brezsó Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 nem mert te megkérdezted a 2000es évjáratú autóról h központis v hengerenkéntis... de mivel 2000be classic volt csak ezért egyértelmű h milyen motor van benne...ha meg nem tudod nem kell butaságokat kérdezni/válaszolni És épp a kifutó model(Classic) nem kapott klimát!? Na, ezt nem is gondoltam volna! Épp hogy abba kellett volna rakniuk minél több extrát, nem? Mostanában az a szokás, tudtommal, hogy a kifutó modeleket felnyomják ilyen-olyan extrákkal az alaphoz képest és ugyanazon az áron vagy még olcsóbban adják csak hogy el tudják adni.. ;)
daykiller Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 És épp a kifutó model(Classic) nem kapott klimát!? Na, ezt nem is gondoltam volna! Épp hogy abba kellett volna rakniuk minél több extrát, nem? Mostanában az a szokás, tudtommal, hogy a kifutó modeleket felnyomják ilyen-olyan extrákkal az alaphoz képest és ugyanazon az áron vagy még olcsóbban adják csak hogy el tudják adni.. ;) Classicok már csak korlátozott extrákkal volt kapható. Gondolom nem kezdték el újra gyártani pl a klímarendszerét egy olyan kifutó modellnek, amit csak azért raktak össze, hogy fogyjon a raktárkészlet.
spzoli Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 És épp a kifutó model(Classic) nem kapott klimát!? Na, ezt nem is gondoltam volna! Épp hogy abba kellett volna rakniuk minél több extrát, nem? Mostanában az a szokás, tudtommal, hogy a kifutó modeleket felnyomják ilyen-olyan extrákkal az alaphoz képest és ugyanazon az áron vagy még olcsóbban adják csak hogy el tudják adni.. ;) classicnál örülj h a csavar menetét nem spórolták ki :lol: viccen kívül...az enyémmel elgurultunk pécsre megnézni egy szép classicot, és mikor visszaült haver, jött az a megkönnyebbülés: áhhhhh :lol: (nem befingott és egyéb hasonló...)
daykiller Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 classicnál örülj h a csavar menetét nem spórolták ki ;) viccen kívül...az enyémmel elgurultunk pécsre megnézni egy szép classicot, és mikor visszaült haver, jött az a megkönnyebbülés: áhhhhh :lol: (nem befingott és egyéb hasonló...) Ismerős... :lol:
Novy Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 nem mert te megkérdezted a 2000es évjáratú autóról h központis v hengerenkéntis... de mivel 2000be classic volt csak ezért egyértelmű h milyen motor van benne...ha meg nem tudod nem kell butaságokat kérdezni/válaszolni akkor olvass vissza elsőre megkérdeztem, de aztán írtam egy ilyet is: ja hogy calssicbol SE se volt . erre írtam, hogy ugyan azt írtam ;)
brezsó Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 classicnál örülj h a csavar menetét nem spórolták ki ;) viccen kívül...az enyémmel elgurultunk pécsre megnézni egy szép classicot, és mikor visszaült haver, jött az a megkönnyebbülés: áhhhhh :lol: (nem befingott és egyéb hasonló...) Azok már Lengyelek voltak, vagy már csak a G-t épitették ott(is)?
Novy Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 És épp a kifutó model(Classic) nem kapott klimát!? Na, ezt nem is gondoltam volna! Épp hogy abba kellett volna rakniuk minél több extrát, nem? Mostanában az a szokás, tudtommal, hogy a kifutó modeleket felnyomják ilyen-olyan extrákkal az alaphoz képest és ugyanazon az áron vagy még olcsóbban adják csak hogy el tudják adni.. ;) akkor még más világ volt am jah eléggé fapados más tekintetben is... sajna, de van mód "tuningolni" mert nekünk még ez is az sajna.
daykiller Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 Azok már Lengyelek voltak, vagy már csak a G-t épitették ott(is)? Lengyelek gyártották.
