Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
egy kicsit zavaros aogy leírtad ezt az önindítós dolgot

1.6osoknál a trafó alatti elektronika szokott kimenni, ha jol emlékszem.

de lehet alapjárati motor is.

A zavarosságért elnézést, arra gondoltam hogy legalább 6-7 mp-t forgatta mielőtt beindult volna - máskor 1-2 alatt szépen, tényleg pöccre indult.

FPepe! okvetlen kipróbálom, nekem is gyanús egyébként a villogó check gondoltam is az ecu-ra, de alkalmi vétel volt az autó a szerelők pedig sok pénzért dolgoznak legalábbis akikkel beszéltem. Lehet hogy spórolok egy két hónapot és lecserélem inkább egy picit újabbra... Bár az egyszerűsége ennek a motornak magával ragadó! amíg nem volt ez a villogás ngyon pöpec kis kocsi volt. De nem akarok mégegyszer annyit rákölteni, mint amennyiért vettem. Amivel tudom hogy nem rontom el, azt megpróbálom rendbehozni rajta, de a keret véges sajnos.

Tehát EGR, esetleg lambda, ECU. Három alkatrész amiket megvizsgálgatok. Illetve megnézem a gyújtáselosztó mögött az elektronikát, bár most úgy rémlik, hogy ott nemsokminden volt.

Köszönöm a segítséget! Még jelentkezem <_<

ECU-n esetleg valami amit érdemes lehet bemérni, mi szokott ott tönkremenni?

Bocs gondolkodom és valami irdatlan hülyeséget írtam, ezt az ECU dobozt nem fogom szétszedni.

Elküldve
A zavarosságért elnézést, arra gondoltam hogy legalább 6-7 mp-t forgatta mielőtt beindult volna - máskor 1-2 alatt szépen, tényleg pöccre indult.

FPepe! okvetlen kipróbálom, nekem is gyanús egyébként a villogó check gondoltam is az ecu-ra, de alkalmi vétel volt az autó a szerelők pedig sok pénzért dolgoznak legalábbis akikkel beszéltem. Lehet hogy spórolok egy két hónapot és lecserélem inkább egy picit újabbra... Bár az egyszerűsége ennek a motornak magával ragadó! amíg nem volt ez a villogás ngyon pöpec kis kocsi volt. De nem akarok mégegyszer annyit rákölteni, mint amennyiért vettem. Amivel tudom hogy nem rontom el, azt megpróbálom rendbehozni rajta, de a keret véges sajnos.

Tehát EGR, esetleg lambda, ECU. Három alkatrész amiket megvizsgálgatok. Illetve megnézem a gyújtáselosztó mögött az elektronikát, bár most úgy rémlik, hogy ott nemsokminden volt.

Köszönöm a segítséget! Még jelentkezem <_<

ECU-n esetleg valami amit érdemes lehet bemérni, mi szokott ott tönkremenni?

Bocs gondolkodom és valami irdatlan hülyeséget írtam, ezt az ECU dobozt nem fogom szétszedni.

Ne is szedd szét, inkább kéne bontóból vagy ismerőstől kölcsön egy próbára. Az anyósülés lábtérburkolata alatt találod.

Ugyanígy lambdát is érdemes lenne kipróbálni másikat, mert feleslegesen megvenni nem olcsó (ebből csak gyárit szabad venni, semmilyen utángyártottat!!!!!).

Az AGR (EGR) szelepet zárd le egy lemezzel, akkor nincs vele több gond.

A nehéz indulás + rángatás együtt utalhat üzemanyagrendszeri problémára: eldugult benzinszűrő, kontakthibás AC-relé, halódó AC-pumpa, ráadásul lehet, hogy emiatt dobált hibakódokat is a gép, a lambda szokott ilyenkor "szegény keverék" hibát dobni.

Elküldve
Neki.. Én 2 hete ki sem nyitottam a gépházat (víz olaj ell.). <_< :lol:

Khm...khmmm.... pont pénteken állítottál a szemem láttára a kuplungpedálon. :lol: Öregszel.

Nekem is van benne ilyen....csak a fény kibocsájtó része nem mutatkozik meg... jó...nem is nagyon kerestem :lol:

A kiegyenlítőtartály feletti átlós bordában van hely a lámpának. Nekem a csomitérvilágítás pont belepasszol.

