Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

és ha igen? :D

nekem kajak még a wareszos időben is ez megoldásra váró feladat volt, csak nem sikerült, akkor még eszembe sejutott relé.

ha festésre kerül a sor odabent, akkora középkonzolt ki kell szedni.

szóval vki lökjön már egy kapcsolási rajz részletet az elakadásjelzőről okaj?? köcc :D

jaaa azóta eszembejutott, hogy sajnos nem lehet úgy megoldani :lol:

gyanúm szerint egy vezetéken megy bele a + és ha benyomjuk, akkor 4 vezetékre kapcsolja a feszkót, nem is kis teljesítménnyel, 84W

Minek ahhoz rajz!? Mérd ki! Nem mehet oda olyan sok vezeték... ne mán, átkötöd a belső világitás ajtókapcsolóival valahogyan, mit kell ezen annyit filózni!? :lol: ;) Úgyis csak a csajokat akarod kábitani vele amikor kiszálsz a szórakozóhely előtt a kocsiból, hogy felhivd magadra a figyelmet... ;)

Link to comment
Megosztás:

Még mindig nem értem miért jó ha villog mint a franc. :D :lol: ahányszor megállsz és kiszállsz, mindenki azthiszi lerohadt az autó mert egyből vészvillog? ;) :D :lol:

bazeg.

hányszor szállsz ki úgy, hogy a gyújtás rajta van? heh?

Link to comment
Megosztás:

bazeg.

hányszor szállsz ki úgy, hogy a gyújtás rajta van? heh?

egyszerse, ha kiszállok, nincs benne a kulcs. ;) de ha meg rajta a gyújtás akkor a facé szállsz ki :D ha meg az autópályán megállsz brunyálni akkor gyújtáson hagyod? :lol: rohadjak el ha értem mé' jó ez :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Jaaah, há' így már értem, de akkor ezt monnnyad, ne az autópályás brunyálós balesetekkel gyere nekem :lol:

de kajak van ilyen előírás is.

nemtudom 100ra, hogy pontosan milyen körülmények miatt, de van ilyen, hogy ajtónyitásra villognia kell az indexnek.

Link to comment
Megosztás:

de kajak van ilyen előírás is.

nemtudom 100ra, hogy pontosan milyen körülmények miatt, de van ilyen, hogy ajtónyitásra villognia kell az indexnek.

Erre iggencsak kiváncsi lennék! ;) :D Ne fogd vissza magadat, keresd meg azt az előirást nekem(nekünk)! Tőlem lehet Zimbabweban is ilyen, csak lássam hogy tényleg van ilyen! :lol: :D

...vagy valamit elértettem és a kajakosoknál van ilyen? :lol: ..nehogy leüsse a lapáttal a biciklistát amikor kiszáll? ;)

Link to comment
Megosztás:

Erre iggencsak kiváncsi lennék! :D :D Ne fogd vissza magadat, keresd meg azt az előirást nekem(nekünk)! Tőlem lehet Zimbabweban is ilyen, csak lássam hogy tényleg van ilyen! :lol: :D

...vagy valamit elértettem és a kajakosoknál van ilyen? :lol: ..nehogy leüsse a lapáttal a biciklistát amikor kiszáll? ;)

ha ha ha

ez a lámpabuziság is nálatok is van, nálunk még nincs, am kerestem de nem találta ;)

de majd eccer biztos meglesz

Link to comment
Megosztás:

tudod mit??

te inkább a buszmegállósoddal foglalkozz már ilyen formátumban :lol: :D ;)

világosodjál meg és hagyjá' már azzal a buszmegállós rémmel. :lol:

Különben is ahogy az kinézett max szőnyeg-alapanyagként lehetne árulni autógyáraknak ;) :D :D

Link to comment
Megosztás:

világosodjál meg és hagyjá' már azzal a buszmegállós rémmel. :lol:

Különben is ahogy az kinézett max szőnyeg-alapanyagként lehetne árulni autógyáraknak ;) :D ;)

:D

na majd a ledeket bepakolom az indexekbe, meg a lükibe, azt legalább te nem fikázod :lol:

de az villoghatna ajtónyitásra nem? :D

Link to comment
Megosztás:

:lol:

na majd a ledeket bepakolom az indexekbe, meg a lükibe, azt legalább te nem fikázod :D

de az villoghatna ajtónyitásra nem? :lol:

húzzál végig egy karácsonyfás égősort a küszöbök alatt, és azt villogtasd. Úgy látod mibe lépsz amikor kiszállsz ;) :D

Link to comment
Megosztás:

ha ha ha

ez a lámpabuziság is nálatok is van, nálunk még nincs, am kerestem de nem találta :D

de majd eccer biztos meglesz

"buziság"..az van bőven, de akkor sem kell az elakadásjelzőknek villogniuk ajtónyitáskor! Szerintem kevered azzal, hogy - és talán ez már érvényes(vagy csak lesz) egyes országokban, talán valamilyen EU-határozat/rendelet - vészfékezéskor működésbe kell lépnie az elakadásjelzőnek, adott esetben vészvillogóként kell működnie automatikusan. Ezt nálunk is akarták, de nem tudom mi lett belőle. Talán egy adott dátumtól csak olyannal ellátva kerülhetnek forgalomba a kocsik...én meg majd kapcsolgatom manuálisan egy satufék közepette - növesztek még egy kezet meg egy harmadik szemet is, hogy minden az ellenőrzésem alatt legyen :D :lol: . Viszont, azt hiszem pl. a Mercikben, már régóta opciós/alap kellék, de valószinűleg más kocsiknál is. :lol: ;)

Link to comment
Megosztás:

"buziság"..az van bőven, de akkor sem kell az elakadásjelzőknek villogniuk ajtónyitáskor! Szerintem kevered azzal, hogy - és talán ez már érvényes(vagy csak lesz) egyes országokban, talán valamilyen EU-határozat/rendelet - vészfékezéskor működésbe kell lépnie az elakadásjelzőnek, adott esetben vészvillogóként kell működnie automatikusan. Ezt nálunk is akarták, de nem tudom mi lett belőle. Talán egy adott dátumtól csak olyannal ellátva kerülhetnek forgalomba a kocsik...én meg majd kapcsolgatom manuálisan egy satufék közepette - növesztek még egy kezet meg egy harmadik szemet is, hogy minden az ellenőrzésem alatt legyen :D :lol: . Viszont, azt hiszem pl. a Mercikben, már régóta opciós/alap kellék, de valószinűleg más kocsiknál is. :lol: ;)

több autóban is benne van ez, de nem ezzel keverem nyugi ;) na mindegy

am az a küszöb alatt világítós nem árt :D és lesz is, csak nem a küszöb alatt fog világítani, hanem az ajtó alatt :D

2-3 ledecske a két elsőajtóba elég is lesz :D

Link to comment
Megosztás:

"buziság"..az van bőven, de akkor sem kell az elakadásjelzőknek villogniuk ajtónyitáskor! Szerintem kevered azzal, hogy - és talán ez már érvényes(vagy csak lesz) egyes országokban, talán valamilyen EU-határozat/rendelet - vészfékezéskor működésbe kell lépnie az elakadásjelzőnek, adott esetben vészvillogóként kell működnie automatikusan. Ezt nálunk is akarták, de nem tudom mi lett belőle. Talán egy adott dátumtól csak olyannal ellátva kerülhetnek forgalomba a kocsik...én meg majd kapcsolgatom manuálisan egy satufék közepette - növesztek még egy kezet meg egy harmadik szemet is, hogy minden az ellenőrzésem alatt legyen :lol: :lol: . Viszont, azt hiszem pl. a Mercikben, már régóta opciós/alap kellék, de valószinűleg más kocsiknál is. :D ;)

Nálam is volt ilyen extra, még a régi vészvillogó kapcsolóval. Ha kimozdult alóla a támaszték, egy nagyobb kátyú, vagy fékezés, vagy bármi miatt, automatikusan bekapcsolt ;) :D

Link to comment
Megosztás:

"buziság"..az van bőven, de akkor sem kell az elakadásjelzőknek villogniuk ajtónyitáskor! Szerintem kevered azzal, hogy - és talán ez már érvényes(vagy csak lesz) egyes országokban, talán valamilyen EU-határozat/rendelet - vészfékezéskor működésbe kell lépnie az elakadásjelzőnek, adott esetben vészvillogóként kell működnie automatikusan. Ezt nálunk is akarták, de nem tudom mi lett belőle. Talán egy adott dátumtól csak olyannal ellátva kerülhetnek forgalomba a kocsik...én meg majd kapcsolgatom manuálisan egy satufék közepette - növesztek még egy kezet meg egy harmadik szemet is, hogy minden az ellenőrzésem alatt legyen :D :lol: . Viszont, azt hiszem pl. a Mercikben, már régóta opciós/alap kellék, de valószinűleg más kocsiknál is. :lol: :D

Ja, amikor a multkor voltunk pályán Szlovákiában , aztán elöl volt vmi baleset, és elkezdődőtt egy vészfékezési-hullám, Aztán csak lestem, hogy hű de gyors mindenki, mert mindenfele villogtak a vészvillogók. De aztán leesett, hogy sok kocsiban már bent van alapból. ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma reggel melóba menet új dilije lett az autómnak. Egyszer csak kinyitotta a központit menet közben ( rablásgátlós az az átkozott riogató) majd a második fék után ismét lezárt. Nemsokára ismét kinyitotta, de akkor már megbolondult minden műszer összevissza villogtak a műszerfalfények, a kijelző és úgy elkezdett rángatni, mint egy gyújtáshibás benzines :D ugyanakkor a hátsó ködlámpa visszajelzője teljes fénnyel kigyulladt, pedig a lámpa sem volt felkapcsolva! Első körben megnéztem az akku és a generátor vezetékeit, majd a bal hátsó lámpa stekkerénél a vezetékek állapotát. Látszólag minden rendben.

A rángatás és villodzás zárlatra utalna ( pl. sérült szigetelésü vezeték odakoccan valahol a kasznihoz) de akkor mitől égett a ködlámpa visszajelzője. Találkozott már valaki ilyen gonddal? Van valami tippetek?

Hazafelé már nem csinálta. Elárulom bevagyok egy kicsit tojva, hétvégén indulunk a kölök osztályával 3 napos kirándulásra Kistarcsa-Székesfehérvár-Tihany-Veszprém-Bakonybél- Pannonhalma-Győr-Tatabánya útvonalon, úgyhogy nagyon szépen megköszönnék néhány gyorssegélyként hívható telefonszámot végszükség esetére. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma reggel melóba menet új dilije lett az autómnak. Egyszer csak kinyitotta a központit menet közben ( rablásgátlós az az átkozott riogató) majd a második fék után ismét lezárt. Nemsokára ismét kinyitotta, de akkor már megbolondult minden műszer összevissza villogtak a műszerfalfények, a kijelző és úgy elkezdett rángatni, mint egy gyújtáshibás benzines :lol: ugyanakkor a hátsó ködlámpa visszajelzője teljes fénnyel kigyulladt, pedig a lámpa sem volt felkapcsolva! Első körben megnéztem az akku és a generátor vezetékeit, majd a bal hátsó lámpa stekkerénél a vezetékek állapotát. Látszólag minden rendben.

A rángatás és villodzás zárlatra utalna ( pl. sérült szigetelésü vezeték odakoccan valahol a kasznihoz) de akkor mitől égett a ködlámpa visszajelzője. Találkozott már valaki ilyen gonddal? Van valami tippetek?

Hazafelé már nem csinálta. Elárulom bevagyok egy kicsit tojva, hétvégén indulunk a kölök osztályával 3 napos kirándulásra Kistarcsa-Székesfehérvár-Tihany-Veszprém-Bakonybél- Pannonhalma-Győr-Tatabánya útvonalon, úgyhogy nagyon szépen megköszönnék néhány gyorssegélyként hívható telefonszámot végszükség esetére. :D

Huh. Fehérvár és Veszprém között rendelkezésre állnék, csak kezd száradni a tank. :D Bár ezer forintból megjárom odavissza az utat, nem akkora érvágás. :lol:

Egyébként, hogy lehet fehérvár után tihany és aztán veszprém? Fordítva van. Fehérvár, veszprém, tihany. ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.