Novy Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 Azok már Lengyelek voltak, vagy már csak a G-t épitették ott(is)? az is készült lengyelben.
spzoli Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 Azok már Lengyelek voltak, vagy már csak a G-t épitették ott(is)? azok is lengyelek voltak ;) de sztem elkéne hagyni a topicot mivel ez itt off folyt az egyébbe :lol:
Kotama Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 Bocs a motor kódot nem írtam, x16szr 75lovas vadállat ;) Központi zár van benne,úgyhogy az nem kell,csak az el. ablakok lennének jók,megszoktam hogy előző autómba minden elektromos volt így a kézi tekerés most szokatlan. Azért nem vettem alapból klímásat,mert a családon belül lett az autó véve,a piaci ár feléért,így nem volt lehetőség rá.
daykiller Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 az is készült lengyelben. Egyébként gergolabs autóján lepődtem meg. Magyar gyártású 98-as, Family felszereltségű, csak a klíma nincs benne és még nem classic. Az utolsó darabok egyike volt a szériából. ;)
brezsó Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 Egyébként gergolabs autóján lepődtem meg. Magyar gyártású 98-as, Family felszereltségű, csak a klíma nincs benne és még nem classic. Az utolsó darabok egyike volt a szériából. ;) Magyar? Nem csak motorokat gyártot(tat)ok?
daykiller Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 Magyar? Nem csak motorokat gyártot(tat)ok? Nem. ;)
Dáwid Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 Magyar? Nem csak motorokat gyártot(tat)ok? " a politikai rendszerváltozások utáni időszakban több sok ipari társaság mellett a General Motors is úgy döntött hogy A friss piaci helyzetet kihasználva gyáregységet hoz létre Kelet-Európában. Egyebek mellett Magyarországot is becélozta, és 1990-ben szerződést írt alá a Rába céggel egy vegyesvállalat megalapításáról-153millió márkás alaptőkével, és 65%-os GM/Opel részesedéssel. A cégbíróság '91 januárjában bejegyezte a General Motors Hungary Járműjavító Kft-t, és Autóforgalmazó Kft-t. 1992. március 13-án készült el az első (II. v.h. utáni) magyar összeszerelésű autó, ami egy Opel astra lett. 94-ben a cég felvette az Opel Hungary nevet. A GM 95-re megvásárolta az összes részesedést, és egyedüli tulajdonossá vált. Elkezdődött a sedan-ok összeserelése, és felavatták a hengerfej részleget is. '98-ban leesett a szalagról az utolsó magyar összeszerelésű astra. Vectrákkal folytatódott a gyártás, de csak '99 őszéig. Az összeserelő üzem helyén a GM-hez tartozó sebességváltó gyárat építettek, ami 2000-ben nyílt meg. Azóta csak motort, és sebességváltókat gyártanak Szentgotthárdon a GM konszern ótóihoz. " Teccikérteni ? :lol: ;)
brezsó Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 " a politikai rendszerváltozások utáni időszakban több sok ipari társaság mellett a General Motors is úgy döntött hogy A friss piaci helyzetet kihasználva gyáregységet hoz létre Kelet-Európában. Egyebek mellett Magyarországot is becélozta, és 1990-ben szerződést írt alá a Rába céggel egy vegyesvállalat megalapításáról-153millió márkás alaptőkével, és 65%-os GM/Opel részesedéssel. A cégbíróság '91 januárjában bejegyezte a General Motors Hungary Járműjavító Kft-t, és Autóforgalmazó Kft-t. 1992. március 13-án készült el az első (II. v.h. utáni) magyar összeszerelésű autó, ami egy Opel astra lett. 94-ben a cég felvette az Opel Hungary nevet. A GM 95-re megvásárolta az összes részesedést, és egyedüli tulajdonossá vált. Elkezdődött a sedan-ok összeserelése, és felavatták a hengerfej részleget is. '98-ban leesett a szalagról az utolsó magyar összeszerelésű astra. Vectrákkal folytatódott a gyártás, de csak '99 őszéig. Az összeserelő üzem helyén a GM-hez tartozó sebességváltó gyárat építettek, ami 2000-ben nyílt meg. Azóta csak motort, és sebességváltókat gyártanak Szentgotthárdon a GM konszern ótóihoz. " Teccikérteni ? :lol: :lol: Igen is, szóvivő úr! ;) Köszönöm a kimeritő, mindenre kiterjedő válaszát! Nem tudtam, kellett volna? :lol: :) :(
