hening Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Sziasztok! Az A Vectra hátsó elektromos ablaka nem fér be az astrába?? :lol: :lol: Nem hiszem, nagyobb az sztem. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Upsz....elsiklottam felette, hogy ford szám mérős. Abban elvileg benne van a szegénységjelző. De ahhoz is csak egy kábel megy (kék/fekete). de ő nem fordulatszámmérősbe akarja megoldani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 de ő nem fordulatszámmérősbe akarja megoldani. nem tudja <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Sziasztok! Az A Vectra hátsó elektromos ablaka nem fér be az astrába?? :lol: <_< Állítólag jó, de készíts róla képet és Karcsi meg tudja mondani, mert neki van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Most így eszembe villant, hogy lehet azért nem indulnak a ventik, mert valamelyiknek elszakadt vagy zárlatos lett a tekercselése, utóbbi miatt lehetséges, hogy ronggyá égette a relé érintkezőjét. Azt meg még nem néztem, hogy a venti egyáltalán kap-e villanyt, mikor összezárom a hőgomba csatiját. Gondolom ez még lehetséges hibalehetőség. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Na ezt valószínű hogy megveszik... <_< :lol: :lol: :lol: :lol: >>>>> http://www.vatera.hu/opel_astra_f_utolagos..._147825263.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Na ezt valószínű hogy megveszik... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: >>>>> http://www.vatera.hu/opel_astra_f_utolagos..._147825263.html Igen, de ez mi a túró lehet? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zbandi Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Most így eszembe villant, hogy lehet azért nem indulnak a ventik, mert valamelyiknek elszakadt vagy zárlatos lett a tekercselése, utóbbi miatt lehetséges, hogy ronggyá égette a relé érintkezőjét. Azt meg még nem néztem, hogy a venti egyáltalán kap-e villanyt, mikor összezárom a hőgomba csatiját. Gondolom ez még lehetséges hibalehetőség. <_< Egyik ventid se indul el? 2-es fokozatban azaz mikor direktbe kapja a + - -t? Azt hogy a venti rossz-e könnyü kideríteni, csak a csatiját zárd rövidre és a másiknak akkor el kell indulnia, minde ezt persze csak akkor mikor az 1-es fokozat (egymás előtétei)-nál. András Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Most így eszembe villant, hogy lehet azért nem indulnak a ventik, mert valamelyiknek elszakadt vagy zárlatos lett a tekercselése, utóbbi miatt lehetséges, hogy ronggyá égette a relé érintkezőjét. Azt meg még nem néztem, hogy a venti egyáltalán kap-e villanyt, mikor összezárom a hőgomba csatiját. Gondolom ez még lehetséges hibalehetőség. <_< Próbáltál már direkt tápot adni a ventinek? Lehúzni a csatit, aztán adni egy testet, meg egy tápot? Egyből kiderül, hogy a venti motorja műkszik-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Igen, de ez mi a túró lehet? <_< Ez robogóhoz tárcsafék zár....a kulcsal egy reteszt kinyitsz...és az első keréknél a tárcsaféken átnyomod...mert körbe lyukas... Na de ez valami tovább fejlesztett változat mert nekem nem riasztott anno mikor robogóm volt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zbandi Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Igen, de ez mi a túró lehet? <_< Motorok tárcsafékére rakják fel és emiatt, ezáltal nem tud körbefurdulni a tárcsa. Eltolni pl nemtudod a motort. Ez még risztani is tud, tehát trélerre is hülyén néz ki mikor feldobják. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Egyik ventid se indul el? 2-es fokozatban azaz mikor direktbe kapja a + - -t? Azt hogy a venti rossz-e könnyü kideríteni, csak a csatiját zárd rövidre és a másiknak akkor el kell indulnia, minde ezt persze csak akkor mikor az 1-es fokozat (egymás előtétei)-nál. András 96/9-től változott az egész áramkör. Mivel megjelentek a klímás verdák. Itt már csak egypólusú hőgomba van, ami ha kapcsol, akkor sorba kötve indulnak el a ventik valamint ha csak a klíma üzemel akkor is, viszont ha közben a klíma is üzemel, felmelegedett víz mellett, akkor megkapják a direkt 12V-ot, nem 6-6V-ot. Amúgy jah, egyik sem indul el, sem a relét nem hallom kattanni a biztosítéktáblafelől, pedig tavaly sűrűn hallottam. A hőgombáig megérkezik a 12V. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Motorok tárcsafékére rakják fel és emiatt, ezáltal nem tud körbefurdulni a tárcsa. Eltolni pl nemtudod a motort. Ez még risztani is tud, tehát trélerre is hülyén néz ki mikor feldobják. :lol: Jó...motor <_< nekem robogóhoz volt, azért azt írtam :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Próbáltál már direkt tápot adni a ventinek? Lehúzni a csatit, aztán adni egy testet, meg egy tápot? Egyből kiderül, hogy a venti motorja műkszik-e. Még nem, pedig gondoltam rá a hétvégén mikor szét volt borítva az autó belseje félig. Akkor még nem jutott eszembe, hogy esetleg lehetséges ventiprobléma. Amúgy ha a másik rossz, ami a lökhárítóban van, az gáz, mert azt sem tudom honnan megy neki a vezeték. <_< Valószínűleg lökhárítóbontás lenne belőle, vagy minimum hűtőrács. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Motorok tárcsafékére rakják fel és emiatt, ezáltal nem tud körbefurdulni a tárcsa. Eltolni pl nemtudod a motort. Ez még risztani is tud, tehát trélerre is hülyén néz ki mikor feldobják. :lol: Ühüm, kösz. Még nem, pedig gondoltam rá a hétvégén mikor szét volt borítva az autó belseje félig. Akkor még nem jutott eszembe, hogy esetleg lehetséges ventiprobléma. Amúgy ha a másik rossz, ami a lökhárítóban van, az gáz, mert azt sem tudom honnan megy neki a vezeték. <_< Valószínűleg lökhárítóbontás lenne belőle, vagy minimum hűtőrács. :lol: Szerintem a relénél , vagy egy csatlakozónál is lehet neki tápot adni, ha tudod a vezetékek színeit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zbandi Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 96/9-től változott az egész áramkör. Mivel megjelentek a klímás verdák. Itt már csak egypólusú hőgomba van, ami ha kapcsol, akkor sorba kötve indulnak el a ventik valamint ha csak a klíma üzemel akkor is, viszont ha közben a klíma is üzemel, felmelegedett víz mellett, akkor megkapják a direkt 12V-ot, nem 6-6V-ot. Amúgy jah, egyik sem indul el, sem a relét nem hallom kattanni a biztosítéktáblafelől, pedig tavaly sűrűn hallottam. A hőgombáig megérkezik a 12V. Neked is két hőgombád van? Mert amit én beépítettem klímát, abban 2 hőgomba van. Az egyik kapcsol asszem 96-nál, amásik (ami két hőfokon kapcsol) kb 100-nál ekkor van fix 12V ahogy tehívod, a másik kb 110-nél mikor tiltja a klíma kompresszort. Egy pill és előkeresem a rajzokat. András Jav: 97/2 havi 1.6 SZ motoros gyári klímát tettem át. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Ühüm, kösz. Szerintem a relénél , vagy egy csatlakozónál is lehet neki tápot adni, ha tudod a vezetékek színeit. Az a baj, hogy nem tudom. A négy vezérlő reléből (2 víz, 2 klíma) nem tudom melyik a lényeges. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Neked is két hőgombád van? Mert amit én beépítettem klímát, abban 2 hőgomba van. Az egyik kapcsol asszem 96-nál, amásik (ami két hőfokon kapcsol) kb 100-nál ekkor van fix 12V ahogy tehívod, a másik kb 110-nél mikor tiltja a klíma kompresszort. Egy pill és előkeresem a rajzokat. András Jav: 97/2 havi 1.6 SZ motoros gyári klímát tettem át. Egyről tudok, ami a kunkori cső alatt van közvetlenül a vízhűtőbordában. Mondjuk a rajzon szerepel egy hárompólusú kapcsoló is, S129 névvel jelöléssel, asszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Na ezt valószínű hogy megveszik... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: >>>>> http://www.vatera.hu/opel_astra_f_utolagos..._147825263.html Ez egy kicsit drágának tűnik..hm, habár megvan mindene és új, állitólag garanciával van.. Lehetséges, hogy nem is olyan sok érte? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Ez egy kicsit drágának tűnik..hm, habár megvan mindene és új, állitólag garanciával van.. Lehetséges, hogy nem is olyan sok érte? <_< Utángyártott kettes kapcsoló...a gyári jobb...szerintem...én direkt azt vettem bontóba. Amúgy 25ért ajánlottak nekem anno jó állapotú bontottat kapcsolókkal kábellel, de csak a kapcsoló kellett :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Ja ma vettem új hang keltő berendezést...azaz duda csere lesz...ilyen lett>>>>> http://www.convoytruck.hu/wghtmls/71_elemei/image032.jpg Csak még a hangját nem tudom <_< egyik adja a mélyet másik a magasat és egyszerre szól...kíváncsi leszek :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zbandi Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Egyről tudok, ami a kunkori cső alatt van közvetlenül a vízhűtőbordában. Mondjuk a rajzon szerepel egy hárompólusú kapcsoló is, S129 névvel jelöléssel, asszem. A másiknak is ott kell lennie, és megy tovább a egy szál a klímakopresszorhoz. A 21-es 15-ös. 20-as biztosítékok biztosan jók? Reléket leellenörizted már? A "másik" háromvezetékes hőgomba megy a fekete relére (biztosítéktábla) egy barna fehérrel. Vagy az a rossz. Vagy a biztik. * Illetve ellenörizd le a 2 zöld relét. Valamint a motortérben lévő 10A klímabiztit megnézted zöld kábel megy rá ? *jav: persze ha feltételezzük, hogy csak egyszerre egy relé ment tönkre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 A másiknak is ott kell lennie, és megy tovább a egy szál a klímakopresszorhoz. A 21-es 15-ös. 20-as biztosítékok biztosan jók? Reléket leellenörizted már? A "másik" háromvezetékes hőgomba megy a fekete relére (biztosítéktábla) egy barna fehérrel. Vagy az a rossz. Vagy a biztik. * Illetve ellenörizd le a 2 zöld relét. Valamint a motortérben lévő 10A klímabiztit megnézted zöld kábel megy rá ? *jav: persze ha feltételezzük, hogy csak egyszerre egy relé ment tönkre. Biztosítékok jók. Ez a 10A-s klímabizti ez nekem új. :lol: Abban a fekete dobozban találom? Reléket nem nagyon tudtam ellenőrizni, mivel nem tudtam annyira kibuktatni a táblát, hogy hozzáférjek a hátsókhoz (mivel mind a négy relé hátul van). Amúgy a vízhűtő hőgombája is barna/barna-fehér vezetékkel van kötve. <_< Viszont láttam két relét, 13 és 14-es szerintem, amikbe mennek barna és barna-fehér vezetékek. Majd hétvégén nekiesek, úgyis kell nyitókar bowdent cserélnem, valamint nagynyomásúval letakarítom a klíma- és vízhűtőbordákat. Van egy tartalék ventilátorom is, annak csak annyi baja van, hogy enyhén szorul és ronda hangja van. Természetesen a vízhűtő felöli. Szerk: ja és gyári klímám van, tehát valszeg egyezik a kettőnké. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zbandi Elküldve Május21, 2009 Megoszt Elküldve Május21, 2009 Biztosítékok jók. Ez a 10A-s klímabizti ez nekem új. :lol: Abban a fekete dobozban találom? Reléket nem nagyon tudtam ellenőrizni, mivel nem tudtam annyira kibuktatni a táblát, hogy hozzáférjek a hátsókhoz (mivel mind a négy relé hátul van). Amúgy a vízhűtő hőgombája is barna/barna-fehér vezetékkel van kötve. <_< Viszont láttam két relét, 13 és 14-es szerintem, amikbe mennek barna és barna-fehér vezetékek. Majd hétvégén nekiesek, úgyis kell nyitókar bowdent cserélnem, valamint nagynyomásúval letakarítom a klíma- és vízhűtőbordákat. Van egy tartalék ventilátorom is, annak csak annyi baja van, hogy enyhén szorul és ronda hangja van. Természetesen a vízhűtő felöli. Szerk: ja és gyári klímám van, tehát valszeg egyezik a kettőnké. :lol: Igen, valahol a szervótartály környékén kell lennie egy dobozban, zöld vezeték megy rá, és a klímacsövön lévő 4 vezetékes nyomáskapcsolóra megy. Lennie kell ott egy zöld relének, aminek a kábelei az ecu-tol jönnek fekete-kék barna sárga ill. fekete sárga kábel megy rá. Ezt is érdemes lecsekkolni. Nem tudom hogy gyárilag hogy van megoldava, de nézd meg a motortérben lévő 3db piros "fő-fő" biztit is. Elvileg a 4 relét tartó müanyag kipattintható magáról a tábláról. A vastag barna- fehér vezetékek a klímahűtőé, a piros - piros fehér a vízé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május22, 2009 Megoszt Elküldve Május22, 2009 Biztosítékok jók. Ez a 10A-s klímabizti ez nekem új. :lol: Abban a fekete dobozban találom? Reléket nem nagyon tudtam ellenőrizni, mivel nem tudtam annyira kibuktatni a táblát, hogy hozzáférjek a hátsókhoz (mivel mind a négy relé hátul van). Amúgy a vízhűtő hőgombája is barna/barna-fehér vezetékkel van kötve. :lol: Viszont láttam két relét, 13 és 14-es szerintem, amikbe mennek barna és barna-fehér vezetékek. Majd hétvégén nekiesek, úgyis kell nyitókar bowdent cserélnem, valamint nagynyomásúval letakarítom a klíma- és vízhűtőbordákat. Van egy tartalék ventilátorom is, annak csak annyi baja van, hogy enyhén szorul és ronda hangja van. Természetesen a vízhűtő felöli. Szerk: ja és gyári klímám van, tehát valszeg egyezik a kettőnké. :lol: Tegnap szereztem egy rahedli relét, klímásból. Ha kell csak szólj. Bár azt nem tudom jók-e. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts