hening Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Vazzee! Üzemel a vízhűtő ventilátor vezérlés és a klíma! http://szmajlik.uw.hu/nevet_elemei/yeah.gif Hogy megtud szopatni egy vezetéktörés a csati tövében... <_< De meg ám. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 olyan mintha nem menne a generátor gerjesztése. az izzót nem cseréltétek a műszerfalba?? mert azon keresztül indul meg a gerjesztés. Volt cserélve még régebben. és a rádiót is cseréltem, de teljesen ugyan olyan került bele , majdnem zsír új. Ez mit takar hogy azon keresztül indul meg a gerjesztés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Vazzee! Üzemel a vízhűtő ventilátor vezérlés és a klíma! Hogy megtud szopatni egy vezetéktörés a csati tövében... <_< Meg hát! :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Volt cserélve még régebben. és a rádiót is cseréltem, de teljesen ugyan olyan került bele , majdnem zsír új. Ez mit takar hogy azon keresztül indul meg a gerjesztés? Azt, hogy a gerjesztőtekercs azon keresztül kapja az áramot. Meg persze közben van még a fesz szabályzó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Volt cserélve még régebben. és a rádiót is cseréltem, de teljesen ugyan olyan került bele , majdnem zsír új. Ez mit takar hogy azon keresztül indul meg a gerjesztés? A műszeregységben a akku ikkont világító izzó szükséges ahhoz, hogy a generátor áramot termeljen. Igy néz ki.:katt ide! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Délelőttől kezdve szereltem ezt a nyamvadt verdát, néha feljöttem fórumozni, inni egy kávét, mikor már nagyon elegem volt, aztán visszamentem. Alig 10 órába telt, mire rájöttem. :) Mondjuk nem tudom, hogy annak a csatinak mi köze a klíma működéséhez is, de mindegy. Rajz szerint attól függetlenül el kell, hogy induljon... Amúgy, most este észrevettem, hogy mikor leállítom a motort, akkor egy pillanatra még felvillan töltésjelző és a tompított világítás kapcsolóján az ikonok. Ez így szakszerű? <_< Természetesen lekapcsolt fogyasztókkal állítom le a verdát, kivétel a fűtés venti, mert az a klíma miatt leállítás után pár másodpercig még pörög 1-es fokozaton (ha négyesen van akkor is egyesen). Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Délelőttől kezdve szereltem ezt a nyamvadt verdát, néha feljöttem fórumozni, inni egy kávét, mikor már nagyon elegem volt, aztán visszamentem. Alig 10 órába telt, mire rájöttem. :) Mondjuk nem tudom, hogy annak a csatinak mi köze a klíma működéséhez is, de mindegy. Rajz szerint attól függetlenül el kell, hogy induljon... Amúgy, most este észrevettem, hogy mikor leállítom a motort, akkor egy pillanatra még felvillan töltésjelző és a tompított világítás kapcsolóján az ikonok. Ez így szakszerű? <_< Természetesen lekapcsolt fogyasztókkal állítom le a verdát, kivétel a fűtés venti, mert az a klíma miatt leállítás után pár másodpercig még pörög 1-es fokozaton (ha négyesen van akkor is egyesen). Nekem nem villan fel, de lehet hogy csak azért, van, mert a töltés előbb megszűnik, mint a műszeregység tápellátása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Nekem nem villan fel, de lehet hogy csak azért, van, mert a töltés előbb megszűnik, mint a műszeregység tápellátása. Ez mondjuk lehet, mert nekem a gyújtás elvétele után még marad pár helyen villany, pl rádió, ami nálad ügye azonnal lekapcsol. Na mindegy. Holnap mérek töltést úgyis. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 A műszeregységben a akku ikkont világító izzó szükséges ahhoz, hogy a generátor áramot termeljen. Igy néz ki.:katt ide! ..és a többi izzót, ami pl. a benzinszint mérőjét, vagyis a szintmérő mutatóját, világitja meg, hogy a francba lehet kiszedni a foglalatjából...mert nekem nem akart kijönni... <_< Bele van forrasztva, vagy mi a szösz? Vagy csak foglalatostul lehet cserélni?-na, ezt nem hinném! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 ..és a többi izzót, ami pl. a benzinszint mérőjét, vagyis a szintmérő mutatóját, világitja meg, hogy a francba lehet kiszedni a foglalatjából...mert nekem nem akart kijönni... <_< Bele van forrasztva, vagy mi a szösz? Vagy csak foglalatostul lehet cserélni?-na, ezt nem hinném! Csak foglalatostul lehet cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Na töltés: 12,55V alapból, járó motornál 14,24V. Klímával 13,9V. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Na töltés: 12,55V alapból, járó motornál 14,24V. Klímával 13,9V. teljesen jó és jah a többi izzót foglalatostól lehet cserélni, és ponthegesztve vannak. és azt nem is lehet forrasztani jaaa nemrég szóvolt arról is, hogy valaki szétszedte a középkonzolt valami miatt, és mikor összerakta nem világított semmi. ez többnyire nekem is így van, a régi izzók szálai elpattannak a szerelés közbeni mozgástól. nekem is a tidtől kezdve a középkonzolon keresztül mind mind elpattantak. km órában mondjuk nem Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Na töltés: 12,55V alapból, járó motornál 14,24V. Klímával 13,9V. És emelt fordulaton? mert az is lényeges... mondjuk úgy 4000rpm-nél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Csak foglalatostul lehet cserélni. ..és mégiscsak! :) Pedig mindig ledeztek itt és még sosem figyeltem fel rá, hogy hogyan is lehet a sima izzót cserélni...Akkor jóuvann! Megyek oszt veszek egy marékkal, hogy tartalékba is legyen.. Mi a neve, tipusa, mi szerint kérjem? - hátha, valószinűleg, nem értenek az F Astrához.. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 ..és mégiscsak! :) Pedig mindig ledeztek itt és még sosem figyeltem fel rá, hogy hogyan is lehet a sima izzót cserélni...Akkor jóuvann! Megyek oszt veszek egy marékkal, hogy tartalékba is legyen.. Mi a neve, tipusa, mi szerint kérjem? - hátha, valószinűleg, nem értenek az F Astrához.. <_< B8,5D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 És emelt fordulaton? mert az is lényeges... mondjuk úgy 4000rpm-nél. Hopsz, az kimaradt. :) ..és mégiscsak! :) Pedig mindig ledeztek itt és még sosem figyeltem fel rá, hogy hogyan is lehet a sima izzót cserélni...Akkor jóuvann! Megyek oszt veszek egy marékkal, hogy tartalékba is legyen.. Mi a neve, tipusa, mi szerint kérjem? - hátha, valószinűleg, nem értenek az F Astrához.. <_< Ledezésnél kiszedjük az izzót belőle. Zöld foglalatos 12V-os 2W-os izzót kérj, a műszeregység világításhoz. 1,2W-os kell a jelzőkhöz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 B8,5D T(h)ank you! <_< Day, neked is köszi! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Amúgy, most este észrevettem, hogy mikor leállítom a motort, akkor egy pillanatra még felvillan töltésjelző és a tompított világítás kapcsolóján az ikonok. Ez így szakszerű? <_< Természetesen lekapcsolt fogyasztókkal állítom le a verdát, kivétel a fűtés venti, mert az a klíma miatt leállítás után pár másodpercig még pörög 1-es fokozaton (ha négyesen van akkor is egyesen). Két hete vettem észre én is, hogy egy hosszabb út után, este a sötét garázsban leállítva a motort, a töltésjelző felvillant még, és lassan halványulva aludt el. Idegesített a dolog, de mivel nincs töltés problémám, ezért még nem méricskéltem körülötte. Pedig kellene! Úgy látszik lustulok, meg aztán adott munkát úgyis a múltkor a hűtővízszint jeladóm eleget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Csak foglalatostul lehet cserélni. Nem mindegyiket, nekem van olyan foglalatom, amibe a csupasz rizsszemizzót lehet belenyomni. Amúgy ha kiég az izzó, és kiveszed belőle a régit, akkor bele lehet nyomni a csupasz izzót úgy, hogy a lábait oldalra hajtod. Nekem van olyan ami már egy éve így működik. Forasztani sajna nem lehet, nem futja be a lábát az ón. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Két hete vettem észre én is, hogy egy hosszabb út után, este a sötét garázsban leállítva a motort, a töltésjelző felvillant még, és lassan halványulva aludt el. Idegesített a dolog, de mivel nincs töltés problémám, ezért még nem méricskéltem körülötte. Pedig kellene! Úgy látszik lustulok, meg aztán adott munkát úgyis a múltkor a hűtővízszint jeladóm eleget! Csak nekem ott a probléma, hogy vele együtt a tompított kapcsoló világítása is felvillant. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 nekem leállításkor egy kicsit a motorikon szokot pislákolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 nekem leállításkor egy kicsit a motorikon szokot pislákolni. Nekem a multkor parkoláskor égett a motorikon, pánikszerűen állítottam le a gépet, aztán óvatosan indítóztam közben meg járt az agyam, hogy mi a túró lehet, de aztán nem világított. Mondjuk nagyon nagy eső volt meg pocsolya, lehet felcsapott a víz vhova. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Nekem a multkor parkoláskor égett a motorikon, pánikszerűen állítottam le a gépet, aztán óvatosan indítóztam közben meg járt az agyam, hogy mi a túró lehet, de aztán nem világított. Mondjuk nagyon nagy eső volt meg pocsolya, lehet felcsapott a víz vhova. vagy tököltél, és bedúsított ilyen volt nekem is Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 vagy tököltél, és bedúsított ilyen volt nekem is Tököltem? Az ember parkol, tolat, előre megy, kormányoz, egyebek. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Tököltem? Az ember parkol, tolat, előre megy, kormányoz, egyebek. <_< Tolat, előremegy? Az esetek 99%ában elsőre be tudok állni a helyre amit kiszemeltem, tolatva. :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts