Novy Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Nem az a jogsértés hogy megadta a pontos linket, hanem hogy az a pdf létezik. ;) hát őőő igen de sokminden jogsértés. mp3 film, szinte minden amit le lehet a netről tölteni. úgy 80% sztem de ha nem találnak a fórumon konkrétan arra vonatkozó linket, akkor a fórum is kevésbé lesz jogsértő. daykiller is kijavíthaná az idézetét ezen okból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skj69 Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Helló.!Megcsináltam az átkötést a rádió betápnál,/pirosat és a feketét megcseréltem/ teljesen korrekt lett.Gyújtás nélkül is belehet kapcsolni,de ha leállítod az ótót akkor kikapcsol./ahogy Day. írta/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Helló.!Megcsináltam az átkötést a rádió betápnál,/pirosat és a feketét megcseréltem/ teljesen korrekt lett.Gyújtás nélkül is belehet kapcsolni,de ha leállítod az ótót akkor kikapcsol./ahogy Day. írta/ Igen mert a Tiédben még úgy van, hogy a gyújtás azonnal lekapcsolja a gyújtás tápfeszt és ha be akarod kapcsolni a rádiót, akkor a memória tápról él tovább. Kapcs.rajz alapján ezt követtem le. Talán még annyit lehet csinálni, hogy a kettő vezetéket hátul áthidalod és akkor nem kap kikapcsolási utasítást. A másik az lenne, hogy a kormányzárnál keresni valami záró érintkezőt, ami akkor lép működésbe, mikor kihúzod a kulcsot. Enyémben így van megoldva valószínűleg. De lehetséges, hogy ráncfelvarrás miatt változott ez is, ergo a tiédben nincs még ilyen lehetőség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Én állandó 12V-ra kötöttem, nem hinném h bármi baja lenne az okosságnak benne. A lehető legegyszerűbb úgy lenne, h az ajtónyitásra húzódna fel, mert akkor csak a nyomógombos kapcsolót kell rákötni ami az ajtókeretben van. Hmm... Egyik barátom is átkötötte állandóra, aztán nagynyomású mosóval lemosta az autóját. Mire körbeért az autón szépen lecsúszott a bal oldali ablaka, majd indiánnak képzelte magát és némi füsttel jelezte nemtetszését. Bár elvileg jól el van szigetelve az elektronika, de az ördög nem alszik.... A céges 206-osban láttam egy ötletet ami megtetszett. Gyújtás lekapcs után egy időzítő kb. 1 percig ott hagyja a tápfeszt az ablakoknak. Ezzel a megoldással lehetne kezdeni valamit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Igen mert a Tiédben még úgy van, hogy a gyújtás azonnal lekapcsolja a gyújtás tápfeszt és ha be akarod kapcsolni a rádiót, akkor a memória tápról él tovább. Kapcs.rajz alapján ezt követtem le. Talán még annyit lehet csinálni, hogy a kettő vezetéket hátul áthidalod és akkor nem kap kikapcsolási utasítást. A másik az lenne, hogy a kormányzárnál keresni valami záró érintkezőt, ami akkor lép működésbe, mikor kihúzod a kulcsot. Enyémben így van megoldva valószínűleg. De lehetséges, hogy ráncfelvarrás miatt változott ez is, ergo a tiédben nincs még ilyen lehetőség. Hát nem tudom, nálam a kormányzárnál nincs szabad érintkező, összesen 4 drót megy a gyujtáskapcsolóra, 2 a gyujtásé, 2 meg az indítómotoré. Plussz még van a "kiugró" funkció amikor kihuzom a kulcsot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Hát nem tudom, nálam a kormányzárnál nincs szabad érintkező, összesen 4 drót megy a gyujtáskapcsolóra, 2 a gyujtásé, 2 meg az indítómotoré. Plussz még van a "kiugró" funkció amikor kihuzom a kulcsot. egy ráncfelvarrot utániba erre kapcsolt csak ki a magnó és nem is gyári volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Hát nem tudom, nálam a kormányzárnál nincs szabad érintkező, összesen 4 drót megy a gyujtáskapcsolóra, 2 a gyujtásé, 2 meg az indítómotoré. Plussz még van a "kiugró" funkció amikor kihuzom a kulcsot. Ezért mondtam, hogy a ráncfelvarrottakban lehet már más az egész. Nálam tök egyértelmű, ha kiugrik a szürke bizbasz, akkor rádió off. Van mikor kiveszem a kulcsot, de bent marad a szürke akármi, megbuzergálom a kulccsal, kiugrik és lekapcsol a rádió. Annyira még nem kaptam szét, hogy meglássam mi a titok, de véleményem szerint, valami plusz záróérintkező van benne és annak egy nyitó érintkező párja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Ezért mondtam, hogy a ráncfelvarrottakban lehet már más az egész. Nálam tök egyértelmű, ha kiugrik a szürke bizbasz, akkor rádió off. Van mikor kiveszem a kulcsot, de bent marad a szürke akármi, megbuzergálom a kulccsal, kiugrik és lekapcsol a rádió. Annyira még nem kaptam szét, hogy meglássam mi a titok, de véleményem szerint, valami plusz záróérintkező van benne és annak egy nyitó érintkező párja. Én már szedtem szét , úgy van ahogy mondod, van benne egy "plussz" érintkező amit a tengelyirányú kimozdulása a betétnek szakítt meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jocipocok Elküldve Április3, 2009 Megoszt Elküldve Április3, 2009 Sziasztok! 98-as évjáratú astraban milyen csatlakozó kell autódiagnosztikához? OBD-2 ? Most akarok belefogni,nemsoká. Csak a csati tipusa kellene. Megszreztem egy opel TIS 2008 progot, ami elviekbe sokmindent tartalmaz, szeretném saját célra hasznosítani. Előre is köszi a segítséget. üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április3, 2009 Megoszt Elküldve Április3, 2009 Sziasztok! 98-as évjáratú astraban milyen csatlakozó kell autódiagnosztikához? OBD-2 ? Most akarok belefogni,nemsoká. Csak a csati tipusa kellene. Megszreztem egy opel TIS 2008 progot, ami elviekbe sokmindent tartalmaz, szeretném saját célra hasznosítani. Előre is köszi a segítséget. üdv! Hát nem tudom, mi a gémkapocs nevű diagnosztikai eszközt használjuk. ;) Katt ide. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április3, 2009 Megoszt Elküldve Április3, 2009 Hát nem tudom, mi a gémkapocs nevű diagnosztikai eszközt használjuk. ;) Katt ide. gondolom ő nem csak hibakódot akar kivillogtatni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Április3, 2009 Megoszt Elküldve Április3, 2009 még csütörtökön szétszedésre került az injektor, pillangószelep alapjárati motort tartalmazó dobozka- féktiszítóba áztatva. közben egy új gyújtáselosztó fedél felkerült, (a régin elég kopott volt a 4 elektróda!). Eredmény? nem tudom, az alapjáratom másmilyen lett. A váltó bemozog tőle.... majd pár száz kilóméter után meglátom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április3, 2009 Megoszt Elküldve Április3, 2009 még csütörtökön szétszedésre került az injektor, pillangószelep alapjárati motort tartalmazó dobozka- féktiszítóba áztatva. közben egy új gyújtáselosztó fedél felkerült, (a régin elég kopott volt a 4 elektróda!). Eredmény? nem tudom, az alapjáratom másmilyen lett. A váltó bemozog tőle.... majd pár száz kilóméter után meglátom. alacsonybb lett akkor. sztem. nekem ma pörgött olyat alapjáraton megint, hogy leállítottam inkább már. érdekes módon, ha elindítom, mindig ebbamarad eza hülye pörgése... alapjárati mocinak lesz már nyűgje sztem, mert ujrainduláskor másabb paraméterehez áll be, és egy darabig jól is működik, de ha tötyörögni kell vele, akkor elő is jön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 Nno, mint hallottam többeknek ha nyitva van a (caravan) csomiajtó zárja a centrál akkor is lezárja, na az enyimé nem. Itt egy fotó mikor a zárbetét nyitva van és a centrál bezárva: És itt ahol a zárbetét és a centrál is szintén zárva van: Szerintem maga a zárfejjel lehet valami gond. Vélemény? Másnak milyen van benne? Ha esetleg tudna fotóval szolgálni hálás lennék... ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Más. Én így tudtam behekkelni a pluszos méretű de 160 mm-es hangosokat: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 Nno, mint hallottam többeknek ha nyitva van a (caravan) csomiajtó zárja a centrál akkor is lezárja, na az enyimé nem. Itt egy fotó mikor a zárbetét nyitva van és a centrál bezárva: És itt ahol a zárbetét és a centrál is szintén zárva van: Szerintem maga a zárfejjel lehet valami gond. Vélemény? Másnak milyen van benne? Ha esetleg tudna fotóval szolgálni hálás lennék... ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Más. Én így tudtam behekkelni a pluszos méretű de 160 mm-es hangosokat: Nos, nekem nem ilyen, hanem van a kpzárnak egy Z alakú profilja, maga a zár hátulja meg tartalmaz egy kört, ami két helyen meg van szakítva. Tehát hiába tartom nyitva, akkor sem lehet a kulcs elforgatása nélkül kinyitni, csak úgy, ha elforgatom a kulcsot, így az a kör alakú valami is elfordul addig, míg ha benyomom, akkor az a kör a Z profilba belemegy. Remélem érthető. ;) Ha nagyon muszáj, akkor lemegyek és lefotózom. Nem lehet, hogy a tied utólagos KP? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 Megköszönném ;) annyit tudok róla, hogy a zárbetét lamellái rommá mentek az előző tulajnál és cserélve volt de a zárókacat az eredeti szériatartozék benne.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 akkor most full gyárinál is hiába zárom elől, akkor a csomi nem fog lezárni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 Megköszönném :lol: annyit tudok róla, hogy a zárbetét lamellái rommá mentek az előző tulajnál és cserélve volt de a zárókacat az eredeti szériatartozék benne.. Nna, úgyis le kellett mennem kipróbálni, hogy valóban üzemel-e a hátsó szélvédőfűtés, jelentem üzemel már és utána közbeejtettem egy hátsó kárpit levételt. Eredmények: Zár 1. Ez a "normál" állapot. Kinyitom az autót kpzárral, így nyitható a hátsó is. Bezárva nem tudom kinyitni. Zár 2. Kpzár bezárva (kézzel tettem helyére a kpzárat a kép kedvéért). A zárban a kulcs meg elfordítva és így nyitható zárt kp-l. Zár 3. Ez pedig a kulcssal is lezárt csomi ajtó. Különlegesség, hogy a tartalék kulccsal valamiért nem tudom nyitni a csomiteret, csakis az első ajtókba üzemel. Lehet csak túl új és nincs bekopva. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 Nna, úgyis le kellett mennem kipróbálni, hogy valóban üzemel-e a hátsó szélvédőfűtés, jelentem üzemel már és utána közbeejtettem egy hátsó kárpit levételt. Eredmények: Zár 1. Ez a "normál" állapot. Kinyitom az autót kpzárral, így nyitható a hátsó is. Bezárva nem tudom kinyitni. Zár 2. Kpzár bezárva (kézzel tettem helyére a kpzárat a kép kedvéért). A zárban a kulcs meg elfordítva és így nyitható zárt kp-l. Zár 3. Ez pedig a kulcssal is lezárt csomi ajtó. Különlegesség, hogy a tartalék kulccsal valamiért nem tudom nyitni a csomiteret, csakis az első ajtókba üzemel. Lehet csak túl új és nincs bekopva. ;) eza zármotor is előre hátra mozog igaz? mármint a tengelye Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 Zseniális ötletem támadt. Ilyen fénycsőt rakok be csomagtér világításnak: Kép 1. Kép 2. 12V egyen feszültség kell neki és egy inverter csinál váltó 1000V-ot, amivel üzemel. Pont találtam egy fénycsövet még, sajnos a többi összetörött. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 Zseniális ötletem támadt. Ilyen fénycsőt rakok be csomagtér világításnak: Kép 1. Kép 2. 12V egyen feszültség kell neki és egy inverter csinál váltó 1000V-ot, amivel üzemel. Pont találtam egy fénycsövet még, sajnos a többi összetörött. :lol: tehát neont ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 eza zármotor is előre hátra mozog igaz? mármint a tengelye Igen, kap egy impulzust attól mozdul előre vagy hátra, a polaritástól függően. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 tehát neont ;) A neon nem egyenlő a fénycsővel. De igazad van részben. A neonnak kell nagyfeszültség az üzemeléshez, a fénycső megvan 230V-tal is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 eza zármotor is előre hátra mozog igaz? mármint a tengelye Yep, kap pár vezetéket, oszt úgy záródik, ahogy parancsolja neki a cucmuc. Egyébként megszívattam most, kiakasztottam és nem tudott bezárulni, oszt visszanyitott. Legalább van ilyen funkció is. ;) Mindig hallok egy második zárást nagyon halkan, miután bezártam a Kp-t, akkor ezekszerint így zárja le véglegesen, ha úgy észleli, hogy mindegyik bezárt hiba nélkül. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április4, 2009 Megoszt Elküldve Április4, 2009 Nna, úgyis le kellett mennem kipróbálni, hogy valóban üzemel-e a hátsó szélvédőfűtés, jelentem üzemel már és utána közbeejtettem egy hátsó kárpit levételt. Eredmények: Zár 1. Ez a "normál" állapot. Kinyitom az autót kpzárral, így nyitható a hátsó is. Bezárva nem tudom kinyitni. Zár 2. Kpzár bezárva (kézzel tettem helyére a kpzárat a kép kedvéért). A zárban a kulcs meg elfordítva és így nyitható zárt kp-l. Zár 3. Ez pedig a kulcssal is lezárt csomi ajtó. Dettó. Enyém is ugyanilyen, pedig utángyári a közpöttyi zár. (viszont zár is ;) ) Nekem "második" zárás nincs, de ha valamelyik ajtó nyitva volt, vagy nem tudta bezárni akkor visszanyit. (meg lázad is, de az már a riasztóm :lol: :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts