Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ki tudja, hogy a gyújtáskapcsolót hogy kell kiszerelni?

Ha nem is kell, de ki lehet szerelni.

Műanyag burkolatot leszereled, és alulról nézve a kormányrudat a gyújtáskapcsoló öntvény házának az alján találsz egy kb. 2,5 mm átmérőjű lukat. Oda bedugsz egy 2 mm-es drótot, a slusszkulcsot garázs állásba fordítod, és a kulcsnál fogva ki lehet húzni a házából. Vissza fordítva.

Elküldve

Sziasztok!

A komfortelektronikás ablakoknál mit figyel az elektronika ( időlefutásos vagy áramfelvétel figyelős) Az enyémben a jobb oldali csak nagyritkán hajlandó működni a balos meg néhány napig megy rendesen, aztán megvadul és se le, se fel.

Ilyenkor kikapom a biztosítékot majd visszarakom és ismét teljes a boldogság. Már kezdem nagyon unni. Arra gondoltam, hogy kiherélem az elektronikákat és csak a reléit hagyom meg, az "okosságot" meg d...a fel magának aki kitalálta ezt a javíthatatlan smd alkatrészekkel telezsúfolt túlbonyolított szerkezetet! Inkább építek egy sajátot ami hajlandó működni.

Elküldve

Elég sokáig tartott beletenni úgylátom. Amikor elkezdted még fák álltak ott, mire befejezted már odaépítettek egy panel-házat ;) ;)

Amúgy facán néz ki. Ha nem caravanos lennék megkérdezném hogy hol-mikor-mennyiért, de így tárgytalan :P Viszont télleg tetszik. Hogyhogy nem kristályt tettél? Fehér ótón az is jól kinéz ;)

Elküldve
Elég sokáig tartott beletenni úgylátom. Amikor elkezdted még fák álltak ott, mire befejezted már odaépítettek egy panel-házat :P ;)

Amúgy facán néz ki. Ha nem caravanos lennék megkérdezném hogy hol-mikor-mennyiért, de így tárgytalan -_- Viszont télleg tetszik. Hogyhogy nem kristályt tettél? Fehér ótón az is jól kinéz ;)

akkor én nem mutatom meg a hátsó pilácsom mert még rárabolsz ;)

Elküldve
Elég sokáig tartott beletenni úgylátom. Amikor elkezdted még fák álltak ott, mire befejezted már odaépítettek egy panel-házat ;) ;)

Amúgy facán néz ki. Ha nem caravanos lennék megkérdezném hogy hol-mikor-mennyiért, de így tárgytalan :P Viszont télleg tetszik. Hogyhogy nem kristályt tettél? Fehér ótón az is jól kinéz ;)

gondolom ez cseppen ócsóbb volt

Elküldve
Ha nem is kell, de ki lehet szerelni.

Műanyag burkolatot leszereled, és alulról nézve a kormányrudat a gyújtáskapcsoló öntvény házának az alján találsz egy kb. 2,5 mm átmérőjű lukat. Oda bedugsz egy 2 mm-es drótot, a slusszkulcsot garázs állásba fordítod, és a kulcsnál fogva ki lehet húzni a házából. Vissza fordítva.

Köszi.

Másik kérdés: önindítót mi a fene tartja és mit kell leszedni ahhoz, hogy lássak egy csavar fejet? ;)

Elküldve
Köszi.

Másik kérdés: önindítót mi a fene tartja és mit kell leszedni ahhoz, hogy lássak egy csavar fejet? ;)

az önindítónál olyan csavarok vannak, amik a váltót is fogják.

tehát elég nagy csavarok.

elős körben az aksit kötsd ki aztán lehet kotorászni.

még én se szedtem ki, de pár más kocsiból már igen.

van egy nagy vastag kábel, amit egy kb 13as csavar tart a helyén, aztán lesz egy véknyabb kábel is, ami vagy sarus, vagy csavaros, ezeket kell elsőnek levenni.

aztán már 2 vagy 3 nagy csavar van csak.

Elküldve
nembaj de neki te is kellesz bele ;) ;)

Há nemtom, nekem az autója tetszik, a többire sztem asszony tiltakozna :P -_-

Amúgy Zoli! az avatarodnak még sárga indexe van, mé' nem firissítesz? :P

Különben meg Bódy Szilviről is csak egy pár képet láttam, mégis kéne :D ;) :D

Elküldve
Há nemtom, nekem az autója tetszik ;) ;)

Amúgy Zoli! az avatarodnak még sárga indexe van, mé' nem firissítesz? :D

Különben meg Bódy Szilviről is csak egy pár képet láttam, mégis kéne :P ;) -_-

ő direkt tett sárga indexet, aztmondta nemrég, hogy angelhoz az a királyság :D

Elküldve
az önindítónál olyan csavarok vannak, amik a váltót is fogják.

tehát elég nagy csavarok.

elős körben az aksit kötsd ki aztán lehet kotorászni.

még én se szedtem ki, de pár más kocsiból már igen.

van egy nagy vastag kábel, amit egy kb 13as csavar tart a helyén, aztán lesz egy véknyabb kábel is, ami vagy sarus, vagy csavaros, ezeket kell elsőnek levenni.

aztán már 2 vagy 3 nagy csavar van csak.

Igen a kábelek megvannak már, csak azt a 2-3 nagy csavart nem találom (egyet a váltó felől láttam akkor ezek szerint, csak nem hittem volna, hogy azt is fogja)

Mármint elfordítom a kulcsot indító állásba és meg se mukkan, de a műszerfal izzói elhalványulnak, mint ahogy indításkor szokott.

1. gyanú: saru oxidáció --> megtisztítottam, elindult a kocsi, pár nap múlva megint elkezdte

2. gyanú: mivel úgy elindult a kocsi,h direktbe kötöttem az indítómotort, azért gondoltam gyújtáskapcsoló a rossz --> ma már direktbe kötve se indult a motor

3. gyanú: indítómotor

Szerintetek? Lehet más baja is? Jah és 10-20 méter tolás után egyből indul.

Elküldve
Igen a kábelek megvannak már, csak azt a 2-3 nagy csavart nem találom (egyet a váltó felől láttam akkor ezek szerint, csak nem hittem volna, hogy azt is fogja)

Mármint elfordítom a kulcsot indító állásba és meg se mukkan, de a műszerfal izzói elhalványulnak, mint ahogy indításkor szokott.

1. gyanú: saru oxidáció --> megtisztítottam, elindult a kocsi, pár nap múlva megint elkezdte

2. gyanú: mivel úgy elindult a kocsi,h direktbe kötöttem az indítómotort, azért gondoltam gyújtáskapcsoló a rossz --> ma már direktbe kötve se indult a motor

3. gyanú: indítómotor

Szerintetek? Lehet más baja is? Jah és 10-20 méter tolás után egyből indul.

Van valami hővédő lemez is rajta. Nem lehet hogy az takarja a "hiányzó" csavarokat? ;)

Elküldve

Az indítót tartja 2 csavar a váltónál, egyik a váltó felől, a másik hátulról. Van még olyan is, amit az indító végén is tart egy lemez. Ezt úgy emlékszem 2 fogja az indítón egy a blokkon. Ráadásul szokott lenni vmi hővédő lemez is (nekem van).

Elküldve
Az indítót tartja 2 csavar a váltónál, egyik a váltó felől, a másik hátulról. Van még olyan is, amit az indító végén is tart egy lemez. Ezt úgy emlékszem 2 fogja az indítón egy a blokkon. Ráadásul szokott lenni vmi hővédő lemez is (nekem van).

Nekem nem volt rajta lemez.

Azt jól tudom,hogy a C14NZ,C16NZ egyforma önindítóilag?

Elküldve
Nekem nem volt rajta lemez.

Azt jól tudom,hogy a C14NZ,C16NZ egyforma önindítóilag?

Héj te nyóccéves, nem igazán kedveljük a kristálylámpás fajtádat errefelé. ;)

Elküldve

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni! Kigyulladt ma a check engine lámpám és a hiba kiolvasás után a 0500-as kódot kaptam ami egy bizonyos

IDLE SPEED STEPPER MOTOR/IDLE AIR REGULATOR

Tudnátok nekem segíteni, hgy mi ez és hogyan orvosolható?

Előre is köszönöm!

Üdv

Laca

Elküldve
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni! Kigyulladt ma a check engine lámpám és a hiba kiolvasás után a 0500-as kódot kaptam ami egy bizonyos

IDLE SPEED STEPPER MOTOR/IDLE AIR REGULATOR

Tudnátok nekem segíteni, hgy mi ez és hogyan orvosolható?

Előre is köszönöm!

Üdv

Laca

Alapjárati motor.Lehet kontakthiba is szerintem.

Milyen motor?

Elküldve
Héj te nyóccéves, nem igazán kedveljük a kristálylámpás fajtádat errefelé. :P

Nem látta szerintem azt a részt. ;)

De egyébként nem igazán kedveljük azokat,akik nem igazán kedvelnek itt minket! ;) ;)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.