brezsó Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 nem mert te megkérdezted a 2000es évjáratú autóról h központis v hengerenkéntis... de mivel 2000be classic volt csak ezért egyértelmű h milyen motor van benne...ha meg nem tudod nem kell butaságokat kérdezni/válaszolni És épp a kifutó model(Classic) nem kapott klimát!? Na, ezt nem is gondoltam volna! Épp hogy abba kellett volna rakniuk minél több extrát, nem? Mostanában az a szokás, tudtommal, hogy a kifutó modeleket felnyomják ilyen-olyan extrákkal az alaphoz képest és ugyanazon az áron vagy még olcsóbban adják csak hogy el tudják adni.. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 És épp a kifutó model(Classic) nem kapott klimát!? Na, ezt nem is gondoltam volna! Épp hogy abba kellett volna rakniuk minél több extrát, nem? Mostanában az a szokás, tudtommal, hogy a kifutó modeleket felnyomják ilyen-olyan extrákkal az alaphoz képest és ugyanazon az áron vagy még olcsóbban adják csak hogy el tudják adni.. ;) Classicok már csak korlátozott extrákkal volt kapható. Gondolom nem kezdték el újra gyártani pl a klímarendszerét egy olyan kifutó modellnek, amit csak azért raktak össze, hogy fogyjon a raktárkészlet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 És épp a kifutó model(Classic) nem kapott klimát!? Na, ezt nem is gondoltam volna! Épp hogy abba kellett volna rakniuk minél több extrát, nem? Mostanában az a szokás, tudtommal, hogy a kifutó modeleket felnyomják ilyen-olyan extrákkal az alaphoz képest és ugyanazon az áron vagy még olcsóbban adják csak hogy el tudják adni.. ;) classicnál örülj h a csavar menetét nem spórolták ki :lol: viccen kívül...az enyémmel elgurultunk pécsre megnézni egy szép classicot, és mikor visszaült haver, jött az a megkönnyebbülés: áhhhhh :lol: (nem befingott és egyéb hasonló...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 classicnál örülj h a csavar menetét nem spórolták ki ;) viccen kívül...az enyémmel elgurultunk pécsre megnézni egy szép classicot, és mikor visszaült haver, jött az a megkönnyebbülés: áhhhhh :lol: (nem befingott és egyéb hasonló...) Ismerős... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 nem mert te megkérdezted a 2000es évjáratú autóról h központis v hengerenkéntis... de mivel 2000be classic volt csak ezért egyértelmű h milyen motor van benne...ha meg nem tudod nem kell butaságokat kérdezni/válaszolni akkor olvass vissza elsőre megkérdeztem, de aztán írtam egy ilyet is: ja hogy calssicbol SE se volt . erre írtam, hogy ugyan azt írtam ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 classicnál örülj h a csavar menetét nem spórolták ki ;) viccen kívül...az enyémmel elgurultunk pécsre megnézni egy szép classicot, és mikor visszaült haver, jött az a megkönnyebbülés: áhhhhh :lol: (nem befingott és egyéb hasonló...) Azok már Lengyelek voltak, vagy már csak a G-t épitették ott(is)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 És épp a kifutó model(Classic) nem kapott klimát!? Na, ezt nem is gondoltam volna! Épp hogy abba kellett volna rakniuk minél több extrát, nem? Mostanában az a szokás, tudtommal, hogy a kifutó modeleket felnyomják ilyen-olyan extrákkal az alaphoz képest és ugyanazon az áron vagy még olcsóbban adják csak hogy el tudják adni.. ;) akkor még más világ volt am jah eléggé fapados más tekintetben is... sajna, de van mód "tuningolni" mert nekünk még ez is az sajna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Azok már Lengyelek voltak, vagy már csak a G-t épitették ott(is)? Lengyelek gyártották. