opel16v Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 A fordulatszám mérő csalása elég érdekes, mert csak a dízelé különbözik a benyástól, de az nagyon ;) A sebességmérő csalása sajnos adott, azt csak úgy tudod állítani, ha a mutatót állítod a tengelyen ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 Sziasztok! Opel Astra F 1.4 8v (1998) típusú autómmal a következő a problémám. Bizonyos időközönként elkezd parázslani a töltésvisszajelző lámpa, a szivargyújtónál ilyenkor általában 11,xx V mérhető, tehát nincs töltés, merül az akksi. A motort leállítva, majd akár azonnal újraindítva a visszajelző kialszik, töltés újra van. A jelenség sűrűsége van hogy napi 4-5 alkalom, de van hogy hetekig sem jön elő. Fesszabályzót cseréltünk már a generátoron, próbáltam másik akksival is, de a probléma maradt. Ha a generátor rossz, az újraindítás után mitől javul meg? Gondolom egy másik generátorral kellene kipróbálnom, de várok esetleges ötleteket, hogy mi okozhatja a hibát. Előre is köszönöm! Kopott szénkefe? Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 A fordulatszám mérő csalása elég érdekes, mert csak a dízelé különbözik a benyástól, de az nagyon ;) A sebességmérő csalása sajnos adott, azt csak úgy tudod állítani, ha a mutatót állítod a tengelyen ;) 1. Akkor ilyen magas lehet az alapjárat? Vagy ez normális? 2. Igaz ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 1. Akkor ilyen magas lehet az alapjárat? Vagy ez normális? 2. Igaz ;) hideg motornál még lehet normális.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 1. Akkor ilyen magas lehet az alapjárat? Vagy ez normális? 2. Igaz ;) Ahogy Novyy is írta, lehet normális, mivel az ECU végzi az emelt alapjáratot és ha szerinte az a fordulatszám a megfelelő hidegen, akkor az annyi is lesz. Igazából a lényeg, hogy melegen 800 körüli alapjárat legyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 valaki tud nekem erről a diódáól adatokat írni: D3S55 az 5ösök felett van egy egy vízszintes vonás én nem találtam ilyenről adatot a neten.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 valaki tud nekem erről a diódáól adatokat írni: D3S55 az 5ösök felett van egy egy vízszintes vonás én nem találtam ilyenről adatot a neten.. Nincs más szám írva? Mert ilyen nem létezik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 Nincs más szám írva? Mert ilyen nem létezik. hát sajna nincs én se találtam meg a szervizes haverom se... egy nyomtató tápjából vettem ki Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 Köszi szépen a válaszokat srácok, megpróbálkozom minddel. Hőfokjeladót gondolom lehet venni utángyáriban, BC-t meg majd max cserélem. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 Hello Mindenki! Olyan problémám van a távirányítós központimmal, hogy zárásra bezár, de rögtön vissza is nyit...a riasztó élesítve marad... Ja néha kulcsal is csak a sofőr felőlit zárja be, és kicsit vissza fele mozdítom a kulcsot és lezár mind...és h jo kedve van akkor zárva is marad... Szerencsére még betudom zárni, de gondoltam rá hogy jövö héten elviszem a szervizbe megnézetni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
WFefe Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 Hello Mindenki! Olyan problémám van a távirányítós központimmal, hogy zárásra bezár, de rögtön vissza is nyit...a riasztó élesítve marad... Ja néha kulcsal is csak a sofőr felőlit zárja be, és kicsit vissza fele mozdítom a kulcsot és lezár mind...és h jo kedve van akkor zárva is marad... Szerencsére még betudom zárni, de gondoltam rá hogy jövö héten elviszem a szervizbe megnézetni... Szia! Nekem is ugyan ez a gondom. De csak napközben, ha meleg van a kárpit a melegtől máshogy "tekeredik" és megfeszül a gomb. Mivel már gyenge a centrál motor, nem tudja ezt az ellenállást leküzdeni. Valószínűleg nálad is ez lehet a gond. Nekem azt mondták, hogy a csere lesz a megoldás, csak nem olcsó mulatság, mert gyári a centrál benne és nem univerzális. És sajnos nem lehet keverni a kettőt. Úgylátszik ezek a problémák a korral járnak ;) szerk: Ülj be a kocsiba, és zárd be a riasztóval az autót, figyeld meg melyik gomb nem megy le amikor lezár az autó. Abban az ajóban keresd a hibát, vagy a kárpitot próbáld megigazgatni azon az ajtón. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 Szia! Nekem is ugyan ez a gondom. De csak napközben, ha meleg van a kárpit a melegtől máshogy "tekeredik" és megfeszül a gomb. Mivel már gyenge a centrál motor, nem tudja ezt az ellenállást leküzdeni. Valószínűleg nálad is ez lehet a gond. Nekem azt mondták, hogy a csere lesz a megoldás, csak nem olcsó mulatság, mert gyári a centrál benne és nem univerzális. És sajnos nem lehet keverni a kettőt. Úgylátszik ezek a problémák a korral járnak ;) szerk: Ülj be a kocsiba, és zárd be a riasztóval az autót, figyeld meg melyik gomb nem megy le amikor lezár az autó. Abban az ajóban keresd a hibát, vagy a kárpitot próbáld megigazgatni azon az ajtón. ha tényleg ez a probléma, kenés zsírzás olajozás. ahol csúszik surlódik vmibe ha tényleg csak a meled miatti tekeredés miatt nem működik már, akkor ez még segíthet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
WFefe Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 ha tényleg ez a probléma, kenés zsírzás olajozás. ahol csúszik surlódik vmibe ha tényleg csak a meled miatti tekeredés miatt nem működik már, akkor ez még segíthet. Köszi a tippet, nekem csak akkor "akad" ha süti a nap az ajtót. Ez a bal első. A jobb hátsó meg hidegben (értsd télen) nem zár le. ;) Pedig a hátsót már szétszedtem, bezsíroztam, de nem segít. Az tuti csere lesz hamarosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 Köszi a tippet, nekem csak akkor "akad" ha süti a nap az ajtót. Ez a bal első. A jobb hátsó meg hidegben (értsd télen) nem zár le. ;) Pedig a hátsót már szétszedtem, bezsíroztam, de nem segít. Az tuti csere lesz hamarosan. télen nekem is vacakolt az utángyári izomból kellett fordítani ak ulcsot, mert ha csak simán lazán fordítottam, akkor nem nyílt a többi ajtó de mióta meleg van rendben vannak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 Köszi a tippet, nekem csak akkor "akad" ha süti a nap az ajtót. Ez a bal első. A jobb hátsó meg hidegben (értsd télen) nem zár le. ;) Pedig a hátsót már szétszedtem, bezsíroztam, de nem segít. Az tuti csere lesz hamarosan. a gyárin nincs semmi állítási lehetőség? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 Szia! Nekem is ugyan ez a gondom. De csak napközben, ha meleg van a kárpit a melegtől máshogy "tekeredik" és megfeszül a gomb. Mivel már gyenge a centrál motor, nem tudja ezt az ellenállást leküzdeni. Valószínűleg nálad is ez lehet a gond. Nekem azt mondták, hogy a csere lesz a megoldás, csak nem olcsó mulatság, mert gyári a centrál benne és nem univerzális. És sajnos nem lehet keverni a kettőt. Úgylátszik ezek a problémák a korral járnak ;) szerk: Ülj be a kocsiba, és zárd be a riasztóval az autót, figyeld meg melyik gomb nem megy le amikor lezár az autó. Abban az ajóban keresd a hibát, vagy a kárpitot próbáld megigazgatni azon az ajtón. Nekem mikor a jobb hátsó nem akart zárni rendesen, akkor visszanyílott az összes. ;) Néhány erős odavágás a kárpitra a zár környékére megoldotta a problémát, azóta is tökéletes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
WFefe Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 Néhány erős odavágás a kárpitra a zár környékére megoldotta a problémát, azóta is tökéletes. Ezeken már túl vagyok, nálam a csere lesz a megoldás, csak rá kell szánnom magam. Állítási lehetőséget én nem találtam. De érezhetően a motor erőtlen, mert ha leveszem a kárpitot, akkor is a legkisebb ellenállásra megakad. Elöregedett, végülis kiszolgálta már az idejét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 Ezeken már túl vagyok, nálam a csere lesz a megoldás, csak rá kell szánnom magam. Állítási lehetőséget én nem találtam. De érezhetően a motor erőtlen, mert ha leveszem a kárpitot, akkor is a legkisebb ellenállásra megakad. Elöregedett, végülis kiszolgálta már az idejét. majd mond meg mennyibe volt az uj cucc. egyébként... csak ha villanymocit cserélsz benne? láttam egyet szétszedve, igaz nem opelét, de egy sima kis vill moci van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 majd mond meg mennyibe volt az uj cucc. egyébként... csak ha villanymocit cserélsz benne? láttam egyet szétszedve, igaz nem opelét, de egy sima kis vill moci van benne. De ha a mechanika van szanaszét szakadva benne, akkor attól is lehet már erőtlen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 De ha a mechanika van szanaszét szakadva benne, akkor attól is lehet már erőtlen. igen de lehet maga amotor is kikopva. mechanika lehet recsegne kattogna nem? ha cserés, akkor így is ugy is szét kell szedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 Ahogy Novyy is írta, lehet normális, mivel az ECU végzi az emelt alapjáratot és ha szerinte az a fordulatszám a megfelelő hidegen, akkor az annyi is lesz. Igazából a lényeg, hogy melegen 800 körüli alapjárat legyen. Meleg motornál is 1300 körül mutatja a fordulatot :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 Meleg motornál is 1300 körül mutatja a fordulatot :S Amikor hidegen inditasz akkor is 1300 és nem megy sehova a mutató? Felmerül a kérdés hogy egyáltalán, a hangja alapján, változik az alapjárat miután bemelegszik a motor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 Meleg motornál is 1300 körül mutatja a fordulatot :S és fülre mit gondolsz? pörög annyit? egyébként tiltani hol tilt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 Amikor hidegen inditasz akkor is 1300 és nem megy sehova a mutató? Felmerül a kérdés hogy egyáltalán, a hangja alapján, változik az alapjárat miután bemelegszik a motor? Hidegen indítok, akkor 1500ról esik 1200-1300-ra. És párszor már olyat is csinált, hogy leesett 800-ra (mutató szerint) és fulladozni kezdett, de nem fulladt le. Hallhatóan csökken a fordulat, ha melegszik a motor, de 1200 körül beáll. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április18, 2009 Megoszt Elküldve Április18, 2009 Hidegen indítok, akkor 1500ról esik 1200-1300-ra. És párszor már olyat is csinált, hogy leesett 800-ra (mutató szerint) és fulladozni kezdett, de nem fulladt le. Hallhatóan csökken a fordulat, ha melegszik a motor, de 1200 körül beáll. alapjárati motorod milyen állapotban van? illetvea jeladókat kellene megméregetni. melegen az az 1200 az elég sok vagy gépet kellene rákötni, és ellenőrizni azzal, hogy az mit mutat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts