Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
az milyen? nem ismerem

Autósboltba kapható kb.60×300cm -es öntapadó átlátszó fóliacsík. Üveget szoktak sötétíteni vele. Bár én otthon használtam nem az autóhoz

Elküldve
Autósboltba kapható kb.60×300cm -es öntapadó átlátszó fóliacsík. Üveget szoktak sötétíteni vele. Bár én otthon használtam nem az autóhoz

autófólia??

amivel a szélvédőt sötítik???

az nem fogja annyira homogenizálni, mint a laptop monitor 3 fóliája.

Elküldve
autófólia??

amivel a szélvédőt sötítik???

az nem fogja annyira homogenizálni, mint a laptop monitor 3 fóliája.

Nekem van itthon kettő rossz laptopom is. Kiszedem a laptopból a világító fóliát vagy mi van? <_<

Elküldve
Nekem van itthon kettő rossz laptopom is. Kiszedem a laptopból a világító fóliát vagy mi van? <_<

van benne egy plexit lap

és a mellet van 3 db fólia.

a sorrendjükre figyelj, mert az fontos, ahhoz, hogy szépen homogenizálja a fényt.

ahogy a többieke mesélték.

majd haegvan világíts rá leddel, és nézd meg milyen a hatása.

Elküldve
van benne egy plexit lap

és a mellet van 3 db fólia.

a sorrendjükre figyelj, mert az fontos, ahhoz, hogy szépen homogenizálja a fényt.

ahogy a többieke mesélték.

majd haegvan világíts rá leddel, és nézd meg milyen a hatása.

Nincs erről leírás valahol?

Hova ragasztod (?) a fóliát?

Gondolom a sima (nem laptop) TFT monitorban is van ilyen fólia!

Elküldve
Nincs erről leírás valahol?

Hova ragasztod (?) a fóliát?

Gondolom a sima (nem laptop) TFT monitorban is van ilyen fólia!

pár hozzászólással fentebb írták.

nekem nincs meg

szerintem nem onyolult

formára kell vágni, aztán meg rögzíteni a km óra plexijére

Elküldve
van benne egy plexit lap

és a mellet van 3 db fólia.

a sorrendjükre figyelj, mert az fontos, ahhoz, hogy szépen homogenizálja a fényt.

ahogy a többieke mesélték.

majd haegvan világíts rá leddel, és nézd meg milyen a hatása.

Jaaa értem, a fényvezető fólia. Köszi. <_<

Elküldve
Jaaa értem, a fényvezető fólia. Köszi. <_<

az lesz az

ha van kísérleezgethetnél vele

csak így szabadban megvilágíthatnád hátulról mit is mutat :lol:

Elküldve
az lesz az

ha van kísérleezgethetnél vele

csak így szabadban megvilágíthatnád hátulról mit is mutat :lol:

Holnap akkor lehet szétdöntöm az egyiket, ha lesz rá időm. Jelenleg mellettem zúg egy szerver,amit üzembe kéne helyeznem, csak nem akar. <_<

Elküldve
ácsiácsiácsi. Neked ezek a tekert cumók csak a mutatókat világítják nem? Maga a számlap, meg a háttér, az sokledes hidas cuccal van összecsinálva neked is asszem... Nekem sem a mutatók foltosak, hanem a számlap kábé 80 és 130 között <_< Ha lesz kis időm akkor befejezem én is a hidas órámat, és akkor meglátjuk mi a foltos meg mi nem :lol: :lol: :lol: (holnap is elmarad, mert megyünk tökölre gumiszagolni :lol: :lol: ) majd jövőhéten vmikor csak elkészül :lol:

nekem a gyári izzó helyére beraktam a foglalatos ledeket, azok csak a mutatókat világítják! Persze a hátteret a ledsor világítja!

Elküldve
valóban úgy fog világítani, ahogy lefested, csak kicsit trükközni kell, hogy hol használsz átvilágítható és nem átvilágítható festéket. . .

Fluoreszcens világító fóliára gondolsz?

Elküldve
Kösz, nem is tudtam normálisan aludni azóta. Ez még hiányzott az életemből. :lol: <_< Örök hála neked!

hát csak pakoltam most és utamba akadt egy ilyen kürt, gondolom megnyugtatlak :lol:

Elküldve

Sziasztok!

Nincs valakinek elfekvőben egy felesleges trafója 14se-hez, DIS-es kéne. Nem tudok már másra gondolni a múltkori gyertyás képeim miatt, csak arra hogy a 2-esnél nem mindig adja le a szikrát rendesen és esetleg azért koszosodik a menetnél. Mennyibe fájhat egy ilyen cucc bontottan?

Elküldve
Sziasztok!

Nincs valakinek elfekvőben egy felesleges trafója 14se-hez, DIS-es kéne. Nem tudok már másra gondolni a múltkori gyertyás képeim miatt, csak arra hogy a 2-esnél nem mindig adja le a szikrát rendesen és esetleg azért koszosodik a menetnél. Mennyibe fájhat egy ilyen cucc bontottan?

nekem van 1 amit az seről vettem le...gondolom működik, esztétikai hibás, az egyik műanyag lamella le van törve asszem. az árát nem tudom, majd megkérdezek vmi okos embert aki tisztában van vele, ha meg csak próbára kell akkor kölcsönadom :lol:

hú vazze, van ára a doboznak...bárdinál era 42e, hella 49e, facet 59e <_< :lol:

Elküldve
Sziasztok!

Nincs valakinek elfekvőben egy felesleges trafója 14se-hez, DIS-es kéne. Nem tudok már másra gondolni a múltkori gyertyás képeim miatt, csak arra hogy a 2-esnél nem mindig adja le a szikrát rendesen és esetleg azért koszosodik a menetnél. Mennyibe fájhat egy ilyen cucc bontottan?

Ezek a DIS modulok kettesével adják a szikrát, tehát ha az a baj, akkor 2 hengernél is problémát okoz.

Elküldve
nekem van 1 amit az seről vettem le...gondolom működik, esztétikai hibás, az egyik műanyag lamella le van törve asszem. az árát nem tudom, majd megkérdezek vmi okos embert aki tisztában van vele, ha meg csak próbára kell akkor kölcsönadom :lol:

hú vazze, van ára a doboznak...bárdinál era 42e, hella 49e, facet 59e <_< :lol:

Ha kell, akkor le tudom hozni Bp-ről.

Elküldve

Sziasztok!

Köszi srácok az a segítséget! Ebből látszik, hogy itt Emberek vannak a fórumon! <_<

FPepe akkor szerinted ez a dolog nem amiatt van? Mert érdekes módon csak a 2 hengernél olyan a gyertya menete a többinél szép tiszta. Múltkori vizsgálatnál direkt kipuceváltam ronggyal a menetet és a furatot is és most megint olyan mint ha olajos lenne. Nem értem egyszerűen, hogy mitől lehet olyan, a kompressziót (vagy sűrítési végnyomást) egyik barátom megmérte rajta és 14 pár tized eltéréssel az összes hengernél. De mitől lesz akkor olajos a gyertya menetes része? Az elektródája viszonylag szépen ki van égve amióta időnként kipörgetem a mocit és nem kis fordulaton járok vele. Az lehet még esetleg, hogy a menet szar abban a furatban és azért tudja felnyomni egy kicsit a benyát a menet mellett? Nem sok ötletem van már sajna, csak picit zavar. Egyébként a teljesítményt meg szépen leadja a vas, hozza a gyári gyorsulást és a végét is. Pont tegnap próbáltam óra szerint 180 és kb 6%-ot csal az órám.

Van olyan anyag ami bírja ezt a hűfokot és menetszigetelő, mint a teflonszallag ilyesmire gondoltam?

Minden esetre azért ha lehoznád majd Zolitól a tarfót próbaképpen azért megköszönném! ÉN nem tudok már másra gondolni!

Üdv:BB

Elküldve
Sziasztok!

Köszi srácok az a segítséget! Ebből látszik, hogy itt Emberek vannak a fórumon! <_<

FPepe akkor szerinted ez a dolog nem amiatt van? Mert érdekes módon csak a 2 hengernél olyan a gyertya menete a többinél szép tiszta. Múltkori vizsgálatnál direkt kipuceváltam ronggyal a menetet és a furatot is és most megint olyan mint ha olajos lenne. Nem értem egyszerűen, hogy mitől lehet olyan, a kompressziót (vagy sűrítési végnyomást) egyik barátom megmérte rajta és 14 pár tized eltéréssel az összes hengernél. De mitől lesz akkor olajos a gyertya menetes része? Az elektródája viszonylag szépen ki van égve amióta időnként kipörgetem a mocit és nem kis fordulaton járok vele. Az lehet még esetleg, hogy a menet szar abban a furatban és azért tudja felnyomni egy kicsit a benyát a menet mellett? Nem sok ötletem van már sajna, csak picit zavar. Egyébként a teljesítményt meg szépen leadja a vas, hozza a gyári gyorsulást és a végét is. Pont tegnap próbáltam óra szerint 180 és kb 6%-ot csal az órám.

Van olyan anyag ami bírja ezt a hűfokot és menetszigetelő, mint a teflonszallag ilyesmire gondoltam?

Minden esetre azért ha lehoznád majd Zolitól a tarfót próbaképpen azért megköszönném! ÉN nem tudok már másra gondolni!

Üdv:BB

Oké. Egyik nap behozza suliba, aztán én pénteken hazahozom, a így jó nektek.

Elküldve
Oké. Egyik nap behozza suliba, aztán én pénteken hazahozom, a így jó nektek.

Szia invictus!

Nekem tökéletes megoldás ha nektek is jó így! Azt végre talán iszunk egy söritalt is! <_<

Üdv:BB

Elküldve
Sziasztok!

.........

Az elektródája viszonylag szépen ki van égve amióta időnként kipörgetem a mocit és nem kis fordulaton járok vele. Az lehet még esetleg, hogy a menet szar abban a furatban és azért tudja felnyomni egy kicsit a benyát a menet mellett? Nem sok ötletem van már sajna, csak picit zavar. Egyébként a teljesítményt meg szépen leadja a vas, hozza a gyári gyorsulást és a végét is. Pont tegnap próbáltam óra szerint 180 és kb 6%-ot csal az órám.

Van olyan anyag ami bírja ezt a hűfokot és menetszigetelő, mint a teflonszallag ilyesmire gondoltam?

........

Üdv:BB

Szia!

Én is erre gyanakodnék/gyanakszom mert nekem is van ilyen tünet. Meg lett erőltetve a menet és most, a nagy nyomás által, felnyomódik oda a trutyi. A menettel meg nem igazán hiszem hogy érdemes valamit is ügyködni mert aztán meg nehogy ne tudj gyertyát cserélni, esetleg kárt teszel benne egy egyszerű gyertyacsere alkalmával. <_< :lol:

Elküldve
nekem a gyári izzó helyére beraktam a foglalatos ledeket, azok csak a mutatókat világítják! Persze a hátteret a ledsor világítja!

Nah akkor jól emlékeztem. A foltozós dolog arra volt értve amikben a hátteret is a betekerősök világítják. <_<

Elküldve

Sziasztok!

A következő problémám lenne: Van egy 1996-os 1.7 TD (X17DTL) F-Astrám.

A következőt produkálta: teletank után elmentem 22 km-t és az üzemanyag szintjelzőm 3/4-et kezdett mutatni, majd másnap 180 km után 1/4, mára 0-át, valószínűleg a szintjelző halt le mert a tankban még jócskán lötyög a nafta.

Találkozott hasonló problémával valaki?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.