Elküldve

Üdv.

Egy olyan kérdésem lenne hogy fordulatszámmérős órát raktam bele az astrába (94-es tehát gyárilag nincs benne a kábelkötegbe az óránál) a jobboldalon lévő motorvezérlőről kell lehúzni a jelet a fordulatszámmérőhöz egyszer már csináltam még nagyon régen de már nem emlékszem hogy melyik színű vezeték is az amelyikről kell levenni a jelet ha esetleg valaki tudna segíteni annak nagyon örülnék! Előre is köszi!

Elküldve
Üdv.

Egy olyan kérdésem lenne hogy fordulatszámmérős órát raktam bele az astrába (94-es tehát gyárilag nincs benne a kábelkötegbe az óránál) a jobboldalon lévő motorvezérlőről kell lehúzni a jelet a fordulatszámmérőhöz egyszer már csináltam még nagyon régen de már nem emlékszem hogy melyik színű vezeték is az amelyikről kell levenni a jelet ha esetleg valaki tudna segíteni annak nagyon örülnék! Előre is köszi!

Majd biztosan megirják, de azt hiszem ez is benne van a GyiK-ben. :lol: <_<

Ime:

Műszeregység csere-bere :lol:

Elküldve
Köszi.

Aszem akkor érdemes ott jól körülnéznem, nézd el nekem nem nagyon vagyok otthonos a fórumokba :lol:

Rá se ránts! Szivesen! Nehogy ám azt gondold, hogy nehezemre esik megirni! <_< ..csak hát én nem értek hozzá. :lol: ..de J0hnny majd biztos dünnyög magában, hogy akkor "mi a szösznek van az ott!?" :lol: :lol:

Elküldve
Khm...khmmm.... pont pénteken állítottál a szemem láttára a kuplungpedálon. :lol: Öregszel.

...

Nem a pedálon állítottam, hanem a bowdenen. Amúgy meg előtte mikor is nyitottam ki a gépháztetőt?? Azt Te honnan tudod, ha ott sem voltál. Igen öregszem, és akkor mi van???? Majd leszel Te is idősebb, már ha megéled. Ha addig ki nem tekerem a nyakad. <_< :lol:

Elküldve
abbol már okosabbak lehetünk.

eljutottam oda hogy kivillogtassam, mivel hifiszerelés volt közbe(újrakábelezés <_< ) és aksi levolt húzva így nemvolt meg a hibakód, de ma mentem vele és ezt dobta ki nekem: 35 Alapjárati vezérlőszelep

Elküldve

Kérnék egy kis segítséget <_<

Mit jelent a 1-4-10-5 hibakód ?

se 12 se semmit nem villog, csak ezeket amit felírtam :lol:

Elküldve
Kérnék egy kis segítséget <_<

Mit jelent a 1-4-10-5 hibakód ?

se 12 se semmit nem villog, csak ezeket amit felírtam :lol:

Az 1405, EGR-szelep hiba. :lol:

Elküldve
Az 1405, EGR-szelep hiba. :lol:

uhh Köszönöm!! Arra tippeltem, a rángatások miatt, de még nem volt erőm leszedni és kipucolni

Amugy ez a fajta kódlista megvan vhol ? Én csak a 2számjegyűvel találkoztam <_<

Elküldve
uhh Köszönöm!! Arra tippeltem, a rángatások miatt, de még nem volt erőm leszedni és kipucolni

Amugy ez a fajta kódlista megvan vhol ? Én csak a 2számjegyűvel találkoztam <_<

Én innen szoktam megfejteni.

Elküldve
Ismét elad a szomszéd bontós, lámpás kapaszkodót hátulra. Ha van rá igény. <_<

Na ilyet néztem neten csak sehol nem volt....bár még nem tudom minek kéne :lol: mert nekem elég az első...azaz elég lenne azt cserélni normálisra mint ahogy láttam itt páran megtették :lol:

Elküldve
Na ilyet néztem neten csak sehol nem volt....bár még nem tudom minek kéne <_< mert nekem elég az első...azaz elég lenne azt cserélni normálisra mint ahogy láttam itt páran megtették :lol:

Pedig jó cucc. Nagyon jól be van világítva így már a beltér, elsővel sokszor volt vakoskodás hátul, de ezekkel már megszűnt. :lol:

Elküldve

Azt gondoltam, mivel már mindent beLEDesítettem a Giziben, így már semmit nem tudok! De mégis találtam egy dolgot! :lol: Nekem "még" normál km órám van és az nem jelzi, ha kevés a tankban a cucc! Arra gondoltam, megint szétszedem és EZT részt külön lefedem és berakok mögé egy sárga LED-et! Valaki tudja, hogy milyen színű vezetékre kössem a LED-et? Mert a tanktól feljön a vezeték, mert januárban beraktam egy benyás ford. mérős km órát és az jelezte! A színére lennék kíváncsi, meg hogy melyik csatlakozóban keressem! <_<

Elküldve
Azt gondoltam, mivel már mindent beLEDesítettem a Giziben, így már semmit nem tudok! De mégis találtam egy dolgot! :lol: Nekem "még" normál km órám van és az nem jelzi, ha kevés a tankban a cucc! Arra gondoltam, megint szétszedem és EZT részt külön lefedem és berakok mögé egy sárga LED-et! Valaki tudja, hogy milyen színű vezetékre kössem a LED-et? Mert a tanktól feljön a vezeték, mert januárban beraktam egy benyás ford. mérős km órát és az jelezte! A színére lennék kíváncsi, meg hogy melyik csatlakozóban keressem! :lol:

lehet hogy ennyire egyszerű lenne a bekötése??? :lol:

ha igen, akkor én is elmentem a megoldását <_<

Elküldve
Azt gondoltam, mivel már mindent beLEDesítettem a Giziben, így már semmit nem tudok! De mégis találtam egy dolgot! :lol: Nekem "még" normál km órám van és az nem jelzi, ha kevés a tankban a cucc! Arra gondoltam, megint szétszedem és EZT részt külön lefedem és berakok mögé egy sárga LED-et! Valaki tudja, hogy milyen színű vezetékre kössem a LED-et? Mert a tanktól feljön a vezeték, mert januárban beraktam egy benyás ford. mérős km órát és az jelezte! A színére lennék kíváncsi, meg hogy melyik csatlakozóban keressem! :lol:

lehet hogy ennyire egyszerű lenne a bekötése??? :lol:

ha igen, akkor én is elmentem a megoldását <_<

Nem ilyen egyszerű. Az adótól csak 1 vezeték jön fel, a szintjelző műszerekben van a különbség (ford szám mérős vs sima)

Elküldve
Nem ilyen egyszerű. Az adótól csak 1 vezeték jön fel, a szintjelző műszerekben van a különbség (ford szám mérős vs sima)

Akkor most mi van? <_< Mert betettem egy ford. mérős km. órát és akkor jelezte, hogy kevés volt a lötyi. Én csak a vezeték színére vagyok kíváncsi, ami feljön a tanktól! :lol:

Elküldve
Akkor most mi van? <_< Mert betettem egy ford. mérős km. órát és akkor jelezte, hogy kevés volt a lötyi. Én csak a vezeték színére vagyok kíváncsi, ami feljön a tanktól! :lol:

az van, hogy a fordulatszámmérős órán van még+ elektronika.

Elküldve
az van, hogy a fordulatszámmérős órán van még+ elektronika.

Csak az a baj, hogy ott nem találkoztam külön elektronikával, ami a tankjelző izzót vezérelné. Ezért érdekelne, hogy milyen színű vezeték jön fel!

Elküldve
Csak az a baj, hogy ott nem találkoztam külön elektronikával, ami a tankjelző izzót vezérelné. Ezért érdekelne, hogy milyen színű vezeték jön fel!

Pedig hidd el, hogy magában a fordszámmérős műszeregységben van az elektronika, ami azt az izzót vezérli <_<

Elküldve
Akkor most mi van? <_< Mert betettem egy ford. mérős km. órát és akkor jelezte, hogy kevés volt a lötyi. Én csak a vezeték színére vagyok kíváncsi, ami feljön a tanktól! :lol:

Upsz....elsiklottam felette, hogy ford szám mérős. Abban elvileg benne van a szegénységjelző. De ahhoz is csak egy kábel megy (kék/fekete).

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.