Dáwid Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 Igen is, szóvivő úr! ;) Köszönöm a kimeritő, mindenre kiterjedő válaszát! Nem tudtam, kellett volna? :) :( B) Ha a névnapodra nem követelsz egy Opel-könyvet addig amíg a veled vásárló ismerősök nagyrésze meg nem unja, és meg nem veszi, akkor nem. :lol: :lol: Én kiharcoltam :lol: :P
Novy Elküldve Március21, 2009 Elküldve Március21, 2009 ma álltam a kocsival 4 órát, egyhelyben, és közben ment a rádió, meg a két ülésfűtés, néha a venti, meg a hátsóablak főűtés. eredmény: alig bírt beindulni, beindulás után nyígott a generátorszíj. elmentem egy lejtőre, mondom megnézem hogyan indúl. leállítom, indítózok, gyorsan tekerte, de ahogy beindult le is állt, villog a sárgalámpa. gyujtás le vissza indítózás, de nem indul be. 2esbe, lejtőn lefelé beindult, és szépen össze is szedte magát, de a generátor szíja nyígott alapjáraton. mentem vele egy kört, mikor hazaértem, indult szépen, a generátorszija se nyígott. hibalámpa sincs. az aksi merült le, és ezért indult nehezen ez oké. mikor másodszorra indítottam, és beindulás után le is állt ez is a gyenge aksi miatt volt? a generátor szíja azért nyígott, mert a lemerült aksi jobban terhelte az generátort? nekem ez a gyanúm, mert mikor már mentem is vele, akkor ha bekapcsoltam a hátsó szélvédő fűtését, akkor is megnyikkant a szíj. a szíjom fogok feszíteni valamennyit, mert szerintem laza, a hibakódokat meg kivillogtatom, illetve nézek aksi feszt, töltőfeszt, és szerintem rá is rakom a töltőt.
spzoli Elküldve Március21, 2009 Elküldve Március21, 2009 ma álltam a kocsival 4 órát, egyhelyben, és közben ment a rádió, meg a két ülésfűtés, néha a venti, meg a hátsóablak főűtés. eredmény: alig bírt beindulni, beindulás után nyígott a generátorszíj. elmentem egy lejtőre, mondom megnézem hogyan indúl. leállítom, indítózok, gyorsan tekerte, de ahogy beindult le is állt, villog a sárgalámpa. gyujtás le vissza indítózás, de nem indul be. 2esbe, lejtőn lefelé beindult, és szépen össze is szedte magát, de a generátor szíja nyígott alapjáraton. mentem vele egy kört, mikor hazaértem, indult szépen, a generátorszija se nyígott. hibalámpa sincs. az aksi merült le, és ezért indult nehezen ez oké. mikor másodszorra indítottam, és beindulás után le is állt ez is a gyenge aksi miatt volt? a generátor szíja azért nyígott, mert a lemerült aksi jobban terhelte az generátort? nekem ez a gyanúm, mert mikor már mentem is vele, akkor ha bekapcsoltam a hátsó szélvédő fűtését, akkor is megnyikkant a szíj. a szíjom fogok feszíteni valamennyit, mert szerintem laza, a hibakódokat meg kivillogtatom, illetve nézek aksi feszt, töltőfeszt, és szerintem rá is rakom a töltőt. csak egy kérdésem van....miéééért???? :lol: ;)
Novy Elküldve Március21, 2009 Elküldve Március21, 2009 csak egy kérdésem van....miéééért???? :lol: ;) mit miért? miértnézek aksi, töltő feszt? vagy miért nézek hibakódokat? vagy miért feszítek a szíjon?
spzoli Elküldve Március21, 2009 Elküldve Március21, 2009 mit miért? miértnézek aksi, töltő feszt? vagy miért nézek hibakódokat? vagy miért feszítek a szíjon? miért nyomatt 4órán át a fogyasztók nagy részét ;)
Novy Elküldve Március21, 2009 Elküldve Március21, 2009 miért nyomatt 4órán át a fogyasztók nagy részét ;) mert erre volt szükség.
spzoli Elküldve Március21, 2009 Elküldve Március21, 2009 mert erre volt szükség. jah, énkérekbocsit...máskor járatsd egy kicsit a motort ;)
Novy Elküldve Március21, 2009 Elküldve Március21, 2009 jah, énkérekbocsit...máskor járatsd egy kicsit a motort ;) fel se tünt, hogy ennyi idő eltelt.
spzoli Elküldve Március21, 2009 Elküldve Március21, 2009 fel se tünt, hogy ennyi idő eltelt. akkor nagyon ráérsz, vagy valami csodaszer hatása? ;) :lol:
Recommended Posts