hening Elküldve Június4, 2009 Megoszt Elküldve Június4, 2009 Tudok, ott a számom az aláírásomban. :D Ha jól látom maga a műanyag kapcsoló ment tönkre, amibe a kulcsos rész olyan hülye kulcslyuk formájú pöcökkel csatlakozik? Hogy jöttél rá, hogy az a hibás? Gyujtás se volt, vagy csak nem indított? Mikor az ablakemelőt csináltam letörtem az egyik rögzítő fület a betéten. Kicsit szétnyílt, eddig bírta. Ami a képeken van az a szétesett betét. Azért összeraktam, hátha kell még. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június4, 2009 Megoszt Elküldve Június4, 2009 A világon minden ilyen kütyü füsttel működik. Ha kijön a füst, elromlik a ketyere :lol: :D nem tuti, nekem füstölt már egy két cucc, és utána évekig jó volt, és végül másmiatt romlott el :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június4, 2009 Megoszt Elküldve Június4, 2009 Mikor az ablakemelőt csináltam letörtem az egyik rögzítő fület a betéten. Kicsit szétnyílt, eddig bírta. Ami a képeken van az a szétesett betét. Azért összeraktam, hátha kell még. :lol: Ez a két dolog hogy függ össze? :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rob Roy Elküldve Június4, 2009 Megoszt Elküldve Június4, 2009 A fejegység kábeleit átkötöttem. Most már úgy működik ahogy kell. Köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június4, 2009 Megoszt Elküldve Június4, 2009 Ez a két dolog hogy függ össze? :D :lol: Úgy, hogy a gyk-tól vittem az áramot, és ahogy farigcsáltam, sikerült letörni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június4, 2009 Megoszt Elküldve Június4, 2009 Mikor az ablakemelőt csináltam letörtem az egyik rögzítő fület a betéten. Kicsit szétnyílt, eddig bírta. Ami a képeken van az a szétesett betét. Azért összeraktam, hátha kell még. :lol: Hát az biztos, hogy a hátsó fül nagyon rossz helyen van. Nem is látni, csak érzésre lehet kiakasztani. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 Na azt hiszem feladtam a küzdelmet...majd egyszer ha lesz türelmem, ja meg időm is... :D Kedves autóm beadta az unalmast megint :lol: Önindító nyekk megint...már sokadszorra :D Majd talán vizsgaidőszak után eljut a dokihoz...vagy... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marek Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 sziasztok nem is tudom melyik topikba írjam le a problémám talán ez jó lesz. Van egy Astrám , F-es 1.8-as 115 lóerős, autómataváltós sportfokozattal az első gondom máris a sportfokozattal van megy jól ha bekapcsolom addig nincs gond csak néha hideg motornál elkezd villogni a sport lámpa a műszerfalon. akkor ránt eggyet mikor behúzom d-be és nem akarózik neki menni leállítom újraindítom aztán jó a második gond nagyobb pár napja mentem vele nyomtam neki rendesen, akkor elkezdett a motor fulladozni és rángatni, a fordulatszámmérő 4 és 7 ezer kozötti járt össze vissza utánna a motor leállt, utánna hazaértem ment rendesen aztán megint és a műszerfalon kivillant egy sárga jelzés itt egy kép róla: http://kepfeltolto.hu/i/?251574 mi lehet a probléma?? ja teszem hozzá,azt mondták nekem tegnap telefonon hogy valszeg főtengely de nemtudom...szerintem nem ja és tudtok normális szerelőt BAZ megyében?? itt nálunk síkhülyék ehez köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 ... a második gond nagyobb pár napja mentem vele nyomtam neki rendesen, akkor elkezdett a motor fulladozni és rángatni, a fordulatszámmérő 4 és 7 ezer kozötti járt össze vissza utánna a motor leállt, utánna hazaértem ment rendesen aztán megint és a műszerfalon kivillant egy sárga jelzés itt egy kép róla: http://kepfeltolto.hu/i/?251574 mi lehet a probléma?? ja teszem hozzá,azt mondták nekem tegnap telefonon hogy valszeg főtengely de nemtudom...szerintem nem ... A sárga lámpa azt jelenti, hogy a motorvezérlő elektronika valami hibát észlelt a működése során. Otthon is ki lehet faggatni, mi a probléma, ezen a linken találsz hozzá leírást, de asszem a Gyik topicban is van róla leírás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 sziasztok ........... utánna a motor leállt, utánna hazaértem ment rendesen aztán megint és a műszerfalon kivillant egy sárga jelzés itt egy kép róla: http://kepfeltolto.hu/i/?251574 mi lehet a probléma?? ja teszem hozzá,azt mondták nekem tegnap telefonon hogy valszeg főtengely de nemtudom...szerintem nem ............... köszönöm Az a "hibalámpa"...ki kéne villogtatni a hibakódo(ka)t....Itt találsz hozzá némi segitséget. Többet én nem tudok mondani, de majd jönnek a szakik és biztosan ellátnak néhány jó tanáccsal. :D ------------ ...jajjö, ez a Pepe megelőzött! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 Asszem mégis kék lesz a fűtéskonzol világítása. :lol: Megtaláltam végre a 3mm-s kék ledeimet. 30 darabnál abbahagytam a számolást, van bőven. :lol: Megyek is, kikapom a fűtéskonzolt oszt megcsinálom. Ragasztópisztolyt is megtaláltam. :D Brekekével meg elkerültük egymást, majd vasárnap kapom meg az omi-s lámpát. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 sziasztok nem is tudom melyik topikba írjam le a problémám talán ez jó lesz. Van egy Astrám , F-es 1.8-as 115 lóerős, autómataváltós sportfokozattal az első gondom máris a sportfokozattal van megy jól ha bekapcsolom addig nincs gond csak néha hideg motornál elkezd villogni a sport lámpa a műszerfalon. akkor ránt eggyet mikor behúzom d-be és nem akarózik neki menni leállítom újraindítom aztán jó a második gond nagyobb pár napja mentem vele nyomtam neki rendesen, akkor elkezdett a motor fulladozni és rángatni, a fordulatszámmérő 4 és 7 ezer kozötti járt össze vissza utánna a motor leállt, utánna hazaértem ment rendesen aztán megint és a műszerfalon kivillant egy sárga jelzés itt egy kép róla: http://kepfeltolto.hu/i/?251574 mi lehet a probléma?? ja teszem hozzá,azt mondták nekem tegnap telefonon hogy valszeg főtengely de nemtudom...szerintem nem ja és tudtok normális szerelőt BAZ megyében?? itt nálunk síkhülyék ehez köszönöm a villogás az automata váltó meghibásodását jelzi , ilyenkor átkapcsol vészprogramra, erőtlen , gyenge ilyenkor az autó ha a másik sárga lámpa világít ,akkor hibakódod is lesz ,azt ki lehet villogtatni viszonylag egyszerűen Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 Na azt hiszem feladtam a küzdelmet...majd egyszer ha lesz türelmem, ja meg időm is... :D Kedves autóm beadta az unalmast megint :lol: Önindító nyekk megint...már sokadszorra :D Majd talán vizsgaidőszak után eljut a dokihoz...vagy... :lol: Mi van vele, nem is teker? Szabad a hétvége, megnézzük? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 Mi van vele, nem is teker? Szabad a hétvége, megnézzük? Nem, csak kattanik...mint eddig mindig amikor beadta az unalmast... Nagyon köszi az ajánlatot, de sajna tanulás van ezerrel, hétfő vizsga :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 Nem, csak kattanik...mint eddig mindig amikor beadta az unalmast... Nagyon köszi az ajánlatot, de sajna tanulás van ezerrel, hétfő vizsga :lol: Bent hallasz kattanást, vagy kint? Mert ha kint, akkor a bendix valószínűleg behúz... (nekem bent is kattan valami a műszerfalban.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 Régebben volt szó az omegában található sebességfüggő ablaktörlőről, hogy elvileg belemegy az Astrába. Keresgéltem, de nem találom a beszélgetést róla. Ez igaz? Mit kell hozzá mókolni? Emlékeim szerint csak a vezérlőt kell kicserélni és minden heppi. Meg ügye a kart. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 Régebben volt szó az omegában található sebességfüggő ablaktörlőről, hogy elvileg belemegy az Astrába. Keresgéltem, de nem találom a beszélgetést róla. Ez igaz? Mit kell hozzá mókolni? Emlékeim szerint csak a vezérlőt kell kicserélni és minden heppi. Meg ügye a kart. én is így emlékszem, csak az a vezérlő nagyon drága. a reléje Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 Régebben volt szó az omegában található sebességfüggő ablaktörlőről, hogy elvileg belemegy az Astrába. Keresgéltem, de nem találom a beszélgetést róla. Ez igaz? Mit kell hozzá mókolni? Emlékeim szerint csak a vezérlőt kell kicserélni és minden heppi. Meg ügye a kart. Erre gondolsz? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 Bent hallasz kattanást, vagy kint? Mert ha kint, akkor a bendix valószínűleg behúz... (nekem bent is kattan valami a műszerfalban.) Kintről hallatszik... Épp néztem nem egy olcsó mulatság ha zsír újat venne az ember (50körül)...a felújított sem kis pénz(35körül)...bontottban nem is gondolkodok, mert ki tudja 2 indítás után nem adja be az is az unalmast...bár az van (5-6ezerért vaterán). Most feltettem a napellenzőt aztán pihen a kicsike :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 Régebben volt szó az omegában található sebességfüggő ablaktörlőről, hogy elvileg belemegy az Astrába. Keresgéltem, de nem találom a beszélgetést róla. Ez igaz? Mit kell hozzá mókolni? Emlékeim szerint csak a vezérlőt kell kicserélni és minden heppi. Meg ügye a kart. Sebességfügő? Erről nem hallottam még. Csak ez amit Fpepe belinkelt. De ez nem sebességfüggö, hanem állitható a szakaszos törlés sebessége. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 Sebességfügő? Erről nem hallottam még. Csak ez amit Fpepe belinkelt. De ez nem sebességfüggö, hanem állitható a szakaszos törlés sebessége. :lol: Jóvanna. Nem tudtam. Megszoktam a fosvágenbe, hogy sebességfüggően állítja a szakaszosságot. :D Erre gondolsz? :D Igen, erre gondoltam. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 Jóvanna. Nem tudtam. Megszoktam a fosvágenbe, hogy sebességfüggően állítja a szakaszosságot. :lol: Igen, erre gondoltam. :D Nem tűnik vészesnek a beszerelése. Viszonylag hasznos is lenne. B omega cucc? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 Nem tűnik vészesnek a beszerelése. Viszonylag hasznos is lenne. B omega cucc? jah az a vezetékvágás a potinak van ha jól gondolom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 Na srácok. Házifeladat: 1. lecke: Találtam a kormánymű alatt bent egy ilyen csatit. Ahogy fogom a színsorrend, felső sor: barna, fekete, üres, kék. Alsó sor: Piros, Szürke, Fekete-szürke, Sárga. Amúgy a kormány alatt van egy kis ablak, ami el van takarva műanyaggal, onnan is hozzáférhető a csati. Mire szolgál ez a csati? :D 2. lecke: Korábban is írtam már, hogy találtam három csatit a tágulási tartályhoz közel. Ez az egyik. Vezetékszínek: Barna, sárga-piros. A másik kettő: Feketének a színei: Barna, fekete-piros. A fehérnek: Barna, fekete-fehér. A nagy feketét gondolom a BC-s szintérzékelőnek. A többi vajon mi lehet? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június5, 2009 Megoszt Elküldve Június5, 2009 Nem tűnik vészesnek a beszerelése. Viszonylag hasznos is lenne. B omega cucc? Igen, bomegás. Ahogy látom a csati egy kicsit másképp néz ki, mint az Astrás. Akkor már érdemes lenne indexkart is cserélni, hogy egyezzenek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts