Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

nem mert te megkérdezted a 2000es évjáratú autóról h központis v hengerenkéntis...

de mivel 2000be classic volt csak ezért egyértelmű h milyen motor van benne...ha meg nem tudod nem kell butaságokat kérdezni/válaszolni

És épp a kifutó model(Classic) nem kapott klimát!? Na, ezt nem is gondoltam volna! Épp hogy abba kellett volna rakniuk minél több extrát, nem? Mostanában az a szokás, tudtommal, hogy a kifutó modeleket felnyomják ilyen-olyan extrákkal az alaphoz képest és ugyanazon az áron vagy még olcsóbban adják csak hogy el tudják adni.. ;)

Link to comment
Megosztás:

És épp a kifutó model(Classic) nem kapott klimát!? Na, ezt nem is gondoltam volna! Épp hogy abba kellett volna rakniuk minél több extrát, nem? Mostanában az a szokás, tudtommal, hogy a kifutó modeleket felnyomják ilyen-olyan extrákkal az alaphoz képest és ugyanazon az áron vagy még olcsóbban adják csak hogy el tudják adni.. ;)

Classicok már csak korlátozott extrákkal volt kapható. Gondolom nem kezdték el újra gyártani pl a klímarendszerét egy olyan kifutó modellnek, amit csak azért raktak össze, hogy fogyjon a raktárkészlet.

Link to comment
Megosztás:

És épp a kifutó model(Classic) nem kapott klimát!? Na, ezt nem is gondoltam volna! Épp hogy abba kellett volna rakniuk minél több extrát, nem? Mostanában az a szokás, tudtommal, hogy a kifutó modeleket felnyomják ilyen-olyan extrákkal az alaphoz képest és ugyanazon az áron vagy még olcsóbban adják csak hogy el tudják adni.. ;)

classicnál örülj h a csavar menetét nem spórolták ki :lol: viccen kívül...az enyémmel elgurultunk pécsre megnézni egy szép classicot, és mikor visszaült haver, jött az a megkönnyebbülés: áhhhhh :lol: (nem befingott és egyéb hasonló...)

Link to comment
Megosztás:

nem mert te megkérdezted a 2000es évjáratú autóról h központis v hengerenkéntis...

de mivel 2000be classic volt csak ezért egyértelmű h milyen motor van benne...ha meg nem tudod nem kell butaságokat kérdezni/válaszolni

akkor olvass vissza

elsőre megkérdeztem, de aztán írtam egy ilyet is:

ja hogy calssicbol SE se volt .

erre írtam, hogy ugyan azt írtam ;)

Link to comment
Megosztás:

classicnál örülj h a csavar menetét nem spórolták ki ;) viccen kívül...az enyémmel elgurultunk pécsre megnézni egy szép classicot, és mikor visszaült haver, jött az a megkönnyebbülés: áhhhhh :lol: (nem befingott és egyéb hasonló...)

Azok már Lengyelek voltak, vagy már csak a G-t épitették ott(is)?

Link to comment
Megosztás:

És épp a kifutó model(Classic) nem kapott klimát!? Na, ezt nem is gondoltam volna! Épp hogy abba kellett volna rakniuk minél több extrát, nem? Mostanában az a szokás, tudtommal, hogy a kifutó modeleket felnyomják ilyen-olyan extrákkal az alaphoz képest és ugyanazon az áron vagy még olcsóbban adják csak hogy el tudják adni.. ;)

akkor még más világ volt

am jah eléggé fapados más tekintetben is... sajna, de van mód "tuningolni" mert nekünk még ez is az sajna.

Link to comment
Megosztás:

Bocs a motor kódot nem írtam, x16szr 75lovas vadállat ;)

Központi zár van benne,úgyhogy az nem kell,csak az el. ablakok lennének jók,megszoktam hogy előző autómba minden elektromos volt így a kézi tekerés most szokatlan.

Azért nem vettem alapból klímásat,mert a családon belül lett az autó véve,a piaci ár feléért,így nem volt lehetőség rá.

Link to comment
Megosztás:

Magyar? Nem csak motorokat gyártot(tat)ok?

" a politikai rendszerváltozások utáni időszakban több sok ipari társaság mellett a General Motors is úgy döntött hogy A friss piaci helyzetet kihasználva gyáregységet hoz létre Kelet-Európában. Egyebek mellett Magyarországot is becélozta, és 1990-ben szerződést írt alá a Rába céggel egy vegyesvállalat megalapításáról-153millió márkás alaptőkével, és 65%-os GM/Opel részesedéssel. A cégbíróság '91 januárjában bejegyezte a General Motors Hungary Járműjavító Kft-t, és Autóforgalmazó Kft-t. 1992. március 13-án készült el az első (II. v.h. utáni) magyar összeszerelésű autó, ami egy Opel astra lett. 94-ben a cég felvette az Opel Hungary nevet. A GM 95-re megvásárolta az összes részesedést, és egyedüli tulajdonossá vált. Elkezdődött a sedan-ok összeserelése, és felavatták a hengerfej részleget is. '98-ban leesett a szalagról az utolsó magyar összeszerelésű astra. Vectrákkal folytatódott a gyártás, de csak '99 őszéig. Az összeserelő üzem helyén a GM-hez tartozó sebességváltó gyárat építettek, ami 2000-ben nyílt meg. Azóta csak motort, és sebességváltókat gyártanak Szentgotthárdon a GM konszern ótóihoz. "

Teccikérteni ? :lol: ;)

Link to comment
Megosztás:

" a politikai rendszerváltozások utáni időszakban több sok ipari társaság mellett a General Motors is úgy döntött hogy A friss piaci helyzetet kihasználva gyáregységet hoz létre Kelet-Európában. Egyebek mellett Magyarországot is becélozta, és 1990-ben szerződést írt alá a Rába céggel egy vegyesvállalat megalapításáról-153millió márkás alaptőkével, és 65%-os GM/Opel részesedéssel. A cégbíróság '91 januárjában bejegyezte a General Motors Hungary Járműjavító Kft-t, és Autóforgalmazó Kft-t. 1992. március 13-án készült el az első (II. v.h. utáni) magyar összeszerelésű autó, ami egy Opel astra lett. 94-ben a cég felvette az Opel Hungary nevet. A GM 95-re megvásárolta az összes részesedést, és egyedüli tulajdonossá vált. Elkezdődött a sedan-ok összeserelése, és felavatták a hengerfej részleget is. '98-ban leesett a szalagról az utolsó magyar összeszerelésű astra. Vectrákkal folytatódott a gyártás, de csak '99 őszéig. Az összeserelő üzem helyén a GM-hez tartozó sebességváltó gyárat építettek, ami 2000-ben nyílt meg. Azóta csak motort, és sebességváltókat gyártanak Szentgotthárdon a GM konszern ótóihoz. "

Teccikérteni ? :lol: :lol:

Igen is, szóvivő úr! ;) Köszönöm a kimeritő, mindenre kiterjedő válaszát! Nem tudtam, kellett volna? :lol: :) :(

Link to comment
Megosztás:

Igen is, szóvivő úr! ;) Köszönöm a kimeritő, mindenre kiterjedő válaszát! Nem tudtam, kellett volna? :) :( B)

Ha a névnapodra nem követelsz egy Opel-könyvet addig amíg a veled vásárló ismerősök nagyrésze meg nem unja, és meg nem veszi, akkor nem. :lol: :lol: Én kiharcoltam :lol: :P

Link to comment
Megosztás:

ma álltam a kocsival 4 órát, egyhelyben, és közben ment a rádió, meg a két ülésfűtés, néha a venti, meg a hátsóablak főűtés.

eredmény: alig bírt beindulni, beindulás után nyígott a generátorszíj.

elmentem egy lejtőre, mondom megnézem hogyan indúl.

leállítom, indítózok, gyorsan tekerte, de ahogy beindult le is állt, villog a sárgalámpa. gyujtás le vissza indítózás, de nem indul be.

2esbe, lejtőn lefelé beindult, és szépen össze is szedte magát, de a generátor szíja nyígott alapjáraton.

mentem vele egy kört, mikor hazaértem, indult szépen, a generátorszija se nyígott. hibalámpa sincs.

az aksi merült le, és ezért indult nehezen ez oké.

mikor másodszorra indítottam, és beindulás után le is állt ez is a gyenge aksi miatt volt?

a generátor szíja azért nyígott, mert a lemerült aksi jobban terhelte az generátort?

nekem ez a gyanúm, mert mikor már mentem is vele, akkor ha bekapcsoltam a hátsó szélvédő fűtését, akkor is megnyikkant a szíj.

a szíjom fogok feszíteni valamennyit, mert szerintem laza, a hibakódokat meg kivillogtatom, illetve nézek aksi feszt, töltőfeszt, és szerintem rá is rakom a töltőt.

Link to comment
Megosztás:

ma álltam a kocsival 4 órát, egyhelyben, és közben ment a rádió, meg a két ülésfűtés, néha a venti, meg a hátsóablak főűtés.

eredmény: alig bírt beindulni, beindulás után nyígott a generátorszíj.

elmentem egy lejtőre, mondom megnézem hogyan indúl.

leállítom, indítózok, gyorsan tekerte, de ahogy beindult le is állt, villog a sárgalámpa. gyujtás le vissza indítózás, de nem indul be.

2esbe, lejtőn lefelé beindult, és szépen össze is szedte magát, de a generátor szíja nyígott alapjáraton.

mentem vele egy kört, mikor hazaértem, indult szépen, a generátorszija se nyígott. hibalámpa sincs.

az aksi merült le, és ezért indult nehezen ez oké.

mikor másodszorra indítottam, és beindulás után le is állt ez is a gyenge aksi miatt volt?

a generátor szíja azért nyígott, mert a lemerült aksi jobban terhelte az generátort?

nekem ez a gyanúm, mert mikor már mentem is vele, akkor ha bekapcsoltam a hátsó szélvédő fűtését, akkor is megnyikkant a szíj.

a szíjom fogok feszíteni valamennyit, mert szerintem laza, a hibakódokat meg kivillogtatom, illetve nézek aksi feszt, töltőfeszt, és szerintem rá is rakom a töltőt.

csak egy kérdésem van....miéééért???? :lol: ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.