daykiller Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Blendixet lehet külön venni, vagy önindítót vegyek inkább? Tanácsolom a felújítást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Nézd meg az önindítónál a kábeleket, meg a testet, nekem is csinálta régen, és a pozitív kábel volt eloxidálódva a saruban. Le kellett vágni és új sarut tenni rá, azóta nincs vele gond (kb 2 éve) kopp-kopp. Persze lehet az öninditó is. Köszi, ezt mindenképpen megcsinálom én is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Tanácsolom a felújítást. Azt néztem, hogy a felújító kit-ben csak kefe van, rugó meg pár műanyag. Először megcsinálom amit WFefe tanácsolt. Köszönöm az ötleteket! (bocs a duplapost-ért, de még nem igazodtam ki ezen a fórumon teljesen) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Azt néztem, hogy a felújító kit-ben csak kefe van, rugó meg pár műanyag. Először megcsinálom amit WFefe tanácsolt. Köszönöm az ötleteket! Vannak műhelyek, ahol felújítják. Nem olcsó mondjuk, de utána pár évig nem lesz vele bajod. Csapágyakat is cserélnek például. Amikor én mentem érdeklődni, akkor mondták, hogy apró darabokra szedik, kitakarítják, ellenőrzik a forgórészt, csapágyakat kicserélik, kap új bronzkeféket, meg ügye agyon zsírozzák és még számos más dolgot csinálnak vele. Olyan lesz, mintha most hoztad volna a boltból frissen. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Vannak műhelyek, ahol felújítják. Nem olcsó mondjuk, de utána pár évig nem lesz vele bajod. Csapágyakat is cserélnek például. Amikor én mentem érdeklődni, akkor mondták, hogy apró darabokra szedik, kitakarítják, ellenőrzik a forgórészt, csapágyakat kicserélik, kap új bronzkeféket, meg ügye agyon zsírozzák és még számos más dolgot csinálnak vele. Olyan lesz, mintha most hoztad volna a boltból frissen. ;) Jah, nekem is ezt mondták... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Azt néztem, hogy a felújító kit-ben csak kefe van, rugó meg pár műanyag. Először megcsinálom amit WFefe tanácsolt. Köszönöm az ötleteket! (bocs a duplapost-ért, de még nem igazodtam ki ezen a fórumon teljesen) Merrefelé lax egyébként? Fehérváron tudok céget, ami ezzel foglalkozik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Merrefelé lax egyébként? Fehérváron tudok céget, ami ezzel foglalkozik. Ha az Indycar-ra gondolsz, akkor ott voltam én is nem régen. Elég korrektnek tűntek. ;) Te ajánlottad, ha jól emlékszem. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Azt néztem, hogy a felújító kit-ben csak kefe van, rugó meg pár műanyag. Először megcsinálom amit WFefe tanácsolt. Köszönöm az ötleteket! (bocs a duplapost-ért, de még nem igazodtam ki ezen a fórumon teljesen) Egyébként gyorsjavításként megpróbálhatsz kiskalapáccsal egyet-kettőt ütni az önindítóra, nekem is ilyen gondom volt és ettől átmenetileg megjavult. Aztán végül szétszedtem, kipucoltam összeraktam, azóta jó. Felújítani nekem nem kellett. Egy próbát megér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Ha az Indycar-ra gondolsz, akkor ott voltam én is nem régen. Elég korrektnek tűntek. ;) Te ajánlottad, ha jól emlékszem. ;) Igen, rájuk gondoltam ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Merrefelé lax egyébként? Fehérváron tudok céget, ami ezzel foglalkozik. Fehérváron, de tuti, hogy kontakthiba lesz, mert a kábelen 12V-ot mértem, viszont a sarun már nem volt feszültség... Holnap megpucolom a sarut és kiderül. Ha nem lesz jó, szétkapom az egészet és megpucolom én. Jó ez a fórum, segítőkészek vagytok! Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 ha bontóban veszel egyet, azzal se lesz gondod egy darabig, és azalatt ráérsz megjavítani a mostanit, de nem nagy ördöngősség szétszedni, meg összerakni, és ha a kefék vannak elkopva, akkor kicseréled és lesz egy tartalékba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 ha bontóban veszel egyet, azzal se lesz gondod egy darabig, és azalatt ráérsz megjavítani a mostanit, de nem nagy ördöngősség szétszedni, meg összerakni, és ha a kefék vannak elkopva, akkor kicseréled és lesz egy tartalékba. Jaja, meg vaterán is van 5-6 ezer forintért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Jaja, meg vaterán is van 5-6 ezer forintért. bontóbaazért jobb, mert láthatod működni, mg garit is szoktak adni rá, hogyha nemjó, akkor adnak másikat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 bontóbaazért jobb, mert láthatod működni, mg garit is szoktak adni rá, hogyha nemjó, akkor adnak másikat. ha jó emlékszem, én 8e-ér kínálták bontóban! Nekem is meg kéne csinálni, de majd később. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 ha jó emlékszem, én 8e-ér kínálták bontóban! Nekem is meg kéne csinálni, de majd később. 2 sör és ennyi? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Azt hiszem mindenki örülne, ha csak ennyi baja lenne a 17-éves kocsijának, mint nekem ;) Csak a sarut kellett megcsiszolnom és így el is indult. Köszi WFefe. Nekem is a test volt eloxidálódva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Azt hiszem mindenki örülne, ha csak ennyi baja lenne a 17-éves kocsijának, mint nekem ;) Csak a sarut kellett megcsiszolnom és így el is indult. Köszi WFefe. Nekem is a test volt eloxidálódva. Nekem is sz.rakodott az önindítóm. Olyan volt, mintha majdnem csontra merült akksival indítottam volna. Persze pont előtte állítottam le a benzinkúton. ;) Azóta nem okozott problémát, de majd ha lesz fölös pénzem, akkor megy a generátor és az önindító felújításra. ;) Nem a pozitív saru volt eloxidálódva? Járt már valaki úgy közülünk, hogy az önindítónál nem volt test és a műszeregységen szeretett volna testhez jutni és persze végigégett a vezeték. Az autómnak annyi problémája van jelenleg, hogy a fűtéskonzol nem világít. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Nem a pozitív saru volt eloxidálódva? Ja, de igen. (elektronikai ismereteimből azt hittem a + a test ;) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
WFefe Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Azt hiszem mindenki örülne, ha csak ennyi baja lenne a 17-éves kocsijának, mint nekem ;) Csak a sarut kellett megcsiszolnom és így el is indult. Köszi WFefe. Nekem is a test volt eloxidálódva. Örülök, hogy segíthettem! Végre én is tudtam másnak segíteni, mert eddig én is csak kaptam innen a segítséget, viszonozni nem volt még lehetőségem ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 lehet valamit tenni azellen hogy a központi kijelzőm, (átlagsebesség, átlagfgyasztás, pillanatnyifogyasztás stb stb ) ne legyen kontakthibás? pár pihel hiányzik a betűkből... A kijelző lehet vajh a rossz vagy csak valami csatlakozási gebasz és érdemes-e szétszedni? ;) előre is thx ;) Szerk.: közben eszembejutott mégvalami. Kiírja állandóan hogy Bremsbelag, ez ugye kopott fékbetét, ezt gondolom azé írja mer nincs fékbetétkopásjelz csak a csatija van ott a keréknél, de nincs benne semmi, ha ezt egy kábellel "rövidrezárom" a jelenség megszűnik? ;) Szerk2.: A külső hőmérsékletet sem mutatja, a hőmérőfej megvan, az akksi előtt megy le, megtaláltam, de semmi sérülés nem látszik rajta, mégsem ír 1db hőfokot sem. Ennek mi lehet a nyűge és hogy orvosolható? Asszem egyenlőre ennyi. Tenksz még1x :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 lehet valamit tenni azellen hogy a központi kijelzőm, (átlagsebesség, átlagfgyasztás, pillanatnyifogyasztás stb stb ) ne legyen kontakthibás? pár pihel hiányzik a betűkből... A kijelző lehet vajh a rossz vagy csak valami csatlakozási gebasz és érdemes-e szétszedni? ;) előre is thx ;) Szerk.: közben eszembejutott mégvalami. Kiírja állandóan hogy Bremsbelag, ez ugye kopott fékbetét, ezt gondolom azé írja mer nincs fékbetétkopásjelz csak a csatija van ott a keréknél, de nincs benne semmi, ha ezt egy kábellel "rövidrezárom" a jelenség megszűnik? ;) Szerk2.: A külső hőmérsékletet sem mutatja, a hőmérőfej megvan, az akksi előtt megy le, megtaláltam, de semmi sérülés nem látszik rajta, mégsem ír 1db hőfokot sem. Ennek mi lehet a nyűge és hogy orvosolható? Asszem egyenlőre ennyi. Tenksz még1x :P A kijelzőt nem mindig könnyű megjavítani, ha már szedtél szét ilyesmit megnézheted, lehet csak a fólia vált le a panelról, ilyenkor ha valami alátéttel megnyomatva rakod össze, még jó lehet. Egyébként leginkább csere. A fékkopásjelzőre megoldás lehet a rövidzár (legalábbis amíg a legközelebbi betétcserénél visszajelzős betétet veszel). A külső hőérzékelő mehetett tönkre, vagy csak a csatlakozása kontakthibás. Egy cartárssal összefutva könnyen ellenőrizhető egy keresztcserével a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 A külső hőérzékelő mehetett tönkre, vagy csak a csatlakozása kontakthibás. Egy cartárssal összefutva könnyen ellenőrizhető egy keresztcserével a dolog. Nekem is carakodott egész télen, a --.- tól 70 fokig minden volt rajta. Aztán felhúztam a motortérbe az akksi mellé, hogy majd valakivel cserélek próbálni, azóta meg jó. Csak ha megállok akkor ad hamis értéket, mert a motor melegíti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 Nekem is carakodott egész télen, a --.- tól 70 fokig minden volt rajta. Aztán felhúztam a motortérbe az akksi mellé, hogy majd valakivel cserélek próbálni, azóta meg jó. Csak ha megállok akkor ad hamis értéket, mert a motor melegíti. nekem is carakodott (míg volt kijelzőm), akkor volt olyan, hogy nyáron -64 fokot mutatott. Vezeték hiba volt, kicseréltem és jó volt. Csak ha megálltam akkor ment feljebb, de miután elindultam, rendesen mutatta a hőfokot. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április16, 2009 Megoszt Elküldve Április16, 2009 lehet valamit tenni azellen hogy a központi kijelzőm, (átlagsebesség, átlagfgyasztás, pillanatnyifogyasztás stb stb ) ne legyen kontakthibás? pár pihel hiányzik a betűkből... A kijelző lehet vajh a rossz vagy csak valami csatlakozási gebasz és érdemes-e szétszedni? ;) előre is thx ;) Szerk.: közben eszembejutott mégvalami. Kiírja állandóan hogy Bremsbelag, ez ugye kopott fékbetét, ezt gondolom azé írja mer nincs fékbetétkopásjelz csak a csatija van ott a keréknél, de nincs benne semmi, ha ezt egy kábellel "rövidrezárom" a jelenség megszűnik? :P Szerk2.: A külső hőmérsékletet sem mutatja, a hőmérőfej megvan, az akksi előtt megy le, megtaláltam, de semmi sérülés nem látszik rajta, mégsem ír 1db hőfokot sem. Ennek mi lehet a nyűge és hogy orvosolható? Asszem egyenlőre ennyi. Tenksz még1x -_- A kijelző fólia hőkötése elengedett ahogy előttem szóló is monnya. Vagy a kitámasztós változat jöhet szóba, vagy elküldöd nekem és visszamelegítem ;) :D Nem biztos hogy jó lesz, de a támasztás hatásosabb ha előtte "megvasalják" Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Április17, 2009 Megoszt Elküldve Április17, 2009 Még egy kérdésem lenne. Eddig egy fordulatszámmérő nélküli műszer volt benn, akkor csak 10-et csalt, most beraktam egy fordulatszámmérőset és 20km/h-t csal felfelé. És szerintem a fordulatszámmérő is csal egy kicsit, mert 1300-1500-as fordulatot mutat alapjáraton. Kérdésem az lenne, hogy ez egy egyszerű ellenállat cserével orvosolható? Ha igen, akkor melyik ellenállásokat és mekkorákra kell cserélni, ha nem, akkor mit cseréljek? ;) És közben ez is érdekelne, csak nem jönnek be a képek: katt (takarp, ha lennél olyan kedves feldobnád képekkel együtt?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts