Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
nem mert te megkérdezted a 2000es évjáratú autóról h központis v hengerenkéntis...

de mivel 2000be classic volt csak ezért egyértelmű h milyen motor van benne...ha meg nem tudod nem kell butaságokat kérdezni/válaszolni

És épp a kifutó model(Classic) nem kapott klimát!? Na, ezt nem is gondoltam volna! Épp hogy abba kellett volna rakniuk minél több extrát, nem? Mostanában az a szokás, tudtommal, hogy a kifutó modeleket felnyomják ilyen-olyan extrákkal az alaphoz képest és ugyanazon az áron vagy még olcsóbban adják csak hogy el tudják adni.. ;)

Elküldve
És épp a kifutó model(Classic) nem kapott klimát!? Na, ezt nem is gondoltam volna! Épp hogy abba kellett volna rakniuk minél több extrát, nem? Mostanában az a szokás, tudtommal, hogy a kifutó modeleket felnyomják ilyen-olyan extrákkal az alaphoz képest és ugyanazon az áron vagy még olcsóbban adják csak hogy el tudják adni.. ;)

Classicok már csak korlátozott extrákkal volt kapható. Gondolom nem kezdték el újra gyártani pl a klímarendszerét egy olyan kifutó modellnek, amit csak azért raktak össze, hogy fogyjon a raktárkészlet.

Elküldve
És épp a kifutó model(Classic) nem kapott klimát!? Na, ezt nem is gondoltam volna! Épp hogy abba kellett volna rakniuk minél több extrát, nem? Mostanában az a szokás, tudtommal, hogy a kifutó modeleket felnyomják ilyen-olyan extrákkal az alaphoz képest és ugyanazon az áron vagy még olcsóbban adják csak hogy el tudják adni.. ;)

classicnál örülj h a csavar menetét nem spórolták ki :lol: viccen kívül...az enyémmel elgurultunk pécsre megnézni egy szép classicot, és mikor visszaült haver, jött az a megkönnyebbülés: áhhhhh :lol: (nem befingott és egyéb hasonló...)

Elküldve
classicnál örülj h a csavar menetét nem spórolták ki ;) viccen kívül...az enyémmel elgurultunk pécsre megnézni egy szép classicot, és mikor visszaült haver, jött az a megkönnyebbülés: áhhhhh :lol: (nem befingott és egyéb hasonló...)

Ismerős... :lol:

Elküldve
nem mert te megkérdezted a 2000es évjáratú autóról h központis v hengerenkéntis...

de mivel 2000be classic volt csak ezért egyértelmű h milyen motor van benne...ha meg nem tudod nem kell butaságokat kérdezni/válaszolni

akkor olvass vissza

elsőre megkérdeztem, de aztán írtam egy ilyet is:

ja hogy calssicbol SE se volt .

erre írtam, hogy ugyan azt írtam ;)

Elküldve
classicnál örülj h a csavar menetét nem spórolták ki ;) viccen kívül...az enyémmel elgurultunk pécsre megnézni egy szép classicot, és mikor visszaült haver, jött az a megkönnyebbülés: áhhhhh :lol: (nem befingott és egyéb hasonló...)

Azok már Lengyelek voltak, vagy már csak a G-t épitették ott(is)?

Elküldve
És épp a kifutó model(Classic) nem kapott klimát!? Na, ezt nem is gondoltam volna! Épp hogy abba kellett volna rakniuk minél több extrát, nem? Mostanában az a szokás, tudtommal, hogy a kifutó modeleket felnyomják ilyen-olyan extrákkal az alaphoz képest és ugyanazon az áron vagy még olcsóbban adják csak hogy el tudják adni.. ;)

akkor még más világ volt

am jah eléggé fapados más tekintetben is... sajna, de van mód "tuningolni" mert nekünk még ez is az sajna.

Elküldve
Azok már Lengyelek voltak, vagy már csak a G-t épitették ott(is)?

azok is lengyelek voltak ;)

de sztem elkéne hagyni a topicot mivel ez itt off

folyt az egyébbe :lol:

Elküldve

Bocs a motor kódot nem írtam, x16szr 75lovas vadállat ;)

Központi zár van benne,úgyhogy az nem kell,csak az el. ablakok lennének jók,megszoktam hogy előző autómba minden elektromos volt így a kézi tekerés most szokatlan.

Azért nem vettem alapból klímásat,mert a családon belül lett az autó véve,a piaci ár feléért,így nem volt lehetőség rá.

Elküldve
az is készült lengyelben.

Egyébként gergolabs autóján lepődtem meg. Magyar gyártású 98-as, Family felszereltségű, csak a klíma nincs benne és még nem classic. Az utolsó darabok egyike volt a szériából. ;)

Elküldve
Egyébként gergolabs autóján lepődtem meg. Magyar gyártású 98-as, Family felszereltségű, csak a klíma nincs benne és még nem classic. Az utolsó darabok egyike volt a szériából. ;)

Magyar? Nem csak motorokat gyártot(tat)ok?

Elküldve
Magyar? Nem csak motorokat gyártot(tat)ok?

" a politikai rendszerváltozások utáni időszakban több sok ipari társaság mellett a General Motors is úgy döntött hogy A friss piaci helyzetet kihasználva gyáregységet hoz létre Kelet-Európában. Egyebek mellett Magyarországot is becélozta, és 1990-ben szerződést írt alá a Rába céggel egy vegyesvállalat megalapításáról-153millió márkás alaptőkével, és 65%-os GM/Opel részesedéssel. A cégbíróság '91 januárjában bejegyezte a General Motors Hungary Járműjavító Kft-t, és Autóforgalmazó Kft-t. 1992. március 13-án készült el az első (II. v.h. utáni) magyar összeszerelésű autó, ami egy Opel astra lett. 94-ben a cég felvette az Opel Hungary nevet. A GM 95-re megvásárolta az összes részesedést, és egyedüli tulajdonossá vált. Elkezdődött a sedan-ok összeserelése, és felavatták a hengerfej részleget is. '98-ban leesett a szalagról az utolsó magyar összeszerelésű astra. Vectrákkal folytatódott a gyártás, de csak '99 őszéig. Az összeserelő üzem helyén a GM-hez tartozó sebességváltó gyárat építettek, ami 2000-ben nyílt meg. Azóta csak motort, és sebességváltókat gyártanak Szentgotthárdon a GM konszern ótóihoz. "

Teccikérteni ? :lol: ;)

Elküldve
" a politikai rendszerváltozások utáni időszakban több sok ipari társaság mellett a General Motors is úgy döntött hogy A friss piaci helyzetet kihasználva gyáregységet hoz létre Kelet-Európában. Egyebek mellett Magyarországot is becélozta, és 1990-ben szerződést írt alá a Rába céggel egy vegyesvállalat megalapításáról-153millió márkás alaptőkével, és 65%-os GM/Opel részesedéssel. A cégbíróság '91 januárjában bejegyezte a General Motors Hungary Járműjavító Kft-t, és Autóforgalmazó Kft-t. 1992. március 13-án készült el az első (II. v.h. utáni) magyar összeszerelésű autó, ami egy Opel astra lett. 94-ben a cég felvette az Opel Hungary nevet. A GM 95-re megvásárolta az összes részesedést, és egyedüli tulajdonossá vált. Elkezdődött a sedan-ok összeserelése, és felavatták a hengerfej részleget is. '98-ban leesett a szalagról az utolsó magyar összeszerelésű astra. Vectrákkal folytatódott a gyártás, de csak '99 őszéig. Az összeserelő üzem helyén a GM-hez tartozó sebességváltó gyárat építettek, ami 2000-ben nyílt meg. Azóta csak motort, és sebességváltókat gyártanak Szentgotthárdon a GM konszern ótóihoz. "

Teccikérteni ? :lol: :lol:

Igen is, szóvivő úr! ;) Köszönöm a kimeritő, mindenre kiterjedő válaszát! Nem tudtam, kellett volna? :lol: :) :(

Elküldve
Igen is, szóvivő úr! ;) Köszönöm a kimeritő, mindenre kiterjedő válaszát! Nem tudtam, kellett volna? :) :( B)

Ha a névnapodra nem követelsz egy Opel-könyvet addig amíg a veled vásárló ismerősök nagyrésze meg nem unja, és meg nem veszi, akkor nem. :lol: :lol: Én kiharcoltam :lol: :P

Elküldve

ma álltam a kocsival 4 órát, egyhelyben, és közben ment a rádió, meg a két ülésfűtés, néha a venti, meg a hátsóablak főűtés.

eredmény: alig bírt beindulni, beindulás után nyígott a generátorszíj.

elmentem egy lejtőre, mondom megnézem hogyan indúl.

leállítom, indítózok, gyorsan tekerte, de ahogy beindult le is állt, villog a sárgalámpa. gyujtás le vissza indítózás, de nem indul be.

2esbe, lejtőn lefelé beindult, és szépen össze is szedte magát, de a generátor szíja nyígott alapjáraton.

mentem vele egy kört, mikor hazaértem, indult szépen, a generátorszija se nyígott. hibalámpa sincs.

az aksi merült le, és ezért indult nehezen ez oké.

mikor másodszorra indítottam, és beindulás után le is állt ez is a gyenge aksi miatt volt?

a generátor szíja azért nyígott, mert a lemerült aksi jobban terhelte az generátort?

nekem ez a gyanúm, mert mikor már mentem is vele, akkor ha bekapcsoltam a hátsó szélvédő fűtését, akkor is megnyikkant a szíj.

a szíjom fogok feszíteni valamennyit, mert szerintem laza, a hibakódokat meg kivillogtatom, illetve nézek aksi feszt, töltőfeszt, és szerintem rá is rakom a töltőt.

Elküldve
ma álltam a kocsival 4 órát, egyhelyben, és közben ment a rádió, meg a két ülésfűtés, néha a venti, meg a hátsóablak főűtés.

eredmény: alig bírt beindulni, beindulás után nyígott a generátorszíj.

elmentem egy lejtőre, mondom megnézem hogyan indúl.

leállítom, indítózok, gyorsan tekerte, de ahogy beindult le is állt, villog a sárgalámpa. gyujtás le vissza indítózás, de nem indul be.

2esbe, lejtőn lefelé beindult, és szépen össze is szedte magát, de a generátor szíja nyígott alapjáraton.

mentem vele egy kört, mikor hazaértem, indult szépen, a generátorszija se nyígott. hibalámpa sincs.

az aksi merült le, és ezért indult nehezen ez oké.

mikor másodszorra indítottam, és beindulás után le is állt ez is a gyenge aksi miatt volt?

a generátor szíja azért nyígott, mert a lemerült aksi jobban terhelte az generátort?

nekem ez a gyanúm, mert mikor már mentem is vele, akkor ha bekapcsoltam a hátsó szélvédő fűtését, akkor is megnyikkant a szíj.

a szíjom fogok feszíteni valamennyit, mert szerintem laza, a hibakódokat meg kivillogtatom, illetve nézek aksi feszt, töltőfeszt, és szerintem rá is rakom a töltőt.

csak egy kérdésem van....miéééért???? :lol: ;)

Elküldve
csak egy kérdésem van....miéééért???? :lol: ;)

mit miért?

miértnézek aksi, töltő feszt?

vagy miért nézek hibakódokat?

vagy miért feszítek a szíjon?

Elküldve
mit miért?

miértnézek aksi, töltő feszt?

vagy miért nézek hibakódokat?

vagy miért feszítek a szíjon?

miért nyomatt 4órán át a fogyasztók nagy részét ;)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.