Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

A fordulatszám mérő csalása elég érdekes, mert csak a dízelé különbözik a benyástól, de az nagyon ;)

A sebességmérő csalása sajnos adott, azt csak úgy tudod állítani, ha a mutatót állítod a tengelyen ;)

Elküldve
Sziasztok!

Opel Astra F 1.4 8v (1998) típusú autómmal a következő a problémám. Bizonyos időközönként elkezd parázslani a töltésvisszajelző lámpa, a szivargyújtónál ilyenkor általában 11,xx V mérhető, tehát nincs töltés, merül az akksi. A motort leállítva, majd akár azonnal újraindítva a visszajelző kialszik, töltés újra van. A jelenség sűrűsége van hogy napi 4-5 alkalom, de van hogy hetekig sem jön elő. Fesszabályzót cseréltünk már a generátoron, próbáltam másik akksival is, de a probléma maradt. Ha a generátor rossz, az újraindítás után mitől javul meg?

Gondolom egy másik generátorral kellene kipróbálnom, de várok esetleges ötleteket, hogy mi okozhatja a hibát.

Előre is köszönöm!

Kopott szénkefe?

Elküldve
A fordulatszám mérő csalása elég érdekes, mert csak a dízelé különbözik a benyástól, de az nagyon ;)

A sebességmérő csalása sajnos adott, azt csak úgy tudod állítani, ha a mutatót állítod a tengelyen ;)

1. Akkor ilyen magas lehet az alapjárat? Vagy ez normális?

2. Igaz ;)

Elküldve
1. Akkor ilyen magas lehet az alapjárat? Vagy ez normális?

2. Igaz ;)

Ahogy Novyy is írta, lehet normális, mivel az ECU végzi az emelt alapjáratot és ha szerinte az a fordulatszám a megfelelő hidegen, akkor az annyi is lesz. Igazából a lényeg, hogy melegen 800 körüli alapjárat legyen.

Elküldve

valaki tud nekem erről a diódáól adatokat írni:

D3S55

az 5ösök felett van egy egy vízszintes vonás

én nem találtam ilyenről adatot a neten..

Elküldve
valaki tud nekem erről a diódáól adatokat írni:

D3S55

az 5ösök felett van egy egy vízszintes vonás

én nem találtam ilyenről adatot a neten..

Nincs más szám írva? Mert ilyen nem létezik.

Elküldve
Nincs más szám írva? Mert ilyen nem létezik.

hát sajna nincs

én se találtam meg a szervizes haverom se...

egy nyomtató tápjából vettem ki

Elküldve

Hello Mindenki!

Olyan problémám van a távirányítós központimmal, hogy zárásra bezár, de rögtön vissza is nyit...a riasztó élesítve marad...

Ja néha kulcsal is csak a sofőr felőlit zárja be, és kicsit vissza fele mozdítom a kulcsot és lezár mind...és h jo kedve van akkor zárva is marad...

Szerencsére még betudom zárni, de gondoltam rá hogy jövö héten elviszem a szervizbe megnézetni...

Elküldve
Hello Mindenki!

Olyan problémám van a távirányítós központimmal, hogy zárásra bezár, de rögtön vissza is nyit...a riasztó élesítve marad...

Ja néha kulcsal is csak a sofőr felőlit zárja be, és kicsit vissza fele mozdítom a kulcsot és lezár mind...és h jo kedve van akkor zárva is marad...

Szerencsére még betudom zárni, de gondoltam rá hogy jövö héten elviszem a szervizbe megnézetni...

Szia!

Nekem is ugyan ez a gondom. De csak napközben, ha meleg van a kárpit a melegtől máshogy "tekeredik" és megfeszül a gomb. Mivel már gyenge a centrál motor, nem tudja ezt az ellenállást leküzdeni. Valószínűleg nálad is ez lehet a gond. Nekem azt mondták, hogy a csere lesz a megoldás, csak nem olcsó mulatság, mert gyári a centrál benne és nem univerzális. És sajnos nem lehet keverni a kettőt.

Úgylátszik ezek a problémák a korral járnak ;)

szerk: Ülj be a kocsiba, és zárd be a riasztóval az autót, figyeld meg melyik gomb nem megy le amikor lezár az autó. Abban az ajóban keresd a hibát, vagy a kárpitot próbáld megigazgatni azon az ajtón.

Elküldve
Szia!

Nekem is ugyan ez a gondom. De csak napközben, ha meleg van a kárpit a melegtől máshogy "tekeredik" és megfeszül a gomb. Mivel már gyenge a centrál motor, nem tudja ezt az ellenállást leküzdeni. Valószínűleg nálad is ez lehet a gond. Nekem azt mondták, hogy a csere lesz a megoldás, csak nem olcsó mulatság, mert gyári a centrál benne és nem univerzális. És sajnos nem lehet keverni a kettőt.

Úgylátszik ezek a problémák a korral járnak ;)

szerk: Ülj be a kocsiba, és zárd be a riasztóval az autót, figyeld meg melyik gomb nem megy le amikor lezár az autó. Abban az ajóban keresd a hibát, vagy a kárpitot próbáld megigazgatni azon az ajtón.

ha tényleg ez a probléma, kenés zsírzás olajozás.

ahol csúszik surlódik vmibe

ha tényleg csak a meled miatti tekeredés miatt nem működik már, akkor ez még segíthet.

Elküldve
ha tényleg ez a probléma, kenés zsírzás olajozás.

ahol csúszik surlódik vmibe

ha tényleg csak a meled miatti tekeredés miatt nem működik már, akkor ez még segíthet.

Köszi a tippet, nekem csak akkor "akad" ha süti a nap az ajtót. Ez a bal első. A jobb hátsó meg hidegben (értsd télen) nem zár le. ;) Pedig a hátsót már szétszedtem, bezsíroztam, de nem segít. Az tuti csere lesz hamarosan.

Elküldve
Köszi a tippet, nekem csak akkor "akad" ha süti a nap az ajtót. Ez a bal első. A jobb hátsó meg hidegben (értsd télen) nem zár le. ;) Pedig a hátsót már szétszedtem, bezsíroztam, de nem segít. Az tuti csere lesz hamarosan.

télen nekem is vacakolt az utángyári

izomból kellett fordítani ak ulcsot, mert ha csak simán lazán fordítottam, akkor nem nyílt a többi ajtó

de mióta meleg van rendben vannak.

Elküldve
Köszi a tippet, nekem csak akkor "akad" ha süti a nap az ajtót. Ez a bal első. A jobb hátsó meg hidegben (értsd télen) nem zár le. ;) Pedig a hátsót már szétszedtem, bezsíroztam, de nem segít. Az tuti csere lesz hamarosan.

a gyárin nincs semmi állítási lehetőség?

Elküldve
Szia!

Nekem is ugyan ez a gondom. De csak napközben, ha meleg van a kárpit a melegtől máshogy "tekeredik" és megfeszül a gomb. Mivel már gyenge a centrál motor, nem tudja ezt az ellenállást leküzdeni. Valószínűleg nálad is ez lehet a gond. Nekem azt mondták, hogy a csere lesz a megoldás, csak nem olcsó mulatság, mert gyári a centrál benne és nem univerzális. És sajnos nem lehet keverni a kettőt.

Úgylátszik ezek a problémák a korral járnak ;)

szerk: Ülj be a kocsiba, és zárd be a riasztóval az autót, figyeld meg melyik gomb nem megy le amikor lezár az autó. Abban az ajóban keresd a hibát, vagy a kárpitot próbáld megigazgatni azon az ajtón.

Nekem mikor a jobb hátsó nem akart zárni rendesen, akkor visszanyílott az összes. ;) Néhány erős odavágás a kárpitra a zár környékére megoldotta a problémát, azóta is tökéletes.

Elküldve
Néhány erős odavágás a kárpitra a zár környékére megoldotta a problémát, azóta is tökéletes.

Ezeken már túl vagyok, nálam a csere lesz a megoldás, csak rá kell szánnom magam. Állítási lehetőséget én nem találtam. De érezhetően a motor erőtlen, mert ha leveszem a kárpitot, akkor is a legkisebb ellenállásra megakad. Elöregedett, végülis kiszolgálta már az idejét.

Elküldve
Ezeken már túl vagyok, nálam a csere lesz a megoldás, csak rá kell szánnom magam. Állítási lehetőséget én nem találtam. De érezhetően a motor erőtlen, mert ha leveszem a kárpitot, akkor is a legkisebb ellenállásra megakad. Elöregedett, végülis kiszolgálta már az idejét.

majd mond meg mennyibe volt az uj cucc.

egyébként... csak ha villanymocit cserélsz benne?

láttam egyet szétszedve, igaz nem opelét, de egy sima kis vill moci van benne.

Elküldve
majd mond meg mennyibe volt az uj cucc.

egyébként... csak ha villanymocit cserélsz benne?

láttam egyet szétszedve, igaz nem opelét, de egy sima kis vill moci van benne.

De ha a mechanika van szanaszét szakadva benne, akkor attól is lehet már erőtlen.

Elküldve
De ha a mechanika van szanaszét szakadva benne, akkor attól is lehet már erőtlen.

igen

de lehet maga amotor is kikopva.

mechanika lehet recsegne kattogna nem?

ha cserés, akkor így is ugy is szét kell szedni.

Elküldve
Ahogy Novyy is írta, lehet normális, mivel az ECU végzi az emelt alapjáratot és ha szerinte az a fordulatszám a megfelelő hidegen, akkor az annyi is lesz. Igazából a lényeg, hogy melegen 800 körüli alapjárat legyen.

Meleg motornál is 1300 körül mutatja a fordulatot :S

Elküldve
Meleg motornál is 1300 körül mutatja a fordulatot :S

Amikor hidegen inditasz akkor is 1300 és nem megy sehova a mutató?

Felmerül a kérdés hogy egyáltalán, a hangja alapján, változik az alapjárat miután bemelegszik a motor?

Elküldve
Amikor hidegen inditasz akkor is 1300 és nem megy sehova a mutató?

Felmerül a kérdés hogy egyáltalán, a hangja alapján, változik az alapjárat miután bemelegszik a motor?

Hidegen indítok, akkor 1500ról esik 1200-1300-ra.

És párszor már olyat is csinált, hogy leesett 800-ra (mutató szerint) és fulladozni kezdett, de nem fulladt le.

Hallhatóan csökken a fordulat, ha melegszik a motor, de 1200 körül beáll.

Elküldve
Hidegen indítok, akkor 1500ról esik 1200-1300-ra.

És párszor már olyat is csinált, hogy leesett 800-ra (mutató szerint) és fulladozni kezdett, de nem fulladt le.

Hallhatóan csökken a fordulat, ha melegszik a motor, de 1200 körül beáll.

alapjárati motorod milyen állapotban van?

illetvea jeladókat kellene megméregetni.

melegen az az 1200 az elég sok

vagy gépet kellene rákötni, és ellenőrizni azzal, hogy az mit mutat.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.