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Azok már Lengyelek voltak, vagy már csak a G-t épitették ott(is)? az is készült lengyelben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Azok már Lengyelek voltak, vagy már csak a G-t épitették ott(is)? azok is lengyelek voltak ;) de sztem elkéne hagyni a topicot mivel ez itt off folyt az egyébbe :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kotama Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Bocs a motor kódot nem írtam, x16szr 75lovas vadállat ;) Központi zár van benne,úgyhogy az nem kell,csak az el. ablakok lennének jók,megszoktam hogy előző autómba minden elektromos volt így a kézi tekerés most szokatlan. Azért nem vettem alapból klímásat,mert a családon belül lett az autó véve,a piaci ár feléért,így nem volt lehetőség rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 az is készült lengyelben. Egyébként gergolabs autóján lepődtem meg. Magyar gyártású 98-as, Family felszereltségű, csak a klíma nincs benne és még nem classic. Az utolsó darabok egyike volt a szériából. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Egyébként gergolabs autóján lepődtem meg. Magyar gyártású 98-as, Family felszereltségű, csak a klíma nincs benne és még nem classic. Az utolsó darabok egyike volt a szériából. ;) Magyar? Nem csak motorokat gyártot(tat)ok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Magyar? Nem csak motorokat gyártot(tat)ok? Nem. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Magyar? Nem csak motorokat gyártot(tat)ok? " a politikai rendszerváltozások utáni időszakban több sok ipari társaság mellett a General Motors is úgy döntött hogy A friss piaci helyzetet kihasználva gyáregységet hoz létre Kelet-Európában. Egyebek mellett Magyarországot is becélozta, és 1990-ben szerződést írt alá a Rába céggel egy vegyesvállalat megalapításáról-153millió márkás alaptőkével, és 65%-os GM/Opel részesedéssel. A cégbíróság '91 januárjában bejegyezte a General Motors Hungary Járműjavító Kft-t, és Autóforgalmazó Kft-t. 1992. március 13-án készült el az első (II. v.h. utáni) magyar összeszerelésű autó, ami egy Opel astra lett. 94-ben a cég felvette az Opel Hungary nevet. A GM 95-re megvásárolta az összes részesedést, és egyedüli tulajdonossá vált. Elkezdődött a sedan-ok összeserelése, és felavatták a hengerfej részleget is. '98-ban leesett a szalagról az utolsó magyar összeszerelésű astra. Vectrákkal folytatódott a gyártás, de csak '99 őszéig. Az összeserelő üzem helyén a GM-hez tartozó sebességváltó gyárat építettek, ami 2000-ben nyílt meg. Azóta csak motort, és sebességváltókat gyártanak Szentgotthárdon a GM konszern ótóihoz. " Teccikérteni ? :lol: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 " a politikai rendszerváltozások utáni időszakban több sok ipari társaság mellett a General Motors is úgy döntött hogy A friss piaci helyzetet kihasználva gyáregységet hoz létre Kelet-Európában. Egyebek mellett Magyarországot is becélozta, és 1990-ben szerződést írt alá a Rába céggel egy vegyesvállalat megalapításáról-153millió márkás alaptőkével, és 65%-os GM/Opel részesedéssel. A cégbíróság '91 januárjában bejegyezte a General Motors Hungary Járműjavító Kft-t, és Autóforgalmazó Kft-t. 1992. március 13-án készült el az első (II. v.h. utáni) magyar összeszerelésű autó, ami egy Opel astra lett. 94-ben a cég felvette az Opel Hungary nevet. A GM 95-re megvásárolta az összes részesedést, és egyedüli tulajdonossá vált. Elkezdődött a sedan-ok összeserelése, és felavatták a hengerfej részleget is. '98-ban leesett a szalagról az utolsó magyar összeszerelésű astra. Vectrákkal folytatódott a gyártás, de csak '99 őszéig. Az összeserelő üzem helyén a GM-hez tartozó sebességváltó gyárat építettek, ami 2000-ben nyílt meg. Azóta csak motort, és sebességváltókat gyártanak Szentgotthárdon a GM konszern ótóihoz. " Teccikérteni ? :lol: :lol: Igen is, szóvivő úr! ;) Köszönöm a kimeritő, mindenre kiterjedő válaszát! Nem tudtam, kellett volna? :lol: :) :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Igen is, szóvivő úr! ;) Köszönöm a kimeritő, mindenre kiterjedő válaszát! Nem tudtam, kellett volna? :) :( B) Ha a névnapodra nem követelsz egy Opel-könyvet addig amíg a veled vásárló ismerősök nagyrésze meg nem unja, és meg nem veszi, akkor nem. :lol: :lol: Én kiharcoltam :lol: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március21, 2009 Megoszt Elküldve Március21, 2009 ma álltam a kocsival 4 órát, egyhelyben, és közben ment a rádió, meg a két ülésfűtés, néha a venti, meg a hátsóablak főűtés. eredmény: alig bírt beindulni, beindulás után nyígott a generátorszíj. elmentem egy lejtőre, mondom megnézem hogyan indúl. leállítom, indítózok, gyorsan tekerte, de ahogy beindult le is állt, villog a sárgalámpa. gyujtás le vissza indítózás, de nem indul be. 2esbe, lejtőn lefelé beindult, és szépen össze is szedte magát, de a generátor szíja nyígott alapjáraton. mentem vele egy kört, mikor hazaértem, indult szépen, a generátorszija se nyígott. hibalámpa sincs. az aksi merült le, és ezért indult nehezen ez oké. mikor másodszorra indítottam, és beindulás után le is állt ez is a gyenge aksi miatt volt? a generátor szíja azért nyígott, mert a lemerült aksi jobban terhelte az generátort? nekem ez a gyanúm, mert mikor már mentem is vele, akkor ha bekapcsoltam a hátsó szélvédő fűtését, akkor is megnyikkant a szíj. a szíjom fogok feszíteni valamennyit, mert szerintem laza, a hibakódokat meg kivillogtatom, illetve nézek aksi feszt, töltőfeszt, és szerintem rá is rakom a töltőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március21, 2009 Megoszt Elküldve Március21, 2009 ma álltam a kocsival 4 órát, egyhelyben, és közben ment a rádió, meg a két ülésfűtés, néha a venti, meg a hátsóablak főűtés. eredmény: alig bírt beindulni, beindulás után nyígott a generátorszíj. elmentem egy lejtőre, mondom megnézem hogyan indúl. leállítom, indítózok, gyorsan tekerte, de ahogy beindult le is állt, villog a sárgalámpa. gyujtás le vissza indítózás, de nem indul be. 2esbe, lejtőn lefelé beindult, és szépen össze is szedte magát, de a generátor szíja nyígott alapjáraton. mentem vele egy kört, mikor hazaértem, indult szépen, a generátorszija se nyígott. hibalámpa sincs. az aksi merült le, és ezért indult nehezen ez oké. mikor másodszorra indítottam, és beindulás után le is állt ez is a gyenge aksi miatt volt? a generátor szíja azért nyígott, mert a lemerült aksi jobban terhelte az generátort? nekem ez a gyanúm, mert mikor már mentem is vele, akkor ha bekapcsoltam a hátsó szélvédő fűtését, akkor is megnyikkant a szíj. a szíjom fogok feszíteni valamennyit, mert szerintem laza, a hibakódokat meg kivillogtatom, illetve nézek aksi feszt, töltőfeszt, és szerintem rá is rakom a töltőt. csak egy kérdésem van....miéééért???? :lol: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március21, 2009 Megoszt Elküldve Március21, 2009 csak egy kérdésem van....miéééért???? :lol: ;) mit miért? miértnézek aksi, töltő feszt? vagy miért nézek hibakódokat? vagy miért feszítek a szíjon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március21, 2009 Megoszt Elküldve Március21, 2009 mit miért? miértnézek aksi, töltő feszt? vagy miért nézek hibakódokat? vagy miért feszítek a szíjon? miért nyomatt 4órán át a fogyasztók nagy részét ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március21, 2009 Megoszt Elküldve Március21, 2009 miért nyomatt 4órán át a fogyasztók nagy részét ;) mert erre volt szükség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március21, 2009 Megoszt Elküldve Március21, 2009 mert erre volt szükség. jah, énkérekbocsit...máskor járatsd egy kicsit a motort ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március21, 2009 Megoszt Elküldve Március21, 2009 jah, énkérekbocsit...máskor járatsd egy kicsit a motort ;) fel se tünt, hogy ennyi idő eltelt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március21, 2009 Megoszt Elküldve Március21, 2009 fel se tünt, hogy ennyi idő eltelt. akkor nagyon ráérsz, vagy valami csodaszer hatása? ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts