J0hnny Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 Erre gondolsz? :D Udinak réges rég már ez van az FX Astrában! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 Nna végeztem. Szétborítva az autó belseje: Kép1 Kép2 Összeraktam és remek lett. Beépítettem vagy 20 darab kék ledet, de a fűtéskonzol még hátra van. Holnapra üzemképesnek kell lennie a verdának, ezért nem folytattam. A vízhűtő ventit azé megnézem holnap, hogy mi a rák lelte. Mindjárt megyek le és csinálok fotót is a művemről. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 Nna végeztem. Szétborítva az autó belseje: Kép1 Kép2 Összeraktam és remek lett. Beépítettem vagy 20 darab kék ledet, de a fűtéskonzol még hátra van. Holnapra üzemképesnek kell lennie a verdának, ezért nem folytattam. A vízhűtő ventit azé megnézem holnap, hogy mi a rák lelte. Mindjárt megyek le és csinálok fotót is a művemről. :lol: ódalletőtésihiba :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 ódalletőtésihiba :lol: :D Nálam jó. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 Nálam jó. :D már nálam is. sorryka, ezekszerint a hiba az én készülékemben volt :lol: :lol: amúgy szép. :D nekem nincs benne ennyi réz ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június6, 2009 Megoszt Elküldve Június6, 2009 már nálam is. sorryka, ezekszerint a hiba az én készülékemben volt :lol: :D amúgy szép. ;) nekem nincs benne ennyi réz :D 26 órát állt így. Akksi persze lekötve. Amúgy érdekes, ha így rákötöm az akksit, akkor el sem indul semmilyen rendszer a kocsiban. Még a gyújtás ráadásával sem. Index sem működött. ;) Mert tesztelni akartam hogy jól kötöttem-e be a belső keringető és a klímagomb ledjét, de nem villant fel. Kiderült, hogy amúgy sem, mert fordítva sikerült. Pedig meggyőződésem volt arról, hogy a barna szál a + és a fekete a -. :D Legközelebb mini graetz-hidat teszek a lednek, aztán ottrohaggyon meg a polarításfüggőség. :lol: Amúgy neked is ennyi mazdag van a gépezetben. Annyi hogy nekem van a klímának egy külön csatija, amin gombok világítása is üzemel, valamint a fényszóró magasságállító és az első ködlámpakapcsoló. Minden ugyanaz nálad is. Mondjuk én már találtam 4 csatit, amik X-akták. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 ... Pedig meggyőződésem volt arról, hogy a barna szál a + és a fekete a -. :lol: ... Autóban mindig a barna a testvezeték :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hanns Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Hali! Érdeklődnék, hogy szerintetek miért van egy olyan jelenség az egyik ismerősöm astrájában /97-es benzines/, hogy amikor leállítja a motort felvillan a töltésvisszajelző és egy ideig világít neki? Valami kontakthiba, vagy komolyabb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Nna végeztem. Szétborítva az autó belseje: Kép1 Kép2 Összeraktam és remek lett. Beépítettem vagy 20 darab kék ledet, de a fűtéskonzol még hátra van. Holnapra üzemképesnek kell lennie a verdának, ezért nem folytattam. A vízhűtő ventit azé megnézem holnap, hogy mi a rák lelte. Mindjárt megyek le és csinálok fotót is a művemről. :lol: Muti milyen lett?!!! :D Én is hozzá akarok fogi a dolognak! Köszike!!! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Autóban mindig a barna a testvezeték ;) Akkor jó. Ezt megjegyzem. ;) Ha lesz rá időm ma még felcserélem a két szálat a klíma csatiban. :lol: Muti milyen lett?!!! :D Én is hozzá akarok fogi a dolognak! Köszike!!! :lol: Huh téélleg, elfelejtettem a fotót. :D Egy óra múlva csinálok már tényleg. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Hali! Érdeklődnék, hogy szerintetek miért van egy olyan jelenség az egyik ismerősöm astrájában /97-es benzines/, hogy amikor leállítja a motort felvillan a töltésvisszajelző és egy ideig világít neki? Valami kontakthiba, vagy komolyabb? Ránéznék arra a diódahídra a generátoron. Mérjetek töltést alapjáraton és emelt fordulatszámon. Nekem néha világítani nem szokott gyújtás ráadásakor és picivel később villan fel. Ha felkapcsolok egy fogyasztót, mondjuk a tompítottat, akkor szinte azonnal felvillan. