Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hmm.

Tönkremehet attol az akksi, hogy teljesen lemerült?

Néha kikapcsol a töltő. Ilyet nem szokott csinálni. Négy orát volt rajta a tompitott.

Mi is így jártunk a céges combóval, hétvégére a kollega rajtahagyta az utastérvilt. Hétfőn reggel 1V volt az akksiban. 2 nap kellett hozzá, hogy feltöltsük.

Elküldve
Hol van pontosan az a síp, ami jelzi hogy égve hagytam a lámpát? Ma nem jelzett. :D

Le is merült az akksim teljesen, ugy kellett betolni az autót.

Most töltöm az akksit. :lol:

Valahol a műszerfalban. De először ne azt keresd, hanem vedd ki a sofőroldali belső-világítás pillanatkapcsolóját az ajtóátvezető alól. Ezen két sarú van az egyik a csipogóé. Nekem az volt elzöldülve azért nem szólt.

Elküldve
Valahol a műszerfalban. De először ne azt keresd, hanem vedd ki a sofőroldali belső-világítás pillanatkapcsolóját az ajtóátvezető alól. Ezen két sarú van az egyik a csipogóé. Nekem az volt elzöldülve azért nem szólt.

Ok, köszi. :lol:

Elküldve
Hol van pontosan az a síp, ami jelzi hogy égve hagytam a lámpát? Ma nem jelzett. :D

Le is merült az akksim teljesen, ugy kellett betolni az autót.

Most töltöm az akksit. :lol:

A biztitáblán található, nagy fehér relé szerű cucc, vannak rajra nyílások a hang miatt. Én tettem az enyémbe, csak simán be kellett dugni a helyére, és műxik. És nekem nincs külön vezetéke az ajtókapcsolónál.

Hmm.

Tönkremehet attol az akksi, hogy teljesen lemerült?

Néha kikapcsol a töltő. Ilyet nem szokott csinálni. Négy orát volt rajta a tompitott.

Tönkremehet, elvileg 10V alatt károsodik az akksi.

Elküldve
A biztitáblán található, nagy fehér relé szerű cucc, vannak rajra nyílások a hang miatt. Én tettem az enyémbe, csak simán be kellett dugni a helyére, és műxik. És nekem nincs külön vezetéke az ajtókapcsolónál.

Tönkremehet, elvileg 10V alatt károsodik az akksi.

könyv szerint

csakhát...

a könyv azt is írja, hogy ha nem használjuk, akkor töltögetni kell meg ennyi meg annyi év és mégis.

fel kell tölteni

és próba cseresznye

Tiv egyébként a lekapcsolás a túláram miatt lehet, túl nagy áramot vesz fel az aksi, és az kapcsolja le szerintem

Elküldve

Üdv társak.

Most írok először,segítség kellene.Ha esetleg van már ilyen hasonló hiba,akkor elég az oldal linkje is :lol:

Egy 92'-es,1.6 caravanom van(C16NZ motoros),és a hiba a következő.

Beindítás után a fordulatszámmérőm nem mutat,esetleg hébe-hóba megmozdul vagy egy rövid időre feláll a fordulatra,de szokása ilyenkor villogni a kis narancssárga hibajelző lámpának,mint a stroboszkóp,és ilyenkor visszatetél a mutató és rángat a verda is.Fura módon a hibajelző nem marad világítva,hogy lenne valami hibája.Menni lehet a kocsival,de nem egész 4-500 az alapjárat,gondolom az alapjáratot nem tudja mihez állítani,és gondolom más sem jó,meg a motornak sem tesz jót.Az indukciós jeladót már néztem a gyújtáseloszóban,komplett tettem fel egy másik bontottat,de azzal is ez a hiba áll fent.Gondolok kontakt hibára,BC hibára,esetleg valakinek más ötlete?

Köszönöm a segítségeteket.Én már kimerültem szinte tőle.

Üdv:Róbert

Elküldve

A hétvégén visszakerültek a kocsimba a gyári lámpák. Ez egy 1992-es GSi Astra 16V. Felszereltséget nem tudok, elektromosablak nem volt benne, azonkívül elektromos tükör és fűthető tükör van.

Beleraktam a lámpákat amik a régi kocsimban voltak és miközben az index kábelét kerestem ráakadtam a hárompólusú állítómotor csatlakozójára, mivel azon a lámpán amit beleraktam volt motor, mondom azt is csatlakoztatom merhogy milyen jó lesz majd lehet belülről állítani esetleg. Beraktam a lámpákat a helyükre, bedugtam az összes kábelt. Felkapcsoltam a világítást, a villanymotorok elkezdtek veszettül tekerni és full le állították a lámpát. Mondom frankó, akarom tekergetni, akkor nézem hogy a kocsimban lámpaállító kapcsoló nincs is. Amit kaptam hozzá lámpákat azokban motor sem volt, tehát elvileg ez nem is felszereltsége a kocsinak.

Kérdésem az lenne hogy akkor a csatlakozó miért van bent a motortérben, miért működik mégis és hogyhogy nincs hozzá magasságállító kapcsolóm. Gondolom ezekben a régi kocsikban még automata magasságállítás nem létezik. Vagy? :lol:

Elküldve
A hétvégén visszakerültek a kocsimba a gyári lámpák. Ez egy 1992-es GSi Astra 16V. Felszereltséget nem tudok, elektromosablak nem volt benne, azonkívül elektromos tükör és fűthető tükör van.

Beleraktam a lámpákat amik a régi kocsimban voltak és miközben az index kábelét kerestem ráakadtam a hárompólusú állítómotor csatlakozójára, mivel azon a lámpán amit beleraktam volt motor, mondom azt is csatlakoztatom merhogy milyen jó lesz majd lehet belülről állítani esetleg. Beraktam a lámpákat a helyükre, bedugtam az összes kábelt. Felkapcsoltam a világítást, a villanymotorok elkezdtek veszettül tekerni és full le állították a lámpát. Mondom frankó, akarom tekergetni, akkor nézem hogy a kocsimban lámpaállító kapcsoló nincs is. Amit kaptam hozzá lámpákat azokban motor sem volt, tehát elvileg ez nem is felszereltsége a kocsinak.

Kérdésem az lenne hogy akkor a csatlakozó miért van bent a motortérben, miért működik mégis és hogyhogy nincs hozzá magasságállító kapcsolóm. Gondolom ezekben a régi kocsikban még automata magasságállítás nem létezik. Vagy? :lol:

Nézd meg a műszerfalban, lehet hogy csak a kapcsoló hiányzik, de ki van kábelezve és ott a csati a fekete takarólap mögött. Akkor csak veszel egy bontottat, bedugod a helyére, és öröm és bódogtág! Nekem legalábbis ki van kábelezve, csak nincs motoros lámpám.

Elküldve

Sziasztok!

Az ablaktörlő motorja megy, de csak 1-es fokozatban.

Szétbontani fölöslegesen nem szeretnék semmit.

Ez ugye ablaktörlő motor hiba lesz?

(Kapcsoló, biztosíték rendben, hátsó ablaktörlő is jó)

Elküldve
Sziasztok!

Az ablaktörlő motorja megy, de csak 1-es fokozatban.

Szétbontani fölöslegesen nem szeretnék semmit.

Ez ugye ablaktörlő motor hiba lesz?

(Kapcsoló, biztosíték rendben, hátsó ablaktörlő is jó)

Nem hiszem, hogy maga a motor a hibás, hanem van neki vmi elektromos kütyüje . Tudod ami szabályozza, hogy gyorsan vagy lassan töröljön. Ha a motor töröl egyesben akkor az jó. Vagy esetleg maga kapcsolókarban van a hiba.

Elküldve
Sziasztok!

Az ablaktörlő motorja megy, de csak 1-es fokozatban.

Szétbontani fölöslegesen nem szeretnék semmit.

Ez ugye ablaktörlő motor hiba lesz?

(Kapcsoló, biztosíték rendben, hátsó ablaktörlő is jó)

Nem hiszem, hogy maga a motor a hibás, hanem van neki vmi elektromos kütyüje . Tudod ami szabályozza, hogy gyorsan vagy lassan töröljön. Ha a motor töröl egyesben akkor az jó. Vagy esetleg maga kapcsolókarban van a hiba.

Jaja. Vagy a kapcsoló döglött, vagy a vezérlése. Biztosítéktáblában található, a bal felső sarkában, elvileg szürke vagy fehér színű a vezérlőreléje.

Elküldve
Jaja. Vagy a kapcsoló döglött, vagy a vezérlése. Biztosítéktáblában található, a bal felső sarkában, elvileg szürke vagy fehér színű a vezérlőreléje.

ezekben már nem is ilyen vezetőpálya van?

Elküldve
Milyen pálya? :lol:

ha szétszeded az ablaktörlő motort, vagyis aházát

ott szokott lenni ilyen vezetőpálya

bár...

attól még vezérlő reléje islehet, ami kapcsol ide oda

Elküldve
Nézd meg a műszerfalban, lehet hogy csak a kapcsoló hiányzik, de ki van kábelezve és ott a csati a fekete takarólap mögött. Akkor csak veszel egy bontottat, bedugod a helyére, és öröm és bódogtág! Nekem legalábbis ki van kábelezve, csak nincs motoros lámpám.

jól mondja zotya, nekem is kivolt építve minden csak a 2 motor kellett bele meg a kapcsoló és már működött is. Kapcsoló nélkül teljesen leállítja a lámpákat. Vedd ki a baloldali függőleges vakdugót a vil. kapcs mellett, alatta ott van a kapcsoló stekkere. Bontóba 1000-1500 körül adják.

Elküldve
jól mondja zotya, nekem is kivolt építve minden csak a 2 motor kellett bele meg a kapcsoló és már működött is. Kapcsoló nélkül teljesen leállítja a lámpákat. Vedd ki a baloldali függőleges vakdugót a vil. kapcs mellett, alatta ott van a kapcsoló stekkere. Bontóba 1000-1500 körül adják.

a régebbi verdákba minden kábel benne van...

csak a későbbiekből spórolták ki

Elküldve
ha szétszeded az ablaktörlő motort, vagyis aházát

ott szokott lenni ilyen vezetőpálya

bár...

attól még vezérlő reléje islehet, ami kapcsol ide oda

A mozgás adott, a motor csak egyirányban forog szerintem nem a forgásirány változik ide-oda. :lol: Meg ugye van a végállás kapcsoló, ez szerintem sima elektronikai bibi, semmi köze a motorhoz ,meg a mozgató mechanikához.

Elküldve
A mozgás adott, a motor csak egyirányban forog szerintem nem a forgásirány változik ide-oda. :lol: Meg ugye van a végállás kapcsoló, ez szerintem sima elektronikai bibi, semmi köze a motorhoz ,meg a mozgató mechanikához.

nem is azt mondtam, hogy a motornak lenne baja

csak kérdeztem, hogy nincs már ezekben elektromos pálya, de van, csak relével van vezérelve.

Elküldve
a régebbi verdákba minden kábel benne van...

csak a későbbiekből spórolták ki

azt mi szerint döntötték el vajon a gyárban, hogy egy autóba milyen alkatrészeket szerelnek be? Gondolok itt arra, hogy a haver 96-os astrájába fapados abl. emelőket tettek csak a baloldali komfortos az enyémbe meg bár 2 évvel fiatalabb már olyan emelők vannak ami mind a két oldalon tanítható elektronikás mint a vekikben. Azon múlott melyik polcra nyúlt a szaki??? A ködlámpák vezetékezése is teljesen kivan építve csak a lámpák és a kapcsoló hiányzik. Az ajtóstekkerekben az autó felől nézve minden bevan kötve, még a motoros fűthető tükör is csak a reléje és az ajtó oldali vezetéke nincs benne :lol:

Elküldve
azt mi szerint döntötték el vajon a gyárban, hogy egy autóba milyen alkatrészeket szerelnek be? Gondolok itt arra, hogy a haver 96-os astrájába fapados abl. emelőket tettek csak a baloldali komfortos az enyémbe meg bár 2 évvel fiatalabb már olyan emelők vannak ami mind a két oldalon tanítható elektronikás mint a vekikben. Azon múlott melyik polcra nyúlt a szaki??? A ködlámpák vezetékezése is teljesen kivan építve csak a lámpák és a kapcsoló hiányzik. Az ajtóstekkerekben az autó felől nézve minden bevan kötve, még a motoros fűthető tükör is csak a reléje és az ajtó oldali vezetéke nincs benne :lol:

hát sztem attól is, hogy hova szánták az autót...

de ezt szerintem ők se tudják már :D

Elküldve
azt mi szerint döntötték el vajon a gyárban, hogy egy autóba milyen alkatrészeket szerelnek be? Gondolok itt arra, hogy a haver 96-os astrájába fapados abl. emelőket tettek csak a baloldali komfortos az enyémbe meg bár 2 évvel fiatalabb már olyan emelők vannak ami mind a két oldalon tanítható elektronikás mint a vekikben. Azon múlott melyik polcra nyúlt a szaki??? A ködlámpák vezetékezése is teljesen kivan építve csak a lámpák és a kapcsoló hiányzik. Az ajtóstekkerekben az autó felől nézve minden bevan kötve, még a motoros fűthető tükör is csak a reléje és az ajtó oldali vezetéke nincs benne :lol:

Felszereltségfüggő. Nekem is pl mindenhova oda van vezetékezve, csak be kell rakni a cuccot és a sallangjait és öröm-ünnepély. Még az ABS-nek is megvan a csatija, bár a futóműveknél nem hinném.

Ja és az enyém német. Vagyis az alváz angliai, de németben rakták össze. Lehet ettől is függ.

Elküldve
ha szétszeded az ablaktörlő motort, vagyis aházát

ott szokott lenni ilyen vezetőpálya

bár...

attól még vezérlő reléje islehet, ami kapcsol ide oda

Igen vezetősínes...

Elküldve
jól mondja zotya, nekem is kivolt építve minden csak a 2 motor kellett bele meg a kapcsoló és már működött is. Kapcsoló nélkül teljesen leállítja a lámpákat. Vedd ki a baloldali függőleges vakdugót a vil. kapcs mellett, alatta ott van a kapcsoló stekkere. Bontóba 1000-1500 körül adják.

Jaja, múltkor erre panaszkodott Hening cartárs. Zotyáéban benne van a csati, a lámpáknál is, Karcsinak meg ki kellett építenie a vezetékhálózatot. :lol:

Elküldve
Felszereltségfüggő. Nekem is pl mindenhova oda van vezetékezve, csak be kell rakni a cuccot és a sallangjait és öröm-ünnepély. Még az ABS-nek is megvan a csatija, bár a futóműveknél nem hinném.

Ja és az enyém német. Vagyis az alváz angliai, de németben rakták össze. Lehet ettől is függ.

Lehet. nekem teljes káosznak tűnik :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.