Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ha tudod a választ azt kell megnyomni, mint egy vetélkedős műsorban ;) Szerintem az tényleg a mocitér megvilágitásához való kapcsoló. Állitólag némelyikben benne van gyárilag is..szemben állva az autóval a mocitető bal oldalán a merevitésében van a lámpa helye, ha jól sejtem. ;)

szerk.:na. mire lepötyögtem már rám is cáfoltak ;) És minek a riasztónak a mocitérbe kapcsoló?

mert ha felfeszítik a mocitetődet kilopjáka motort is :P

amúgy meg ott ki lehet iktatni a riasztókat.

a kapcsolót fel lehet használni a világításhoz.

aza lényeg,hogy ez megszakítja az áramkört, ha le van csukva a mocitető.

de a fixen szerelt világítás nemigazán lesz jó, mindig el fogod takarni vmivel -_-

Elküldve
mert ha felfeszítik a mocitetődet kilopjáka motort is ;)

amúgy meg ott ki lehet iktatni a riasztókat.

a kapcsolót fel lehet használni a világításhoz.

aza lényeg,hogy ez megszakítja az áramkört, ha le van csukva a mocitető.

de a fixen szerelt világítás nemigazán lesz jó, mindig el fogod takarni vmivel ;)

Ja oda lehet rakni lámpát az akkú/kiegyenlítő fölötti ferde merevítőbe, az én csomitér világításom pont passzol bele. De én inkább szerkesztettem egy ilyet. Tudom, hogy sufnituning, viszont faxán bevilágítt mindent a motortérben.

Elküldve
Ja oda lehet rakni lámpát az akkú/kiegyenlítő fölötti ferde merevítőbe, az én csomitér világításom pont passzol bele. De én inkább szerkesztettem egy ilyet. Tudom, hogy sufnituning, viszont faxán bevilágítt mindent a motortérben.

elemlámpa vége? ;)

Elküldve
Ja oda lehet rakni lámpát az akkú/kiegyenlítő fölötti ferde merevítőbe, az én csomitér világításom pont passzol bele. De én inkább szerkesztettem egy ilyet. Tudom, hogy sufnituning, viszont faxán bevilágítt mindent a motortérben.

elemlámpa vége? ;)

Na igen.....Zotya a sufnyitunying nagymestere. ;) ;)

Elküldve

hello c20xe motorom van és mért lehet az hogy elindítom megy egy db ig és megáll de pöcre indul utána is és elakarol vele indulni sebességbe teszem adok neki egyk is gáz 2000 körüli fordulaton és fuldoklik nem akar menni mindig megáll ha picit járatom alaphelyzetbe ugy hogy nyomom a gázt áttmelegszik és semmi gondom sincs vele szinte alapjáraton megindul mitől lehet ez? az elektronika aztirja hogy Bütykös tengely 93 pozícionáló szenzor – feszültség túl alacsony 13 Lambda szonda – nincs feszültségváltozás

Elküldve
hello c20xe motorom van és mért lehet az hogy elindítom megy egy db ig és megáll de pöcre indul utána is és elakarol vele indulni sebességbe teszem adok neki egyk is gáz 2000 körüli fordulaton és fuldoklik nem akar menni mindig megáll ha picit járatom alaphelyzetbe ugy hogy nyomom a gázt áttmelegszik és semmi gondom sincs vele szinte alapjáraton megindul mitől lehet ez? az elektronika aztirja hogy Bütykös tengely 93 pozícionáló szenzor – feszültség túl alacsony 13 Lambda szonda – nincs feszültségváltozás

A vezérműtengely-jeladód halódik vagy csak kontakthibás a csatija. A lambda sztem csak emiatt dobott hibaüzenetet. Először meg kéne nézni a vezérműtengely-jeladót, ill. a csatiját, esetleg szerezni kölcsönbe egyet próbára, aztán ha azzal már nincs gond, lehet, hogy a lambda se fog hibát dobni.

Elküldve
A vezérműtengely-jeladód halódik vagy csak kontakthibás a csatija. A lambda sztem csak emiatt dobott hibaüzenetet. Először meg kéne nézni a vezérműtengely-jeladót, ill. a csatiját, esetleg szerezni kölcsönbe egyet próbára, aztán ha azzal már nincs gond, lehet, hogy a lambda se fog hibát dobni.

kiszereltem kimértem rendesen 55 ohmos ellenállása volt mint amennyit irnak az újra kontakt hibát nemtaláltam rajta konkrétan a csatlakozónál

Elküldve
A vezérműtengely-jeladód halódik vagy csak kontakthibás a csatija. A lambda sztem csak emiatt dobott hibaüzenetet. Először meg kéne nézni a vezérműtengely-jeladót, ill. a csatiját, esetleg szerezni kölcsönbe egyet próbára, aztán ha azzal már nincs gond, lehet, hogy a lambda se fog hibát dobni.

az a baj nemtudom oda mennie kell 12 voltnak mert 3 vezetékes http://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/00026/00026517.unk ez a fajta

Elküldve
nemek egyiken sincs ott 12 v

Van egy 6lábú relé (a kapcsrajzon K68 a jele) ami a 12V-ot adja ennek a jeladónak is, meg a lambdának is, ha ez nem jó, akkor dobhat hibát mind a két alkatrész.

Elküldve
nemek egyiken sincs ott 12 v azt nem tudom honnan kéne ennek 12 v ot kapnia motor vezérlőböl nemtaláltam hozzá semmi kapcsolási rajzot vagy ojasmit
Elküldve
Van egy 6lábú relé (a kapcsrajzon K68 a jele) ami a 12V-ot adja ennek a jeladónak is, meg a lambdának is, ha ez nem jó, akkor dobhat hibát mind a két alkatrész.

a lambdaszondánál van 12 v kimértem honnan lehet hozzá kapcs rajzot szedni?

Elküldve

Sziasztok!

Tegnap egy érdekes dolog történt.

Laza 80-as tempónál egyszer csak azt vettem észre, hogy a vízhőok a szokásos 92 helyett 100-on áll, és megy felfele.

Ez nem lenne fura, ha mondjuk a hengerfejtömítés ment volna el, vagy más problémák léptek volna fel.

Ezzel párhuzamosan a vízhőokjelző közvetlen szomszédságában levő üzemanyagszint-jelző is felugrott vagy 15-20 litert. mivel majdnem tele volt, a burkolat egy eleme fogta meg, hogy körbe ne csavarodjon.

Na erre varjatok gombot.

Kis idő mulva visszább mentek a mutatók. ujraindítottam, és akkor már minden rendben volt.

van valami közös ellenállása, vagy átalakítója a két kijelzőnek?

Valami tipp?

Ezektől függetlenül melegebb időben nehezen indul az autó.

Aksi OK! Indítómotor egyből forog, de mégsem kapja el.

Utána második, vagy 3. próbálkozásra beindul. aárhogy is próbálom iszonyatos benziszaggal indul.Gyertyák szintén OK!

A benzinszivattyú kb 50.000km-et ment idáig és bosch.

A motor tetején lévő levegő cső csatlakozásnál(pillangószelep) meglehetősen olajos, amiről nem tudom, hogy hogyan kerül oda olaj.

Ezekre is szeretnék tippeket kapni.

elektromos a probléma vagy más természetű?

Elküldve
Sziasztok!

Tegnap egy érdekes dolog történt.

Laza 80-as tempónál egyszer csak azt vettem észre, hogy a vízhőok a szokásos 92 helyett 100-on áll, és megy felfele.

Ez nem lenne fura, ha mondjuk a hengerfejtömítés ment volna el, vagy más problémák léptek volna fel.

Ezzel párhuzamosan a vízhőokjelző közvetlen szomszédságában levő üzemanyagszint-jelző is felugrott vagy 15-20 litert. mivel majdnem tele volt, a burkolat egy eleme fogta meg, hogy körbe ne csavarodjon.

Na erre varjatok gombot.

Kis idő mulva visszább mentek a mutatók. ujraindítottam, és akkor már minden rendben volt.

van valami közös ellenállása, vagy átalakítója a két kijelzőnek?

Valami tipp?

Ezektől függetlenül melegebb időben nehezen indul az autó.

Aksi OK! Indítómotor egyből forog, de mégsem kapja el.

Utána második, vagy 3. próbálkozásra beindul. aárhogy is próbálom iszonyatos benziszaggal indul.Gyertyák szintén OK!

A benzinszivattyú kb 50.000km-et ment idáig és bosch.

A motor tetején lévő levegő cső csatlakozásnál(pillangószelep) meglehetősen olajos, amiről nem tudom, hogy hogyan kerül oda olaj.

Ezekre is szeretnék tippeket kapni.

elektromos a probléma vagy más természetű?

A műszeregység hátulján van egy 3 lábú biszbasz torx csavarral felfogatva ez felel a feszültség szabályozásáért és egy ben az elektromos működésű műszerekért. Lehet ez halódik.

Elküldve
A műszeregység hátulján van egy 3 lábú biszbasz torx csavarral felfogatva ez felel a feszültség szabályozásáért és egy ben az elektromos működésű műszerekért. Lehet ez halódik.

= Feszültség Stabilizátor. Nagyobb feszből csinál alacsonyabb, de stabil feszt. Jelen esetben a 13,5-14V-ból kerek 12V-ot. ;)

Elküldve
= Feszültség Stabilizátor. Nagyobb feszből csinál alacsonyabb, de stabil feszt. Jelen esetben a 13,5-14V-ból kerek 12V-ot. ;)

Sztem 10-et. ;)

Elküldve
Nem, csak úgy rémlik ;)

de akkor az csak az óraegységek fesz ét stabilizálja, az izzókhoz semmi köze, gondolom külön áramkör.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.