Peti85 Elküldve Április10, 2009 Megoszt Elküldve Április10, 2009 Na valahogy kinyomozom hogy mi az ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április10, 2009 Megoszt Elküldve Április10, 2009 Ha tudod a választ azt kell megnyomni, mint egy vetélkedős műsorban ;) Szerintem az tényleg a mocitér megvilágitásához való kapcsoló. Állitólag némelyikben benne van gyárilag is..szemben állva az autóval a mocitető bal oldalán a merevitésében van a lámpa helye, ha jól sejtem. ;) szerk.:na. mire lepötyögtem már rám is cáfoltak ;) És minek a riasztónak a mocitérbe kapcsoló? mert ha felfeszítik a mocitetődet kilopjáka motort is :P amúgy meg ott ki lehet iktatni a riasztókat. a kapcsolót fel lehet használni a világításhoz. aza lényeg,hogy ez megszakítja az áramkört, ha le van csukva a mocitető. de a fixen szerelt világítás nemigazán lesz jó, mindig el fogod takarni vmivel -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 mert ha felfeszítik a mocitetődet kilopjáka motort is ;) amúgy meg ott ki lehet iktatni a riasztókat. a kapcsolót fel lehet használni a világításhoz. aza lényeg,hogy ez megszakítja az áramkört, ha le van csukva a mocitető. de a fixen szerelt világítás nemigazán lesz jó, mindig el fogod takarni vmivel ;) Ja oda lehet rakni lámpát az akkú/kiegyenlítő fölötti ferde merevítőbe, az én csomitér világításom pont passzol bele. De én inkább szerkesztettem egy ilyet. Tudom, hogy sufnituning, viszont faxán bevilágítt mindent a motortérben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Ja oda lehet rakni lámpát az akkú/kiegyenlítő fölötti ferde merevítőbe, az én csomitér világításom pont passzol bele. De én inkább szerkesztettem egy ilyet. Tudom, hogy sufnituning, viszont faxán bevilágítt mindent a motortérben. elemlámpa vége? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Ja oda lehet rakni lámpát az akkú/kiegyenlítő fölötti ferde merevítőbe, az én csomitér világításom pont passzol bele. De én inkább szerkesztettem egy ilyet. Tudom, hogy sufnituning, viszont faxán bevilágítt mindent a motortérben. elemlámpa vége? ;) Na igen.....Zotya a sufnyitunying nagymestere. ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dyrasen Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 hello c20xe motorom van és mért lehet az hogy elindítom megy egy db ig és megáll de pöcre indul utána is és elakarol vele indulni sebességbe teszem adok neki egyk is gáz 2000 körüli fordulaton és fuldoklik nem akar menni mindig megáll ha picit járatom alaphelyzetbe ugy hogy nyomom a gázt áttmelegszik és semmi gondom sincs vele szinte alapjáraton megindul mitől lehet ez? az elektronika aztirja hogy Bütykös tengely 93 pozícionáló szenzor – feszültség túl alacsony 13 Lambda szonda – nincs feszültségváltozás Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 hello c20xe motorom van és mért lehet az hogy elindítom megy egy db ig és megáll de pöcre indul utána is és elakarol vele indulni sebességbe teszem adok neki egyk is gáz 2000 körüli fordulaton és fuldoklik nem akar menni mindig megáll ha picit járatom alaphelyzetbe ugy hogy nyomom a gázt áttmelegszik és semmi gondom sincs vele szinte alapjáraton megindul mitől lehet ez? az elektronika aztirja hogy Bütykös tengely 93 pozícionáló szenzor – feszültség túl alacsony 13 Lambda szonda – nincs feszültségváltozás A vezérműtengely-jeladód halódik vagy csak kontakthibás a csatija. A lambda sztem csak emiatt dobott hibaüzenetet. Először meg kéne nézni a vezérműtengely-jeladót, ill. a csatiját, esetleg szerezni kölcsönbe egyet próbára, aztán ha azzal már nincs gond, lehet, hogy a lambda se fog hibát dobni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dyrasen Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 A vezérműtengely-jeladód halódik vagy csak kontakthibás a csatija. A lambda sztem csak emiatt dobott hibaüzenetet. Először meg kéne nézni a vezérműtengely-jeladót, ill. a csatiját, esetleg szerezni kölcsönbe egyet próbára, aztán ha azzal már nincs gond, lehet, hogy a lambda se fog hibát dobni. kiszereltem kimértem rendesen 55 ohmos ellenállása volt mint amennyit irnak az újra kontakt hibát nemtaláltam rajta konkrétan a csatlakozónál Link to comment Megosztás: More sharing options...
dyrasen Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 A vezérműtengely-jeladód halódik vagy csak kontakthibás a csatija. A lambda sztem csak emiatt dobott hibaüzenetet. Először meg kéne nézni a vezérműtengely-jeladót, ill. a csatiját, esetleg szerezni kölcsönbe egyet próbára, aztán ha azzal már nincs gond, lehet, hogy a lambda se fog hibát dobni. az a baj nemtudom oda mennie kell 12 voltnak mert 3 vezetékes http://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/00026/00026517.unk ez a fajta Link to comment Megosztás: More sharing options...
dyrasen Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 http://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/00266/00266321.unk Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 az a baj nemtudom oda mennie kell 12 voltnak mert 3 vezetékes http://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/00026/00026517.unk ez a fajta Az egyik szélső láb a test, a másikon 12V-nek kellene lennie (gyújtáson), a középső a jelvezeték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dyrasen Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Az egyik szélső láb a test, a másikon 12V-nek kellene lennie (gyújtáson), a középső a jelvezeték. nemek egyiken sincs ott 12 v Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 nemek egyiken sincs ott 12 v Van egy 6lábú relé (a kapcsrajzon K68 a jele) ami a 12V-ot adja ennek a jeladónak is, meg a lambdának is, ha ez nem jó, akkor dobhat hibát mind a két alkatrész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dyrasen Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 nemek egyiken sincs ott 12 v azt nem tudom honnan kéne ennek 12 v ot kapnia motor vezérlőböl nemtaláltam hozzá semmi kapcsolási rajzot vagy ojasmit Link to comment Megosztás: More sharing options...
dyrasen Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Van egy 6lábú relé (a kapcsrajzon K68 a jele) ami a 12V-ot adja ennek a jeladónak is, meg a lambdának is, ha ez nem jó, akkor dobhat hibát mind a két alkatrész. a lambdaszondánál van 12 v kimértem honnan lehet hozzá kapcs rajzot szedni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Minoalovag Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Sziasztok! Tegnap egy érdekes dolog történt. Laza 80-as tempónál egyszer csak azt vettem észre, hogy a vízhőok a szokásos 92 helyett 100-on áll, és megy felfele. Ez nem lenne fura, ha mondjuk a hengerfejtömítés ment volna el, vagy más problémák léptek volna fel. Ezzel párhuzamosan a vízhőokjelző közvetlen szomszédságában levő üzemanyagszint-jelző is felugrott vagy 15-20 litert. mivel majdnem tele volt, a burkolat egy eleme fogta meg, hogy körbe ne csavarodjon. Na erre varjatok gombot. Kis idő mulva visszább mentek a mutatók. ujraindítottam, és akkor már minden rendben volt. van valami közös ellenállása, vagy átalakítója a két kijelzőnek? Valami tipp? Ezektől függetlenül melegebb időben nehezen indul az autó. Aksi OK! Indítómotor egyből forog, de mégsem kapja el. Utána második, vagy 3. próbálkozásra beindul. aárhogy is próbálom iszonyatos benziszaggal indul.Gyertyák szintén OK! A benzinszivattyú kb 50.000km-et ment idáig és bosch. A motor tetején lévő levegő cső csatlakozásnál(pillangószelep) meglehetősen olajos, amiről nem tudom, hogy hogyan kerül oda olaj. Ezekre is szeretnék tippeket kapni. elektromos a probléma vagy más természetű? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Sziasztok! Tegnap egy érdekes dolog történt. Laza 80-as tempónál egyszer csak azt vettem észre, hogy a vízhőok a szokásos 92 helyett 100-on áll, és megy felfele. Ez nem lenne fura, ha mondjuk a hengerfejtömítés ment volna el, vagy más problémák léptek volna fel. Ezzel párhuzamosan a vízhőokjelző közvetlen szomszédságában levő üzemanyagszint-jelző is felugrott vagy 15-20 litert. mivel majdnem tele volt, a burkolat egy eleme fogta meg, hogy körbe ne csavarodjon. Na erre varjatok gombot. Kis idő mulva visszább mentek a mutatók. ujraindítottam, és akkor már minden rendben volt. van valami közös ellenállása, vagy átalakítója a két kijelzőnek? Valami tipp? Ezektől függetlenül melegebb időben nehezen indul az autó. Aksi OK! Indítómotor egyből forog, de mégsem kapja el. Utána második, vagy 3. próbálkozásra beindul. aárhogy is próbálom iszonyatos benziszaggal indul.Gyertyák szintén OK! A benzinszivattyú kb 50.000km-et ment idáig és bosch. A motor tetején lévő levegő cső csatlakozásnál(pillangószelep) meglehetősen olajos, amiről nem tudom, hogy hogyan kerül oda olaj. Ezekre is szeretnék tippeket kapni. elektromos a probléma vagy más természetű? A műszeregység hátulján van egy 3 lábú biszbasz torx csavarral felfogatva ez felel a feszültség szabályozásáért és egy ben az elektromos működésű műszerekért. Lehet ez halódik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 A műszeregység hátulján van egy 3 lábú biszbasz torx csavarral felfogatva ez felel a feszültség szabályozásáért és egy ben az elektromos működésű műszerekért. Lehet ez halódik. = Feszültség Stabilizátor. Nagyobb feszből csinál alacsonyabb, de stabil feszt. Jelen esetben a 13,5-14V-ból kerek 12V-ot. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 = Feszültség Stabilizátor. Nagyobb feszből csinál alacsonyabb, de stabil feszt. Jelen esetben a 13,5-14V-ból kerek 12V-ot. ;) Sztem 10-et. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Sztem 10-et. ;) Megmérted? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Megmérted? ;) Nem, csak úgy rémlik ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Nem, csak úgy rémlik ;) de akkor az csak az óraegységek fesz ét stabilizálja, az izzókhoz semmi köze, gondolom külön áramkör. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 de akkor az csak az óraegységek fesz ét stabilizálja, az izzókhoz semmi köze, gondolom külön áramkör. Jaja ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 de akkor az csak az óraegységek fesz ét stabilizálja, az izzókhoz semmi köze, gondolom külön áramkör. Igen, az izzók az egy külön téma. Nem egy drága dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 = Feszültség Stabilizátor. Nagyobb feszből csinál alacsonyabb, de stabil feszt. Jelen esetben a 13,5-14V-ból kerek 12V-ot. ;) 10-et ;) Ez tuti ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts