Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Opel Astra F 1.4 8v (1998) típusú autómmal a következő a problémám. Bizonyos időközönként elkezd parázslani a töltésvisszajelző lámpa, a szivargyújtónál ilyenkor általában 11,xx V mérhető, tehát nincs töltés, merül az akksi. A motort leállítva, majd akár azonnal újraindítva a visszajelző kialszik, töltés újra van. A jelenség sűrűsége van hogy napi 4-5 alkalom, de van hogy hetekig sem jön elő. Fesszabályzót cseréltünk már a generátoron, próbáltam másik akksival is, de a probléma maradt. Ha a generátor rossz, az újraindítás után mitől javul meg?

Gondolom egy másik generátorral kellene kipróbálnom, de várok esetleges ötleteket, hogy mi okozhatja a hibát.

Előre is köszönöm!

Kopott szénkefe?

Link to comment
Megosztás:

1. Akkor ilyen magas lehet az alapjárat? Vagy ez normális?

2. Igaz ;)

Ahogy Novyy is írta, lehet normális, mivel az ECU végzi az emelt alapjáratot és ha szerinte az a fordulatszám a megfelelő hidegen, akkor az annyi is lesz. Igazából a lényeg, hogy melegen 800 körüli alapjárat legyen.

Link to comment
Megosztás:

Hello Mindenki!

Olyan problémám van a távirányítós központimmal, hogy zárásra bezár, de rögtön vissza is nyit...a riasztó élesítve marad...

Ja néha kulcsal is csak a sofőr felőlit zárja be, és kicsit vissza fele mozdítom a kulcsot és lezár mind...és h jo kedve van akkor zárva is marad...

Szerencsére még betudom zárni, de gondoltam rá hogy jövö héten elviszem a szervizbe megnézetni...

Link to comment
Megosztás:

Hello Mindenki!

Olyan problémám van a távirányítós központimmal, hogy zárásra bezár, de rögtön vissza is nyit...a riasztó élesítve marad...

Ja néha kulcsal is csak a sofőr felőlit zárja be, és kicsit vissza fele mozdítom a kulcsot és lezár mind...és h jo kedve van akkor zárva is marad...

Szerencsére még betudom zárni, de gondoltam rá hogy jövö héten elviszem a szervizbe megnézetni...

Szia!

Nekem is ugyan ez a gondom. De csak napközben, ha meleg van a kárpit a melegtől máshogy "tekeredik" és megfeszül a gomb. Mivel már gyenge a centrál motor, nem tudja ezt az ellenállást leküzdeni. Valószínűleg nálad is ez lehet a gond. Nekem azt mondták, hogy a csere lesz a megoldás, csak nem olcsó mulatság, mert gyári a centrál benne és nem univerzális. És sajnos nem lehet keverni a kettőt.

Úgylátszik ezek a problémák a korral járnak ;)

szerk: Ülj be a kocsiba, és zárd be a riasztóval az autót, figyeld meg melyik gomb nem megy le amikor lezár az autó. Abban az ajóban keresd a hibát, vagy a kárpitot próbáld megigazgatni azon az ajtón.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nekem is ugyan ez a gondom. De csak napközben, ha meleg van a kárpit a melegtől máshogy "tekeredik" és megfeszül a gomb. Mivel már gyenge a centrál motor, nem tudja ezt az ellenállást leküzdeni. Valószínűleg nálad is ez lehet a gond. Nekem azt mondták, hogy a csere lesz a megoldás, csak nem olcsó mulatság, mert gyári a centrál benne és nem univerzális. És sajnos nem lehet keverni a kettőt.

Úgylátszik ezek a problémák a korral járnak ;)

szerk: Ülj be a kocsiba, és zárd be a riasztóval az autót, figyeld meg melyik gomb nem megy le amikor lezár az autó. Abban az ajóban keresd a hibát, vagy a kárpitot próbáld megigazgatni azon az ajtón.

ha tényleg ez a probléma, kenés zsírzás olajozás.

ahol csúszik surlódik vmibe

ha tényleg csak a meled miatti tekeredés miatt nem működik már, akkor ez még segíthet.

Link to comment
Megosztás:

ha tényleg ez a probléma, kenés zsírzás olajozás.

ahol csúszik surlódik vmibe

ha tényleg csak a meled miatti tekeredés miatt nem működik már, akkor ez még segíthet.

Köszi a tippet, nekem csak akkor "akad" ha süti a nap az ajtót. Ez a bal első. A jobb hátsó meg hidegben (értsd télen) nem zár le. ;) Pedig a hátsót már szétszedtem, bezsíroztam, de nem segít. Az tuti csere lesz hamarosan.

Link to comment
Megosztás:

Köszi a tippet, nekem csak akkor "akad" ha süti a nap az ajtót. Ez a bal első. A jobb hátsó meg hidegben (értsd télen) nem zár le. ;) Pedig a hátsót már szétszedtem, bezsíroztam, de nem segít. Az tuti csere lesz hamarosan.

télen nekem is vacakolt az utángyári

izomból kellett fordítani ak ulcsot, mert ha csak simán lazán fordítottam, akkor nem nyílt a többi ajtó

de mióta meleg van rendben vannak.

Link to comment
Megosztás:

Köszi a tippet, nekem csak akkor "akad" ha süti a nap az ajtót. Ez a bal első. A jobb hátsó meg hidegben (értsd télen) nem zár le. ;) Pedig a hátsót már szétszedtem, bezsíroztam, de nem segít. Az tuti csere lesz hamarosan.

a gyárin nincs semmi állítási lehetőség?

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nekem is ugyan ez a gondom. De csak napközben, ha meleg van a kárpit a melegtől máshogy "tekeredik" és megfeszül a gomb. Mivel már gyenge a centrál motor, nem tudja ezt az ellenállást leküzdeni. Valószínűleg nálad is ez lehet a gond. Nekem azt mondták, hogy a csere lesz a megoldás, csak nem olcsó mulatság, mert gyári a centrál benne és nem univerzális. És sajnos nem lehet keverni a kettőt.

Úgylátszik ezek a problémák a korral járnak ;)

szerk: Ülj be a kocsiba, és zárd be a riasztóval az autót, figyeld meg melyik gomb nem megy le amikor lezár az autó. Abban az ajóban keresd a hibát, vagy a kárpitot próbáld megigazgatni azon az ajtón.

Nekem mikor a jobb hátsó nem akart zárni rendesen, akkor visszanyílott az összes. ;) Néhány erős odavágás a kárpitra a zár környékére megoldotta a problémát, azóta is tökéletes.

Link to comment
Megosztás:

Néhány erős odavágás a kárpitra a zár környékére megoldotta a problémát, azóta is tökéletes.

Ezeken már túl vagyok, nálam a csere lesz a megoldás, csak rá kell szánnom magam. Állítási lehetőséget én nem találtam. De érezhetően a motor erőtlen, mert ha leveszem a kárpitot, akkor is a legkisebb ellenállásra megakad. Elöregedett, végülis kiszolgálta már az idejét.

Link to comment
Megosztás:

Ezeken már túl vagyok, nálam a csere lesz a megoldás, csak rá kell szánnom magam. Állítási lehetőséget én nem találtam. De érezhetően a motor erőtlen, mert ha leveszem a kárpitot, akkor is a legkisebb ellenállásra megakad. Elöregedett, végülis kiszolgálta már az idejét.

majd mond meg mennyibe volt az uj cucc.

egyébként... csak ha villanymocit cserélsz benne?

láttam egyet szétszedve, igaz nem opelét, de egy sima kis vill moci van benne.

Link to comment
Megosztás:

Amikor hidegen inditasz akkor is 1300 és nem megy sehova a mutató?

Felmerül a kérdés hogy egyáltalán, a hangja alapján, változik az alapjárat miután bemelegszik a motor?

Hidegen indítok, akkor 1500ról esik 1200-1300-ra.

És párszor már olyat is csinált, hogy leesett 800-ra (mutató szerint) és fulladozni kezdett, de nem fulladt le.

Hallhatóan csökken a fordulat, ha melegszik a motor, de 1200 körül beáll.

Link to comment
Megosztás:

Hidegen indítok, akkor 1500ról esik 1200-1300-ra.

És párszor már olyat is csinált, hogy leesett 800-ra (mutató szerint) és fulladozni kezdett, de nem fulladt le.

Hallhatóan csökken a fordulat, ha melegszik a motor, de 1200 körül beáll.

alapjárati motorod milyen állapotban van?

illetvea jeladókat kellene megméregetni.

melegen az az 1200 az elég sok

vagy gépet kellene rákötni, és ellenőrizni azzal, hogy az mit mutat.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.