Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok

A 2000-es x16szr astrába van a kulcsba immobiliser?Szeretném bicskakulcsra cserélni a gyári kulcsokat és tudni kéne hogy át kell-e tetetni a chipet vagy sem.

Köszi

ha van benne chip, az a kis feketeség, akkor van immo is

Elküldve
ha van benne chip, az a kis feketeség, akkor van immo is

Hát mint laikus azt látom hogy van egy nagy gomb amit ha megnyomok egy kis led világit rajta,szétszedni nem igazán lehet mert nincs csavar rajta mint a riasztón,és félek ha szétfeszitem,nem tudom összerakni újra ;)

Elküldve
Hát mint laikus azt látom hogy van egy nagy gomb amit ha megnyomok egy kis led világit rajta,szétszedni nem igazán lehet mert nincs csavar rajta mint a riasztón,és félek ha szétfeszitem,nem tudom összerakni újra ;)

Pattintós, ha nem ragasztotta meg valaki előtted, akkor viszonylag könnyen szétjön és ugyanilyen könnyen össze is rakható. :lol:

Elküldve
Sziasztok

A 2000-es x16szr astrába van a kulcsba immobiliser?Szeretném bicskakulcsra cserélni a gyári kulcsokat és tudni kéne hogy át kell-e tetetni a chipet vagy sem.

Köszi

Ha gömbölyded a kulcs, akkor immós. Ha szögletes, akkor nem.

Elküldve

Tegnap kivettem a műszerfalból a fejegységet, majd visszaraktam. Utána vettem észre, hogy az alatta lévő fűtés hőfokszabályzó és a fűtésventillátor fokozatkapcsolójának világítása nem működik. Gondolom valamit széthúzhattam. A fejegység nyílása felől próbálkozzak vagy bontsam le az elejét?

Elküldve
Tegnap kivettem a műszerfalból a fejegységet, majd visszaraktam. Utána vettem észre, hogy az alatta lévő fűtés hőfokszabályzó és a fűtésventillátor fokozatkapcsolójának világítása nem működik. Gondolom valamit széthúzhattam. A fejegység nyílása felől próbálkozzak vagy bontsam le az elejét?

hát szerintem nézz be fentről előbb, ha nem nagyon gázos a fej ki be szerelése.

vannak ott kábelek, lehet meg is van az a kábel, ami a feszt odavezeti.

de most az egész világítása elment, vagy csak részleges?

mert ott egy szálon kapja az egész a feszültséget.

Elküldve
de most az egész világítása elment, vagy csak részleges?

mert ott egy szálon kapja az egész a feszültséget.

Nem csak a konzol bal oldala. A hőfok tekerentyű és a venti fordulatszám tekerentyű bal oldala. Tehát olyan mintha kiégett volna egy izzó, de elég kicsi lenne az egybeesés a szereléssel.

Elküldve
Nem csak a konzol bal oldala. A hőfok tekerentyű és a venti fordulatszám tekerentyű bal oldala. Tehát olyan mintha kiégett volna egy izzó, de elég kicsi lenne az egybeesés a szereléssel.

Nem tudom lehetséges-e egyáltalán, de talán csak kimozdultak az izzók valami végett.. Mindenesetre meg kéne nézni az izzókat és akkor pedig a panelnek le kell jönnie. Nem is olyan rég irtunk róla 1-2 lappal ezelőtt az Általános műszaki topic-ban, ha esetleg még nem csináltad és nem tudnád hogyan kell.

Elküldve

én kiszedtem a tidet, még világított, kicsavartam az izzót aztán vissza és nem világított, kiment

mind a kettő pedig külön világított még az ami benne volt.

Elküldve

C14 NZ ben menyire szabad kopottnak lennie a gyújtáselosztóban lévő 4 db szenzornak/érintkezőnek?

Mit és hogyan nézzek a rotoron? Mert azt ugyanis csak álló helyzetben látom, meg rajta azt a vájatot- semmi feltűnő.

Egyáltalán mennyit bír az egész, mikor kell kivágni a szemétre? (Ugyanis a rángatás még megvan- főleg hideg alapjáraton, de néha melegen is.)

A röhely az hogy a műanyag szigetelőgyűrűn az egyik fog eléggé törött - de elég stablian ül.

Elküldve
C14 NZ ben menyire szabad kopottnak lennie a gyújtáselosztóban lévő 4 db szenzornak/érintkezőnek?

Mit és hogyan nézzek a rotoron? Mert azt ugyanis csak álló helyzetben látom, meg rajta azt a vájatot- semmi feltűnő.

Egyáltalán mennyit bír az egész, mikor kell kivágni a szemétre? (Ugyanis a rángatás még megvan- főleg hideg alapjáraton, de néha melegen is.)

A röhely az hogy a műanyag szigetelőgyűrűn az egyik fog eléggé törött - de elég stablian ül.

kopni nem szokott, mivel nem ér össze

beégés oxidáció, ezek szoktak jelentkezni.

törés repedés.

Elküldve
C14 NZ ben menyire szabad kopottnak lennie a gyújtáselosztóban lévő 4 db szenzornak/érintkezőnek?

Mit és hogyan nézzek a rotoron? Mert azt ugyanis csak álló helyzetben látom, meg rajta azt a vájatot- semmi feltűnő.

Egyáltalán mennyit bír az egész, mikor kell kivágni a szemétre? (Ugyanis a rángatás még megvan- főleg hideg alapjáraton, de néha melegen is.)

A röhely az hogy a műanyag szigetelőgyűrűn az egyik fog eléggé törött - de elég stablian ül.

Cseréld ki a fedelet, és a rotort is. ;)

Elküldve
Persze hogy fogy mert kopik, ugyanígy az elosztóban. ;)

oké, akkor fogy, de mennyi időközönként okoz ez problémát?

150-200 ezer km en az elosztóban?

vagy az is 30ezrenként? mint a gyertyánál?

Elküldve
oké, akkor fogy, de mennyi időközönként okoz ez problémát?

150-200 ezer km en az elosztóban?

vagy az is 30ezrenként? mint a gyertyánál?

Szerintem sokmindentől függ. Szemrevételezéssel eldönthető.

Elküldve
Szerintem sokmindentől függ. Szemrevételezéssel eldönthető.

ritkán kell cserélni az tuti

és az oxidáció szokott illetve a beégése hamarabb jelentkezni.

de akkor a kopást is felírjuk ;)

Elküldve

Sziasztok!

Egy érdekes probléma lépett fel nálam.

Jobbra indexeléskor időnként, úgy minden 3.-4. alkalommal a kontroll lámpa világít, kattogás nincs, de a lámpák sem villognak.

Ja és ha alászedem, akkor minden rendben jön, és pittyog a relé, viloog a kontroll lámpa, és az izzók is.

Csak jobbra csinálja, a bal OK!

A kapcsoló szemrevételezve OK.

Elakadásjelző is rendben.

Ezeket én is szétszedtem, és a szerelő is megerősített ezen hitemben.

Ötletek?

Elküldve
Sziasztok!

Egy érdekes probléma lépett fel nálam.

Jobbra indexeléskor időnként, úgy minden 3.-4. alkalommal a kontroll lámpa világít, kattogás nincs, de a lámpák sem villognak.

Ja és ha alászedem, akkor minden rendben jön, és pittyog a relé, viloog a kontroll lámpa, és az izzók is.

Csak jobbra csinálja, a bal OK!

A kapcsoló szemrevételezve OK.

Elakadásjelző is rendben.

Ezeket én is szétszedtem, és a szerelő is megerősített ezen hitemben.

Ötletek?

Mérd meg lécci az akkufeszültséget álló és járó motornál is.

Elküldve
Sziasztok!

Egy érdekes probléma lépett fel nálam.

Jobbra indexeléskor időnként, úgy minden 3.-4. alkalommal a kontroll lámpa világít, kattogás nincs, de a lámpák sem villognak.

Ja és ha alászedem, akkor minden rendben jön, és pittyog a relé, viloog a kontroll lámpa, és az izzók is.

Csak jobbra csinálja, a bal OK!

A kapcsoló szemrevételezve OK.

Elakadásjelző is rendben.

Ezeket én is szétszedtem, és a szerelő is megerősített ezen hitemben.

Ötletek?

Nincs valaki a közelben akivel egy próbára kapcsolót cserélnél?

Elküldve

Facelift előtti astrákban, miképp lehet megoldani, hogy gyújtás levétele után is megmaradjon a villany a rádióban? Elég a memória és gyújtás tápvezetéket felcserélnem? Nem akarom olyanra, mint az enyémben, hogy csak a kulcs kivétele után kapcsol le az autórádió, bár az még jobb lenne, ha esetleg bekapcsolva maradna a rádió és leszívná az akksit.

Elküldve
Sziasztok!

Egy érdekes probléma lépett fel nálam.

Jobbra indexeléskor időnként, úgy minden 3.-4. alkalommal a kontroll lámpa világít, kattogás nincs, de a lámpák sem villognak.

Ja és ha alászedem, akkor minden rendben jön, és pittyog a relé, viloog a kontroll lámpa, és az izzók is.

Csak jobbra csinálja, a bal OK!

A kapcsoló szemrevételezve OK.

Elakadásjelző is rendben.

Ezeket én is szétszedtem, és a szerelő is megerősített ezen hitemben.

Ötletek?

Nem lehet, hogy a kormánynál van valami gáz? Annál a résznél, ami visszakapcsolja az indexkart nyugalmi állapotba, amikor egyenesbe tekered vissza a kormányt.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.