hening Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 Sziasztok! Az A Vectra hátsó elektromos ablaka nem fér be az astrába?? :lol: :lol: Nem hiszem, nagyobb az sztem. <_<
Novy Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 Upsz....elsiklottam felette, hogy ford szám mérős. Abban elvileg benne van a szegénységjelző. De ahhoz is csak egy kábel megy (kék/fekete). de ő nem fordulatszámmérősbe akarja megoldani.
opel16v Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 de ő nem fordulatszámmérősbe akarja megoldani. nem tudja <_<
gergolabs Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 Sziasztok! Az A Vectra hátsó elektromos ablaka nem fér be az astrába?? :lol: <_< Állítólag jó, de készíts róla képet és Karcsi meg tudja mondani, mert neki van.
daykiller Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 Most így eszembe villant, hogy lehet azért nem indulnak a ventik, mert valamelyiknek elszakadt vagy zárlatos lett a tekercselése, utóbbi miatt lehetséges, hogy ronggyá égette a relé érintkezőjét. Azt meg még nem néztem, hogy a venti egyáltalán kap-e villanyt, mikor összezárom a hőgomba csatiját. Gondolom ez még lehetséges hibalehetőség. <_<
Peti85 Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 Na ezt valószínű hogy megveszik... <_< :lol: :lol: :lol: :lol: >>>>> http://www.vatera.hu/opel_astra_f_utolagos..._147825263.html
zotya975 Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 Na ezt valószínű hogy megveszik... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: >>>>> http://www.vatera.hu/opel_astra_f_utolagos..._147825263.html Igen, de ez mi a túró lehet? <_<
zbandi Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 Most így eszembe villant, hogy lehet azért nem indulnak a ventik, mert valamelyiknek elszakadt vagy zárlatos lett a tekercselése, utóbbi miatt lehetséges, hogy ronggyá égette a relé érintkezőjét. Azt meg még nem néztem, hogy a venti egyáltalán kap-e villanyt, mikor összezárom a hőgomba csatiját. Gondolom ez még lehetséges hibalehetőség. <_< Egyik ventid se indul el? 2-es fokozatban azaz mikor direktbe kapja a + - -t? Azt hogy a venti rossz-e könnyü kideríteni, csak a csatiját zárd rövidre és a másiknak akkor el kell indulnia, minde ezt persze csak akkor mikor az 1-es fokozat (egymás előtétei)-nál. András
zotya975 Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 Most így eszembe villant, hogy lehet azért nem indulnak a ventik, mert valamelyiknek elszakadt vagy zárlatos lett a tekercselése, utóbbi miatt lehetséges, hogy ronggyá égette a relé érintkezőjét. Azt meg még nem néztem, hogy a venti egyáltalán kap-e villanyt, mikor összezárom a hőgomba csatiját. Gondolom ez még lehetséges hibalehetőség. <_< Próbáltál már direkt tápot adni a ventinek? Lehúzni a csatit, aztán adni egy testet, meg egy tápot? Egyből kiderül, hogy a venti motorja műkszik-e.
Peti85 Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 Igen, de ez mi a túró lehet? <_< Ez robogóhoz tárcsafék zár....a kulcsal egy reteszt kinyitsz...és az első keréknél a tárcsaféken átnyomod...mert körbe lyukas... Na de ez valami tovább fejlesztett változat mert nekem nem riasztott anno mikor robogóm volt :lol:
zbandi Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 Igen, de ez mi a túró lehet? <_< Motorok tárcsafékére rakják fel és emiatt, ezáltal nem tud körbefurdulni a tárcsa. Eltolni pl nemtudod a motort. Ez még risztani is tud, tehát trélerre is hülyén néz ki mikor feldobják. :lol:
daykiller Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 Egyik ventid se indul el? 2-es fokozatban azaz mikor direktbe kapja a + - -t? Azt hogy a venti rossz-e könnyü kideríteni, csak a csatiját zárd rövidre és a másiknak akkor el kell indulnia, minde ezt persze csak akkor mikor az 1-es fokozat (egymás előtétei)-nál. András 96/9-től változott az egész áramkör. Mivel megjelentek a klímás verdák. Itt már csak egypólusú hőgomba van, ami ha kapcsol, akkor sorba kötve indulnak el a ventik valamint ha csak a klíma üzemel akkor is, viszont ha közben a klíma is üzemel, felmelegedett víz mellett, akkor megkapják a direkt 12V-ot, nem 6-6V-ot. Amúgy jah, egyik sem indul el, sem a relét nem hallom kattanni a biztosítéktáblafelől, pedig tavaly sűrűn hallottam. A hőgombáig megérkezik a 12V.
Peti85 Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 Motorok tárcsafékére rakják fel és emiatt, ezáltal nem tud körbefurdulni a tárcsa. Eltolni pl nemtudod a motort. Ez még risztani is tud, tehát trélerre is hülyén néz ki mikor feldobják. :lol: Jó...motor <_< nekem robogóhoz volt, azért azt írtam :lol:
daykiller Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 Próbáltál már direkt tápot adni a ventinek? Lehúzni a csatit, aztán adni egy testet, meg egy tápot? Egyből kiderül, hogy a venti motorja műkszik-e. Még nem, pedig gondoltam rá a hétvégén mikor szét volt borítva az autó belseje félig. Akkor még nem jutott eszembe, hogy esetleg lehetséges ventiprobléma. Amúgy ha a másik rossz, ami a lökhárítóban van, az gáz, mert azt sem tudom honnan megy neki a vezeték. <_< Valószínűleg lökhárítóbontás lenne belőle, vagy minimum hűtőrács. :lol:
zotya975 Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 Motorok tárcsafékére rakják fel és emiatt, ezáltal nem tud körbefurdulni a tárcsa. Eltolni pl nemtudod a motort. Ez még risztani is tud, tehát trélerre is hülyén néz ki mikor feldobják. :lol: Ühüm, kösz. Még nem, pedig gondoltam rá a hétvégén mikor szét volt borítva az autó belseje félig. Akkor még nem jutott eszembe, hogy esetleg lehetséges ventiprobléma. Amúgy ha a másik rossz, ami a lökhárítóban van, az gáz, mert azt sem tudom honnan megy neki a vezeték. <_< Valószínűleg lökhárítóbontás lenne belőle, vagy minimum hűtőrács. :lol: Szerintem a relénél , vagy egy csatlakozónál is lehet neki tápot adni, ha tudod a vezetékek színeit.
zbandi Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 96/9-től változott az egész áramkör. Mivel megjelentek a klímás verdák. Itt már csak egypólusú hőgomba van, ami ha kapcsol, akkor sorba kötve indulnak el a ventik valamint ha csak a klíma üzemel akkor is, viszont ha közben a klíma is üzemel, felmelegedett víz mellett, akkor megkapják a direkt 12V-ot, nem 6-6V-ot. Amúgy jah, egyik sem indul el, sem a relét nem hallom kattanni a biztosítéktáblafelől, pedig tavaly sűrűn hallottam. A hőgombáig megérkezik a 12V. Neked is két hőgombád van? Mert amit én beépítettem klímát, abban 2 hőgomba van. Az egyik kapcsol asszem 96-nál, amásik (ami két hőfokon kapcsol) kb 100-nál ekkor van fix 12V ahogy tehívod, a másik kb 110-nél mikor tiltja a klíma kompresszort. Egy pill és előkeresem a rajzokat. András Jav: 97/2 havi 1.6 SZ motoros gyári klímát tettem át.
daykiller Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 Ühüm, kösz. Szerintem a relénél , vagy egy csatlakozónál is lehet neki tápot adni, ha tudod a vezetékek színeit. Az a baj, hogy nem tudom. A négy vezérlő reléből (2 víz, 2 klíma) nem tudom melyik a lényeges.
daykiller Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 Neked is két hőgombád van? Mert amit én beépítettem klímát, abban 2 hőgomba van. Az egyik kapcsol asszem 96-nál, amásik (ami két hőfokon kapcsol) kb 100-nál ekkor van fix 12V ahogy tehívod, a másik kb 110-nél mikor tiltja a klíma kompresszort. Egy pill és előkeresem a rajzokat. András Jav: 97/2 havi 1.6 SZ motoros gyári klímát tettem át. Egyről tudok, ami a kunkori cső alatt van közvetlenül a vízhűtőbordában. Mondjuk a rajzon szerepel egy hárompólusú kapcsoló is, S129 névvel jelöléssel, asszem.
brezsó Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 Na ezt valószínű hogy megveszik... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: >>>>> http://www.vatera.hu/opel_astra_f_utolagos..._147825263.html Ez egy kicsit drágának tűnik..hm, habár megvan mindene és új, állitólag garanciával van.. Lehetséges, hogy nem is olyan sok érte? <_<
Peti85 Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 Ez egy kicsit drágának tűnik..hm, habár megvan mindene és új, állitólag garanciával van.. Lehetséges, hogy nem is olyan sok érte? <_< Utángyártott kettes kapcsoló...a gyári jobb...szerintem...én direkt azt vettem bontóba. Amúgy 25ért ajánlottak nekem anno jó állapotú bontottat kapcsolókkal kábellel, de csak a kapcsoló kellett :lol:
Peti85 Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 Ja ma vettem új hang keltő berendezést...azaz duda csere lesz...ilyen lett>>>>> http://www.convoytruck.hu/wghtmls/71_elemei/image032.jpg Csak még a hangját nem tudom <_< egyik adja a mélyet másik a magasat és egyszerre szól...kíváncsi leszek :lol:
zbandi Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 Egyről tudok, ami a kunkori cső alatt van közvetlenül a vízhűtőbordában. Mondjuk a rajzon szerepel egy hárompólusú kapcsoló is, S129 névvel jelöléssel, asszem. A másiknak is ott kell lennie, és megy tovább a egy szál a klímakopresszorhoz. A 21-es 15-ös. 20-as biztosítékok biztosan jók? Reléket leellenörizted már? A "másik" háromvezetékes hőgomba megy a fekete relére (biztosítéktábla) egy barna fehérrel. Vagy az a rossz. Vagy a biztik. * Illetve ellenörizd le a 2 zöld relét. Valamint a motortérben lévő 10A klímabiztit megnézted zöld kábel megy rá ? *jav: persze ha feltételezzük, hogy csak egyszerre egy relé ment tönkre.
daykiller Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 A másiknak is ott kell lennie, és megy tovább a egy szál a klímakopresszorhoz. A 21-es 15-ös. 20-as biztosítékok biztosan jók? Reléket leellenörizted már? A "másik" háromvezetékes hőgomba megy a fekete relére (biztosítéktábla) egy barna fehérrel. Vagy az a rossz. Vagy a biztik. * Illetve ellenörizd le a 2 zöld relét. Valamint a motortérben lévő 10A klímabiztit megnézted zöld kábel megy rá ? *jav: persze ha feltételezzük, hogy csak egyszerre egy relé ment tönkre. Biztosítékok jók. Ez a 10A-s klímabizti ez nekem új. :lol: Abban a fekete dobozban találom? Reléket nem nagyon tudtam ellenőrizni, mivel nem tudtam annyira kibuktatni a táblát, hogy hozzáférjek a hátsókhoz (mivel mind a négy relé hátul van). Amúgy a vízhűtő hőgombája is barna/barna-fehér vezetékkel van kötve. <_< Viszont láttam két relét, 13 és 14-es szerintem, amikbe mennek barna és barna-fehér vezetékek. Majd hétvégén nekiesek, úgyis kell nyitókar bowdent cserélnem, valamint nagynyomásúval letakarítom a klíma- és vízhűtőbordákat. Van egy tartalék ventilátorom is, annak csak annyi baja van, hogy enyhén szorul és ronda hangja van. Természetesen a vízhűtő felöli. Szerk: ja és gyári klímám van, tehát valszeg egyezik a kettőnké. :lol:
zbandi Elküldve Május21, 2009 Elküldve Május21, 2009 Biztosítékok jók. Ez a 10A-s klímabizti ez nekem új. :lol: Abban a fekete dobozban találom? Reléket nem nagyon tudtam ellenőrizni, mivel nem tudtam annyira kibuktatni a táblát, hogy hozzáférjek a hátsókhoz (mivel mind a négy relé hátul van). Amúgy a vízhűtő hőgombája is barna/barna-fehér vezetékkel van kötve. <_< Viszont láttam két relét, 13 és 14-es szerintem, amikbe mennek barna és barna-fehér vezetékek. Majd hétvégén nekiesek, úgyis kell nyitókar bowdent cserélnem, valamint nagynyomásúval letakarítom a klíma- és vízhűtőbordákat. Van egy tartalék ventilátorom is, annak csak annyi baja van, hogy enyhén szorul és ronda hangja van. Természetesen a vízhűtő felöli. Szerk: ja és gyári klímám van, tehát valszeg egyezik a kettőnké. :lol: Igen, valahol a szervótartály környékén kell lennie egy dobozban, zöld vezeték megy rá, és a klímacsövön lévő 4 vezetékes nyomáskapcsolóra megy. Lennie kell ott egy zöld relének, aminek a kábelei az ecu-tol jönnek fekete-kék barna sárga ill. fekete sárga kábel megy rá. Ezt is érdemes lecsekkolni. Nem tudom hogy gyárilag hogy van megoldava, de nézd meg a motortérben lévő 3db piros "fő-fő" biztit is. Elvileg a 4 relét tartó müanyag kipattintható magáról a tábláról. A vastag barna- fehér vezetékek a klímahűtőé, a piros - piros fehér a vízé.
hening Elküldve Május22, 2009 Elküldve Május22, 2009 Biztosítékok jók. Ez a 10A-s klímabizti ez nekem új. :lol: Abban a fekete dobozban találom? Reléket nem nagyon tudtam ellenőrizni, mivel nem tudtam annyira kibuktatni a táblát, hogy hozzáférjek a hátsókhoz (mivel mind a négy relé hátul van). Amúgy a vízhűtő hőgombája is barna/barna-fehér vezetékkel van kötve. :lol: Viszont láttam két relét, 13 és 14-es szerintem, amikbe mennek barna és barna-fehér vezetékek. Majd hétvégén nekiesek, úgyis kell nyitókar bowdent cserélnem, valamint nagynyomásúval letakarítom a klíma- és vízhűtőbordákat. Van egy tartalék ventilátorom is, annak csak annyi baja van, hogy enyhén szorul és ronda hangja van. Természetesen a vízhűtő felöli. Szerk: ja és gyári klímám van, tehát valszeg egyezik a kettőnké. :lol: Tegnap szereztem egy rahedli relét, klímásból. Ha kell csak szólj. Bár azt nem tudom jók-e. <_<
Recommended Posts