Novy Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 szerintem is hülyeség a kapcsoló te srácc hőgomba azért kapcsol akkor amikor, mert azt ugy tervezték. ha szerinted már későn kapcsol vegyél egyet, és tedd be, de a kapcsoló olyan kombájnos beütésed lehet ;) én nem bíznám a kapcsolóra a kocsit, elfelejted stb, aztán kész a süti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 már próbáltam egy 30A-es relét és bírja. Tavaly húsvétkor beleszaladtam egy 5km-es kocsisorba és majdnem 100-ig ment a hőfok, utána a hegyikocsikázás közben is felszökött a vizhőfok. Nem bízok a hőgombába, így kapcsolhatóra is meg akarom csinálni. :lol: Nekem az Astraban volt ilyen kapcsoló, szerintem is hasznos ;) Ha akarod, bekapcsolod, ha nem akarod, nem, a gomba automatizmusa ugyanúgy megmarad. A temetőnél csinálta meg a 2 srác okosban, került valami 1000ft-ba szereléssel, kapcsolóval, szopással :lol: Ennyit nekem megért :) Arra emlékszem, hogy úgy csinálták meg, hogy kis áram ment a vezetéken, meg relé, meg hidralika... meg mittoméjn... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 szerintem is hülyeség a kapcsoló te srácc hőgomba azért kapcsol akkor amikor, mert azt ugy tervezték. ha szerinted már későn kapcsol vegyél egyet, és tedd be, de a kapcsoló olyan kombájnos beütésed lehet ;) én nem bíznám a kapcsolóra a kocsit, elfelejted stb, aztán kész a süti. nem akarom a hőgombát kiiktatni, csak ha nagyon kell, én is be tudjam kapcsolni a ventit :lol: Hegymászás közben jól jöhet, mert a vihőfok ment felfelé, de még nem nagyon akart kapcsolni a gomba :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Nem bonyolult bekötni aki látott már relét közelről,de...na mindegy. Aki szeret feleslegesen szívni... ;) Másrészt mindennki parázik,hogy úristen 100fokot mutat a hőfokmérő.Na és?Nyomás alatt lévő rendszer,nem téma ha picit több mint 100. Udi vígan rohangált 110fokkal,amikor rossz volt a termosztátja,semmi gondja azóta se. Nekem a corsában 95fokos egy fokoztú gomba van. Kapcsoló valahova az utastérbe(de szép lesz,mint valami régi 120-as skoda :lol: ),testet szakít meg,ez megy a relé behuzó tekercsére,másikat biztin keresztül lekötöd 12V-ra. A relé egyik NO kapcsolt ágát pedig bekötöd a venti hőgombára menő vezetékeire.Nem nagy kunszt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Nem bonyolult bekötni aki látott már relét közelről,de...na mindegy. Aki szeret feleslegesen szívni... ;) Kapcsoló valahova az utastérbe(de szép lesz,mint valami régi 120-as skoda :lol: ),testet szakít meg,ez megy a relé behuzó tekercsére,másikat biztin keresztül lekötöd 12V-ra. A relé kapcsolt ágát pedig bekötöd a venti hőgombára menő vezetékeire.Nem nagy kunszt. tudom :) A kivitelezés nem téma :lol: Majd ha nagyon unatkozok, megcsinálom :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Kapcsoló valahova az utastérbe(de szép lesz,mint valami régi 120-as skoda :lol: ),testet szakít meg,ez megy a relé behuzó tekercsére,másikat biztin keresztül lekötöd 12V-ra. A relé egyik NO kapcsolt ágát pedig bekötöd a venti hőgombára menő vezetékeire.Nem nagy kunszt. Nekem az ;) Egyszer elektro-mérésen amikor nem tudtam összerakni valami idióta mérési mintavételezési kapcsolást ( enyhén aznapos voltam :lol: ), a tanár mondta, hogy a kéket oda, a pirosat ide!! Megkérdeztem tőle: "Nem fog megrázni?" :lol: Látnotok kellett volna a fejét, kb 60hgmm-t emelkedett másodpercenként a vérnyomása :) Nem értek az elektronikához, na :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 már próbáltam egy 30A-es relét és bírja. Tavaly húsvétkor beleszaladtam egy 5km-es kocsisorba és majdnem 100-ig ment a hőfok, utána a hegyikocsikázás közben is felszökött a vizhőfok. Nem bízok a hőgombába, így kapcsolhatóra is meg akarom csinálni. :lol: Szerintem is hasznos. Lehet menőzni vele, hogy például üzemel a klíma. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Szerintem is hasznos. Lehet menőzni vele, hogy például üzemel a klíma. ;) ez aztán haszon :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Szerintem is hasznos. Lehet menőzni vele, hogy például üzemel a klíma. ;) Persze, meg ha hölgyike beül és megakad a szeme a kéken világító repülőgépműszerfal-kapcsolón a műszerfal közepén. "Hűűű eez mi eez?" -"Turbó vazze, eztet haagasd" és már zúg is a repülő :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 De. de én manuálisra is meg akarom csinálni :P Szia Laleekirály! Semmi közöm hozzá, de az bizti, hogy nem egy esztétikus dolog a belteret nézve és, bár én bengás vagyok meg nem is futózok, de én még olyan hegyet kishazánkban nem láttam amikor 100-ra felment volna a vízem mutatója. Horvátba is anno a 60 lóval mentem 4személy és púpos csomagtartó, de egyszer sem kellett megálnom a víz miatt a hegyekbe, pedig volt olyan a hol inkább 2. ben volt a sebességváltó, de ennél több nem történt. Amugy meg annó meg is vittatuk ezt a melegedés dolgot itt, és mindenki a komolyak közül azt mondta, hogy ez így jó, mert ezt még mérnökök tervezték és nem reklámmenedzserek! Szóval szerintem egy hüttőmosás, de nem vegyszerrel, fankó tiszta hüttővíz és egy jó gomba ez a lényege ennek a dolognak! De ha rám hallgatsz azt teszel amit akarsz! ;) ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Én is azon a véleményen vagyok, hogy ha kell bekapcsol az magától is, semmi értelme egyéni kapcsolót csinálni hozzá. Ha szar lenne így a rendszer akkor már kiderült volna. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Én is azon a véleményen vagyok, hogy ha kell bekapcsol az magától is, semmi értelme egyéni kapcsolót csinálni hozzá. Ha szar lenne így a rendszer akkor már kiderült volna. ;) Oké de ő most aggódik a hűtésért, és ha ettől megnyugszik, akkor miért ne tenne bele egy direkt kapcsolót. Nem muszáj elcsúfítani az utasteret be lehet szerelni a műszerfal alá is ahol senki nem látja. Végülis a ledezésnek sincs semmi gyakorlati haszna mégis mindenki csinálja. ;) Én is beszereltem a "titkos kapcsolót" az AC-áramkörében, csak úgy a magam megnyugtatására. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 ha akari beteszi ha akari nem, lényeg, hogy jólessen ;) nem is tudtam, hogy ez is test kapcsolású. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Oké de ő most aggódik a hűtésért, és ha ettől megnyugszik, akkor miért ne tenne bele egy direkt kapcsolót. Nem muszáj elcsúfítani az utasteret be lehet szerelni a műszerfal alá is ahol senki nem látja. Végülis a ledezésnek sincs semmi gyakorlati haszna mégis mindenki csinálja. -_- Én is beszereltem a "titkos kapcsolót" az AC-áramkörében, csak úgy a magam megnyugtatására. Há tegyen, övé a Gizi :P azt tesze bele amit akar, mi csak próbáltunk belekötözködni ;) Amúgy sztem tökéletesen semmi értelme, azon kívül hogy ki lehet szűrni vele hogy a hőgomba a car, vagy a venti ;) de ez nem egy gyakori probléma sztem :D esetleg még játszani jó :P A ledezésnek meg igenis van értelme. Amikor este a lámpánál begurulok egy kollega mellé, neki meg sárgállik a műszerfala, és olyan jó érzésem lesz hogy már megérte :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 a ventit egy darab deróttal is lehet ellenőrizni ;) lehuzod a gomba csatiját és összezárod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 a ventit egy darab deróttal is lehet ellenőrizni ;) lehuzod a gomba csatiját és összezárod. tom, én így csináltam ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Oké de ő most aggódik a hűtésért, és ha ettől megnyugszik, akkor miért ne tenne bele egy direkt kapcsolót. Nem muszáj elcsúfítani az utasteret be lehet szerelni a műszerfal alá is ahol senki nem látja. Végülis a ledezésnek sincs semmi gyakorlati haszna mégis mindenki csinálja. ;) Én is beszereltem a "titkos kapcsolót" az AC-áramkörében, csak úgy a magam megnyugtatására. Szerintem annyit még megtehet, hogy egy visszajelzőlámpát rak valahova, amint bekapcsolt a ventillátor. Én is tervezek ilyet. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 tom, én így csináltam ;) én is azért tudom ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Na jó! Nem rakok bele külön kapcsolót! (a venti frankón műkszik) :P Csak ma annyira unatkoztam, hogy nem tudom, mit csináljak -_- Holnap nekiesek a középkonzol ledezésnek :D Egyébként a hőfokmutató 90ig megy, mintha oda lenne tűzve. Végü is télen -10 fokba mostam ki. (de erről már régebben írtam). Ha kész vagyok a ledezéssel, teszek megint fel képeket. :D Ennyi fikát egy nap kapni ;) ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Na jó! Nem rakok bele külön kapcsolót! (a venti frankón műkszik) :P Csak ma annyira unatkoztam, hogy nem tudom, mit csináljak -_- Holnap nekiesek a középkonzol ledezésnek :D Egyébként a hőfokmutató 90ig megy, mintha oda lenne tűzve. Végü is télen -10 fokba mostam ki. (de erről már régebben írtam). Ha kész vagyok a ledezéssel, teszek megint fel képeket. :D Ennyi fikát egy nap kapni ;) ;) ;) csinálj vmi matrinyát, hogy ha nyúlegyházán járok, felismerjelek Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 csinálj vmi matrinyát, hogy ha nyúlegyházán járok, felismerjelek "Laleekirály vagyok, Novyy!" ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 "Laleekirály vagyok, Novyy!" ;) Lale on board ;) :P de minek visszajelző, ti nem halljátok? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 csinálj vmi matrinyát, hogy ha nyúlegyházán járok, felismerjelek Tegyen egy szép nagy kapcsolót a kocsi tetejére, erre jó lesz :P :D Amúgy ma ezen dolgoztam. Egy hely előtt apám bement, én meg kint dekkoltam a kocsiban. Első 10 perc,--bazze meddig tart... második 10 perc-- nézzük a leveleket Harmadik 10 perc, találtam az egyik borítékban egy hűtőmágnest ;) negyedik 10 perc, abból a carból és egy céges matricából alkottam saját hűtőmágnest, amiből a végére autó"matrica" lett. Legalábbis hazáig. Itt levettem és kitettem a hűtőre -_- ;) mondja valaki hogy az unalom nem veszélyes ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Lale on board ;) ;) de minek visszajelző, ti nem halljátok? ;) nekünk rendes zene van az autóban :P -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Lale on board ;) ;) de minek visszajelző, ti nem halljátok? ;) Első állásban nem hallani, csak ha odateszed a hűtőmaszkhoz a füled és fülelsz. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts