14,24V. Klímával 13,9V.
Novy Elküldve Június26, 2009 Elküldve Június26, 2009 Na töltés: 12,55V alapból, járó motornál 14,24V. Klímával 13,9V. teljesen jó és jah a többi izzót foglalatostól lehet cserélni, és ponthegesztve vannak. és azt nem is lehet forrasztani jaaa nemrég szóvolt arról is, hogy valaki szétszedte a középkonzolt valami miatt, és mikor összerakta nem világított semmi. ez többnyire nekem is így van, a régi izzók szálai elpattannak a szerelés közbeni mozgástól. nekem is a tidtől kezdve a középkonzolon keresztül mind mind elpattantak. km órában mondjuk nem
opel16v Elküldve Június26, 2009 Elküldve Június26, 2009 Na töltés: 12,55V alapból, járó motornál 14,24V. Klímával 13,9V. És emelt fordulaton? mert az is lényeges... mondjuk úgy 4000rpm-nél.
brezsó Elküldve Június26, 2009 Elküldve Június26, 2009 Csak foglalatostul lehet cserélni. ..és mégiscsak! :) Pedig mindig ledeztek itt és még sosem figyeltem fel rá, hogy hogyan is lehet a sima izzót cserélni...Akkor jóuvann! Megyek oszt veszek egy marékkal, hogy tartalékba is legyen.. Mi a neve, tipusa, mi szerint kérjem? - hátha, valószinűleg, nem értenek az F Astrához.. <_<
hening Elküldve Június26, 2009 Elküldve Június26, 2009 ..és mégiscsak! :) Pedig mindig ledeztek itt és még sosem figyeltem fel rá, hogy hogyan is lehet a sima izzót cserélni...Akkor jóuvann! Megyek oszt veszek egy marékkal, hogy tartalékba is legyen.. Mi a neve, tipusa, mi szerint kérjem? - hátha, valószinűleg, nem értenek az F Astrához.. <_< B8,5D
daykiller Elküldve Június26, 2009 Elküldve Június26, 2009 És emelt fordulaton? mert az is lényeges... mondjuk úgy 4000rpm-nél. Hopsz, az kimaradt. :) ..és mégiscsak! :) Pedig mindig ledeztek itt és még sosem figyeltem fel rá, hogy hogyan is lehet a sima izzót cserélni...Akkor jóuvann! Megyek oszt veszek egy marékkal, hogy tartalékba is legyen.. Mi a neve, tipusa, mi szerint kérjem? - hátha, valószinűleg, nem értenek az F Astrához.. <_< Ledezésnél kiszedjük az izzót belőle. Zöld foglalatos 12V-os 2W-os izzót kérj, a műszeregység világításhoz. 1,2W-os kell a jelzőkhöz.
brezsó Elküldve Június26, 2009 Elküldve Június26, 2009 B8,5D T(h)ank you! <_< Day, neked is köszi! :)
epk947 Elküldve Június26, 2009 Elküldve Június26, 2009 Amúgy, most este észrevettem, hogy mikor leállítom a motort, akkor egy pillanatra még felvillan töltésjelző és a tompított világítás kapcsolóján az ikonok. Ez így szakszerű? <_< Természetesen lekapcsolt fogyasztókkal állítom le a verdát, kivétel a fűtés venti, mert az a klíma miatt leállítás után pár másodpercig még pörög 1-es fokozaton (ha négyesen van akkor is egyesen). Két hete vettem észre én is, hogy egy hosszabb út után, este a sötét garázsban leállítva a motort, a töltésjelző felvillant még, és lassan halványulva aludt el. Idegesített a dolog, de mivel nincs töltés problémám, ezért még nem méricskéltem körülötte. Pedig kellene! Úgy látszik lustulok, meg aztán adott munkát úgyis a múltkor a hűtővízszint jeladóm eleget!
zotya975 Elküldve Június26, 2009 Elküldve Június26, 2009 Csak foglalatostul lehet cserélni. Nem mindegyiket, nekem van olyan foglalatom, amibe a csupasz rizsszemizzót lehet belenyomni. Amúgy ha kiég az izzó, és kiveszed belőle a régit, akkor bele lehet nyomni a csupasz izzót úgy, hogy a lábait oldalra hajtod. Nekem van olyan ami már egy éve így működik. Forasztani sajna nem lehet, nem futja be a lábát az ón.
daykiller Elküldve Június26, 2009 Elküldve Június26, 2009 Két hete vettem észre én is, hogy egy hosszabb út után, este a sötét garázsban leállítva a motort, a töltésjelző felvillant még, és lassan halványulva aludt el. Idegesített a dolog, de mivel nincs töltés problémám, ezért még nem méricskéltem körülötte. Pedig kellene! Úgy látszik lustulok, meg aztán adott munkát úgyis a múltkor a hűtővízszint jeladóm eleget! Csak nekem ott a probléma, hogy vele együtt a tompított kapcsoló világítása is felvillant.
Novy Elküldve Június26, 2009 Elküldve Június26, 2009 nekem leállításkor egy kicsit a motorikon szokot pislákolni.
zotya975 Elküldve Június26, 2009 Elküldve Június26, 2009 nekem leállításkor egy kicsit a motorikon szokot pislákolni. Nekem a multkor parkoláskor égett a motorikon, pánikszerűen állítottam le a gépet, aztán óvatosan indítóztam közben meg járt az agyam, hogy mi a túró lehet, de aztán nem világított. Mondjuk nagyon nagy eső volt meg pocsolya, lehet felcsapott a víz vhova.
Novy Elküldve Június26, 2009 Elküldve Június26, 2009 Nekem a multkor parkoláskor égett a motorikon, pánikszerűen állítottam le a gépet, aztán óvatosan indítóztam közben meg járt az agyam, hogy mi a túró lehet, de aztán nem világított. Mondjuk nagyon nagy eső volt meg pocsolya, lehet felcsapott a víz vhova. vagy tököltél, és bedúsított ilyen volt nekem is
zotya975 Elküldve Június26, 2009 Elküldve Június26, 2009 vagy tököltél, és bedúsított ilyen volt nekem is Tököltem? Az ember parkol, tolat, előre megy, kormányoz, egyebek. <_<
daykiller Elküldve Június26, 2009 Elküldve Június26, 2009 Tököltem? Az ember parkol, tolat, előre megy, kormányoz, egyebek. <_< Tolat, előremegy? Az esetek 99%ában elsőre be tudok állni a helyre amit kiszemeltem, tolatva. :) :)
Recommended Posts