Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

van forrpont a vezetékek számára is csinálva külön. Nem muszáj technikát használni csak így szebbtease.gif

azt értem, de esetleg ha az alkatrész beültetést is linkelnéd, akkor érteném, de így bibis, vágom, hogy egyik körben csak az ellenállás megy, másikban meg csak a leg egyik lába, ésugy megy az ellenállásra.. de a két végén nem értem,a veztékeknek két luk elég lenne, de ott van vagy 100 <_<

Link to comment
Megosztás:

azt értem, de esetleg ha az alkatrész beültetést is linkelnéd, akkor érteném, de így bibis, vágom, hogy egyik körben csak az ellenállás megy, másikban meg csak a leg egyik lába, ésugy megy az ellenállásra.. de a két végén nem értem,a veztékeknek két luk elég lenne, de ott van vagy 100 <_<

az jó lenne :lol:

Link to comment
Megosztás:

azt értem, de esetleg ha az alkatrész beültetést is linkelnéd, akkor érteném, de így bibis, vágom, hogy egyik körben csak az ellenállás megy, másikban meg csak a leg egyik lába, ésugy megy az ellenállásra.. de a két végén nem értem,a veztékeknek két luk elég lenne, de ott van vagy 100 :lol:

azért tűnik sűrűnek, mert az alsó 2 led ellenállását is felvittem oda. Holnap csinálok képeket róla, ha ez megfelel <_<

Link to comment
Megosztás:

oks :lol:

Szerintem úgy van az egész, hogy a külső vezetésbe megy az ellenállás egyik lába, a másik meg a belső sorba, mégpedig a felső lyukba. A ledek meg a középső sor és a belső sor alsó lyukába kell rakni, amelyek közvetlenül egymás mellett vannak. <_<

Link to comment
Megosztás:

Aham, kösz. Tehát ha jól látom nem is izzó hanem led, és csak a testet tudnám elkülöníteni a többi résztől kapcsolón kívől, a tápot nem. Bonyolódik a helyzet. <_< Mennyi egy ilyen lednek az áramfelvétele, mivan ha állandóan világítt? Végülis ahol van riasztó, az is mindíg használja az akkut nem?

Hmm.... :lol:

Meg még ez is.... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem úgy van az egész, hogy a külső vezetésbe megy az ellenállás egyik lába, a másik meg a belső sorba, mégpedig a felső lyukba. A ledek meg a középső sor és a belső sor alsó lyukába kell rakni, amelyek közvetlenül egymás mellett vannak. <_<

kössz ezt le is írtam :lol:

a két vége érdekfeszítőbb, ott már nem annyira egyértelmű, de majd küld róla képet.

egyébként próbálkoztama fóliákkal, de ha megvilágítom, szinte semmit se oszlat el :lol:

Link to comment
Megosztás:

Aham, kösz. Tehát ha jól látom nem is izzó hanem led, és csak a testet tudnám elkülöníteni a többi résztől kapcsolón kívől, a tápot nem. Bonyolódik a helyzet. <_< Mennyi egy ilyen lednek az áramfelvétele, mivan ha állandóan világítt? Végülis ahol van riasztó, az is mindíg használja az akkut nem?

Hmm.... :lol:

Meg még ez is.... :lol:

elég drága, azért, hogy csupán ki be lehessen kapcsolni.

főleg, hogy ezeket se lehet kikapcsolni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem úgy van az egész, hogy a külső vezetésbe megy az ellenállás egyik lába, a másik meg a belső sorba, mégpedig a felső lyukba. A ledek meg a középső sor és a belső sor alsó lyukába kell rakni, amelyek közvetlenül egymás mellett vannak. <_<

no itt van Így már biztos egyértelmű

Link to comment
Megosztás:

Üdv Emberek!

Egy újonc Astra tulaj vagyok, de sajna ma lett egy kisebb problémám. Kíváncsi lennék, mit gondoltok!

Az autó egy 92-es c16nz-s 5 ajtós "szörnyeteg". Kb fél éve van nálam, az első két hónapban szépen és jól ment. Aztán elkezdett villogni a check engine lámpa. Sajna kiolvasni nem tudom, 10est ír ráadásul közben sem folyamatosan ég, hanem az egyesen belül rendszertelenül és gyorsan villog. Szűrőcserék, olajcsere is volt, gyújtókábel csere, ki lett pucolva a karbi, minden része, de még mindig csinálta. Amióta villog berángat, nem tartja az alapjáratot, egyszóval sz.r.

Tegnap első indításnál ráadtam a gyújtást-eddig ok, aztán önindító és semmi,csak a műszerek fel, majd vissza és amikor a fordulat visszaért alapjárat környékére indult el az önindító és elég nehezen kapta el. Ma délután "normálisan elindult, megálltram egy boltnál, majd amikor visszaértem és indulni akartam semmi. gyújtás ok, önindítóra nem csinál semmit. Mit nézzek meg, mi ennek az oka - remélem nem a trafó, meg az elektronika.

Esetleg Tatabánya környékén valaki egy becsületes szakit tudna ajánlani?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv, prooff

Link to comment
Megosztás:

Üdv Emberek!

Egy újonc Astra tulaj vagyok, de sajna ma lett egy kisebb problémám. Kíváncsi lennék, mit gondoltok!

Az autó egy 92-es c16nz-s 5 ajtós "szörnyeteg". Kb fél éve van nálam, az első két hónapban szépen és jól ment. Aztán elkezdett villogni a check engine lámpa. Sajna kiolvasni nem tudom, 10est ír ráadásul közben sem folyamatosan ég, hanem az egyesen belül rendszertelenül és gyorsan villog. Szűrőcserék, olajcsere is volt, gyújtókábel csere, ki lett pucolva a karbi, minden része, de még mindig csinálta. Amióta villog berángat, nem tartja az alapjáratot, egyszóval sz.r.

Tegnap első indításnál ráadtam a gyújtást-eddig ok, aztán önindító és semmi,csak a műszerek fel, majd vissza és amikor a fordulat visszaért alapjárat környékére indult el az önindító és elég nehezen kapta el. Ma délután "normálisan elindult, megálltram egy boltnál, majd amikor visszaértem és indulni akartam semmi. gyújtás ok, önindítóra nem csinál semmit. Mit nézzek meg, mi ennek az oka - remélem nem a trafó, meg az elektronika.

Esetleg Tatabánya környékén valaki egy becsületes szakit tudna ajánlani?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv, prooff

egy kicsit zavaros aogy leírtad ezt az önindítós dolgot

1.6osoknál a trafó alatti elektronika szokott kimenni, ha jol emlékszem.

de lehet alapjárati motor is.

Link to comment
Megosztás:

egy kicsit zavaros aogy leírtad ezt az önindítós dolgot

1.6osoknál a trafó alatti elektronika szokott kimenni, ha jol emlékszem.

de lehet alapjárati motor is.

Az 1.6-osban nincs a trafó alatt elektronika, ennél a gyújtáselosztó mögött van. Az érdekes lehet, hogy rendszertelenül villog a check kontroll lámpa, kontakthiba, vagy kuka az ECU <_< A rángatással kapcsolatban meg kéne nézni az EGR-szelepet, ennél az egyszerű vákuumos van, le kéne szedni, lemezt alárakni, és úgy vissza, de egy próba erejéig le lehetne húzni róla a vákuumcsövet (a csövet persze ledugózni!).

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.