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Huh téélleg, elfelejtettem a fotót. :D Egy óra múlva csinálok már tényleg. :lol: Kíváncsian várjuk a képeket! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Hali! Érdeklődnék, hogy szerintetek miért van egy olyan jelenség az egyik ismerősöm astrájában /97-es benzines/, hogy amikor leállítja a motort felvillan a töltésvisszajelző és egy ideig világít neki? Valami kontakthiba, vagy komolyabb? Kiment egy dióda ahogy daykiller is mondta! :lol: A Wartburg 1.3-nál pont így jártam, meghótt 1 dióda, és miko leállítottam, sőt a kulcsot is kivettem, egyfolytában világított! 1 dióda csere után minden helyreállt! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hanns Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Kiment egy dióda ahogy daykiller is mondta! :D A Wartburg 1.3-nál pont így jártam, meghótt 1 dióda, és miko leállítottam, sőt a kulcsot is kivettem, egyfolytában világított! 1 dióda csere után minden helyreállt! :lol: Köszönjük szépen...azt még elmondjátok nekem , hogy hol és merre vannak a diódák :lol: mer aztat még nem tudom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Köszönjük szépen...azt még elmondjátok nekem , hogy hol és merre vannak a diódák :lol: mer aztat még nem tudom... A képen a 11-es jelölésű a diódablokk. A javítási kézikönyv szerint. :D Függ amúgy, hogy milyen generátor. Nekem Bosch 120A-os van, azon máshol van a dióda híd tudtommal. Valószínűleg a teljes diódahidat cserélni kell. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Köszönjük szépen...azt még elmondjátok nekem , hogy hol és merre vannak a diódák :D mer aztat még nem tudom... Generátort kiveszed - szétkapod - kiveszed a forgórészt - és ott lesz a forgórész alatt ( a generátorház belsejében alul) Legalábbis a Wartburgé úgy volt! Jó szerelést!!! Azé egy kis sört hűtsetek be a végére!! :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Csak jelzem, hogy akinek központi zár problémája akad, jó ha meglesi az ajtóba bevezető kábeleit! Nekem is, és mindkét lányom kocsijában azért döglött be a zár, mert a vezeték eltörött a bevezetésnél. Az egyik lányoméban utólagosan buherált kp zár van, annak nem is volt bevezető gumicsöve az ajtó élében, tehát természetesen a csupasz drótot hajlogatta, törte az ajtó, síma ügy. A másik lányoméban, meg az enyémben is gyári zár van, gyári bevezető gumicsővel. Nálam a karosszériás annó 4 éve valószínűleg megtörte a gumicsövet amikor a jobb hátát vágta, hegesztette. Ez a törés benne maradt a gumicsőben és nem vettem észre, hogy minden ajtó nyitásnál, csukásnál megtörik a cső. Így aztán ennyi idő elég volt ahhoz, hogy a derót is eltörjön. Új gumi védőcső a Csergőnél 3200 Ft volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Csak jelzem, hogy akinek központi zár problémája akad, jó ha meglesi az ajtóba bevezető kábeleit! Nekem is, és mindkét lányom kocsijában azért döglött be a zár, mert a vezeték eltörött a bevezetésnél. Az egyik lányoméban utólagosan buherált kp zár van, annak nem is volt bevezető gumicsöve az ajtó élében, tehát természetesen a csupasz drótot hajlogatta, törte az ajtó, síma ügy. A másik lányoméban, meg az enyémben is gyári zár van, gyári bevezető gumicsővel. Nálam a karosszériás annó 4 éve valószínűleg megtörte a gumicsövet amikor a jobb hátát vágta, hegesztette. Ez a törés benne maradt a gumicsőben és nem vettem észre, hogy minden ajtó nyitásnál, csukásnál megtörik a cső. Így aztán ennyi idő elég volt ahhoz, hogy a derót is eltörjön. Új gumi védőcső a Csergőnél 3200 Ft volt. Meg is kukkantom. Köszi. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Csak jelzem, hogy akinek központi zár problémája akad, jó ha meglesi az ajtóba bevezető kábeleit! Nekem is, és mindkét lányom kocsijában azért döglött be a zár, mert a vezeték eltörött a bevezetésnél. Az egyik lányoméban utólagosan buherált kp zár van, annak nem is volt bevezető gumicsöve az ajtó élében, tehát természetesen a csupasz drótot hajlogatta, törte az ajtó, síma ügy. A másik lányoméban, meg az enyémben is gyári zár van, gyári bevezető gumicsővel. Nálam a karosszériás annó 4 éve valószínűleg megtörte a gumicsövet amikor a jobb hátát vágta, hegesztette. Ez a törés benne maradt a gumicsőben és nem vettem észre, hogy minden ajtó nyitásnál, csukásnál megtörik a cső. Így aztán ennyi idő elég volt ahhoz, hogy a derót is eltörjön. Új gumi védőcső a Csergőnél 3200 Ft volt. én bontóból vettem gumicsövet meg még pár apróságot egy kemény 500as ért :lol: azóta is frankó, és nincs benne törés. am az nem semmi megoldás, hogy átvezető nélkkül, csak úgy lóg a derót az ilyen "autószerelők" miatt van rossz vélemény az autószerelőkről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Csak jelzem, hogy akinek központi zár problémája akad, jó ha meglesi az ajtóba bevezető kábeleit! Nekem is, és mindkét lányom kocsijában azért döglött be a zár, mert a vezeték eltörött a bevezetésnél. Az egyik lányoméban utólagosan buherált kp zár van, annak nem is volt bevezető gumicsöve az ajtó élében, tehát természetesen a csupasz drótot hajlogatta, törte az ajtó, síma ügy. A másik lányoméban, meg az enyémben is gyári zár van, gyári bevezető gumicsővel. Nálam a karosszériás annó 4 éve valószínűleg megtörte a gumicsövet amikor a jobb hátát vágta, hegesztette. Ez a törés benne maradt a gumicsőben és nem vettem észre, hogy minden ajtó nyitásnál, csukásnál megtörik a cső. Így aztán ennyi idő elég volt ahhoz, hogy a derót is eltörjön. Új gumi védőcső a Csergőnél 3200 Ft volt. Kösz, nekem is hasonló problémám lehet, de amikor legutóbb levettem a küszöbburkolatot, és megcibáltam a relét megszünt a hiba. Amíg nem jön elő megint addig halasztom a hibakeresést. De ha megint carakodik megnézem a kábeleket. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 A beígért kép. :lol: Megint megnéztem a vízhűtőrendszert. Ott a villany ugyanúgy a hőgombánál, rádugtam a műszert a venti csatijára, összezártam a hőgomba csatit, pillanatra megjelent a 12V, aztán leugrott 8-ra, majd 6-ra, aztán szép lassan 0,1V-os lépésekben lement 0V-ra a feszültség. A venti direkt akksiról meg tökéletesen üzemel. :D Vagy a vezérlés döglött, vagy a másik ventivel lesznek problémák, ami kicsit nehézkesebb eset. Akinek kell esetleg 3mm-s led, szóljon. Van annyi, hogy ketté válaszhatnám vele az országot, 2m magasságban. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hanns Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 A képen a 11-es jelölésű a diódablokk. A javítási kézikönyv szerint. :lol: Függ amúgy, hogy milyen generátor. Nekem Bosch 120A-os van, azon máshol van a dióda híd tudtommal. Valószínűleg a teljes diódahidat cserélni kell. :D Ok köszönöm mindenkinek! A söröcskét behűccsük ez természetes :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 A beígért kép. :lol: Megint megnéztem a vízhűtőrendszert. Ott a villany ugyanúgy a hőgombánál, rádugtam a műszert a venti csatijára, összezártam a hőgomba csatit, pillanatra megjelent a 12V, aztán leugrott 8-ra, majd 6-ra, aztán szép lassan 0,1V-os lépésekben lement 0V-ra a feszültség. A venti direkt akksiról meg tökéletesen üzemel. :D Vagy a vezérlés döglött, vagy a másik ventivel lesznek problémák, ami kicsit nehézkesebb eset. Akinek kell esetleg 3mm-s led, szóljon. Van annyi, hogy ketté válaszhatnám vele az országot, 2m magasságban. :D szép dobókockád van :lol: meg a ledezés is jó lett ;) készítés közben nem csináltál képeket?? milyen színűek azok a 3mmes ledek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 A beígért kép. :lol: Akinek kell esetleg 3mm-s led, szóljon. Van annyi, hogy ketté válaszhatnám vele az országot, 2m magasságban. :D Komoly lett a ledezés!! :lol: Nah engem lehet érdekelnének a ledek!!! :D Hány db-van, és mennyi darabja?? Köszike! Link to comment Megosztás: More sharing options...
fezo Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Most irigykedem egy kicsit, ha nem bánod! :lol: :D :lol: Beszereltük sógorommal az elektromos ablakokat király lett!/mindkettő komfortos,rákötöttük a riasztóra és felhúzza az ablakokat!/üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts