Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

alapjárati motorod milyen állapotban van?

illetvea jeladókat kellene megméregetni.

melegen az az 1200 az elég sok

vagy gépet kellene rákötni, és ellenőrizni azzal, hogy az mit mutat.

Gondolom ez otthon nem megoldható...vagy igen? Láttam már kapcsolásokat a diagnosztikai csatlakozóhoz, de program is létezik pc-re?

Azt tudom, hogy egy ismerősöm csinált magának diagnosztikai kábelt RS-232-vel, csak a kérdés, hogy opelhez van-e ilyen program?

Link to comment
Megosztás:

Gondolom ez otthon nem megoldható...vagy igen? Láttam már kapcsolásokat a diagnosztikai csatlakozóhoz, de program is létezik pc-re?

Azt tudom, hogy egy ismerősöm csinált magának diagnosztikai kábelt RS-232-vel, csak a kérdés, hogy opelhez van-e ilyen program?

megoldható otthon is.

neten is láttam már kimondottan opelhoz tartozó megoldást.

van program is

utánajárást igényel.

de ha elviszed egy szervízbe, akkor ott se drága, 2-3 ezer ftért diagnosztizálják.

az alapjárati moci tisztítás, meg otthon is megoldható 15perc alatt

Link to comment
Megosztás:

megoldható otthon is.

neten is láttam már kimondottan opelhoz tartozó megoldást.

van program is

utánajárást igényel.

de ha elviszed egy szervízbe, akkor ott se drága, 2-3 ezer ftért diagnosztizálják.

az alapjárati moci tisztítás, meg otthon is megoldható 15perc alatt

Na ez jó hír. Akkor nekiesek a guglinak ;) Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Nekem is szépen lassan haltak ki a központizár motorok, de nekem mindig a végállást veszítették el és zárás után még darált vagy 2 másodpercig. Valami 1200 pénzért kaptam utángyárikat, amikkel azóta is teljesen jól elvagyok. Azok ilyen univerzális darabok, de a lyukosztással, meg mindennel teljesen helyen van. PlugAndPlay ;) Amikor vettem az első ilyen utángyártottat azért vittem egy kiszedett "gyárit" (nekem sztem nem gyári-gyári volt benne ;) ) és összenéztem a furatok helyét. Ha azok jók akkor már minden jó ;) :P

Link to comment
Megosztás:

Nekem is szépen lassan haltak ki a központizár motorok, de nekem mindig a végállást veszítették el és zárás után még darált vagy 2 másodpercig. Valami 1200 pénzért kaptam utángyárikat, amikkel azóta is teljesen jól elvagyok. Azok ilyen univerzális darabok, de a lyukosztással, meg mindennel teljesen helyen van. PlugAndPlay ;) Amikor vettem az első ilyen utángyártottat azért vittem egy kiszedett "gyárit" (nekem sztem nem gyári-gyári volt benne ;) ) és összenéztem a furatok helyét. Ha azok jók akkor már minden jó ;) :P

Nekem meg olyat csinál, hogy lezárnak és ha nagyon fülelek és csend van, akkor hallani, hogy még a lezárás után még moccannak a motorok. Nagyon rövid ideig hallani, nagyon kell fülelni. Gondolom akkor nyugtázza, hogy mindegyik bezárt és még rámozdít egy pöcsnyit. Mikor a jobb hátsó szarakodott, akkor lezártak, annak a gombja is lement, de kicsivel később ki is nyílt. Körülbelül ugyanannyi idő telt el a zárás és nyitás között, mint amikor nyugtázza és még rázár egy kicsit.

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet.

Nincs valakinek véletlenül fotója egy olyan elektromos tetőablak szerkezetről, amin nincsen rajta a motor és csak az a terület látható ami alatta van.

Vettem egy elektromos tetőablak motort, műanyaggal együtt, de nekem a tetőablakon és a mtoron is most fogaskerék van, az ablakom tekerőjén pedig egy olyan cső van ami belülről fogazott és azt nyomom rá az ablak fogaskerekére. Szerintem megszívtam, mert gyanum szerint az elektromos tetőablaknál ez fordítva van. Szóval az ablakszerkezeten van a cső fogakkal és a motoron pedig a fogaskerék.

Előre is köszi a segítséget. ;)

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet.

Nincs valakinek véletlenül fotója egy olyan elektromos tetőablak szerkezetről, amin nincsen rajta a motor és csak az a terület látható ami alatta van.

Vettem egy elektromos tetőablak motort, műanyaggal együtt, de nekem a tetőablakon és a mtoron is most fogaskerék van, az ablakom tekerőjén pedig egy olyan cső van ami belülről fogazott és azt nyomom rá az ablak fogaskerekére. Szerintem megszívtam, mert gyanum szerint az elektromos tetőablaknál ez fordítva van. Szóval az ablakszerkezeten van a cső fogakkal és a motoron pedig a fogaskerék.

Előre is köszi a segítséget. ;)

LINK

Szerintem itt megtalálod. ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítségeteket kérném. A közép "óra, dátum, hőmérséklet" kijelző elveszíti a beállításaimat. Amikor kiszedem a helyéről és visszaszerelem utána egy-két napig még jól működik, de utána nullázódik.

Új hőmérséklet szenzort is vettem, beszereltem, de az is csak három napig működött. Ma reggel már mínuszokat mért. ;)

Üdv,

Hell

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítségeteket kérném. A közép "óra, dátum, hőmérséklet" kijelző elveszíti a beállításaimat. Amikor kiszedem a helyéről és visszaszerelem utána egy-két napig még jól működik, de utána nullázódik.

Új hőmérséklet szenzort is vettem, beszereltem, de az is csak három napig működött. Ma reggel már mínuszokat mért. ;)

Üdv,

Hell

Szokott olyan gond lenni velük, hogy a kijelző belsejében annak a csatinak, amibe a kábelt bedugod hátul, kitöredeznek a lábai a forrasztásból. Szét kell szedni, és átforrasztani a lábait a panelon, ez sok esetben segít.

Link to comment
Megosztás:

majd mond meg mennyibe volt az uj cucc.

egyébként... csak ha villanymocit cserélsz benne?

láttam egyet szétszedve, igaz nem opelét, de egy sima kis vill moci van benne.

Elvileg lesz ingyen (remélem). Ismerősék bontanak egyet amiben van, ha müxik, akkor megkapom. Ha nem, akkor majd mondom, hogy mennyi volt az új.

Link to comment
Megosztás:

Bacakszik az elektromos ablakemelőm, a vezető oldali kontaktos, néha el megy a világítása a gombnak, meg nem is műkszik. Még jó, hogy az elektromos tükröt forrasztással kötöttem be, most olvaszthatok szét mindent. Asszem be kell szereznem 9 darab sorkapcsot. Nincs valakinak ötlete milyen dugaszt lehetne használni, aminek sok érintkezője van? Már gondoltam 3 darab sztereó jack dugóra is, de szerintem az is könnyen szétrázkódik.

Link to comment
Megosztás:

Bacakszik az elektromos ablakemelőm, a vezető oldali kontaktos, néha el megy a világítása a gombnak, meg nem is műkszik. Még jó, hogy az elektromos tükröt forrasztással kötöttem be, most olvaszthatok szét mindent. Asszem be kell szereznem 9 darab sorkapcsot. Nincs valakinak ötlete milyen dugaszt lehetne használni, aminek sok érintkezője van? Már gondoltam 3 darab sztereó jack dugóra is, de szerintem az is könnyen szétrázkódik.

Csoki nem jó hozzá? Vagy nincs akkora hely ott?

Link to comment
Megosztás:

Bacakszik az elektromos ablakemelőm, a vezető oldali kontaktos, néha el megy a világítása a gombnak, meg nem is műkszik. Még jó, hogy az elektromos tükröt forrasztással kötöttem be, most olvaszthatok szét mindent. Asszem be kell szereznem 9 darab sorkapcsot. Nincs valakinak ötlete milyen dugaszt lehetne használni, aminek sok érintkezője van? Már gondoltam 3 darab sztereó jack dugóra is, de szerintem az is könnyen szétrázkódik.

A szétrázkódás ellen próbáld meg szigetelőszalaggal összetekerni. ;)

Link to comment
Megosztás:

Hát lehet hogy az lesz belőle, keresek valami kisebb fajtát.

Erre már én is gondoltam. ;)

nekem így volt bekötve az indításgátló. Bár igaz, hogy csak az érzékelője! (csak én kiszedtem kompletten az egészet, mert idegesített, hogy minden indulás előtt cseszegetnem kellett.) ;) Most itt pihen a szekrénybe az indításgátló! ;)

Link to comment
Megosztás:

Ma fél napot csesztem el ajtókárpit le-és felrakással. Megnémult a bal első hangszóróm. Nem enyhén idegesített, úgyhogy amíg a kollegaúr bement valahova, én a parkolóba szétkaptam azt ajtót, aztán vissza, mert mentünk tovább. 3-szor pakolgattam föl-le, mert útközben ne retkezzem már össze magam, meg hogynézmár ki ha nincs felpattintva legalább, úgyhogy a végére elegem lett már belőle, amikor 3. nekifutásra sem jöttem rá miért kussol. Már pont a fejegységet akartam kivenni amikor kicsit megrúgtam az ajtót, és egy pillanatra megszólalt az a dög. ;) néztem szépet ;) :D akkor esett le hogy az ajtó-átvezető útban volt amikor az ajtó zsanér-stifteket cseréltük és hajtogattam minden felé :P Nah most addig nyaszogattam azt a vackot amíg nem lett zene a bal első ajtóban, de annyira nem jöttem rá hogy azt az átvezetős csatlakozós mifact hogy lehet használni. Az valami széthúzható csatlakozós téma lenne :D , vagy mi a retek az? ;) Valaki súgjon már hozzá valamit plz -_- :P

Link to comment
Megosztás:

Ma fél napot csesztem el ajtókárpit le-és felrakással. Megnémult a bal első hangszóróm. Nem enyhén idegesített, úgyhogy amíg a kollegaúr bement valahova, én a parkolóba szétkaptam azt ajtót, aztán vissza, mert mentünk tovább. 3-szor pakolgattam föl-le, mert útközben ne retkezzem már össze magam, meg hogynézmár ki ha nincs felpattintva legalább, úgyhogy a végére elegem lett már belőle, amikor 3. nekifutásra sem jöttem rá miért kussol. Már pont a fejegységet akartam kivenni amikor kicsit megrúgtam az ajtót, és egy pillanatra megszólalt az a dög. ;) néztem szépet ;) :D akkor esett le hogy az ajtó-átvezető útban volt amikor az ajtó zsanér-stifteket cseréltük és hajtogattam minden felé :P Nah most addig nyaszogattam azt a vackot amíg nem lett zene a bal első ajtóban, de annyira nem jöttem rá hogy azt az átvezetős csatlakozós mifact hogy lehet használni. Az valami széthúzható csatlakozós téma lenne :D , vagy mi a retek az? ;) Valaki súgjon már hozzá valamit plz -_- :P

azt húzni tekerni kell és úgy szétjön.

mikor az elektromos ablakokat tükröket tárgyaltuk volt róla sok kép te gyerek. :P

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.